Heerlijk vlees en goede service van Inamood

Vandaag de bestelling diepbevroren keurig verpakt mogen ontvangen zoals besteld was. Het vlees ziet er keurig netjes uit. Smaak gaan we achter komen, maar dat zal ook goed komen aangezien een eerder etentje met Inamood vlees ook heerlijk was. Ook nog een nabestelling kunnen doen. Zonder problemen werd de bestelling aangepast naar het gewenste aantal. Één minpuntje...sommige producten kun je alleen bestellen in een hoeveelheid van 5, bijvoorbeeld spiezen of hamburgers.

Goed en lekker

Nette en goeie service lekker vlees zekker een aanrader om hier te bestellen

Top kwaliteit

Bestel nu al enkele jaren bij inamood en nooit stellen ze teleur. Heerlijk vlees voor een schappelijke prijs.

Koen is een topper

Klein foutje zelf gemaakt bij de bestelling . Snel hersteld door Koen. Topbedrijf bestel hier vaker

Fijne Firma!

In a Mood denkt goed mee bij bijzondere aanvragen voor de aankoop van hun producten. Ondertussen al meer dan twee jaar tevreden klant bij hun, en altijd top kwaliteit producten ontvangen. Recentelijk de Angus kogelbief gekocht en getest........zelden zo'n lekker kogelbiefstuk gegeten. Thumb up for in a mood!!

Kwaliteitsproducten met super service.

Goede producten en nette service. Een keer probleempje gehad met levering, nadat ik contact heb opgenomen werd vrijwel direct contact met me opgenomen en werden oplossingen aangedragen die dezelfde dag nog geleverd zijn, waardoor we het weekend lekker konden bbq-en. Zeer klantvriendelijk en top service. Kortom zeker aan te bevelen.

Supersnelle en goede communicatie Na een fout van de vervoerder is het goed en snel opgelost door Koen.

Producten ontdooid geleverd gekregen. Gelijk een reactie op mijn mail en de producten opnieuw geleverd gekregen. Vlees en service altijd van topkwaliteit!

Perfecte kwaliteit en super service

Al vaker een bestelling geplaatst en mocht ik vragen hebben kreeg ik super snel antwoord. Heel tevreden en nu het mooie weer / BBQ seizoen aanbreekt volgen er vast nog meer

Bestel hier regelmatig en echt alles top. De acties zijn super goed voor vlees liefhebbers. Tevreden klan altijd.

keer op keer top

keer op keer top kwaliteit vlees, verzending altijd diep bevroren en uitstekend verpakt aangekomen en de dienstverlening van de transporteur is ook top. Alle categorieën vlees al eens besteld, gevogelte, rund, lam etc. maar werkelijk altijd topkwaliteit.

Wat een geweldige service

Contact gezocht na dat er iets mis is gegaan. Meteen uitstekend geholpen door Koen.

Na een mislukte bezorging van Trunkrs (ontdooide levering bij de 2 bezorgpoging) contact opgenomen met Inamood via de mail. Koen belde mij meteen op en stuurde een vervangende levering. Dankjewel Koen!

Snelle levering van kwaliteitsvlees voor een goede prijs.

Ruim aanbod van kwalitatief goed vlees. Klantenservice is top. Vaak erg goede en interessante aanbiedingen en altijd snel bezorgd, vooral de avond levering is erg fijn. Al meerdere bestellingen gedaan en zal dit hier blijven doen!

Goed spul!

Prima service, lekker vlees....de bbq is blij :)

Niet alleen de geleverde kwaliteit is uitstekend maar ook de daarbij behorende service.

Contacten met de klanten service is perfect , afspraken worden nauwkeurig verwerkt en geleverd. Klasse!

Helaas was de eerste levering ontdooid bij aankomst, maar dit is netjes opgelost middels een nieuwe levering!

Constante qualiteit, en goede service!

