Goede kwaliteit en service

Heb al verschillende keren besteld en telkens was het vlees op en top , ze hebben mooie acties goede kwaliteit en groot aanbod aan vleeswaren Een echte aanrader om hier te bestellen

Heerlijk vlees. Topkwaliteit

Makkelijk bestellen, snel geleverd in een Prima gekoelde verpakking. Alles komt diepgevroren aan. De keuze is uitgebreid. Diverse keren besteld nooit teleurgesteld. Ik koop hier graag.

Goed vlees voor goede prijs

Nu 3 weken achter elkaar een bestelling geplaatst. Ik koop steeds een combinatie van een acties en stukken vlees die ik alvast op voorraad wil hebben voor de zomer op de bbq. Tot nu toe zeer te spreken over de kwaliteit van het vlees. Ook de vervoerswijze is super geregeld met Trunkerz. Lekker s'avonds je bestelling ontvangen. Verder een duidelijke site en goede communicatie met de klantenservice ervaren. Een aanrader dus!

Goede service en altijd leuke kortingen

Had een vraagje betreft mijn bestelling. Kreeg snel antwoord en alles netjes opgelost. Ik bestel hier vaker en nog nooit teleurgesteld geweest. Als cadeau tip van familie en vrienden vraag ik om een cadeaubon van inamood. Altijd prijs!

Altijd super vlees

Vlees fantastisch. Als je wat vergeten ben te bestellen kijken ze altijd ff mee of het er nog bij kan. In 1 woord super

Prijs en kwaliteit verhouding is TOP

Echt goede deals en mooie kwaliteit vlees met goede herkomst en ook duidelijk beschreven, dus je weet waar je aan toe bent en kunt dit ook nacontroleren.

Superfijn vlees met uitstekende service

Het vlees is altijd van topkwaliteit en bezorgafspraken worden altijd nagekomen. Snelle levertijd.

Inamood en voornamelijk Koen bedankt

Met de bbq club bestellen wij hier regelmatig vlees. Vlees blijft een dierlijk product dus er kan altijd iets misgaan maar dat loste Inamood vakkundig op. Een goed en aan te raden bedrijf met een goede klantenservice.

Niets te klagen

Pas heb ik Ierse ribeyes in de aanbieding besteld.Ze waren perfect per stuk verpakt en nog bevroren toen ze geleverd werden, zien er mooi uit en zojuist 1 gebakken, heerlijk.

Uitstekend vlees

Uitstekend vlees en service

Ondanks mijn eigen fout was het zeer snel opgelost!

Vaak bij Inamood besteld en nooit problemen gehad. Nu wel een keertje, door mijn eigen schuld te weinig besteld waardoor ik een aanbieding misliep. Na een mailtje naar Inamood was het binnen 5 minuten opgelost. Geweldig snelle service en goede producten, wat wil een mens nog meer!

Super kwaliteit en service

Had al eerder naar tevredenheid wat besteld bij INAMOOD. Nu dus weer. Goed assortiment en makkelijk bestellen. Helaas ging de levering buiten toedoen van INAMOOD niet zoals gepland. Vlees kwam te laat voor het diner. In overleg met INNAMOOD een oplossing gevonden. Kon in de ochtend vlees op locatie in Lith ophalen. Kreeg dat gratis mee! Geweldig geholpen waardoor het diner een groot succes is geworden. Bedankt INAMOOD!

Zeer goede klantenservice

Had mooi vlees besteld voor de kerst maar kwam door een slordigheid van de vervoerder een dag te laat en ontdooid aan. Perfect opgelost door Inamood.

Beste vleesshop

Altijd top kwaliteit vlees! Een aanrader

Perfect assortiment, recept voorbeelden en klantvriendelijk

Vandaag een bestelling gedaan bij Inamood via hun fantastisch werkende webshop. Na mijn bestelling hed ik nog (per email) gevraagd om een en ander toe te voegen en dat werd zeer snel opgepakt en supergoed afgehandeld. Kan niet anders zeggen dan een dikke pluim voor de dames en heren die hier werken en meedenken met de klanten.

Uniek

Wij doen nu al enige tijd zaken met dit bedrijf en stijgt absoluut met kop en schouders boven andere slagers uit. Prijs/kwaliteit zeer goed Service uitstekend Verzorgd opmerkelijk goed Dus wij raden absoluut inamood aan!

