Super lekker vlees en vis

super lekker vlees en vis, fijne website en vlotte bezorging

Lekker en mals vlees

We dachten te veel vlees te hebben met 2 gourmetschotels van Inamood, maar aan het eind van de avond was alles op!! Te lekker!! Een echte aanrader!

De bestellingen worden correct en volgens afspraak geleverd. Het vlees is van een uitstekende kwaliteit en de vissen ook. Bijzonder fijn is de tonijnfilet. Wij hebben hier Tataki van gemaakt, een traktatie. Vorige week hebben wij voor het eerst de zuurvlees geprobeerd en heel goed. De supermarkten bieden dit ook aan maar die hebben geen smaak en het zuurvlees van Inamood is een topper

boven de verwachting

wat een service en daar naast waar natuurlijk omgaat is vlees wat een top kwaliteit. Kreeg tip van een vriend van me en natuurlijk geen spijt van ga vaker bestellen.

Super kwaliteit!

Al diverse keren besteld en elke keer smaakt het vlees heerlijk en ziet er prachtig uit! Gezien de scherpe prijs-kwaliteit verhouding blijf ik hier zeker bestellen.

Ongelofelijk tomahawks!

Voor het eerst besteld en alles was zoals belooft! Heel makkelijk te bestellen, volgende dag thuis. Maar het beste was nog te komen: de kwaliteit!!! Ik verwachtte niet zoveel, aangezien je bestel via internet en, sowieso een tomahawk eet je met je ogen. Maar nee! Hartstikke goede vlees, sappig en mals. En ik heb langer dan 11 jaar voor Argentijns steakhouse gewerkt, dus een beetje kennis heb ik wel. Superb in een woord! I’ll be back!

Goede kwaliteit en goede service

Bestel regelmatig bij Inamood, producten zijn van goedr kwaliteit. Service is ook top en vriendelijk, laatst wat vergeten te bestellen en je krijgt vlot een antwoord en word nog aan je huidige bestelling toegevoegd.

Vlees is echt super lekker!

service die beter is dan de prijs doet vermoeden!

Ik bestel nu al geruime tijd bij Inamood en dat is met name vanwege de goede kwaliteit van het vlees en de geweldige prijs/kwaliteit verhouding. Bestelde eerder bij stuk duurdere leveranciers, maar doe dat sinds ik Inamood ontdekt heb eigenlijk nooit meer. In tegenstelling tot ervaringen met sommige andere leveranciers heb ik ook nog nooit gemerkt dat aanbiedingen van inferieure kwaliteit zijn (dat vind ik echt een compliment waard!). Tot slot heb ik nu al 3 keer gemerkt dat een gemaakte fout (2 keer mijn eigen fout!) ontzettend snel is recht gezet en het keurig is opgelost. Mijn dank is groot en ik heb jullie dan ook al aan heel wat vrienden aangeraden!!

mooi verpakt, goede kwaliteit ! vraagje: wanneer hebben jullie weer voorgegaan shortribs?

Gigantisch lekker vlees

heerlijk mals vlees . Netjes bezorgd en verpakt. Gaan zeker weer bestellen.

Super slager!

Nu zon 2 jaar lang klant nog nooit iets gehad wat tegen viel! Altijd super kwaliteit vlees! En iedereen die komt eten is altijd erg verrast! "Dit is beter vlees dan in een restaurant" is wat ik regelmatig hoor! Enige wat ik zelf fijn zou vinden is dat de allergenen bij alle producten wat vollediger kunnen, ik heb gluten allergie en bij sommige producten zijn de allergenenen niet ingevuld. Maar dit doet natuurlijk niks af van de kwaliteit vlees wat Inamood verkoopt dat is echt altijd super!

Top zaak

Ze staan je altijd persoonlijk te woord. Nooit is iets teveel voor deze vakmensen.

G e w e l d i g

Bezorging is top verpakt en kwalitatief. vlees zelf ook top verpakt en beenhard bij bezorging, lees nog 100% ingevroreren. De tomahawk is nergens vindbaar en van de beste kwaliteit. idem spare ribs, rib eyes en de kruiden een must-have.

