Zesso balen

Ik heb een bij bol.com aangekochte poef teruggestuurd naar de leverancier zesso voortstraat Balen belgie , omdat deze vormeloos was en niet vierkant zoals het hoort ,het ding is helemaal krom en scheef ,maar omdat ik deze terugstuurde in een niet originele doos weigerd zesso terugbetaling ,ondanks het feit dat er duidelijk in hun regelement en dat van bol.com staat vermeld dat de originele doos alleen moet gebruikt worden indien mogelijk ,toch weigeren ze terugbetaling.

Over Zesso

NL: Bij Zesso vind je alles om de tijd met je gezin, familie & vrienden aangenamer te maken. Creëer een thuis met leuke en praktische woonaccessoires, ontdek onmisbare en verrassende artikelen voor elke dag, en shop met vertrouwen. Met een klik komt Zesso graag tot bij je thuis! FR: Chez Zesso, vous trouverez tout ce dont vous avez besoin pour rendre plus agréable le temps passé avec votre famille, vos parents et vos amis. Créez une maison avec des accessoires de maison amusants et pratiques, découvrez des articles indispensables et surprenants pour tous les jours et faites vos achats en toute confiance. En un clic, Zesso viendra chez vous!