Inamood zegt wat het doet en doet wat het zegt! Mooie kwaliteit van de producten. Als dan de vervoerder de belofte niet kan waarmaken, wat bij mij gebeurd is, lost Inamood dit zonder enig probleem op. Voor mij een absolute blijver!

Top kwaliteitsvlees en dito service

Vlees van Inamood is van top kwaliteit. Praktisch verpakt per stuk in degelijke vacuümverpakking. Bij de eerste levering ging iets mis bij het transport waardoor de bestelling verloren was gegaan. Inamood zorgde meteen voor een nieuwe zending die dezelfde dag toekwam. Uitstekende service!

Inamood… 1 van de vele bedrijven die wij hebben uitgeprobeerd en met vlag en wimpel de beste is! Wij bestellen er gemiddeld 3 keer per maand. Vlees is fantastisch Levering is fantastisch Service en contact is fantastisch Dus al met al inamood daar moet je wezen!

super goed vlees

Ik heb verschillende stukken vlees besteld voor een authentieke asado. Het was een groot succes. Het vlees is van erg hoge kwaliteit. Keurig verpakt en op tijd bezorgd. Ook de klantenservice is makkelijk benaderbaar en reageert snel. Ik raadt INAMOOD zeker aan en zal hier zeker vaker mijn vlees kopen.

Scherpe aanbiedingen

Goeie aanbiedingen en zeker een goede service

Hele snelle en goede service

Allereerst werden we netjes op de hoogte gesteld dat de levering een avond later kwam. Toen de levering er was troffen we een kapotte fles met saus aan in de doos. Één mailtje en een foto gestuurd en gelijk werd er aan aangeboden om het geld terug te storten. Super fijn! Bedankt. Wij blijven trouwe klanten.

Al meerdere malen heerlijk vlees besteld. Altijd top! Helaas heeft de pakket bezorger de laatste bestelling op een ander adres afgeleverd en wilden dit niet oplossen. Contact opgenomen met Koen van Inamood en deze heeft gelijk een nieuwe zending klaar gemaakt en was zeer snel bij ons thuis bezorgt. Dikke pluim voor de dienstverlening en service. Ik blijf bij deze organisatie bestellen zodra ik weer wat nodig heb.

goede kwaliteit slager

Goede kwaliteit vlees. Leuke acties en top klantenservice wanneer er eens iets onverhoopt niet goed gegaan is.

Kwaliteit en klantgericht.

Ik bestel met regelmaat bij Inamood. Altijd goed. Maar nu een leveringsprobleem. Dan is het fijn dat je kunt bellen. Snel en vriendelijk contact zorgde voor een prima oplossing. Dit is een voorbeeld voor veel bedrijven. Maar bovenal, prima kwaliteitsproducten. Ik zeg Ina'perfect'mood!

Beste vlees ever!

Door mijn liefde voor het bereiden van vlees ben ik bij Inamood terecht gekomen. Wat een heerlijke en kwalitatieve verschillende soorten vlees leveren zij! En dan spreken we nog niet over de vele soorten (kortings)acties die zij dagelijks / wekelijks hebben. Echt een aanrader en een top klantenservice!

Heerlijk vlees en goede service van Inamood

Vandaag de bestelling diepbevroren keurig verpakt mogen ontvangen zoals besteld was. Het vlees ziet er keurig netjes uit. Smaak gaan we achter komen, maar dat zal ook goed komen aangezien een eerder etentje met Inamood vlees ook heerlijk was. Ook nog een nabestelling kunnen doen. Zonder problemen werd de bestelling aangepast naar het gewenste aantal. Één minpuntje...sommige producten kun je alleen bestellen in een hoeveelheid van 5, bijvoorbeeld spiezen of hamburgers.

Goed en lekker

Nette en goeie service lekker vlees zekker een aanrader om hier te bestellen

Top kwaliteit

Bestel nu al enkele jaren bij inamood en nooit stellen ze teleur. Heerlijk vlees voor een schappelijke prijs.

Koen is een topper

Klein foutje zelf gemaakt bij de bestelling . Snel hersteld door Koen. Topbedrijf bestel hier vaker

Fijne Firma!

