Veel en goede producten

Heeft veel keus en goede producten

Good company

I buy some toys at this shop. Fast delivery!

Super shop

Super fijne en makkelijke website. Veel aanbod en snel en anoniem geleverd

Veel keuze

Veel keuze en voor ieder wel wat wils. Ik ga zeker vaak bestellen

Heerlijke vibrator gekocht

Heerlijke vibrator gekocht. Komt op fijne plekjes :)

makkelijke website

Snel

Condooms en glijmiddel gekocht. Werkt prima.

Snel geleverd nog voor het weekend. Bedankt

Leuke feature in de slaapkamer

Super!!!

heerlijk

Voor het eerst in mn leven een masturbator gekocht. Niet verwacht dat het zo lekker zou zijn. Wel heb ik er glijmiddel bij gebruikt.

Gisteravond besteld, nu al binnen. Groetjes, Madelein en peter

anonieme levering

bestelling geplaatst. ik wou graag een anonieme levering omdat ik niet wou dat mensen zouden zien waar ik wat gekocht had. dit was niet het geval. top! ook een fijn product.

Snelle levering. Annoniem geleverd

Voor het eerst besteld bij deze site snel binnen en afbeelding komt goed overeen met wat ik ontvangen heb.

Good service

delivered quickly and large assortment!

Gewoon goed

Gewoon helemaal goed, anoniem verpakt snel geleverd en het speetje doet zijn werk

Fijne winkel

Goed geholpen en de volgende dag al in huis!

Super!!

6 verschillende producten besteld voor mij en mn vriend. Alles geleverd, en snel ook! Sweetoy is een aanrader!!

Fijn bedrijf

Fijne overzichtelijke site, snelle levering en anoniem.

Snel en 100% anoniem

snel geleverd, goed product en niemand on aan de verpakking zien dat het an sweetoy kwam. erg fijn

Snelle levering alles in voorraad

Product snel binnen

Nog nooit zo'n orgasme gehad

Nog nooit zo'n orgasme gehad, heb de lily vibrator en satisfyer pro plus besteld. Als je deze nog niet hebt: je weet niet wat je mist!! pffff....

Landbouwweg 22

3899 BE Zeewolde

06 10815342

Over Sweetoy

Bij Sweetoy zijn we er sterk van overtuigd dat erotische artikelen je seksleven aangenamer en spannender kunnen maken. Wij hebben ons volledig in de verkoop van erotische producten gespecialiseerd. In onze webshop vind je dan ook alles dat je nodig hebt om jouw seksleven te verbeteren, van glijmiddelen tot erectiepillen en vibrators. Sweetoys heeft speeltjes voor hem en voor haar. Niet alleen hebben we een enorme collectie aan seksartikelen, maar ook hebben al onze producten een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zo zijn de producten van de nodige keurmerken voorzien (denk aan het CE-keurmerk) en werken alle producten naar behoren, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over de veiligheid van de speeltjes. Ben jij op zoek naar seksspeeltjes die lang meegaan en voor een optimaal genot zorgen? Dan ben je bij Sweetoy aan het juiste adres! In ons assortiment vind je echter nog veel meer interessante artikelen die jouw seksleven (nóg) aangenamer kunnen maken. Neem de verschillende categorieën maar eens door! Discreet bestellen en ontvangen Vrijwel iedereen heeft seks of masturbeert en velen onder ons maken gebruik van seksartikelen om ons seksleven aangenamer te maken. Toch snappen we heel goed dat je liever niet hebt dat je buren, huisgenoten en pakketbezorger weten of en welke seksartikelen je gebruikt. Om die reden worden de producten die je in onze webshop bestelt altijd discreet verzonden. Wij verzenden al onze bestellingen blanco, wat inhoudt dat je op onze verpakkingen geen (seks)gerelateerde teksten, logo’s of afbeeldingen van Sweetoy of van de producten zelf aantreft. Bovendien is ook het bestellen volledig veilig en anoniem. De bestellingen verlopen via een versleutelde verbinding en bij Sweetoy houden we ons aan de privacywet. Bestel je vandaag voor 22:00 uur een product in onze webshop? Dan heb je dit product de volgende werkdag al in huis! En niemand zal ooit weten dat je een product besteld hebt bij Sweetoy. Een klantenservice waar we trots op zijn.