Trage levering

Beste redux, ik heb mijn Pc ongeveer 1 week geleden besteld, maar de orderstatus blijft al 4 dagen lang staan op wordt gebouwd. Het zouden 3-5 werkdagen levertijd moeten zijn dus gaat denk ik nog wel een week duren. Mail contact is slecht, heb een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie. Erg jammer dit.

Levertijd mogelijk niet juist

7de werkdag en nog geen order status update, blijft op wordt verzameld, order zou 5-10 dagen duren, dus nog 3 dagen mogelijk te gaan, echter bouwen,testen en installeren en etc duurt waarschijnlijk nog paar dagen (heb ik ergens gelezen), kortom, de levering binnen 10 dagen klopt waarschijnlijk niet. Mits de order niet klaar is binnen de aangeven dagen kan ik jammer genoeg hun service niet aanraden. Review zal ik later updaten

Zeer hoge snelheid tijdens gamen

Tijdens het spelen van mijn favoriete game vond ik mijn laptop erg snel en ook zeer hoge fps. Hele goede ervaring

3 tot 5 Werkdagen ?

Beste, Zoals Shurmick heb ik sinds de 28/07 een pc dat is promoted van 3 tot 5 werkdagen in huis geleverd besteld maar tot heden staat dit nog steeds op "Word verzameld" status. Heb jullie proberen te mailen maar tot nu toe nog geen reactie.

Beste Kerim, Bedankt voor je feedback. Erg jammer dat je bestelling nog niet is aangekomen. Door de drukte, kunnen wij onze belofte van 3-5 werkdagen helaas niet nakomen. Excuses voor het ongemak. We zijn ondertussen hard bezig met het inhalen van de achterstand. Dit gaat gelukkig met stappen vooruit. We zullen je mail zo snel mogelijk beantwoorden en hopelijk goed nieuws kunnen meegeven. Met vriendelijke groeten, Team ReduxGaming

3-5 werkdagen is 9 werkdagen and counting

Beste, Ik heb een enorm geld aan jullie aangegeven en ik ben er van mening dat jullie niet op jullie website moeten promoten dat het product binnen 3 tot 5 werkdagen in huis zou zijn. Pc besteld op 31/07 en het is nu 09/08. Ik wacht inmiddels al voor 8 werkdagen en de pc is nogsteeds op "wordt verzameld". Inmiddels hebben jullie mijn geld wel. Jullie Customer service is traag as hell en na 15 minuten aan de lijn hangt de telefoon vanzelf op. Dit is Heelas geen service.

Beste Shurmick, Bedankt voor je feedback. Excuses voor de vertraagde levering van je bestelling. Het klopt dat wij de belofte van 3-5 werkdagen helaas niet hebben kunnen waarmaken. Door een enorme drukte bij repair en assemblage, is het soms inderdaad niet mogelijk om op de bestelling op tijd bij de klant te krijgen. Ondertussen hebben we de vertraging verholpen en kan je de bestelling binnenkort verwachten. Daarnaast zie ik dat je ons hebt proberen te bereiken via de telefoon. Deze lijn is bedoeld om adviesvragen te beantwoorden. De vertraging oplossen en onze mails beantwoorden is onze hoogste prioriteit tijdens de drukte. Ik wens je alvast heel veel plezier met je bestelling en nogmaals bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groeten, Team ReduxGaming

Doen wat ze beloven

Redux doen wat ze beloven. Na meerdere malen contact te hebben gehad voor adviezen en tips heb ik uiteindelijk gekozen voor de Redux Gamer i230 R26 met extra opslag en RAM. Ben er erg blij mee. In het begin wel een klein beetje stress. PC wilde niet opstarten! Maar blijkt mijn USB hub te zijn die roet in het eten gooit, dus uiteindelijk alsnog opgelost. Goede service, Floris heeft mij uitstekend geholpen bij alle vragen! Heel erg bedankt.

god

god

Het wordt snel verstuurd. Erg goedkope prijzen. Vriendelijke team!

