goede snelle levering

Levering gaat snel en is zoals verwacht in goede staat. heb hier meerdere keren besteld tot nu toe altijd perfect aangekomen.

Heb al 2 gaming PC gekocht ben heel blij

Eerder gebruikte wifi dongel besteld voor een goede prijs. Werkt prima dus ik ben tevreden

Super verpakt en snelle levering. Daar besteden ze goed de aandacht aan. En super blij met mijn artikel.

Eerste keer besteld perfecte levering

Een vriend van me had vorige week redux gaming laten vallen in een gesprek, en toen ik later wat tcg kaarten wou kopen zag ik dat redux deze ook heeft. Gelijk een bestelling gedaan.

Super computer, voor een super prijs.

Super computer, voor super prijs. Ook nog eens snel en goed geleverd. Zeer tevreden!

Super laptop tas

De laptop tas is van zeer goede kwaliteit en heeft ook fijne extra bergruimte . Ideaal voor je laptop met toebehoren in 1 tas te doen zonder dat je iets beschadigd.

Fijne service helaas slechte uitvoering

Ik had dus een 2e hands controller bij jullie besteld maar helaas was hij kapot bij ontvangst een helft van de controller deed het niet en wou ook niet werkende worden. Ik ben daartegen wel enorm bij met jullie service.

Alles goed verlopen. Pc al helemaal ingesteld en klaar om te spelen. Top service dus

Een heel goede beginners pc zeker aan te raden

Pc zat goed verpakt en is in goede staat aan gekomen ben er heel tevreden mee

Zeer slechte helpdesk en moeizame communicatie

Ik kocht een PC op donderdag en had deze vrijdag al in huis. Op zondag de PC aangezet en er kon geen schijf worden gevonden. Ik heb toen een ticket aangemaakt. Op maandag laat in de ochtend bericht gekregen om foto's te maken van de Bios. Deze direct gestuurd. Na de rest van de dag te hebben gewacht zelf maar de Bios settings aangepast zodat de M2 schijf wel als boot schijf gevonden kon worden. Echter ontbrak het besturingssysteem (Windows 11). Dinsdag in de ochtend nog steeds geen antwoord.... Ik heb inmiddels zelf maar een Windows 11 versie gekocht en nu werkt alles naar behoren. Dit was dus eens maar NOOIT meer!

We hebben aangegeven dat er helaas iets mis is gegaan tijdens het vervoer van de PC. Helaas kan dit soms gebeuren dat de Windows-installatie niet meer herkend wordt. We hebben het probleem inmiddels opgelost en je een code doorgestuurd om Windows mee te activeren. We vinden het jammer dat hier meteen een 1-ster review voor gestuurd wordt aangezien we niet snel genoeg geantwoord hebben.

Snel geregeld

Snel alle info gekregen die ik nodig had, gelijk een aanpassing gemaakt aan de prebuild, 2 uur later pc al kunnen ophalen.

Perfect!

I have bought a pre-built PC and I'm super happy with it. The shipment was fast, the computer well protected. Went on and ordered a mechanical keyboard from Redux afterwards ;).

Kamehameha goed

Pakket werd snel geleverd. Alles compleet. Het was leuk om het figuurtje zelf in elkaar te zetten. Goede kwaliteit en mooie afwerking. Aanrader.

Goede communicatie, snelle en zeer correcte verzending.

Vrijwel direct na de bestelling te hebben geplaatst een ontvangstbevestiging ontvangen van Redux Gaming, niet lang daarna een bericht in ontvangen dat de bestelling afgegeven is aan een vervoeder en de volgende dag ontvangen. Alles pima verpakt in originele dozen die verpakt waren in een grotere doos met opvulmateriaal zodat eea onbeschadigd aan komt, was enigszins verbaast hoe goed verpakt eea was voor de waarde van de bestelling, well done!

Een en al perfect.

De service was extreem snel, had de PC in de ochtend gekocht en de avond erop meteen gekregen. Was echt verrast en enorm blij, meteen uitgepakt en meteen een mooi plekje gegeven. de games meteen erop gedownload die ik momenteel speel en tot nu toe alleen maar goed gebruik van gemaakt. Na school, voor werk, na werk en op m'n vrije dagen. Elke game runt perfect, meteen mijn tweede scherm erop aan gesloten dus voor nu wel blij met mijn gehele setup waarvan ik al van kleins af aan van droom. Dus enorm bedankt! De PC: Redux Nova A57X R46

Redux oplichters

Omdat Redux een doorstart heeft gemaakt is mijn garantie op een 7 maanden oude videokaart niet meer geldig. Uit 'coulance' mag ik ZELF betalen voor een RMA onderzoek en ook voor de verzending heen en weer. Let er op met wat voor aso's je zaken doet. Voor mij was dit de laatste keer.

Hele goede service meteen op me mail gereageerd komt heel aan het doet goed geef jullie een 10

Uitstekent

Pc was niet beschikbaar EB stond op de się dat het 3 tot 5 werk dagen zou duren maar ik kreeg mijn pc al maandag en ik had zaterdag besteld. En de pc zelf echt mooi en werkt goed.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en de PC, we wensen je veel gameplezier toe!

Snel verstuurd, goed ingepakt, updates in je e-mail.

Goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier van inpakken. Veel plezier met je bestelling!

Gewoon perfect

Snelle verzending

Goede service!

Na prettig contact werd mijn bestelling snel geleverd, echt top!

Fijn om te horen dat je het contact met ons als prettig hebt ervaren en dat je tevreden bent over de snelle levering! Veel plezier met je bestelling!

Super winkel

Ik heb een pc samen laten stellen. Erg snelle levering. Perfect en veilig verpakt! Prijs / kwaliteit hoogwaardig. Ben super blij met mijn nieuwe pc. Iedere keer weer.

Super fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle en veilige levering van de PC en dat je tevreden bent met hoe de PC presteert. Veel plezier ermee!

besteld maar niet ontvangen

de service 'avondbezorging' lijkt een prettige: dan ben je meestal thuis. Helaas de DHL bezorger ook: 1e dag gemeld: we staan vanavond bij u aan de deur ......; helaas: half 11 melding: bezorging verhinderd: nieuwe bezorgtijd: volgende avond: idem, dito hetzelfde: resultaat: na 4 keer tevergeefs een avond wachten: geen computer!

We hebben de bestelling met de avondlevering mee gestuurd maar helaas hebben we geen invloed op hoe DHL met het pakket omgaat. Helaas was het in dit geval een chauffeur die hem niet wilde leveren en retour gemeld heeft. We hebben de bestelling retour ontvangen en zo snel mogelijk weer naar je opgestuurd. Hopelijk kun je begrijpen dat we in deze afhankelijk zijn van DHL en dus niet verantwoordelijk zijn voor hoe de chauffeur met het pakket omgaat.

geweldig

de service was heel goed, personeel was aardig. product werkt heel goed ben er heel blij mee.

Fijn om te horen dat onze service goed is en dat je blij bent over de bestelling! We wensen je er nog veel plezier mee!

Over Redux Gaming

Redux Gaming is een online webshop voor pre-built gaming PC's, Content Creator PC's en Gaming Gear. Middels een handige tool die wij hebben ontwikkeld kun je direct zien hoeveel FPS onze game PC's behalen op diverse games! We zijn bereikbaar op Maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00. Wij adviseren je graag bij de aankoop van jouw nieuwe game PC! E: [email protected]