Perfecte mat

Deze mat zou ik iedereen aanbevelen. Goede kwaliteit , fijne stof. Voelt enorme kwalitatief aan!!!

Mooi product snel geleverd

Ik heb de RGB xxL muismat besteld en het werkt perfect. Het was de volgende dag al thuisbezorgd.

bezorging eerder dan verwacht. En goede kwaliteit

Snelle levering die mijn verwachtingen overtrof, en de ontvangen producten zijn van uitstekende kwaliteit. Zeer tevreden met de service en de producten die ik heb ontvangen.

Zeer goede korting

Aeer goede korting voor blackfriday gekregen alleen spijtig van het lange wachtte.

duidelijk

ik heb al aantal spullen gekocht zoals een pc en ben positief verast de levering is snel en goed

Erg goed

Alles was duidelijk, er werd duidelijk aangegeven wat het idee was en alles was goed omschreven. Had misschien iets meer informatie over de verscheping bij gemogen, maar voor de rest was het top.

Ik heb en bestelling geplaatst ik heb mijn bestelling op tijd gekregen en mij bestelling zag er perfect uit en alles was goed ingepakt en de service was perfect als je vragen had werd het gewoon op de zelfde dag beantwoord

Netjes heel snel en behulp zaam denken mee in op lossingen

Erg goede service!

Ik ben enorm tevreden over de goede service. Ik had een bestelling geplaatst, 1 artikel stond verkeerd op de site en was niet leverbaar. Er werd direct contact opgenomen en een beter alternatief aangeboden. Ik was hier erg blij mee. Zou er zeker valer bestellen!!

Levering volgens aangegeven tijd en helemaal in orde. Ook goede hulp via de mail na vragen te hebben over de installatie.

Super goeie service. En alles netjes op tijd

Goeie Service!

Bestelling netjes en op tijd binnen gekomen. Heb 0 klachten.

Makkelijk bestelproces en snel verzonden!

Perfect geregeld! Volgende keer ga ik weer hier bestellen!

Snel geleverd, goed ingepakt

Geheugen besteld dat binnen twee dagen binnen was. Keurig verpakt en goed op de hoogte gehouden.

Levering juist en correct geleverd (naar België) pc doet het tot nu toe uitstekend met goede prestaties!

Scherpe prijs, snel geleverd

Mijn eerste bestelling bij redux is een goede ervaring. Betreft een wd blue hd 6tb. Scherpe prijs en volgende dag geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Heb wel vaak dingen besteld bestelt en sommige zijn veilig binnenkomen

Ziet er goed uit

Het logo verpest het een beetje

Zoals beloofd een kwalitatieve top game toetsenbord.

Kan niet beter, prima en snelle toetsaanslag en ook in de toekomst gegarandeerd dat bij eventuele defecten onderdelen beschikbaar zijn en blijven. Maar gezien de kwaliteit van het geleverde toetsenbord zal dat niet snel aan de orde zijn. Dus een investering op lange termijn en zeker een Ferrari onder de toetsenborden en ziet er ook aantrekkelijk uit! Levering was ook prima en goed op de hoogte gehouden van het toezendingsproces. Zelfs een dag eerder ontvangen.

Colourful and confy

Really really like it! it protects my new desk and its giving me the colours I want, really good, was sent super fast and well packed.

Niet voor ps4 of 5 maar pc tenzij je ps camera hebt

Ik heb een muis besteld

Ik heb een muis besteld maar helaas was die kapot gelever en kreeg gelijk hulp om hem terug te sturen

Pakket goed verpakt en bureaustoel van goede kwaliteit

Ik zag op de website van Redux Gaming een mooi bureaustoel. Ik heb de foto's bekeken en besloten om te bestellen. De levering was snel (binnen 2 dagen) en pakket was goed verpakt. Ik heb netjes een factuur ontvangen en werd per mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling wat fijn is. Ik heb geen nare ervaringen gehad. Ik zou zeker hier vaker willen bestellen.

Perfect zoals het nodig js

Geen gezeik gehad met bezorging etc pakketje kwam toevallig wel later maar dat was goed aangegeven! Ik raad m’n kennissen al een tijdje redux aan

Beste preorder en snel bezorgd

Hij kwam snel binnen en goede prestaties voor de prijs

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: [email protected] Discord: https://discord.gg/YRtVZq8