Nooit ontvangen geld weg

Hier een bestelling geplaatst, nooit iets ontvangen. Geen reactie op mijn mails en ben in principe mijn geld dus gewoon kwijt.

Goed zoals het hoort

Snelle levering, en anoniem. Het speeltje werkt ook goed.

Anoniem en snel geleverd

Snel, anoniem.

Snelle anonieme levering.

Snelle levering, anoniem verpakt, en snelle levering

Kan echt niet

Geen emailbevestiging, geen track en trace, klantenservice niet bereikbaar, de vraag of je uberhaubt iets ontvangt!!

Snel, anoniem geleverd, fijn speeltje

Great toys

Great toys, time for some horny nigths :)

Top!!

Voor het eerst wat besteld bij Sweetoy. Snel alles geleverd,ben de verpakking was anoniem. wat ik erg fijn vond.

Toppers!

Heerlijke speeltjes gekocht voor in de slaapkamer. snel geleverd.

Fenomenaal goed

Op aanraden van een vriendin hier de satisfyer gekocht! Verwachting was hoog maar kan hem iedereen aanraden!

Great!

Fast delivery, great toys

Top bedrijf, snelle levering, anoniem geleverd. Zoals er aangegeven word. Dus mocht je een speeltje willen bestellen en niemand mag het weten. Bestel ze dan hier :)

Snel en anoniem

Speeltjes en wat andere spullen gekocht. Producten volgende dag meteen in huis. ook word er anoniem bezorgd wat erg fijn is. verder vind ik de website duidelijk en is het aanbod goed. als je het mij vraagt een prima zaak om je speeltjes voor de slaapkamer te kopen!

Heerlijk speeltje

Een luchtdruk vibrator voor het eerst gekocht. Wat een heerlijk speeltje is dat!!

Great company

Fast delivery, good costumer service and great toy.

Goed en snel

Goede snelle levering. Aardige klantenservice, en goed aanbod.

Mijn vragen werden snel beantwoord

Top!!

Bestelling geplaatst. Volgende dag al in huis, en anoniem. Product is ook goed. Zeker ga ik vaker kopen bij sweetoy.

GEWELDIG!!

Snel en discreet geleverd!! Zeker vaker bestellen.

Fijne shop

Besteld, snel geleverd, anoniem. aanrader

Masturbator gekocht

Een masturbator / kunst vagina gekocht met glijmiddel. Speeltje werkt goed :) ook was de levering snel en anoniem zoals beloofd.

Prima bedrijf

Voor het eerst een masturbator gekocht. Samen met glijmiddel gebruik ik hem, het is inderdaad net of je seks hebt / een vagina penetreert. Zeker een aanrader!

Heb nog steeds niks ontvangen

Nog niks ontvangen

Product was snel geleverd, ook de klantenservice was erg goed. Ik werd goed geholpen.

Landbouwweg 22 3899 BE Zeewolde

06 10815342

Over Sweetoy

Bij Sweetoy zijn we er sterk van overtuigd dat erotische artikelen je seksleven aangenamer en spannender kunnen maken. Wij hebben ons volledig in de verkoop van erotische producten gespecialiseerd. In onze webshop vind je dan ook alles dat je nodig hebt om jouw seksleven te verbeteren, van glijmiddelen tot erectiepillen en vibrators. Sweetoys heeft speeltjes voor hem en voor haar. Niet alleen hebben we een enorme collectie aan seksartikelen, maar ook hebben al onze producten een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zo zijn de producten van de nodige keurmerken voorzien (denk aan het CE-keurmerk) en werken alle producten naar behoren, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van de speeltjes. Ben jij op zoek naar seksspeeltjes die lang meegaan en voor een optimaal genot zorgen? Dan ben je bij Sweetoy aan het juiste adres! In ons assortiment vind je echter nog veel meer interessante artikelen die jouw seksleven (nóg) aangenamer kunnen maken. Neem de verschillende categorieën maar eens door! Discreet bestellen en ontvangen Vrijwel iedereen heeft seks of masturbeert en velen onder ons maken gebruik van seksartikelen om ons seksleven aangenamer te maken. Toch snappen we heel goed dat je liever niet hebt dat je buren, huisgenoten en pakketbezorger weten of en welke seksartikelen je gebruikt. Om die reden worden de producten die je in onze webshop bestelt altijd discreet verzonden. Wij verzenden al onze bestellingen blanco, wat inhoudt dat je op onze verpakkingen geen (seks)gerelateerde teksten, logo’s of afbeeldingen van Sweetoy of van de producten zelf aantreft. Bovendien is ook het bestellen volledig veilig en anoniem. De bestellingen verlopen via een versleutelde verbinding en bij Sweetoy houden we ons aan de privacywet. Bestel je vandaag voor 22:00 uur een product in onze webshop? Dan heb je dit product de volgende werkdag al in huis! En niemand zal ooit weten dat je een product besteld hebt bij Sweetoy. Een klantenservice waar we trots op zijn.