Besteld volgende dag in huis.

Top product, snelle levering

Spreekt voor zich, fijne online winkel.

Goed bij prijs.

Vermoedelijk van goede kwaliteit.

Prima en snelle levering.

Altijd snelle levering. Het zou handig zijn om de mogelijkheid te hebben om met 1 knop de vorige bestelling te herhalen.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Snelle bestelling

Het product is de volgende dag in huis.

Duidelijke site en snel geleverd

Prettige supplementen webwinkel

Overzicht van supplementen, maar ook snel je bestellingen terug te zien om opnieuw te bestellen

Ondanks drukte snelle levering.

Zoekplaatje

Specifiek product is moeilijk te vinden en kortingscode werkte wederom niet. Vorige keer is dat gecorrigeerd maar nu niet de moeite genomen de klanten service te bellen. Wel blij met t product

Duidelijkheid,,kwaliteit

Duidelijk uitleg, goed overzicht en kwaliteit

Top product en snel geleverd!

Tot een paar maanden geleden moest ik mezelf 2x per week injecteren met Hydrocobamine (B12) maar het prikken begon me enorm tegen te staan, voor mijn gevoel kan het niet goed zijn dat je 2x per week een naald in je lijf zet. Je maakt toch iedere keer een wondje. Aantal maanden gestopt om te kijken, maar mijn oude klachten kwamen weer terug. Mijn nagels leken wel een slecht kerkhof en had last van enorme vermoeidheid. Nu 2 maanden de zuigtabletten B12 Combi 10.000 met Folaat en P-5-P gebruikt en mijn nagels groeien weer en ik voel me weer fitter. Topproduct. Superhandig dat ik een abonnement kan nemen, zo heb ik er geen omkijken naar en het wordt ook op tijd geleverd.

Goede en snelle levering

Goede webshop experience en vlotte levering volgens afspraak

Goede service!

Je wordt goed geholpen bij Fittergy zeker een aanrader!!!!

Voldoet qua service (nog) niet aan verwachtingen

Product was niet op voorraad (wel bestelbaar op website), dus krijg mailtje dat alleen het andere product verstuurd is. Daar was ik het niet mee eens, even wachten en een alternatief toevoegen had mijn voorkeur. Wel werd beloofd dat ik dan niet verzendkosten voor de extra (kleinere) bestelling hoefde te betalen. Op de website staat de kleinere verpakking wel als beschikbaar, dus ik vraag mij af waarom niet meteen die suggestie gedaan wordt? De website maakt reclame met dat er zo'n goede ondersteuning is: ik merk er niks van. Intussen heb ik dus zelf die suggestie gedaan, maar hoor niets. Werkelijkheid klopt niet met verwachtingen die ik heb van deze website. En nu raakt mijn voorraad op... Was er meteen gemaild of gebeld welk alternatief ik wilde, dan had ik dat nu gewoon in huis gehad, en hadden er niet twee zendingen met onnodige verpakkingen hoeven plaatsvinden. En de website up-to-date houden, voorkomt het hele probleem.

Perfect gewoon!

Snelle en correcte levering: bedankt!!

prettig om met fittergy zaken te doen

er is altijd wel een manier om iets te regelen, dus persoonlijk en daar ben ik blij mee

Snelle levering. Vriendelijk in contact.

Toppers

Ik ben enorm tevreden hoe alles verloopt bij Fittergy op alle vlakken en fronten. Iedereen is aardig en helpen mij goed.

Fijne site, snelle levering

Over Fittergyshop.nl

Fittergyshop.nl is onderdeel van Fittergy Group (EHF Nutrition B.V.) en ontwikkelt al meer dan 20 jaar lifestyleprogramma's en voedingssupplementen voor zowel topatleten als consumenten om je fitter, gezonder en energieker te laten voelen. De inhoudelijke kennis van medeoprichter en Medisch Bioloog Drs. Remco Verkaik vormt de basis van de huidige Fittergy lifestyle programma's zoals Sportvasten.nl en alle Fittergy voedingssupplementen die je op Fittergyshop.nl vindt. Bij Fittergy staat alles in het teken van de energiestofwisseling en maximale vitaliteit. Wij zijn specialist in het behalen van gezondheidswinst middels het activeren van de oergenen - dit staat centraal in alles wat we doen. Onze programma’s en supplementen worden inmiddels door heel Nederland en Belgie gebruikt en door consumenten en aanbevolen door meer dan 300 Fittergy Coaches.