Sublime smaak, puurste vlees

Na de tweede keer besteld te hebben bij Inamood twijfel ik niet meer of het vlees wel van goede kwaliteit is. IK BEN ER ZEKER VAN!!

Geweldig!!

Altijd heerlijke aanbiedingen. Altijd goed vlees. Handige bereidings tips voor optimale smaak. Zeker een aanrader en zal zeker blijven bestellen. De vriezer ligt er al vol mee.

Altijd goed

Ik heb al diverse keren besteld bij Inamood en ben nog nooit teleurgesteld. Heerlijke ossenhaas. De sauzen zijn ook aan te bevelen, En wat ik ook zo leuk vind dat er altijd wat attenties bij zitten, speelkaarten, onderzetters, lucifers, echt leuk.

hEerlijk en Voordelig Vlees met goede Service

Uitmuntend goed Vlees voor een redelijke prijs.

Super vlees

Wij vinden het super lekker vlees. Al meerdere keren besteld. Goede klantenservice en super verpakt.

Supertent!!

Heerlijk vlees en goede service!!! Bestelling nummer 2 is onderweg. Badiebangbang

Perfecte service

Ik had een verkeerde bestelling gedaan en deze is binnen de kortste keren geannuleerd en terugbetaald! Topservice!!

Top producten

Vlees is buitengewoon goed!!!!

Prachtig en lekker vlees

Eerste keer ging het mis met de levering, maar dat werd dezelfde dag nog rechtgezet. Zeer goede klantendienst. Kregen er, nadat het fout ging, zelfs nog wat extra's bij ! Het vlees werd, ook door onze gasten, zeer gewaardeerd. TOP!! Nu de 2de bestelling, en zien er opnieuw naar uit. Probeerde eerst vanop mijn mobiel te bestellen, maar dat blijkt niet te lukken, afrekenen geraak ik niet aan. Misschien kan dit nog even bekeken worden?

Zeer goede kwaliteit, prima prijs en snelle levering

Een aantal keren heb ik nu besteld. De kwaliteit is zeer goed. Makkelijk online bestellen en snelle levering. De bestelling wordt mooi verpakt geleverd gekoeld door koudijs-packs. En altijd een leuke extra zoals pepermuntjes in tomahawk vorm. Als voormalig kok kan ik deze leverancier aanraden.

Al voor de derde keer besteld. 1. Entrecote cijfer 10 2 Rib eye cijfer 10 3 stoofvlees cijfer 9 4 sucadelap cijfer 8 commentaar overbodig bestelling 4 komt vrijdag binnen en bestelling 5 zal niet lang op zich laten wachten

Super lekker.

Zeer goed vlees en verpakking

Nu 3e x een bestelling geplaatst. Springt ver boven de concurrentie uit! Verpakking is ook goed het vlees komt in top conditie aan.

Great Experience

Love to buy in iNAMOOD

Top kwaliteit

Mooi vlees en super mooi verpakt aanrader !!

Superbedrijf

Keurige site, nette prijzen, idioot goede levering en keurig verpakt. Belangrijkste: heerlijk vlees! Wij zelf zijn overal fan van behalve van de smaak van het varkensvlees maar dat is puur smaak en ligt niet aan het vlees. Echt top

Super lekker vlees, vis, sauzen en rubs voor een hele scherpe prijs: aanrader!!!! Uitgebreid assortiment, ook juist die dingen die je moeilijk kunt kopen, Levering keurig op tijd en duidelijk te volgen levertijd, milieuvriendelijk verpakt, echt betere kwaliteit dan zelfs keurslager of groothandel. Uitstekende klantenservice. Gewoon echt super!!!

We zijn zeer te spreken over het vleespakket wat we hebben besteld. Zeer goed vlees en saus

Goed vlees ,goede service,

Zeer goed vlees mooi diepgevroren en per stuk verpakt.goede service levering van box.komen afspraak na.zeker voor herhaling vatbaar!

Topservice!

Goede stukken vlees! Tot nu toe bij één bestelling iets verkeerd gegaan, maar was dezelfde dag perfect opgelost. Echt een aanrader.

Mooie stukken vlees en goede service

Zowel een box als losse stukken vlees besteld en ben zeer te spreken over de kwaliteit, hoe het verpakt is, de levering en de service. Ook iets bijbestellen voorafgaand aan de verzending was goed geregeld.

Heerlijk vlees, goede en snelle levering!

Inmiddels een paar keer besteld bij inamood. Steeds super!

erg goed

Al meerdere keren vlees besteld, we zijn dik tevreden

Top kwaliteit, snel bezorgd en heerlijk!

Het vleespakket dat wij besteld hadden was snel en goed gekoeld geleverd! Echt top kwaliteit. En als je vragen hebt of een wens die wat afwijkt van de gebruikelijke, dagelijkse bestellingen is men zeer ruimdenkend en zeer behulpzaam! Ook vriendelijke mensen aan de telefoon. Ik kan deze firma dan ook met een gerust hart aanbevelen.

Over INAMOOD

Inamood is een nieuw en eigentijds vleesmerk met écht onderscheidend vermogen. Wij focussen ons niet alleen op het verkopen van het stukje vlees, maar wij weten ook dat kwaliteit, gemak en een scherpe prijs tegenwoordig een vereiste zijn. Online vlees kopen bij INAMOOD is niet zoals bij andere online slagers. Van tot aan huis geleverd tot aan je vork, er is alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat je heerlijk vlees van hoogwaardige kwaliteit thuis geleverd krijgt. Keuzestress, dat willen we voorkomen. Online vlees is te verkrijgen is te verkrijgen in diverse soorten, afkomstig van bekende en onbekende delen van het dier. Wij van INAMOOD hebben een speciale selectie gemaakt van rundvlees, varkensvlees, lamsvlees, kippenvlees en ook de veganistische eter kan bij ons terecht. Als experts op het gebied van vlees, vis en vegetarische producten, weten wij precies waar wij de beste kwaliteit voor jou vandaan kunnen halen of kunnen produceren. Of dat nu om varkensvlees uit Nederland, rundvlees uit Ierland of Argentinië, lamsvlees uit Nieuw-Zeeland, ons visassortiment of de lekkerste vegetarische producten gaat. Onze vega burgers produceren wij binnen ons eigen bedrijf en de Inamood rubs voor vlees binnen het assortiment zijn volgens ons eigen recept samengesteld. Het team van Inamood-specialisten houdt, onder leiding van kenner en fijnproever Marco van Roekel, de bewegingen op het gebied van kwaliteit wereldwijd continue in de gaten, zodat wij altijd de beste kwaliteit bieden. In 2019 behaalde Marco in het Belgische St. Niklaas met zijn BBQ-team de titel Europees kampioen Whole Hog. Deze eerste plaats, die draait om de bereiding van een heel varken op de barbecue, hadden zij te danken aan het feit dat het team na diverse wedstrijden als hoogste waren geëindigd in de ranking. Kortom, een vakman in hart en nieren!