In a Mood denkt goed mee bij bijzondere aanvragen voor de aankoop van hun producten. Ondertussen al meer dan twee jaar tevreden klant bij hun, en altijd top kwaliteit producten ontvangen. Recentelijk de Angus kogelbief gekocht en getest........zelden zo'n lekker kogelbiefstuk gegeten. Thumb up for in a mood!!

Kwaliteitsproducten met super service.

Goede producten en nette service. Een keer probleempje gehad met levering, nadat ik contact heb opgenomen werd vrijwel direct contact met me opgenomen en werden oplossingen aangedragen die dezelfde dag nog geleverd zijn, waardoor we het weekend lekker konden bbq-en. Zeer klantvriendelijk en top service. Kortom zeker aan te bevelen.

Supersnelle en goede communicatie Na een fout van de vervoerder is het goed en snel opgelost door Koen.

Producten ontdooid geleverd gekregen. Gelijk een reactie op mijn mail en de producten opnieuw geleverd gekregen. Vlees en service altijd van topkwaliteit!

Perfecte kwaliteit en super service

Al vaker een bestelling geplaatst en mocht ik vragen hebben kreeg ik super snel antwoord. Heel tevreden en nu het mooie weer / BBQ seizoen aanbreekt volgen er vast nog meer

Bestel hier regelmatig en echt alles top. De acties zijn super goed voor vlees liefhebbers. Tevreden klan altijd.

keer op keer top

keer op keer top kwaliteit vlees, verzending altijd diep bevroren en uitstekend verpakt aangekomen en de dienstverlening van de transporteur is ook top. Alle categorieën vlees al eens besteld, gevogelte, rund, lam etc. maar werkelijk altijd topkwaliteit.

Wat een geweldige service

Contact gezocht na dat er iets mis is gegaan. Meteen uitstekend geholpen door Koen.

Na een mislukte bezorging van Trunkrs (ontdooide levering bij de 2 bezorgpoging) contact opgenomen met Inamood via de mail. Koen belde mij meteen op en stuurde een vervangende levering. Dankjewel Koen!

Snelle levering van kwaliteitsvlees voor een goede prijs.

Ruim aanbod van kwalitatief goed vlees. Klantenservice is top. Vaak erg goede en interessante aanbiedingen en altijd snel bezorgd, vooral de avond levering is erg fijn. Al meerdere bestellingen gedaan en zal dit hier blijven doen!

Goed spul!

Prima service, lekker vlees....de bbq is blij :)

Het Wargaren 33

5397 GN Lith

06 82 53 69 52

Over INAMOOD

Inamood brengt de beste kwaliteitsproducten bij jou thuis, voor als jij INAMOOD bent voor een heerlijk barbeque- of keukengerecht. Met onze producten van hoogwaardige kwaliteit tegen een eerlijke prijs maken wij het jou gemakkelijk om de lekkerste gerechten zelf te maken. Inamood beschikt over een eigen keuken-en barbecuechef, die nauw betrokken zijn bij de ontwikkeling en samenstelling van ons assortiment. Kijk via deze link naar onze overheerlijke recepten: https://www.inamood.nl/blogs/recepten De beste kwaliteit: Inamood is een eigentijdse, culinaire specialist en levert hoogwaardige kwaliteitsproducten. Je hoeft niet meer naar de slager of een visspecialist, want je kunt bij ons ook uw favoriete producten bestellen. Inamood wil iedereen kunnen laten genieten van de beste producten en vraagt daarom een betaalbare prijs. Mensen op een gezellige manier bij elkaar brengen, plezier laten maken en te laten genieten van onze producten, dat is wat wij van Inamood willen! Hoge standaard: Zo begint de selectie van vlees bij de leefomstandigheden van de dieren. Want het vlees van dieren die onder de meest natuurlijke omstandigheden opgroeien en de juiste voeding krijgen smaakt nu eenmaal het lekkerst. Omdat wij perfectie nastreven, worden al onze producten bij binnenkomst uitgebreid en volgens uiterst strenge eisen beoordeeld, getest en geselecteerd op geur, kleur en smaak. Alleen als wij vinden dat het aan onze hoge standaard voldoet, is dit goed genoeg voor onze klanten. Na deze testfase verpakken en bevriezen wij de producten met professionele apparatuur onder hygiënische omstandigheden, zodat de optimale kwaliteit en de mooie structuur van het vlees gewaarborgd blijft.