Fijne site, snelle levering

snelle service

Wanneer voor 13 uur besteld de volgende werkdag al in huis! Zoals gebruikelijk :)

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snelle levering; netjes verpakt

In de middag besteld, de volgende dag bestelling ontvangen. Keurig verpakt. Prima.

Supplementen zijn zeer goed en ook een supersnelle levering.

Prima geregeld.

Altijd op tijd geleverd en prima producten

Snel en makkelijk

zeer positief

op de beurs informatie over fittergy gekregen. Goede prijs kwaliteit. Nog ervaren wat de producten kunnen doen!

Makkelijke website, top

De website is gebruiksvriendelijk en het wordt snel geleverd

Bestellen, betalen & geleverd!

Fijn dat er zo snel geleverd wordt!!

De bestelling was r zoals meestal de volgende dag!

Makkelijk en mooie producten

Breed assortiment en goed advies van de coaches.

Een product was tijdelijk niet leverbaar, bij Bol.com kon ik hetzelfde product, van jullie, wel bestellen en werd gelijk geleverd.

Uitstekend!!!

Zowel de producten (trouwe klant) als het resultaat van de FITTERGY Supplementen voldeden aan al mijn verwachtingen. Kortom: een aanrader.

Goede kwaliteit voedingssupplementen

Goede kwaliteit in verschillende voedingssupplementen. Enige nadeel dat de website niet heel handig is, een beetje door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Ook wat vreemd dat in dezelfde grootte van pot soms 60 tabletten zitten (Vit K2+D3) en soms 180 stuks (Vit D3 en zink). Terwijl de tabletten ongeveer even groot zijn....

Goede voorlichting

Fijn om even te sparren

Altijd klaarstaan met een passende oplossing en snelle service

Telefonisch goed bereikbaar en meedenken in oplossingen indien zich dat voordoet

Makkelijk te bestellen en snelle levering

overal elders korting op dit product

Ik bestel al twee jaar voor 2 personen de Greens, nu heb ik gemerkt dat ik bij allerlei sites 10-15 euro korting krijg per pot. Ik vind dat een trouwe klant die korting bij Fittergy zelf ook moet kunnen krijgen. Ik heb nu het gevoel voortdurend teveel te hebben betaald.

prima en snel een keus te maken

makkelijk zoeken tussen alle producten.

prima afhandeling

alles volgens afspraak geregeld!

uitstekend

Snel je producten zoeken, bestellen en vaak volgende dag in huis of direct doorgestuurd naar je klant.

Super snelle levering, top producten

Heerlijke greens, snelle levering

Een prima website met eenvoudig bestelmodus. Snelle levering. Super!

Otto van Tussenbroekstraat 121 3059 LR Rotterdam

06 31959993

Over Fittergyshop.nl

Fittergyshop.nl is onderdeel van Fittergy Group (EHF Nutrition B.V.) en ontwikkelt al meer dan 20 jaar lifestyleprogramma's en voedingssupplementen voor zowel topatleten als consumenten om je fitter, gezonder en energieker te laten voelen. De inhoudelijke kennis van medeoprichter en Medisch Bioloog Drs. Remco Verkaik vormt de basis van de huidige Fittergy lifestyle programma's zoals Sportvasten.nl en alle Fittergy voedingssupplementen die je op Fittergyshop.nl vindt. Bij Fittergy staat alles in het teken van de energiestofwisseling en maximale vitaliteit. Wij zijn specialist in het behalen van gezondheidswinst middels het activeren van de oergenen - dit staat centraal in alles wat we doen. Onze programma’s en supplementen worden inmiddels door heel Nederland en Belgie gebruikt en door consumenten en aanbevolen door meer dan 300 Fittergy Coaches.