Top service ook als er een x iets niet goed gaat

Na enkele top stukken vlees te hebben mogen proeven van Inamood vandaag een tegenvallende short rib op de bbq gehad. Een mail naar de klantenservice gestuurd en binnen een uur werd er telefonisch contact met me gezocht, en dit op een zondag! Netjes te woord gestaan en onderling geregeld. Ondanks de teleurstelling van een aantal uren bbq-en met niet het gewenste resultaat de dag toch tevreden af kunnen sluiten. Dank je Inamood!

prijs/kwaliteit/levering/betaling kan niet beter !!!

super (H)EERLIJK

Goede klantenservice

Met een klein probleempje met de A4 wagyu nog in de avond gebeld om het probleem op te lossen. Meneer kwam met een hele goede oplossing en was zeer vriendelijk en meedenkend.

Meerdere keren naar volle tevredenheid besteld!

Bestel elke keer een mix van producten om mijn kamado, en uiteindelijk onszelf, te voeden met mooie stukken vlees. En tot nu toe elke keer naar volle tevredenheid. Bezorging gaat top, de wijze waarop het verpakt wordt is uitstekend en het vlees zelf (mits door mij goed bereid :-)) al helemaal. Dus ben dik tevreden!

Zeer goede kwaliteit vlees. Heel netjes verpakt en snel geleverd.

Picanha en Maminha besteld en heerlijk bereid op de BBQ. Iedereen was erg te spreken over smaak en kwaliteit van het vlees. De volgende bestelling is alweer geplaatst.

Kwaliteit en snel geleverd

De ossenhaas is verrukkelijk! De runderriblappen echter niet, ze bleven taai ook al had ik het 5 uur opstaan.

Super lekker gegeten! vlees is zo mals en van top kwaliteit...

via mijn zwager Jurgen heerlijk vlees besteld ..super kwaliteit...online bestellen verloopt snel en levering ook zeer snel! Tip: jullie hebben speklappen maar niet a la minute...zouden wij graag zien.

Heerlijk

Zeer goede kwaliteit vlees. Heel netjes verpakt en snel geleverd.

Super service, en top kwaliteit!

Zondag avond besteld, en het zou de volgende dag al geleverd kunnen worden. Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Dat geld ook voor de levering. Ik heb gekozen om in de avond te laten bezorgen. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden hoe laat het geleverd zou worden!! Keurig op tijd de bestelling ontvangen. Klasse verpakt en diep gevroren ontvangen. Echt een aanrader.

High quality for good price

Very satisfied with the products, and highly recommended.

geweldig.

met de kerst ook besteld,was erg goed.

Beste vlees en attente klantenservice

Ik besteel al maanden bij Inamood en ik heb mijn bestelling altijd zoals verwacht! Heerlijk mals vlees, steeds meer op het assortiment, en van veel beter kwaliteit dan wat je normaal ergens anders zou krijgen. Picanha, ossenhaas, beef burgers, mager rundergehakt, kip... alles perfect! Ik bestel er geen andere vlees meer ergens anders! Als wat er is, je kan gewoon e-mailen met een super attent klantenservice die altijd paraat staat om jou te helpen! Eindelijk goed vlees en service in NL!

echt! een te gekke online slager met super goede kwaliteitsvlees.

heb al eerder besteld en wil ook niet meer weg. Ga zo door, anders val ik weer ten prooi aan al die beunhazen die beloven en niets waarmaken. Nu voor Pasen weer lekkere dingen besteld. Word zeker een mooie Pasen. Weijgertse Sittard.

Super vlees en snel geleverd

Alles wat ik er al heb besteld was van echt goede kwaliteit niet zoals van de supermarkt. Als je van barbecue houdt en zeker met mooie stukken vlees is het echt een aanrader. Ook de levering is professioneel snel en ze leveren standaard savonds wat zeer handig is als je werkt

Bij de eerste bestelling liep alles op rolletjes.

Inamood staat voor goede service perfecte bezorging en “last but not least” vlees van topkwaliteit. Van restaurantkwaliteit zoals zij zelfs terecht zeggen. Aanrader!

