Goede service alleen jammer dat dhl mijn pakket is kwijtgeraakt

Ik zou graag in aanmerking komen voor dit voor uitbreiding voor mijn nieuwe pc besteld bij jullie alleen door problemen bij dhl moet ik waarschijnlijk 3 tot 5 dagen wachten terwijl er word gezegd voor 12 uur besteld die pc morgen in huis.... ik ben nu verplicht vrij te nemen van werk omdat ik u niet thuis kan werken Mvg Mark

Een echte game ervaring

De bestelde producten waren naar mijn idee zeer snel geleverd, er zaten meer dan voldoende beschermingsmaterialen in de doos om de pc op z'n plek te houden. De doos van de moederbord en de videokaart waren meegeleverd met in de doos van het moederbord, nog wat accessoires. Al met al een goede echte game ervaring.

Goede producten en fantastische service

Ik heb een pre built pc met een RTX 3080 gekocht en ben enorm tevreden! Ik had veel vragen omdat pc gamen nieuw is voor mij, en de service was uitstekend! Ik heb vrij snel daarna nog een gaming laptop gekocht voor mijn zoon, en ook die werkt super goed. Beide producten waren de volgende dag al in huis. Ook de prijzen zijn fair..zeker als je kijkt naar andere shops.

geweldig

snelle levering, goeie klantenservice

Alles goed geregeld, Goede klantenservice

Echt helemaal top hoor! De PC was een keer niet goed dus meteen teruggenomen en een kleine vergoeding gekregen.

Gewoon alles goed geregeld, geen klachten

Snelle levering (zelfde dag) en product in top staat. Volgende keer bestel ik hier zeker weer, aanrader!!

Game pc gekocht

Heb laatst een game pc gekocht bij redux. Dit toestel kwam goed verpakt aan zonder schade. Deze pc kocht ik voor 1350 euro en is echt een hele goede pc voor zn geld, verder is cable managment ook goed gedaan. Redux is zeker aan te raden voor mensen die op zoek zijn naar gaming gare of andere vette producten!

Hele goede service

Ik had een game pc gekocht en ik vond bet erg fijn dat ik steeds geïnformeerd werd keer hoe het ging met het bouwen van de game pc en hij werd al snel geleverd zonder krassen of iets. Dus helemaal top!

Wat een top service! Zoals beloofd was mijn game pc binnen 3 tot 5 dagen geleverd. Alleen ontbrak de 4 in 1 gaming bundle (is iets mis gegaan bij de transporteur). Vandaag contact opgenomen met de klantenservice: ik krijg een nieuwe opgestuurd en redux lost zelf het probleem op met de transporteur. Wat wil je nog meer?

Super winkel goed supersnel binnen mijn product

Ga zo door mensen

Top service en snelle levering!!!!

Ik bestelde om 10 uur s'avonds en de volgende dag nog netjes bezorgt! Ook mijn game pc (de redux A50) heb ik bij redux gekocht. Ook Dees was erg goed in gepakt en dus niet beschadigd Kortom een goede en snelle levering en zeer goede service

Als hun je kunnen helpen doen ze dat graag. Als iets te laat aankomt staat daar iets tegen over. En ze zijn klantvriendelijk.

Uitstekende service!

Mijn nieuwe PC werd snel en veilig ingepakt geleverd. De cable management is zeer mooi gedaan. Goede service!

Dit was NIET de laatste keer!

Alles werd perfect geleverd en op tijd. Alles liep vlot, ook de betalingsservice! Top

zeer goed

Het aan bod aan pc's is zeer groot. Maar door op een aantal knoppen te tikken krijg je maar 5 tal pc's die aan uw normen voldoet. Het bestellen gaat ook zeer vlot je krijgt een mail wanneer hij gebouwd word klaar is en verzonden word. Is zeer goed verpakt en werkt perfect haalt zelf betere fps als ze zeggen.

Goede kwaliteit producten en snelle service

Ben goed geïnformeerd geweest over de producten die ik heb besteld, levertijden waren duidelijk en goed via mail aangegeven met track en trace. Producten kwamen snel binnen en de producten waren netjes afgeleverd. Al bij al een top bedrijf!

Op tijd en netjes bezorgd

Ik heb de asus tuf rtx 3070 gehaald om een begin te maken aan mijn eerste pc build ooit. De videokaart ziet er prachtig uit en het is netjes op tijd bezorgd.

Zeer snelle service en goede kwaliteit producten.

Het pakket kwam de dag na bestelling binnen en was in goede staat. Er zat ook een goede prijs/kwaliteit verhouding en het gekochte product.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Levering was keurig op tijd! Alles was keurig verpakt! Echt een aanrader om bij Redux Gaming te bestellen!

Uitstekend geholpen en snel geleverd

Ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe PC, bij Redux zag ik uiteindelijk een mooie setup met goede specs. Ik heb via de chat functie nog met iemand van de klantenservice overlegd om misschien nog het een en ander te upgraden, maar daar kreeg een goede uitleg bij dat dit voor nu eigenlijk alleen nog nuttig is indien ik zelf zou gaan streamen. Dit is niet het geval, dus ik ben niet aangesmeerd om alleen maar meer geld uit te geven. Buiten dat heb ik ook gewoon nog het een en ander over de PC nagevraagd hoe en wat en daar kon ik ook goed mee vooruit. Totaal plaatje ben ik zwaar tevreden hoe alles is gelopen en zeker aan te raden.

Momenteel slecht

Ik heb mij pakket nog niet ontvangen, er is en onderzoek gaande momenteel. Zou en andere reactie hier willen plaatsen maar helaas heb ik dat nu niet

Ongelofelijk

Ik had niet verwacht dat ze de computer zo snel konden samenstelling en de volgende dag leveren. Deze doet alles wat we verwachten en meer. Hij is ook nog muisstil

Top werk!

Geen aanmerkingen, gewoon super goed allemaal, heel snel gegaan, ik bestel, dezelfde avond worden onderdelen al bij elkaar gezocht, volgende dag PC gebouwd en dag later heb ik me pc al, alles klopt. Zeker een aanradar!

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! Waarom Redux Gaming? Redux Gaming biedt diverse zekerheden voor haar klanten. Zo ben je bij Redux Gaming altijd zeker van: * De laagste prijsgarantie. * Niet goed, geld terug garantie. * 3 Jaar lang garantie op PCs en 2 jaar op gaming gear. * Gratis verzending op game PC's. We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: info@reduxgaming.nl T: 085 7430313 Discord: https://discord.gg/YRtVZq8