Top quality

Sneel verzenden,goed service

Het is de beste cite naar mijn mening ik had en pc gekocht en het kwam binen 2dagen en je krijgt ook en gerantie erbij hoe leuk is dat

Snelle surves en geen schaden

Aardige mensen

Super bedrijf

Ik kan aleen maar zeggen koop dingen bij redux gaming echt een top bedrijf snel verstuurd en de volgende dag bij uw thuis

Super serivce.

Ik heb mijn pc laten repareren bij Redux Gaming en heb hier een hele goeie service ervaren. Mijn pc was na een half uur weer helemaal klaar om mee te nemen naar huis. Super gedaan.

Toppie! Suuuuper snelle levering

Ik heb hier wat besteld voor mijn partner. Ik was wat laat met bestellen aangezien ik het binnen een paar dagen nodig had. Op zondag besteld en ik had het maandagavond al binnen! Dat is echt top. Bij de meeste bedrijven heb je het vaak pas midden van de week als je in het weekend besteld. Mijn partner was er heel blij mee, gelukkig had ik het goeie uitgekozen want ik heb er zelf niet zoveel doel over haha. Thanks Redux gaming.

Altijd snel en correct geprijsd

Ik shop enkel nog bij redux. Fijn, betrouwbaar, snel en behulpzaam hele fijne shop! Ook problemen worden snel opgelost moesten die er zijn

Echt geweldig

Op maandag een pc besteld op dinsdag was die savonds binnen natuurlijk maak je een hamer niet vrolijker als met nieuwe electronica gelijk alles aangesloten en spelen maar wat een geweldige mooie pc stil snel ga zeker meer hier bestellen wil ik upgraden of een nieuwe pc

Nieuwe msi pc gekocht top !

Fijne site, goede service

Alle items netjes ingepakt. En de volgende dag in huis.

Wat een gedoe

Goedemiddag, Ik schrijf nooit slechte recencies, maar deze keer is het echt van de zotte. Ik heb 2 maal een bestelling moeten doen voor een computer, omdat mijn 1e bestelling was zoek geraakt.. Helemaal geen probleem dat regelen we wel achteraf na dat de bestelling terecht was dacht ik. Dagen lang de live trace in de gaten gehouden van de 1e bestelling en achteraf werd het naar een heel ander adres gestuurd. Direct contact opgenomen met Redux gaming om door te geven dat het helemaal fout gaat. Ik heb zelfs met DHL gebeld om de pakket tegen te houden, maar dat moest via Redux gaming gemeld worden. 14 dagen later nog steeds mijn 550 eu niet ontvangen. Ik zou een formulier toegezonden krijgen waarin ik kon aangeven dat ik de bestelling niet heb ontvangen en op die manier mijn geld kon terug krijgen. Vandaag vanaf 16:00 contact met ze geprobeerd op te zoeken, maar word de heletijd uit de lijn geknikkerd na 20 minuten wachten. Als dit niet snel opgelost word, dan ga ik juridische stappen ondernemen. Dit heb ik waarlijk nog nooit meegemaakt in mijn leven.

Super goede pc

Werkte top en helpt heel erg, nu krijg ik veel hogere fps op hoge settings

Snelle en goede service

Ik heb een tijdje terug mijn computer gekocht. Je hebt op deze site enorm veel betalingsoptie en duidelijke tools om de juiste PC voor je te vinden. De computer werd goed geleverd en was ook goed ingepakt. Ik ben enorm tevreden over de computer! Goede service en snelle levering!

Had een nieuwe videokaart besteld om 10 uur s’avonds op een donderdag. Netjes de volgende dag was hij verstuurd. Helaas heeft de pakket dienst vertraging en is er een onderzoek ingesteld moeten worden. Hopelijk krijg ik hem nog snel binnen. Hier kan Redux zelf niks aan doen helaas zijn ze afhankelijk van de pakket bezorgers.

Alles wat ik verwacht is gelukt

De pc is heel aangekomen en ruim optijd. Er stond 3-5 werkdagen en kwam al na 2

Goede service, geweldige pc

Ik heb de i130 PC besteld en deze werkt super, zeker voor de prijs. Ik heb goed contact gehad met de klantenservice, ze hebben me goed en vooral snel geholpen.

Slecht

Een computer hebben gekocht in 8 maanden tijd 4 keer terug gestuurd. Ze konden het probleem niet vinden. Na 4 keer konden ze het probleem wel vinden. Ben ik mijn computer 3 maanden kwijt voor reparatie . Mondeling beloven ze alles maar wordt het niet waargemaakt. Ze denken niet in oplossingen het bedrijf. Slechte communicatie. Ik ben heel erg teleurgesteld. Je koopt eigenlijk een ondeugdelijk product.

Zeer Postieif

Heb onlangs een gaming pc bij redux aangeschaft een hij heeft gelijk bevallen. Alleen sinds ik ook muziek produceer is het voor mij toch belangrijk nog een enkele upgrades uit te voeren. Maar verder heb ik geen enkel slecht woord over het redux team te zeggen! Goeie kwaliteit prijsverhouding, (zeker in de tijd dat ik hem aanschaft toen videokaarten onbetaalbaar waren. Hoge kwalitieit, snel bezorgd en dus zeker een aanrader wat mij betreft! Joost van Noortwijk

EVGA gamer pc “ product om van te dromen!”

RTX kaart 3070 TI EVGA boven verwachting! En met de RGB maak je het apparaat helemaal compleet. Echt een plaatje! Volgende PC wordt weer bij REDUX prijs/kwaliteit is top!

goed voorelkaar

mijn evaring bij redux gaming is dat ze alles heel goed voorelkaar hebben als je iets wilt kopen zie je gelijk de voor en nadelen in 1 oogopslag dat kan best handig zijn met het vegelijken van verschillende producten de kwaliteit is ook uitstekend

Matig

Ik heb afgelopen week bij jullie een pakketje besteld, dit is ook volgens jullie pakketdienst afgeleverd. Nou is dit helemaal niet waar en is er nooit een pakketje afgeleverd, al heb ik wel de mail gehad van DHL. Er is dan ook geen kaartje in de brievenbus gedaan met een eventueel adres waar het pakketje is afgeleverd. Dit vond ik dan toch wel erg storend anders was het namelijk de volgende dag geleverd wat top kwaliteit zou zijn.

Snel geholpen

Heb er lang over zitten te twijfelen om een pre-build te nemen. Maar met Redux kan het niet beter! Het is een plug en play pc, dus makkelijker kan niet. Ook de levering was snel en netjes! Ben erg tevreden

Een positieve ervaring

Ik had een processor besteld maar het kwam zonder koeler echter bleek dit een probleem van redux te zijn ik had een mailtje gestuurd en na 10 minuten kreeg ik een mailtje terug waarin stint dat ze een foutje hadden gemaakt en kreeg direct een koeler opgestuurd volgende dag in mijn pc gebouwd. Bedankt Redux team!

Een goede pc voor een goede waarde

Ik hen een pc gekocht bij redux en hij werd op tijd geleverd en als werkt na behoren, wat zeer fijn is.

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! Waarom Redux Gaming? Redux Gaming biedt diverse zekerheden voor haar klanten. Zo ben je bij Redux Gaming altijd zeker van: * De laagste prijsgarantie. * Niet goed, geld terug garantie. * 3 Jaar lang garantie op PCs en 2 jaar op gaming gear. * Gratis verzending op game PC's. We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: info@reduxgaming.nl T: 085 7430313 Discord: https://discord.gg/YRtVZq8