Kwaliteitsvlees, leuke recepten en top aanbiedingen

Mijn go-to webshop voor exclusiever vlees. Ze hebben leuke recepten en aanbiedingen waardoor het leuk is om wat uit te proberen. Altijd netjes bezorgd in goede verpakking en stevig gesealed. Ik ben fan!

Vlees is op

Vlees is top en met de aanbiedingen erbij maakt het ook zeer betaalbaar zeker een aanrader

Gemakkelijk bestellen,super vlees. Perfect verzorgde aflevering en info over je bestelling. Inamood is erg goed te bereiken en er wordt actief gereageerd op vragen.

Super mooi stukje vlees

Mooi assortiment, gemakkelijk te bestellen en keurig bevroren verpakt en levering punctueel, klasse.

Uitmuntend in kwaliteit en service

Heerlijke kwalitatieve producten, en ook nog een transparant, duidelijk en snel afleverproces. Wij zijn fan!

Amazing meat quality and awesome customer service

I've been INAMOOD customer for around ~3 years and I've purchased different kinds of meats and the quality is amazing, specially the Heifer Gold Picanha!!. On my last purchase I had a problem with the delivery company which didn't delivered my order and it was only delivered after the weekend and unfrozen. INAMOOD was very responsive and replied quickly my email on late Friday when my order was supposed to be delivered and then finally when I got the unfrozen meat on Monday they immediately sent another box without any additional costs.

Altijd fantastisch heerlijk vlees.

De kwaliteit is altijd onveranderd van zeer goede kwaliteit. Tevens kun je het laten bezorgen wanneer het jou het beste uitkomt. Wat wil je nog meer.

Mooi vlees en fijne service

Prachtig vlees met voor mij de Australische picanha en alle wagyu stukken. Prijs kwaliteit verhouding meer dan ok! Elke week scherpe aanbiedingen en als er een keer iets fout gaat bij levering ( buiten de schuld om van Inamood) wordt dit heel netjes opgelost dus de klantenservice ook dik in orde. Al met al dik tevreden!

Nog geen ervaring

Vraagje: bezorgt u ook in Oldenzaal??? Wacht op uw antwoord Vriendelijke groet Jeannette Bruijsten

Geweldig bedrijf

Producten zijn heel goed, uitermate netjes verpakt, goede bezorging en zeer vriendelijke behandeling bij vragen. Kortom, een plezier om bij Inamood te bestellen.

Heerlijk vlees, goed verpakt

Vlees zag er mooi uit, hamburgers geweldig. Tomahawk was mooi en mals

Over INAMOOD

Inamood brengt de beste kwaliteitsproducten bij jou thuis, voor als jij INAMOOD bent voor een heerlijk barbeque- of keukengerecht. Met onze producten van hoogwaardige kwaliteit tegen een eerlijke prijs maken wij het jou gemakkelijk om de lekkerste gerechten zelf te maken. Inamood beschikt over een eigen keuken-en barbecuechef, die nauw betrokken zijn bij de ontwikkeling en samenstelling van ons assortiment. Kijk via deze link naar onze overheerlijke recepten: https://www.inamood.nl/blogs/recepten De beste kwaliteit: Inamood is een eigentijdse, culinaire specialist en levert hoogwaardige kwaliteitsproducten. Je hoeft niet meer naar de slager of een visspecialist, want je kunt bij ons ook uw favoriete producten bestellen. Inamood wil iedereen kunnen laten genieten van de beste producten en vraagt daarom een betaalbare prijs. Mensen op een gezellige manier bij elkaar brengen, plezier laten maken en te laten genieten van onze producten, dat is wat wij van Inamood willen! Hoge standaard: Zo begint de selectie van vlees bij de leefomstandigheden van de dieren. Want het vlees van dieren die onder de meest natuurlijke omstandigheden opgroeien en de juiste voeding krijgen smaakt nu eenmaal het lekkerst. Omdat wij perfectie nastreven, worden al onze producten bij binnenkomst uitgebreid en volgens uiterst strenge eisen beoordeeld, getest en geselecteerd op geur, kleur en smaak. Alleen als wij vinden dat het aan onze hoge standaard voldoet, is dit goed genoeg voor onze klanten. Na deze testfase verpakken en bevriezen wij de producten met professionele apparatuur onder hygiënische omstandigheden, zodat de optimale kwaliteit en de mooie structuur van het vlees gewaarborgd blijft.