Bestel nu al iets meer dan 2 jaar mijn vlees bij Inamood. Van de kipfilets, gehakt en het grillworsten assortiment, tot de ossehaas en af en toe wat andere exclusievere stukken vlees. Simpelweg omdat de prijs kwaliteit verhouding vele malen hoger ligt dan bij andere adressen. En de kwaliteit constant is! Iets wat ik zelf erg kan waarderen. Alles komt goed verpakt en shockgevroren binnen. En als er al eens een probleem is. Wordt het gewoon netjes opgelost! Kortom een webslagerij die de term "eet smakelijk!" nog begrijpt, en waar je met een gerust hart je geld uit kan geven. Top! Vriendelijke groet, een zeer tevreden klant!

De eerste zending was kwijt geraakt, in de tweede zending zat een mooie extra verrassing, top service en heerlijk gezond vlees!

Heerlijke ribeye’s

Een mooi pakket ribeyes ontvangen van grasgevoerde Ierse runderen. Snelle levering de volgende dag in huis. Ik heb de eerste ribeye gegeten en deze was heerlijk! Ik ga zeker vaker bestellen!

Heel lekker vlees. In de avond bezorgd na mijn werk. Perfect bevroren met genoeg koeling

Topkwaliteit en goede service

Al een aantal keer besteld en zeer tevreden. Topkwaliteit vlees ,goede aanbiedingen, goed geprijsd en goed verpakt thuisbezorgd. Bij de klantenservice word je met vragen keurig geholpen!!

Heerlijk vlees voor een mooie prijs

Ik bestel al jaren bij Inamood. De lekkerste picanha die ik heb kunnen vinden. Hun eigen BBQ worsten en Wagyu worstenbroodjes zijn heerlijk. Regelmatig scherpe aanbiedingen. Transport is prima geregeld. Alles komt diepgevroren aan.

Heerlijk

Vlotte service ,mooi en hygiënisch verpakt ,geleverd zoals afgesproken,en heerlijk vlees ,een dikke aanrader ,ze staan ook per mail direct klaar voor een antwoord als je gemist hebt

Zeer goed vlees en snel geleverd

Over INAMOOD

Inamood brengt de beste kwaliteitsproducten bij jou thuis, voor als jij INAMOOD bent voor een heerlijk barbeque- of keukengerecht. Met onze producten van hoogwaardige kwaliteit tegen een eerlijke prijs maken wij het jou gemakkelijk om de lekkerste gerechten zelf te maken. Inamood beschikt over een eigen keuken-en barbecuechef, die nauw betrokken zijn bij de ontwikkeling en samenstelling van ons assortiment. Kijk via deze link naar onze overheerlijke recepten: https://www.inamood.nl/blogs/recepten De beste kwaliteit: Inamood is een eigentijdse, culinaire specialist en levert hoogwaardige kwaliteitsproducten. Je hoeft niet meer naar de slager of een visspecialist, want je kunt bij ons ook uw favoriete producten bestellen. Inamood wil iedereen kunnen laten genieten van de beste producten en vraagt daarom een betaalbare prijs. Mensen op een gezellige manier bij elkaar brengen, plezier laten maken en te laten genieten van onze producten, dat is wat wij van Inamood willen! Hoge standaard: Zo begint de selectie van vlees bij de leefomstandigheden van de dieren. Want het vlees van dieren die onder de meest natuurlijke omstandigheden opgroeien en de juiste voeding krijgen smaakt nu eenmaal het lekkerst. Omdat wij perfectie nastreven, worden al onze producten bij binnenkomst uitgebreid en volgens uiterst strenge eisen beoordeeld, getest en geselecteerd op geur, kleur en smaak. Alleen als wij vinden dat het aan onze hoge standaard voldoet, is dit goed genoeg voor onze klanten. Na deze testfase verpakken en bevriezen wij de producten met professionele apparatuur onder hygiënische omstandigheden, zodat de optimale kwaliteit en de mooie structuur van het vlees gewaarborgd blijft.