Super kwaliteit, snel geleverd

Super mooie kwaliteit, goed (koud!) verpakt en bijzonder snelle levering. Ga zo door, ik ben onder de indruk!

Top vlees, prijs en levering

reeds vele soorten vlees en garnalen besteld. Zonder uitzondering allemaal TOP

Lekker vleees

Goeie stukken vleesch, lekkor!

Super vlees, super service

Helemaal top

Gisteren mijn eerste bestelling ontvangen. Echt helemaal top! Netjes op tijd, super netjes verpakt en grote stukken heerlijk vlees. Insnoof is een echte aanrader.

Super goed

Al meerdere keren besteld en nog nooit iets mis gegaan is super vlees echt aan te raden

Top kwaliteit vlees en supergoede service!

Helemaal toppie

Altijd op tijd geleverd en top kwaliteit

Top service!

Supersnelle levering en top kwaliteit! Echt een aanrader.

super goed

altijd vers,de groote garnalen zijn goedkoop,heel goed snelle levering,ik ben tevreden

Goede kwaliteit, makkelijk en duidelijk website

Verrast door de goede kwaliteit vlees, duidelijke website gemakkelijk bestellen. Erg tevreden over.

kwaliteit

echt heerlijk kwaliteit vlees en super levering aanrader

Prachtig vlees, goede service

Zojuist voor de 3e keer besteld. Prachtige stukken vlees, goede kwaliteit!

Echt top producten en een goede en snelle service. In 1 woord FANTASTISCH!

fantastische producten, super service en de satehsaus is echt een aanrader

perfect

Goed service hoge kwaliteit vlees!!!

Goed!

Kwaliteit vlees en goed verpakt

Mooi mals vlees

Zeer goed en lekker vlees

Goed geleverd en verpakt. Makkelijk voor in de diepvries. Niet de hele verpakking hoeft in een keer op.

TOP producten

Heerlijk vlees en regelmatig goede aanbiedingen op de website! Wij zijn fan en onze gasten ook!

prima vlees uitstekend verzonden en verpakt

ptima vlees vooer een heerlijke prijs

mooi lekker vlees

lekker vlees, netjes verpakt en het komt mooi aangeleverd in recyclebare kartonnen doos

Altijd top

Constante kwaliteit, betrouwbare levering

Heerlijke vegetarische producten

Wij vinden vooral de vega kip reepjes en vega runder reepjes heerlijk en super makkelijk in gebruik. Bezorging is altijd erg snel en alles is heel vakkundig verpakt!

Top producten en super verzorgd.

Kan niet anders dan zeggen het is in alles het beste. Van site tot aan thuis, uitmuntend verzorgd!

Over INAMOOD

Inamood is een nieuw en eigentijds vleesmerk met écht onderscheidend vermogen. Wij focussen ons niet alleen op het verkopen van het stukje vlees, maar wij weten ook dat kwaliteit, gemak en een scherpe prijs tegenwoordig een vereiste zijn. Online vlees kopen bij INAMOOD is niet zoals bij andere online slagers. Van tot aan huis geleverd tot aan je vork, er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je heerlijk vlees van hoogwaardige kwaliteit thuis geleverd krijgt. Keuzestress, dat willen we voorkomen. Online vlees is te verkrijgen is te verkrijgen in diverse soorten, afkomstig van bekende en onbekende delen van het dier. Wij van INAMOOD hebben een speciale selectie gemaakt van rundvlees, varkensvlees, lamsvlees, kippenvlees en ook de veganistische eter kan bij ons terecht. Als experts op het gebied van vlees, vis en vegetarische producten, weten wij precies waar wij de beste kwaliteit voor jou vandaan kunnen halen of kunnen produceren. Of dat nu om varkensvlees uit Nederland, rundvlees uit Ierland of Argentinië, lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, ons visassortiment of de lekkerste vegetarische producten gaat. Onze vega burgers produceren wij binnen ons eigen bedrijf en de Inamood rubs voor vlees binnen het assortiment zijn volgens ons eigen recept samengesteld. Het team van Inamood-specialisten houdt, onder leiding van kenner en fijnproever Marco van Roekel, de bewegingen op het gebied van kwaliteit wereldwijd continue in de gaten, zodat wij altijd de beste kwaliteit bieden. In 2019 behaalde Marco in het Belgische St. Niklaas met zijn BBQ-team de titel Europees kampioen Whole Hog. Deze eerste plaats, die draait om de bereiding van een heel varken op de barbecue, hadden zij te danken aan het feit dat het team na diverse wedstrijden als hoogste waren geëindigd in de ranking. Kortom, een vakman in hart en nieren!