Een prima website met eenvoudig bestelmodus. Snelle levering. Super!

Altijd goed

Duidelijke site, snelle levering en top producten

Als je weet wat je zoekt en een goede ervaring deelt, is dit het platform

Even geduld.

Het duurde even voor mijn bestelling kwam, maar uiteindelijk: prima

Prima vitamine’s. Snel geleverd!

Prima vitamines!! Zeker aanbevolen aan anderen.

Via mijn telefoon kon ik mijn bestelling niet afronden

Ondanks meerdere Webb providers geprobeerd te hebben lukte het niet om de bestelling af te ronden. Daarnaast mis ik de zoekfunctie in de shop voor coaches.

Persoonlijk contact...

Mijn hoge cijfer is gebaseerd op het persoonlijk contact.. Theo Bosma 0645556783

Maakt de belofte waar

Je kan er van op aan dat een dag na de bestelling het product geleverd wordt

Super bedrijf

Hulpvaardig

Met dit basisproduct moet ik nog beginnen.

Fijn product en snelle levering

Overzichtelijke webshop

Gewoon goed

Website goed. Snelle levering. Goed producten.

Prima webshop.

Prima webshop, makkelijk te bestellen en andere dag in huis.

Goede producten

Ik gebruik deze producten al jaren en voel me sindsdien veel fitter. Levering goed en snel.

Snel binnen

Besteld en de volgende dag in huis.

Communicatie kan beter

Bezorgen erg laat

Zoals gewoonlijk makkelijk bestellen en snelle levering!

Bijzondere kennis en ervaring in ondersteuning van de gezondheid

Prima kwaliteit producten

goede en snelle service!

zoals gebruikelijk zeer goede en snelle service!

Supplementen van zeer goede kwaliteit

Goede ervaring met sportvasten. Supplementen van zeer goede kwaliteit. Levering snel zoals op de website vermeld.

Snel

Super snelle levering

Duidelijk en snel

Overzichtelijk ingedeeld en snelle levering.

Afgevallen in Coronatijd

Mijn Coronakilo van het afgelopen jaar ben ik gelukkig weer kwijt. Het dieet heeft zich daarmee wat mij betreft bewezen. De begeleiding van Personal Trainer kwam helaas wat laat op gang, vanwege de communicatie die in de spambox terecht kwam.

Beste Albert, Er is ondertussen een tweede mailtje verstuurd door mijn collega Vincent n.a.v. de aankoop van het Vegan Flex pakket. Mogelijk is de eerste niet goed aangekomen of in de ongeweste/spam box terecht gekomen. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard heeft u gewoon recht op een coach gedurende de kuur, neem hiervoor even contact met ons op via de mail [email protected] of door te bellen naar 085-0867910. Met vriendelijke groet, Het Fittergy Team

Overzichtelijk en de producten zijn snel te vinden.

Zeer Goed.

Otto van Tussenbroekstraat 121

3059 LR Rotterdam

06 31959993

Over Fittergyshop.nl

Fittergyshop.nl is onderdeel van Fittergy Group (EHF Nutrition B.V.) en ontwikkelt al meer dan 20 jaar lifestyleprogramma's en voedingssupplementen voor zowel topatleten als consumenten om je fitter, gezonder en energieker te laten voelen. De inhoudelijke kennis van medeoprichter en Medisch Bioloog Drs. Remco Verkaik vormt de basis van de huidige Fittergy lifestyle programma's zoals Sportvasten.nl en alle Fittergy voedingssupplementen die je op Fittergyshop.nl vindt. Bij Fittergy staat alles in het teken van de energiestofwisseling en maximale vitaliteit. Wij zijn specialist in het behalen van gezondheidswinst middels het activeren van de oergenen - dit staat centraal in alles wat we doen. Onze programma’s en supplementen worden inmiddels door heel Nederland en Belgie gebruikt en door consumenten en aanbevolen door meer dan 300 Fittergy Coaches.