snelle verzending - goede prijs

ik heb mijn monitor arm op woensdag besteld - deze was de volgende dag al netjes thuis geleverd. top!

Goedemorgen! Fijn om te horen dat de monitorarm al zo snel geleverd is geworden! Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Redux Gaming

Snelle levering, product in orde

Via Bol.com een bestelling geplaatst. De verwachte levertijd was vrijdag, maar vanuit Redux was alles al eerder geregeled en keek ik uit naar een levering op donderdag. Helaas gooide code geel in Nederland wat roet in het eten, maar dan is Redux absoluut niet aan te rekenen.

Hey Dion, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering! Helaas kan het wel eens voorkomen dat de levering wat langer duurt dan verwacht maar we proberen het pakket altijd zo snel mogelijk bij je geleverd te krijgen! Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, René van Redux Gaming

Snel geleverd tegen scherpe prijs

Heb een monitor beugel van neomounts besteld voor een 49inch monitor. Kwaliteit is goed alleen niet alleen te installeren. Hiervoor heb je een extra persoon nodig om te helpen.

Hey Michiel, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de monitorarm! Het installeren ervan kan inderdaad soms wat lastig zijn, zeker bij zo'n grote monitor. Met vriendelijke groet, René van Redux Gaming

Fantastische pc geleverd binnen 1 dag

Mijn oude pc was helaas overleden en zocht met spoed een andere pc. Ipv er zelf weer 1 te bouwen er voor gekozen om via Redux er 1 te bestellen. Fantastische pc. Ziet er strak uit en snel geleverd

Hey Marc! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de PC! Gelukkig kon je snel weer door na het overlijden van je vorige PC! Veel plezier ermee nog! Met vriendelijke groet, René van Redux Gaming

Prachtig

Ik kocht de Genesis Holm 320 carbon gamingtafel, geweldig product en zeer goed verpakt.

Hey Ibrahim, Fijn om te horen dat je tevreden bent over de tafel die je bij ons besteld hebt! Veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, René van Redux Gaming

geweldig

Zeer tevreden over de de service en afhandeling heb een mooie gamestoel voor een zeer aantrekkelijke prijs en heel snel geleverd echt een aanrader.

snelle bestelling, uitstekende levering

de bestelling van mijn nieuwe computer case zou 2 dagen duren, hij was er alleen al de volgende dag :) alles netjes met factuur erbij, zoals het hoort. uitstekende ervaring

Goedemiddag R! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle en goede levering. Veel plezier met de case! Met vriendelijke groet, René van Redux Gaming

Goeie en snelle levering

Alles goed verpakt, totaal geen klachten. Zou zo weer een bestelling plaatsten

Schandalig

Mijn pc bij aflevering werkte al niet correct. Daarbij ik heb de pc gekocht met diablo 4, waarbij Rene van Redux zei ja sorry waren we vergeten van de site te halen. Ik ben hier op door gegaan waarbij ze ook niet meer terug mailen. Eigenlijk best schandalig, als je een pc van 2500 euro koopt.

Perfecte beugel!

Heb deze beugel gekocht voor een groot monitor scherm (49 inch) en de kwaliteit en uitstraling is super goed! Erg tevreden!

Snel en goed geleverd

Zondags besteld maandag in huis Heerlijk snel dus en zeer goed verpakt En een goed systeem(al zeg ik hetzelf)

slecht

*,** extra betaald voor daglevering 5 dagen later en heb het nogsteeds niet binnen vroeg ik mijn geld terug zeg hij dat die gewoon zijn werk heeft gedaan nou als ik extra betaald voor daglevering en 5 dagen later nog steeds niet binnen is heb je toch niet goed je werk gedaan

Fast and reliable.

As mentioned best store in terms on quality.

Hey Goncalo, Thank you for placing this review and saying we are the best store in terms of quality! Kind regards, René van Redux Gaming

Ik heb hier 2 weken geleden mijn aller eerste pc besteld echt een top ding... ik kan streamen uploaden en nog steeds perfect game ik ben zeer tevreden

Hey Byarne, Fijn om te horen dat je erg tevreden bent over de PC! Nog veel plezier met streamen en gamen op de PC! Met vriendelijke groet, René van Redux Gaming

Ik had mijn eerstw bestelling gehad en het was super gepakt, beschermt tegen schades De verzending was ook snel dan verwacht hier bestel ik wel vaker

Goed geholpen met bepalen wat ik ging bestellen, werd ook op goede deals gewezen. Goede service van Redux!

Goed geholpen met vragen en de pc

Pc is goed en de ervaring is goed top site

Klote

Helium BT610 besteld, heeft slechtste WiFi ooit.....hapering vol op

Goedemorgen Edwin, We vinden het erg vervelend om te horen dat de speakers niet zijn wat je er van verwacht had. We vinden het ook erg jammer dat hiervoor een 1-ster review over ons geschreven wordt aangezien dit over het product gaat en niet over onze webshop. We hebben je aangeboden via de mail om het product te wisselen naar een nieuwe of een retour van het product. Met vriendelijke groet, René van Redux Gaming

toppie geregeld

Het bestelde kwam zeer snel in huis en werkt als een trein ! top kwalitiet...

Mooi wit game- bureau voor mijn dochter gekocht . Vooral alle extra's zoals het ophangen van je koptelefoon, extra ouder voor drinkfles en de led lampjes maken van dit bureau echt een feestje! Nu gaat ze graag aan haar huiswerk! :). nou ja...

Snelle levering - aanbevolen

Snelle levering - aanbevolen

Snelle service bestelling snel geleverd netjes bedankt

goede snelle levering

Levering gaat snel en is zoals verwacht in goede staat. heb hier meerdere keren besteld tot nu toe altijd perfect aangekomen.

Heb al 2 gaming PC gekocht ben heel blij

Eerder gebruikte wifi dongel besteld voor een goede prijs. Werkt prima dus ik ben tevreden

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkelt kun je direct zien hoeveel FPS de diverse game PC's behalen met max settings op diverse games! We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: [email protected] Discord: https://discord.gg/YRtVZq8