Goed bedrijf

Al meerdere keren wat besteld nooit problemen

Uitstekende website en uitstekende bezorging

Ik heb vorige week een pc besteld bij redux gaming waar ik geen spijt van heb. De pc wordt veilig en compact bezorgd en het is aansluiten en spelen maar. Je kan je pc ook nog uit bereiden waarbij je een hardeschijf en extra ram kan bestellen waarbij ik 1 terabyte hardeschijf heb gekozen. Ik heel het team van redux erg dankbaar. En abonneer op redux gaming

Mijn ervaring in een zin : Slecht.

Ik heb bij deze website een complete nieuwe setup gekocht met monitor etc. Dit zag er allemaal in de eerste instantie goed uit. Totdat ik de setup had geinstalleert en aanzet. Op mijn scherm zat een dode pixel. Dit heb ik gelijk gemeld maar ze kwamen toen met deze oplossing: Je kan de monitor terug sturen en bent hem dan ongeveer 6 weken kwijt. Dit vond ik de slechtste oplossing ooit. Ik heb zojuist een hele gaming setup van 2700 euro gekocht en die kan ik nu dus 6 weken niet gebruiken? Verder werkte de usb poorten en de geluids ingangen op de pc niet, maar ik heb al zo veel problemen met het terugsturen van die monitor dat ik het nog niet eens probeer bij mijn pc.

Great PCs at competitive prices and very friendly staff. And it is one of the only pc shop that offers you the possibility of installments payments.

Aanrader!

Zoonlief zat door omstandigheden zonder pc. Via de site heel snel wat moois uitgezocht voor een prima prijs en nog de volgende dag werd er geleverd. Netjes verpakt en geheel volgens verwachting.

Buitengewoon geweldig

Ik had iets besteld en kreeg gelijk alle informatie die ik nodig had. Werd up to date gehouden van de status van de bestelling en waren ook heel erg behulpzaam dmv bezorging.

Vandaag besteld, morgen in huis.

Een mooie stelling, echter waarom kiezen jullie voor DHL? PC is gisteren pas binnen gekomen, door een foute sortering bij DHL. Is niet de eerste keer dat wij problematiek ondervinden met DHL. PC moet nog aangesloten worden. Verpakking goed, m.b.v. omdoos en luchtzakken. Is onze 2 de computer via jullie, dus verwachting dat alles goed komt, zoals eerdere ervaring met Redux Gaming. Mvg, Familie van der Werff, uit Voorschoten

Topkwaliteit en snel geleverd!

Ik heb bij Redux Gaming een meer gebudgetteerde pc besteld en had verwacht dat het misschien met minder aandacht zou worden gebouwd of dergelijke. Er stond ook dat het 3-5 dagen levering zou worden maar was al binnen 2 dagen thuis. Alles ziet eruit alsof er veel aandacht in is besteed en niks slordig is gedaan. Heb zo’n service nergens anders gezien en ik ga wel meer bestellen bij Redux in de toekomst.

Top !

Een ding is zeker:" ze hebben verstand van zaken bij redux". Verkopen gewoon goede pc hardware. Volgen de laaste nieuwe trends, en er word snel geleverd. De youtube filmpjes how to zijn ook super handig...

Fantastisch!

Goede service, ben er erg blij mee. Aanrader!

zeer slecht

er is helemaal niks geleverd

Jammer

Want DHL kwam niet opdagen op de afgesproken tijd, (voor 23:59 besteld morgen in huis!) ik wacht nu dus al 3 dagen langer, 12 mei was afgesproken en het is nu al 15 mei, verder is de contact goed met Redux Gaming! De prijzen zijn ook over te praten tot op een zekere hoogte, en zien er aantrekkelijk uit!

Zeer snelle levering.

Ik heb pas 1 keer besteld bij redux gaming maar zeer snelle levering ' en kwaliteit product. Volg overigens ook redux gaming op YouTube waar ook het 1 en al te leren is.

Wat een beest van een pc.

echt super blij mee, ik was deze snelheid niet gewend. ik speelde wel eens op de playstation4 en me oude pc met een intel i5 hd450 graphics card something like that..en ik kon uiterst AOE 2 op spelen en aantal andere op de lowest van the lowest settings but ehhhhh hot dang son... de overstap naar deze huidige pc Redux Gamer A245. is eng alsof het een millenium falcon is ...eng goed.. thanks Redux! Greetings V.

Gewoon. Top!!!

Wat een top bedrijf, goeien service plus de build was gewoon perfect, niks op aan te merken zeker aan te raden om hier te kopen. A260build

Snel besteld, sneller in huis.

Goede prijzen, leuke website, en snelle bezorging. Eerste keer dat ik hier bestel, en zeker niet de laatste.

Nagyon jó

Rendeltem egy gépet és egy monitort tőlük, minden megjott időben, szépen. Királyok a srácok

• Ajánlnál minket? Yes

pc die ik gekocht heb is gewoon een beast(super mooi)

a315 <3

Snelle, uitstekende levering

Maandag besteld en ondanks koningsdag vrijdag in huis. Ik kreeg vrijdag een mailtje dat de pc klaar was en verstuurd werd. Toen verwachtte ik de PC ergens in het weekend te ontvangen, maar dat was al vrijdag avond! Aan de PC niets aan te merken, alles is super strak gecable managed!

Erg tevreden

Top product en snelle levering.

Goed en snel advies en levering

Wij waren op zoek naar een eerste gaming pc voor onze zoons. Deskundig en eerlijk advies gekregen. Zelfde dag besteld, volgende dag pc al in huis. Hier 2 gelukkige tieners.

Supergoed

PC besteld savonds laat voor ene feestdag met wachtijd 3-5 werkdagen. Vervolgens kreeg ik hem netjes verpakt 2 werkdagen later in huis. Werkt perfect! zeer blij met mijn aankoop en de snelle levering.

Prima bezorging

Product besteld en de volgende dag in huis. Zoals het hoort! 5/5

Erik

Ultra fast shipping, good prijs,

Goede kwaliteit en ook nog eens niet al te duur!

Over het algemeen vind ik jullie bedrijf/site super, ik heb laatst nog iets gekocht voor een goede prijs alleen de verzendkosten die erbij kwam vond ik een beetje veel.

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! Waarom Redux Gaming? Redux Gaming biedt diverse zekerheden voor haar klanten. Zo ben je bij Redux Gaming altijd zeker van: * De laagste prijsgarantie. * Niet goed, geld terug garantie. * 3 Jaar lang garantie op PCs en 2 jaar op gaming gear. * Gratis verzending op game PC's. We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: info@reduxgaming.nl T: 085 7430313 Discord: https://discord.gg/YRtVZq8