Prima geregeld en prima vlees

Prima geregeld en prima vlees

SNEL EN SIMPEL

Makkelijke website met veel keuze, snel en eenvoudig. Nu afwachten tot de bestelling geleverd wordt en ben beieuwd naar de kwalitijd

Correcte levering zoals gevraagd bij bestellingen

Leveringen van de Parcellen tot op heden correct in de periode zoals verzocht. Personeel zeer correct.

Zeer goed verzorgd

keurige verpakte verzending en volgens afspraak. Prima stuk vlees, smaakvol!

Super lekker!!

Super lekker ! En perfect verzorgd !

Super lekker vlees voor een betaalbare prijs!

En enkele keren vlees besteld bij Inamood. Het is super lekker vlees voor een betaalbare prijs. Lekker genoten van een heerlijke bavette van de bbq. Super makkelijk en super lekker! Kortom zeker de moeite waard om een bestelling te plaatsen.

Super kwaliteit en service

Het vlees is altijd goed. Er is nog nooit iets tegen gevallen van alle keren dat we iets besteld hebben. De service is snel, vriendelijk en goed als er iets niet goed gaat. De snelle levering vinden wij ook top.

Goede kwaliteit

Een top bedrijf met heerlijk vlees!

Altijd nette levering op datum en tijd. Goed vers ingevroren. Wij koken altijd met dit vlees. De moeite waard en voor een nette prijs.

Top qualiteit met erg goede service

Altijd goede qualiteit. Wordt goed diepgevroren geleverd. Tijdstip van levering wordt duidelijk aangegeven. Indien iets niet correct gelevernd wordt (bijvoorbeeld iets verkeerds of iets vergeten) wordt dit direct of verrekend of de volgende dag nageleverd.

Heel goed vlees, prima bezorging.

Fijne site, heel goed vlees en prima bezorging. Het enige wat ik op de site mis, is een knopje om bepaald vlees / bepaalde producten aan een favorieten lijstje toe te voegen.

prima vlees

Bezorging correct en gekoeld aangeleverd, en prima vlees

Top verpakt en bezorgd, heerlijke zeebaarsfilets

Best een gok om voor kerst online te bestellen. Maar super goed bevallen. Mooie filets, heerlijk gegeten

Tongstrelend

Gourmetpakket besteld voor de kerst en wat voor een kerst is het geworden. Eentje met smaak, geweldige gasten, lekker drinken en formidabel vlees. Bedankt, ga zo nog wat bestellen!

Heerlijk gegeten

Eerste keer besteld gourmetschalen flinke stukken vlees en alles was heerlijk bezorging was perfect zag er allemaal heerlijk uit

Top 1e Kerstdag gehad met mijn Australisch wagyu Entrecote

Wat een kwaliteit zeg, nog nooit zo'n goede Entrecot gehad! Wij hadden 3 familie leden 1e Kerstdag voor het diner uitgenodigd, ze waren onder de indruk van de kwaliteit van de Australisch Wagyu Entrecot, prima keus geweest.

Topkwaliteit voor een nette prijs

Top kwaliteit voor een nette prijs . Super service en 1 dingetje werd perfect opgelosd

Geweldige kwaliteit, supersnelle levering

Topverpakt, heerlijk vlees ! Echt kwaliteit

1 woord is maar nodig, geweldig :)

tja wat kan ik erover zeggen, geweldig en goed verpakt. Super bezorging, gewoon alles is goed.

prima vlees

Heerlijk vlees

Bestelling wordt snel geleverd en lekker mals vlees.

Heel goed vlees en super goede levering

Al meerdere keren besteld bij Inamood. Top bedrijf en top service. Maar vooral heel goed vlees. Alles wat ik tot nu toe gekocht heb was super!

heerlijk + service

Heerlijk vlees, gemakkelijk te bestellen, avondlevering is ook een pluspunt, goede informatie en klantservice prima voor elkaar

Heerlijk eten en wat een super (klanten) service ! :)

Geweldig mooi/vers vlees/vis enz

Alles netjes mooi en hygiënisch verpakt! Super bezorging!

Over INAMOOD

Inamood is een nieuw en eigentijds vleesmerk met écht onderscheidend vermogen. Wij focussen ons niet alleen op het verkopen van het stukje vlees, maar wij weten ook dat kwaliteit, gemak en een scherpe prijs tegenwoordig een vereiste zijn. Online vlees kopen bij INAMOOD is niet zoals bij andere online slagers. Van tot aan huis geleverd tot aan je vork, er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je heerlijk vlees van hoogwaardige kwaliteit thuis geleverd krijgt. Keuzestress, dat willen we voorkomen. Online vlees is te verkrijgen is te verkrijgen in diverse soorten, afkomstig van bekende en onbekende delen van het dier. Wij van INAMOOD hebben een speciale selectie gemaakt van rundvlees, varkensvlees, lamsvlees, kippenvlees en ook de veganistische eter kan bij ons terecht. Als experts op het gebied van vlees, vis en vegetarische producten, weten wij precies waar wij de beste kwaliteit voor jou vandaan kunnen halen of kunnen produceren. Of dat nu om varkensvlees uit Nederland, rundvlees uit Ierland of Argentinië, lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, ons visassortiment of de lekkerste vegetarische producten gaat. Onze vega burgers produceren wij binnen ons eigen bedrijf en de Inamood rubs voor vlees binnen het assortiment zijn volgens ons eigen recept samengesteld. Het team van Inamood-specialisten houdt, onder leiding van kenner en fijnproever Marco van Roekel, de bewegingen op het gebied van kwaliteit wereldwijd continue in de gaten, zodat wij altijd de beste kwaliteit bieden. In 2019 behaalde Marco in het Belgische St. Niklaas met zijn BBQ-team de titel Europees kampioen Whole Hog. Deze eerste plaats, die draait om de bereiding van een heel varken op de barbecue, hadden zij te danken aan het feit dat het team na diverse wedstrijden als hoogste waren geëindigd in de ranking. Kortom, een vakman in hart en nieren!