Hi Yassin, Super leuk dat je bij ons hebt besteld en dat je blij bent met onze service! Ik wens je enorm veel plezier met je bestelling en bedankt voor je feedback :) Groetjes, Team ReduxGaming

Super snelle en goede levering

Mijn ervaring is super. Geleverd zoals aangevraagd en super snelle en goede levering. Computer werkt zoals ik dat wil met de perfecte afstellingen en de juiste vooraf geprogrammeerde software en afgesproken Hardware. Niets meer dan LOF!!!!

Goed advies, snelle service en fijn personeel

Ik heb een gaming laptop besteld bij Redux, na overleg met een van de werknemers die me precies kon zeggen wat ik nodig had voor de games te spelen heb ik gelijk de laptop besteld en kon hem.de volgende dag meteen ook ter plaatste ophalen! Super service super behulpzaam top!

Hi Jeremy, Bedankt voor je berichtje. Super fijn dat onze klantenservice agents je goed hebben geholpen bij het maken van je keuze! Ik wens je nog heel veel gaming plezier met je nieuwe laptop :) Groetjes, Team ReduxGaming

Le casque le plus fort que j'ai eu

C'est un très bon casque , simple d'utilisation. Le plus puissant que j'ai jamais eu, ont m'entends très bien sauf sur Warzone . Certainement un conflit entre les périphériques. Prise usb-c , casque vraiment léger mais attention taille grand ( enfin ) .

Goed en snel verzending

Goedkoop en snel verzending

Eerste bestelling is meteen positief

Lang hoefde ik niet te wachten en kreeg het netjes aangeboden in een redelijk grote verpakking met veel beschermmateriaal. Eenmaal uitgepakt werkte alles naar wens. van hun service heb ik nog geen gebruik gemaakt, maar communicatie en bevestiging van de bestelling en verzending was goed.

Kwaliteit spul en snelle levering.

Ik heb een gaming headset gekocht, deze was wel in de aanbieding. Voor de prijs die ik betaalde is het echt een top ding. Daarnaast meteen de volgende dag geleverd. Goeie ervaring!

Hele snelle levering, vriendelijke service

Ik heb laatst een computer gekocht, deze is twee dagen nadat ik hem heb gekocht in prijs verlaagd en ze waren zo vriendelijk een kleine refund te geven. Al bij al, super vriendelijke snelle service, reageerde op dezelfde dag. Super vriendelijk, voor iedereen die een betrouwbaar adres zoekt en echt gewoon goeie gear wil hebben. Raad ik ReduxGaming zeker aan!

Goede kwaliteit + snelle levering!

Ik heb eerder besteld bij Redux en het was een super goede ervaring. Ik bestel iets en de dag daarna is het er al. De kwaliteit van de dingen die ik van ze koop zijn ontzettend goed en altijd in goede staat. Geen retour nodig of iets.

Perfect maar

Hij doet het perfect en haal op performance mode makkelijk meerd 450 fps alleen is het jammer dat ik op extreme instellingen zoals op forza horizon 5 maar rond de 60fps krijg maar voor de rest doet hij het uitstekend ben er heel blij mee

Zeer tevreden!

2 weken geleden een gaming pc voor mijn zoon besteld, super snelle en goede service! Hij is er erg blij mee en alles werkt perfect.

Goede kwaliteit en goed geholpen

Ik had eerst een vraag hebben de medewerkers mij goed geholpen. De muismat was snel geleverd en goede kwaliteit. Spijtig dat ik 10+dagen moet wachten voor mijn keyboard.

De koptelefoon en muis zijn super goed.

De koptelefoon zit lekker en geeft mooi geluid De muis is heel soepel en je kan er goed mee gamen!

Hele snelle service en goede kwaliteit

Had een muismat gekocht. Diezelfde dag nog bezorgd. Was makkelijk op de site om je product te bestellen. Hele goede informatie over waar je pakket nu is. Ook hebben ze er echt verstand van en goede prijzen! Oftewel een topsite.

