Ik heb zelf een tijdje moeten wachten door een faillissement. Gelukkig hebben ze een doorstart kunnen maken. Waardoor ik mijn pc heb gekregen. En heb ik nog een supper dikke upgrade gekregen met een verbeterde processor en moederbord! Echt heel blij mee

Top kwaliteit, top service, top ervaring!

Een week geleden mijn allereerste gaming pc aangeschaft via ReduxGaming en een paar dagen geleden is deze aangekomen. Tot nu toe een top ervaring! De website van Redux is super overzichtelijk en bij elk product die je tegenkomt vind je een duidelijk omschrijving (specs etc.). Redux heeft me niet alleen geholpen met het vinden van een gaming pc. Ze hebben ook de tijd genomen om me op de hoogte te stellen met de laatste updates, van het bouwen van de pc tot het laten weten wanneer deze met de zending meegaat. In de premium Discord groep zijn ze actief en helpen ze je vragen hebt. Een en al TOP!

top service en goede producten

ik heb er een mooie en super goedwerkende gaming pc gekocht. hij werkt top en er is nooit iets mee. de klantenservice reageert snel als je een vraag hebt.

Ik heb hier recent een pc gekocht (Nova Pro A57X R46T) de pc kwam binne 5 dagen super netjes in gepakt met de presentatie certificaten, de bekabeling was super netjes gedaan en zelfs exstra kabel en schroeven. Super goed contact met team redux die altijd super vriendelijk zijn en alle vragen beantwoorden. Ik raad dit bedrijf zeker aan voor iedereen die een pc wil, een super groot assortiment en je kan precies zoeken op wat je nodig hebt.

Goedemiddag Sem, Bedankt voor het plaatsen van deze fijne review. We vinden het erg fijn om te horen dat de PC goed bevalt! We wensen je nog veel gameplezier met je Nova Pro! Redux Gaming

Geweldig bedrijf

Pc gekocht goed aan gekomen ben er blij mee doet het nu goed het eerst wat proberen goed geholpen. En had een paar vragen gmaild klantenservice reageert snel en beantwoord mijn vragen goed. en op de site staat dat je op de hoogte werd gebracht van verschillende status. Wat niet het geval was 'PAS DIT AAN' dat vermomt verwarring. Veder een goede ervaringen

Smooth

Ik persoonlijk heb alle vertrouwen in redux ! Heb vorige week mijn nieuwe pc besteld ,omdat ik zeker tevreden ben heb ooit 1 keer problemen gehad met eerste pc na 2 jaar en werd super geholpen door de jongens van redux en was opgelost in no time.

Rampzalige klantenservice en computers.

Slechte computer ontvangen, langsgekomen om het te repareren, ze hebben me toch weer een slechte computer meegeleverd. Niet te gebruiken, het bedrijf doet minder dan de minimale moeite om te helpen, wat verbazend was met de rustige mail communicatie. Helaas na 3 maanden de computer mogen terugsturen na hulp van rechtsbijstand. Nog steeds geen tegemoetkoming aanbieden zoals een ophaalservice etc. 3+ maanden geen werkende computer gehad voor de hoofdprijs, en zelfs toen de computer retour gestuurd was zijn ze zo lang mogelijk het geld terugstorten aan het uitstellen. Zwaar af te raden als je een betrouwbaar bedrijf zoekt. Zijn veel betere alternatieven voor vergelijkbare prijzen.

Hele top!

PC bij redux besteld en helemaal naar wens, top!

Geen communicatie en houden zich niet aan afspraken

In oktober een pc aangeschaft voor 1700 euro. Snelle levering, echter de PC bleek vast te lopen en uit te vallen. Opgestuurd en hij zou gerepareerd worden. Zelf al uitgezocht dat het in de hardware van de grafische kaart zat, echter dat is niets mee gedaan. Na herhaaldelijk mails sturen, kreeg ik hem ongeveer een maand later weer terug. Echter het probleem niet opgelost dus na contact weer teruggestuurd. Ik zou een andere pc krijgen en die zou zo snel mogelijk worden opgestuurd. Dit was op 20 december. Ruim 2 maanden na aanschaf. 5 januari nog niets en pas na dagen reactie op mijn mail. Ze zouden de bestelling annuleren en mijn geld terug storten. Tot op heden niets gehad en ook weer geen reactie op de mail. Ik koop hier nooit meer een pc. Het enige dat ze hadden hoeven te doen was blijven communiceren, maar dat is lastig. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken en op mijn vraag om telefonisch contact is niet gereageerd.

