Top vlees

Vlees is top van smaak en goed verpakt

Perfect vlees

Goed en lekker vlees

Er was wat fout gegaan maar goed opgelost

Lekker :)

Snelle levering en keurig verpakt. Vlees was heel goed

Iberico spareribs en procureur waren top

Prima vlees

Topvlees voor een goede prijs

Shortribs, tomohawk en procureur besteld. Solide en goed geïsoleerde verpakking, heb wel eens anders meegemaakt. Vlees ziet er goed uit. Flatribs op de bbq gemaakt met rookhout, supermals en perfecte smaak. Al met al zeer tevreden. Een aanrader voor iedereen.

Heerlijk gegeten

Heel goed vlees aanbevolen

Het zou fijn zijn als de speklappen en procureurlappjes apart in gepakt kunnen worden. zeker als je alleen bent.

Keurig verpakt, aardige bezorger, vlees ziet er goed uit en smaakt heerlijk

Keurig verpakt, aardige bezorger, vlees ziet er goed uit en smaakt heerlijk

weet ik nog niet

ik ga morgen voor het eerst jullie vlees eten, zag er goed uit

Erg lekker vlees

Snel geleverd en erg lekker vlees.

prijs/kwaliteit.

Prijs ongeveer de helft van een slagersossehaasje. Hele ossehaas gedeeltelijk ontdooien tbv porties en opnieuw invriezen. Niet echt ideaal.

Beste, Bedankt voor je bestelling bij Inamood. Het is ook mogelijk om de ossenhaas geportioneerd te bestellen, per 125 gram of 200 gram. Dan hoef je het vlees niet gedeeltelijk te ontdooien en er porties van te maken. Geniet van de ossenhaas, want hij is heerlijk! Groetjes, Team Inamood

Het geleverde vlees is van uitstekende kwaliteit.

Ik zal zeker weer opnieuw bij INAMOOD bestellen. De verpakking met droog ijs is uitstekend verzorgd en men hoeft dus niet bang te zijn dat het vlees half ontdooid aankomt. CHAPEAU

Heerlijke ribbetjes

Na een dag marineren in de oven. Ze komen er heerlijk mals uit en valt bijna van het bot.

Erg goed

Voor de eerste keer online vlees besteld, maar dat was zeker geen teleurstelling. Erg goed en snel geleverd. Het was de eerste maar zeker niet de laatste keer.

Goed service, prima vlees!

Great

All of the products were very tasty and fresh. Thanks!

Netjes geleverd de juiste hoeveelheid en het vlees ziet er goed uit en smaakt prima!

Heerlijk vlees

Ik had heerlijk en betaalbaar vlees. Echt een aanrader.

Top vlees

Heerlijk vlees en goed gekoeld geleverd.

Heel goed verzorgd

Prima aangebracht Keurig en goed verpakt Heb nog niet alles op maar vlees is prima!!!

Heerlijk !!

Wat een goede service!! Bezorging, goed bevroren ontvangen met ice packs!! Goede informatievoorziening voor levering. Vlees, goed verpakt en geproportioneerd, heerlijk vlees. Voor mij eerste keer maar de plaatselijk slager (ik maakte al geen gebruik van de supermarkt slager) ga ik minder zien!

Goede kwaliteit, perfect geleverd!

Snelle levering, het vlees is goed verpakt, de kwaliteit van het vlees is heel goed!!!

Geweldig vlees

Super levering en top vlees kom zeker weer terug om meer te bestellen

Over INAMOOD

Inamood is een nieuw en eigentijds vleesmerk met écht onderscheidend vermogen. Wij focussen ons niet alleen op het verkopen van het stukje vlees, maar wij weten ook dat kwaliteit, gemak en een scherpe prijs tegenwoordig een vereiste zijn. Online vlees kopen bij INAMOOD is niet zoals bij andere online slagers. Van tot aan huis geleverd tot aan je vork, er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je heerlijk vlees van hoogwaardige kwaliteit thuis geleverd krijgt. Keuzestress, dat willen we voorkomen. Online vlees is te verkrijgen is te verkrijgen in diverse soorten, afkomstig van bekende en onbekende delen van het dier. Wij van INAMOOD hebben een speciale selectie gemaakt van rundvlees, varkensvlees, lamsvlees, kippenvlees en ook de veganistische eter kan bij ons terecht. Als experts op het gebied van vlees, vis en vegetarische producten, weten wij precies waar wij de beste kwaliteit voor jou vandaan kunnen halen of kunnen produceren. Of dat nu om varkensvlees uit Nederland, rundvlees uit Ierland of Argentinië, lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, ons visassortiment of de lekkerste vegetarische producten gaat. Onze vega burgers produceren wij binnen ons eigen bedrijf en de Inamood rubs voor vlees binnen het assortiment zijn volgens ons eigen recept samengesteld. Het team van Inamood-specialisten houdt, onder leiding van kenner en fijnproever Marco van Roekel, de bewegingen op het gebied van kwaliteit wereldwijd continue in de gaten, zodat wij altijd de beste kwaliteit bieden. In 2019 behaalde Marco in het Belgische St. Niklaas met zijn BBQ-team de titel Europees kampioen Whole Hog. Deze eerste plaats, die draait om de bereiding van een heel varken op de barbecue, hadden zij te danken aan het feit dat het team na diverse wedstrijden als hoogste waren geëindigd in de ranking. Kortom, een vakman in hart en nieren!