Ik heb nu al een paar keer carpaccio besteld bij inamood en deze is echt de lekkerste. En was een goeie sevice wordt netjes diepgevroren bezorgd en net zelf een kadobon ontvangen omdat sinds vandaag dw carpaccio in een kerstaanbieding is en deze had ik gister nog besteld zonder de korting.... ik zeg een dikke pluim voor dit bedrijf

Altijd super mals lekker vlees

Maakt niets uit wat ik bestel. Van hamburgers, tot ossenhaas, shortribs en niet te vergeten de tomahawk, alles super mals lekker en smakelijk vlees. 1 keer was er een leveringsprobleem , niet hun fout, toch super opgelost.

De klant staat op 1

Voor het eerst een bestelling geplaatst en dat tijdens black friday. De stukken vlees die ik ontving, zien er goed uit. Helaas was er iets mis gegaan met de bestelling en had ik een verkeerd stuk vlees ontvangen. Gelukkig is er een klantenservice die klant gericht meedenkt en in oplossingen. De volgende avond had het juiste stuk in huis, en zelfs dubbel. Echt klasse opgelost. Een goed bedrijf hoort in oplossingen te denken, en dat doen ze bij INAMOOD goed.

Super goed restaurant waardig vlees

Al een paar keer iets besteld en het vlees en garnalen zijn altijd erg goed. Komt diepgevroren binnen kan dus zo in de.vriezer. Ruim assortiment dat per seizoen wisselt. Ook vaak leuke acties. Laatst was er iets niet helemaal goed gegaan door, fout lag niet bij Inamood maar het werd zeer netjes afgehandeld.

Goede kwaliteit, snel geleverd

Eerste keer dat we besteld hebben, goede kwaliteit vlees en supersnel en koel geleverd!

INAMOOD levert perfect vlees voor een goede prijs. Leveren snel Ook wanneer je een klacht hebt wordt deze snel en zeer netjes opgelost Kan iedereen aanraden hier vlees te bestellen

Zoals altijd is het vlees van super kwaliteit! Levering van de producten is ook uitmuntend, netjes gekoeld en ‘s avonds na werktijd, en als het wat later in de avond is doen ze netjes kloppen ipv de bel gebruiken. Ook als er iets mis gaat in de bestelling word dit heel netjes opgelost kudos daarvoor Inamood!

Uitmuntend!

Mooi stuk Wagyu entrecote ontvangen van 350 gram via Inamood. Keurig verpakt en snel geleverd. En dan de smaak… ongelofelijk wat is dit lekker zeg! En mals, niet normaal. Ik ga zeker weer bestellen bij Inamood.

Top vlees!!

Ik bestel er met regelmaat en het is altijd goed geregeld. De ossehaas is mijn favoriet, zo mals!! En het komt goed verpakt aan.

Over INAMOOD

Inamood brengt de beste kwaliteitsproducten bij jou thuis, voor als jij INAMOOD bent voor een heerlijk barbeque- of keukengerecht. Met onze producten van hoogwaardige kwaliteit tegen een eerlijke prijs maken wij het jou gemakkelijk om de lekkerste gerechten zelf te maken. Inamood beschikt over een eigen keuken-en barbecuechef, die nauw betrokken zijn bij de ontwikkeling en samenstelling van ons assortiment. Kijk via deze link naar onze overheerlijke recepten: https://www.inamood.nl/blogs/recepten De beste kwaliteit: Inamood is een eigentijdse, culinaire specialist en levert hoogwaardige kwaliteitsproducten. Je hoeft niet meer naar de slager of een visspecialist, want je kunt bij ons ook uw favoriete producten bestellen. Inamood wil iedereen kunnen laten genieten van de beste producten en vraagt daarom een betaalbare prijs. Mensen op een gezellige manier bij elkaar brengen, plezier laten maken en te laten genieten van onze producten, dat is wat wij van Inamood willen! Hoge standaard: Zo begint de selectie van vlees bij de leefomstandigheden van de dieren. Want het vlees van dieren die onder de meest natuurlijke omstandigheden opgroeien en de juiste voeding krijgen smaakt nu eenmaal het lekkerst. Omdat wij perfectie nastreven, worden al onze producten bij binnenkomst uitgebreid en volgens uiterst strenge eisen beoordeeld, getest en geselecteerd op geur, kleur en smaak. Alleen als wij vinden dat het aan onze hoge standaard voldoet, is dit goed genoeg voor onze klanten. Na deze testfase verpakken en bevriezen wij de producten met professionele apparatuur onder hygiënische omstandigheden, zodat de optimale kwaliteit en de mooie structuur van het vlees gewaarborgd blijft.