Super Service

Na een spannende 'stilte-periode' van de kant van Redux werd onze bestelling toch binnen redelijk termijn geleverd, gezien de feestdagen die er tussen zaten. Helaas werkte de computer niet. De moeilijke bereikbaarheid en een aantal negatieve recensies leverde behoorlijk wat angst op dat we ons geld kwijt zouden zijn..... Maar we kregen direct reactie op onze klachtmelding en nog geen twee dagen later werd de schade vervangen en werkt de computer SUPER snel. Echt heel vriendelijk geholpen. Het is fijn dat ik de winkel/werkplaats en de medewerkers even werkelijk heb gezien zodat ik nu gerust gesteld ben dat we zaken hebben gedaan met een betrouwbaar bedrijf, indien er in de toekomst nog iets aan de computer zou mankeren. Voor ons dus een super goede ervaring met Redux, ondanks we de computer defect kregen aangeleverd (door DHL). Een tip voor Redux: Door beter bereikbaar te zijn had ik eerder vertrouwen in jullie bedrijf gehad. Nu heeft het ons aardig wat spannende dagen opgeleverd of wij onze 5000,00 kwijt zouden zijn. Er is zoveel scam op het internet tegenwoordig, dat je als consument op je hoede moet zijn. Adresgegevens en googleMaps laten zien dat Redux werkelijk op dit adres aanwezig is.

Slechte service

Headset gekocht en binnen 3 maanden stuk. Terug gestuurd vanwege garantie. Ik zou een nieuwe krijgen nu 6 weken later niks gehad en op mails wordt niet gereageerd. Mijn advies: koop niks bij redux gaming.

Simpel en snel

Ik heb een behuizing bij redux gekocht via bol.com en de handeling was snel en simpel en het zelfde geld voor de verzending, zelfs tijdens kerst.

Een top service kan niet beter!

Eerst een voordelige Gaming Pc kopen op Reduxgaming.nl dan op nog een vroegere tijd dat het toekomt geweldig dan gamen met zo’n bakbeest! Als je hier nog niet bestelt hebt bestel a.u.b. ze doen zo hun best!!!

UITSTEKEND

snelle levering en de hdd werkt perfect

Mooie, grote muismat

Grote muismat met veel verschillende kleuren. Ik ben er heel erg blij mee.

Snel geregeld , bestellen ophalen en gamen

Prima service, per mail vraag of ze pc op voorraad hadden staan , geluk dat hadden ze, zelfde dag opgehaald , in de avond weer online. Mooie machine netjes opgebouwd goed verpakt. https://reduxgaming.nl/gaming-pc/redux-supernova-i147k-r47t/

Top service!!

Game pc besteld deze was en heel snel gereed voor afhalen. Vriendelijk contact gehad. Redux is zeer zeker een aanrader. Kwaliteit is super en de pc ziet er geweldig uit. Ik heb gekozen voor de Redux Nova A57X R47 met een upgrade, deze pc heeft een mooi formaat met top prestaties. Pc word profesioneel gebouwd. Dit bedrijf weet waar ze mee bezig zijn en geven goed advies.

Helemaal tevreden!

Mooi aanbod, goede prijzen, snel geleverd, goed verpakt en product van goede kwaliteit.

Eerste keer gekocht bij julie na 5 minuten dereckt beginne game

Goede servies goede verzending na 1 werkdag pc ontvangen ik draai alles op ultra graphics tip top in orde beste op de markt en ook voor de beste prijs zeker een aanrader

Goede kwaliteit alleen bezorging kan beter

Ervaringen erg goed product erg goed alleen geen verpakking alleen de doos dat was jamme

Erg fijn

Het is een erg goede pc en ook niet veel te duur zoals veel andere prebuilts op andere websites. Tot nu toe geen problemen mee gehad en de pc werkt erg goed op alle games.

Snelle levering en goede service

Ik heb meerdere keren bij Redux besteld en altijd is mijn product netjes op tijd binnen gekomen. Klasse bedrijf!

Goei game mat

Mooi licht zacht materiaal en goede prijs. Niks over te klachen goede prima ervaring met Me product

Snelle service en duidelijkheid

Diverse informatie opgevraagd ivm de aanschaf van een game pc. Snel en goed geholpen, snelle levering en de 2e Gaming pc inmiddels aangeschaft. De volgende zal zeker weer bij Redux worden aangekocht!

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: [email protected] Discord: https://discord.gg/YRtVZq8