Slechste klanten service ooit.

Ik heb hun 2 keer gemaild omdat ik per ongeluk verkeerde adres heb ingevuld. Eerste mail rond 23u gestuurd direct na mijn bestelling. Tweede mail rond 9u op de volgende dag. Na de tweede mail ook direct gebeld naar de winkel, maar niemand neemt op. Daarna zelfs discord toegevoegd en bij de beheerde een bericht achter gelaten. Ook geen feedback gekregen. Pakketje gaat nu helemaal naar een onbekende adres. Waarschijnlijk kwijt.

Beste Kenny, Erg jammer dat je een slechte ervaring hebt gehad. Ik heb de situatie bekeken en zie dat het volgende is gebeurd. Je bestelde op 06/07 om 22:15 op onze site en maakte een fout bij het noemen van je adres. Gelijk hierna heb je ons een mailtje gestuurd, maar toen waren we dicht aangezien we open zijn van ma-vrij van 09:00-17:00. Je mailde ons daarna om 09:17 op 07/07 en gaf aan dat het adres fout was vermeld. Wij reageerde om 14:28 en gaven aan dat de bestelling helaas al om 10:00 was ingescand en verstuurd. Hierdoor kon het adres niet worden gewijzigd. We raden je aan in de toekomst je adres goed te controleren voor je besteld en als je de fout dan in de gaten hebt, om ons dan even te bellen of te chatten. Je geeft aan ons op alle mogelijke manieren te hebben bereiken, maar dit is niet het geval. Je belde ons toen we dicht waren en hebt toen 2 mails gestuurd. Deze zijn niet laat opgepakt, omdat we mailtjes normaal binnen 24 uur behandelen. Je gaf daarnaast aan dat je ons een DM hebt gestuurd via Discord. Dit is tegen de regels van de server, waardoor je kan worden gebanned. Dit wordt meerdere keren aangegeven in de regelementen. Hopelijk zal je ons in de toekomst bellen als we open zijn, of kan je ons een chat, WhatsApp of zelfs Instagram DM sturen. Met vriendelijke groeten, Team Redux Gaming

pc die het niet doet waardoor mijn zin in gamen totaal weg is

ik heb een pc aangeschaft voor 1900 euro. mijn allereerste gaming pc waar ik erg blij mee was. ik was zo hyped tot ik ging gamen. de eerste problemen vonden al snel plaats. ik wilde een paar simpele msi updates uitvoeren toen het moederbord geen zin meer had om het te doen. na medewerkers gesproken te hebben was het eindelijk gefixt. maar toen besloot mijn pc constant af te sluiten bij het opstarten van een game. soms 2 keer maar soms ook 2 uur lang. na alles gebrobeerd te hebben kreeg ik weer tips om dit te fixen. helaas hielp niks. nu zit ik met een pc van 1900 euro moet ik dus nu weer die pc opsturen, maar kan ik dus een tijdje niet werken omdat ik mijn pc ook voor werk gebruik. kortom deze pc is een nachtmerrie voor mij geworden aangezien mijn passie voor gamen nu gewoon compleet verdwenen is.

Snel geleverd en tevreden

Via bol.com besteld en ik werd netjes op de hoogte gehouden. Top webshop!

Ze staan achter wat ze doen en hebben passie voor hun werk, dat zie je en hoor je als klant terug. Mijn pc mag dan niet volledig doennwat t belooft masr dat licht aan de hardware en niet aan de mensen die er werken. All in all would buy another pc from redux

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! Waarom Redux Gaming? Redux Gaming biedt diverse zekerheden voor haar klanten. Zo ben je bij Redux Gaming altijd zeker van: * De laagste prijsgarantie. * Niet goed, geld terug garantie. * 3 Jaar lang garantie op PCs en 2 jaar op gaming gear. * Gratis verzending op game PC's. We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: info@reduxgaming.nl T: 085 7430313 Discord: https://discord.gg/YRtVZq8