fijn zaken gedaan te hebben met deze partij

Goede ervaring keurige offerte ontvangen en te woord gestaan na aantal vragen van onze kant, goederen zijn ruim binnen gestelde termijn geleverd.

super

Bij eerste tel. Contact snelle en goede respons gekregen v/d telefoniste. Bestelling is vlot verlopen en levering is op de dag van planning gebeurt.Het product is zeer goed en volgens beschrijving. Mvg. Norbert Van Mieghem.

Niet gelet op gewenste bezorgdatum.

Opzich is steekwagen goed. Wat wel jammer is, is dat niet geleverd is op gewenste leverdatum. Wij waren in buitenland en er stond dat levertermijn iets langer was. Hebben toen 14-02 als gewenste leverdatum opgegeven zodat we zeker thuis zouden zijn. We hadden ook geen bericht ontvangen dat het eerder zou komen. Gelukkig was de huisoppas toevallig aanwezig. Vanwege deze onachtzaamheid 4 sterren.

Beste Marga, Allereerst hartelijk dank voor de mooie beoordeling, 4 sterren! De gewenste leverdatum is er inderdaad voor bedoeld dat u het op de gewenste datum/dag geleverd krijgt. Het bestelde product was eerder beschikbaar en is naar u opgestuurd. Normaal gesproken krijgen wij een bericht vanuit de fabriek dat het product klaar staat voor verzending. Dit is helaas niet gebeurd onze excuses hiervoor. Wanneer dit wel was gebeurd, dan zouden onze medewerkers ervoor gezorgd hebben dat uw bestelling op 14-2 geleverd zou worden. Met vriendelijke groet, Medewerkers Pedroshop.nl

net bedrijf, keurige levering

tevreden over snelle reactie bij aanvraag offerte en afhandeling.

keurige leveringe

goede service, kast ook meteen even op de juiste plek geplaatst. Top!

Zeer goede service

Zeer goede service

Goed en snel geregeld

ddd

alles vlot en correct verlopen

alles vlot en correct verlopen

correcte service

ten onrechte een negatieve beoordeling gegeven aan Larissa. dit mag worden omgezet naar positief! mijn collega had haar boodschap niet doorgegeven. correcte service, chatbox werkt goed.

Keurig nette aflevering

Netjes volgens afspraak mijn bestelling geleverd.

De perfecte oplossing om mijn warboel aan papieren te ordenen

Een zeer compacte ladenblok waar ik eindelijk alles kan ordenen. Stevige uitvoering. Mooi afgewerkt. Handige laden. Kortom ideaal

bestelde ladenblok ziet er prima uit en precies wat ik bedoelde de levering liet nogal op zich wachten. Na een dag of tien maar eens gemaild en toen bleek dat de bestelling niet was doorgegeven door de zaak. Beetje slordig dus maar kan gebeuren Gelukkig kreeg ik toen wel snel mijn kastje binnen drie dagen

veili, vlug, voordelig

Ik kreeg vrij vlot wat ik moest hebben.

Toppers

Snel, strakke prijs, goede communicatie

Fijne service, mooi meubilair

We werden snel en fijn geholpen met deskundig inzicht dus we zitten er nu goed en mooi bij, blij mee!

in een woord GOED

kwalitatief goed en snel ik zelf had een fout gemaakt met bestellen en door de op lettende medewerker pedroshop is het goed gekomen

Goed en snel geholpen!

Goed en snel geholpen!

Geweldige service!

Mijn ervaringen met het bedrijf zijn goed en ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Contact met Pedroshop.nl is snel, duidelijk en vriendelijk. Vragen worden binnen een dag beantwoord. Aanrader!

Goed, vlot en duidelijk

Fijne uitgebreide duidelijke site snelle afhandeling.

Mijn kastje met 10 laden is echt een prachtstuk, propere afwerking en is een zeer nuttig ding. Ik ben echt blij.

Goede service en zeer snelle levering

We zijn zeer goede geholpen, duidelijke offerte, prima prijzen en zeer snelle levering. Perfect!

Elsterstraatweg 31 A

3922GD Elst

0318 47 27 07

Over Garderobespecialist.nl

Garderobekasten zijn verkrijgbaar in de verschillende breedten, in combinatie met verschillende indelingen. We bieden kasten met kledingstang en haken voor het ophangen van kleding. Deze garderobekasten kennen een hangindeling. Een hang/leg garderobekast biedt u daarnaast ook de mogelijkheid eigendommen op te bergen op het daarvoor bestemde legbord. Maak gebruik van een Z-garderobekast wanneer u een kleine ruimte optimaal wilt benutten en er tegelijkertijd voldoende opbergruimte moet zijn. Daarnaast heeft u de keuze uit garderobekasten met schoon/vuil verdeling, kasten met zitbank of garderobekasten met houten deuren voor een luxe uitstraling. Bekijk ons uitgebreide assortiment en kies voor de producten die aansluiten bij uw wensen.