Mijn bestelling ontvangen waarbij er wat was misgegaan met het verpakken. De volgende dag is dit gelijk hersteld en het ongemak ruimschoots gecompenseerd. Ik ben zeer tevreden over de service. Dit weekend het vlees nog proeven maar dat ziet er goed uit. Tot de volgende bestelling.

Uitstekende kwaliteit, goed verpakt en, heel belangrijk, ruime keuze. Wij bestellen veel bij Picnic, maar qua vlees schiet Picnic tekort. Met Inamood is dat probleem opgelost. De prijzen zijn te vergelijken met de supermarkt, maar dan betere kwaliteit. Heel aantrekkelijk vind ik ook, dat je gegaard vlees kunt kopen. En Inamood is heel klantgericht: er was een probleempje met de levering en dat werd héél netjes en goed opgelost!

Super kwaliteit

Absoluut heerlijke kwaliteit vlees, daar kan een supermarkt echt niet tegen op.

Alles keurig verpakt en snelle aflevering. Vlees van zeer goede kwaliteit!

Mals, malser, Inamood !

Net weer ossenhaas spiesen op de “binnen” plaat klaargemaakt. Je mes zakt er gewoon door, zo mals. Echt topvlees. En weer een bestelling gedaan.

Super snelle levering

Ik heb vandaag (vrijdag) mijn vlees besteld niet wetende dat er op zaterdag niet geleverd werd. (Niet goed gelezen dus ) Ik had het vlees echt nodig voor een surprise bbq voor de volgende leverdatum. Gebeld en er is gelijk een oplossing gezocht. Super snel thuisgebracht door een gezellige medewerker dus Inamood, mijn dank is groot.

Top kwaliteit!

De producten zijn van zeer goede kwaliteit en de levering loopt gesmeerd. Van harte aan te bevelen.

Heerlijk vlees, goed verzorgt, prima prijs

Zeer tevreden over Inamood. Vlees wordt altijd goed verpakt. Het is erg lekker en van goede kwaliteit. Interessante maandelijkse acties! Zullen nog vaak bestellen.

Elke keer top!

Goede prijs - kwaliteit, snelle bezorging.

Helemaal oké.!!!

Inmiddels al één paar keer besteld, alles is van goede kwaliteit en smaakt heerlijk. Wij blijven klant...

Over INAMOOD

Inamood is een nieuw en eigentijds vleesmerk met écht onderscheidend vermogen. Wij focussen ons niet alleen op het verkopen van het stukje vlees, maar wij weten ook dat kwaliteit, gemak en een scherpe prijs tegenwoordig een vereiste zijn. Online vlees kopen bij INAMOOD is niet zoals bij andere online slagers. Van tot aan huis geleverd tot aan je vork, er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je heerlijk vlees van hoogwaardige kwaliteit thuis geleverd krijgt. Keuzestress, dat willen we voorkomen. Online vlees is te verkrijgen is te verkrijgen in diverse soorten, afkomstig van bekende en onbekende delen van het dier. Wij van INAMOOD hebben een speciale selectie gemaakt van rundvlees, varkensvlees, lamsvlees, kippenvlees en ook de veganistische eter kan bij ons terecht. Als experts op het gebied van vlees, vis en vegetarische producten, weten wij precies waar wij de beste kwaliteit voor jou vandaan kunnen halen of kunnen produceren. Of dat nu om varkensvlees uit Nederland, rundvlees uit Ierland of Argentinië, lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, ons visassortiment of de lekkerste vegetarische producten gaat. Onze vega burgers produceren wij binnen ons eigen bedrijf en de Inamood rubs voor vlees binnen het assortiment zijn volgens ons eigen recept samengesteld. Het team van Inamood-specialisten houdt, onder leiding van kenner en fijnproever Marco van Roekel, de bewegingen op het gebied van kwaliteit wereldwijd continue in de gaten, zodat wij altijd de beste kwaliteit bieden. In 2019 behaalde Marco in het Belgische St. Niklaas met zijn BBQ-team de titel Europees kampioen Whole Hog. Deze eerste plaats, die draait om de bereiding van een heel varken op de barbecue, hadden zij te danken aan het feit dat het team na diverse wedstrijden als hoogste waren geëindigd in de ranking. Kortom, een vakman in hart en nieren!