Top producten en snelle respons bij vragen

De andere dag had ik de producten al in huis.

Zeer snelle levering, goed verpakt.

Prin=ma service, prima product.

mijn enige opmerking is de verpakking, dat kan milieu en klant vriendelijker. Als voorbeeld: ik heb van jullie gehad vitamine B 12 Adenosyl 3000 (60 zuigtabletten) in een kleine platte verpakking, en heb nu Vitamine B12 1000 mcg 90 zuigtabletten in potje maar slechts 1/8 gevuld. Het potje kwam via post nl in een onwijs grote doos!!, en moest ik voor naar een afgifte punt( omdat ik niet thuis was( werk). Als de tabletten in een kleine verpakking kunnen( het past, er kunnen zelfs 10 tabletten in) dan kan het in een enveloppe met de gewone post bestelling mee. veel voordeliger en beter voor het milieu.

Goede producten en uitstekende service

De bestellingen komen keurig op tijd. De website is helaas iets gebruiksonvriendelijk.

Snel geleverd. Al had van mij de pouches ook door de brievenbus geleverd mogen worden ipv in een doos

Super product !

Zocht een totaal aan vitamines voor mijn leeftijd en levensstijl, met Fittergy heb ik deze gevonden !

Duidelijk weergegeven en snelle levering!

perfecte reset voor lichaam en geest.

Tweede keer sportvasten. Je moet er wat voor over hebben, maar het resultaat is gegarandeerd. Bewustwording, patronen doorbreken, kilo's verliezen en daar energie voor terugkrijgen. Win win.

Bezorging is een regelrecht drama

Bijna 1 week na mijn bestelling is mijn pakketje nog steeds niet bij de transporteur geraakt. Dit is een zeer droevige service die beneden alle peil is en niet in overeenstemming wat je als klant mag verwachten van een hedendaagse webshop die zichzelf respecteert. Jammer!

Besteld volgende dag het bestelde in huis.

Snelle bezorging; goeie spullen

Snelle bezorging, goeie spullen (dozen mogen kleiner)

Goed bedrijf met prima producten

het sportvasten programma is fantastisch om te doen, wel even goed navragen of het voor jou iets is. Best pittig maar met geweldige resultaten. De supplementen die je daarbij nodig hebt kun je hier bestellen en ook om de "switch" te behouden. Ben al jaren klant

Good quality for very good price

Fast delivery, good quality and good price

Prima ervaring

Duidelijke website. Snel geleverd. Goed verpakt.

Verpakking mag minder groot verpakt worden. Ik had 2 potjes die samen verpakt waren in een grote doos

Goed verpakt. Op tijd verzonden. Prima producten. Betrouwbaar

Goede en snelle service

Voor het eerst voedingssupplementen besteld. Fijn dat je dan welkomstkorting krijgt. De beschrijving van de supplementen op de website is helder en voor iedereen begrijpelijk. Maandagochtend besteld, woensdag ontvangen. Echt top. Mijn ervaring met de supplementen kan ik nog niet geven want ben er net mee begonnen. Ik neem ze op aanraden van een orthomoleculair therapeute omdat ik met post COVID klachten worstel.

Betrouwbaar en snel

Snelle levering en betrouwbare leverancier.

Plus en minpunten

Lastig zoeken, als je op specifieke vitamine zoekt, wordt niet alles getoond. Juist degene die ik wil hebben niet... Was bij meerdere producten. Wel tevreden over kwaliteit producten. Nog wat minpuntjes: in even grote pot zitten soms 60 en soms 180 tabletten (de tabletten zijn ongeveer even groot, dus daar ligt het niet aan) . Ook bij opsturen vaak in onnodig grote doos.

Goede informatie

Fijne site, veel informatie over de producten

Prima geregeld maar teveel spam

Op mijn bestelling heb ik niks aan te merken, maar wat stoppen jullie er ongelooflijk veel reclame bij. Dat hoeft voor mij niet. Ik voel me soms wel belaagd door de reclame, op deze manier en in de mailbox.

Top en snelle reactie op mijn vragen en levering

Snelle en nette service

Snelle en nette service.

Fittergy heeft gewoon goede producten

Altijd goed mooie producten

Aanbeveling voor de ander

Goede producten, duidelijke informatie over het product en de aankoop.

Otto van Tussenbroekstraat 121

3059 LR Rotterdam

06 31959993

Over Fittergyshop.nl

Fittergyshop.nl is onderdeel van Fittergy Group (EHF Nutrition B.V.) en ontwikkelt al meer dan 20 jaar lifestyleprogramma's en voedingssupplementen voor zowel topatleten als consumenten om je fitter, gezonder en energieker te laten voelen. De inhoudelijke kennis van medeoprichter en Medisch Bioloog Drs. Remco Verkaik vormt de basis van de huidige Fittergy lifestyle programma's zoals Sportvasten.nl en alle Fittergy voedingssupplementen die je op Fittergyshop.nl vindt. Bij Fittergy staat alles in het teken van de energiestofwisseling en maximale vitaliteit. Wij zijn specialist in het behalen van gezondheidswinst middels het activeren van de oergenen - dit staat centraal in alles wat we doen. Onze programma’s en supplementen worden inmiddels door heel Nederland en Belgie gebruikt en door consumenten en aanbevolen door meer dan 300 Fittergy Coaches.