INAMOOD levert perfect vlees voor een goede prijs. Leveren snel Ook wanneer je een klacht hebt wordt deze snel en zeer netjes opgelost Kan iedereen aanraden hier vlees te bestellen

Zoals altijd is het vlees van super kwaliteit! Levering van de producten is ook uitmuntend, netjes gekoeld en ‘s avonds na werktijd, en als het wat later in de avond is doen ze netjes kloppen ipv de bel gebruiken. Ook als er iets mis gaat in de bestelling word dit heel netjes opgelost kudos daarvoor Inamood!

Uitmuntend!

Mooi stuk Wagyu entrecote ontvangen van 350 gram via Inamood. Keurig verpakt en snel geleverd. En dan de smaak… ongelofelijk wat is dit lekker zeg! En mals, niet normaal. Ik ga zeker weer bestellen bij Inamood.

Top vlees!!

Ik bestel er met regelmaat en het is altijd goed geregeld. De ossehaas is mijn favoriet, zo mals!! En het komt goed verpakt aan.

Top kwaliteit

Vlees is altijd van goede kwaliteit ongeacht het soort.

Super goede service!

Had een bestelling geplaatst vóór de Black Friday tarieven werden toegepast. Vol begrip werd dit super goed opgelost door een voucher aan te bieden na een telefoontje. Ben er heel blij mee en zal zeker weer een bestelling plaatsen! Top service! Ga zo door!

Top service!

Vlees kwam helaas niet helemaal bevroren binnen door problemen bij de leverancier. Mail contact gehad en gebeld en werd naar zeer tevredenheid afgehandeld en lekker snel!

Bestel hier al langere tijd. Altijd zonder problemen en geweldig vlees!

Altijd goed!

Al regelmatig vlees bij Inamood besteld en elke keer weer zo tevreden over het geheel; van uitzoeken op de website tot en met de laatste hap! Net weer een bestelling gedaan en we kijken er nu al weer naar uit om ervan te gaan genieten! Bedankt alvast weer!

Heerlijk vlees en snelle levering

Wij hebben nu een aantal keren bij Inamood vlees besteld, het vlees is erg lekker en de levering gaat snel. Iets wat ik niet eerder heb gezien is dat de bezorgdienst vraagt om een aantal vragen te beantwoorden waaronder de vraag bij welke buren jij het liefst wil dat het pakket geleverd wordt mocht je niet thuis zijn. Dit geeft aan dat er zorg besteed wordt aan de levering. Wij zijn zeer tevreden en voor ons is Inamood ondertussen de vaste leverancier van vers vlees en een aanrader als je echt lekker wil BBQ'en.

Goede kwaliteit en klantenservice

Altijd goede kwaliteit vlees via inamood. Klantenservice reageert ook super snel en is behulpzaam

Hoge kwaliteit voor mooie prijzen

Bestel al jaren naar tevredenheid bij inamood. Goed vlees en een geweldige klantenservice.

Nog geen klant? Ervaar het zelf TOP

Bestel al enkele maanden ben zeer tevreden kwaliteit, verpakking, en bezorging klasse. Door de drukte wegens Black Friday ging versturen van bestelling niet helemaal goed. Na een mailtje een snelle reactie met een erg mooie oplossing stond er echt van te kijken TOP! Door de drukte een iets langere levertijd maar zijn de extra dagen meer dan waard Nogmaals complimenten!!

Ongekende service

Voor het eerst kennisgemaakt met Inamood, en vanaf nu kom ik hier altijd terug. Ik heb erg snelle, vriendelijke en meedenkende service gehad van de klantenservice. Echt een hele grote aanrader !!! Naast de service bieden ze ook echt hele mooie stukken vlees aan tegen mooie prijzen, dus wat wil je nog meer. Echt fantastisch !

The best quality, very good support and flexibility for the delivery. I am very glad for buying on Inamood website.

Uitstekende service en vlees van hoge kwaliteit

Als hobbykok werk ik graag met high-end vlees van hoge kwaliteit. Inmiddels bestel ik dit al jaren bij Inamood vanwege de scherpe prijzen en ontzettend goeie aanbiedingen. De winkel heeft nog nooit teleurgesteld, en ik kijk al alvast uit naar de volgende kookprojecten die ik ga doen met hun producten.

Zaken doen met Inamood is erg fijn. De vleeskeuze is dan ook ruim, maar ook zeer goed van kwaliteit. Zeker aanbevolen als het om vlees bestellen gaat!

Top kwaliteit snelle levering

Bestel al enige tijd bij inamood. Als trouwe klant van Inamood ben ik altijd zeer tevreden geweest over hun service en productkwaliteit. De levering is altijd snel en het vlees komt perfect gekoeld aan. Ik ben nooit teleurgesteld in de kwaliteit, het is altijd heerlijk mals en smaakvol. Voor exclusief vlees is Inamood absoluut mijn favoriete keuze!

Uitstekende kwaliteit en goede service

Top kwaliteit vlees, en als er al een keer iets niet goed gaat wordt dat keurig opgelost

goed spul, snelle service

goed spul, snelle service

geweldig

10 oktober 2021 deden wij onze eerste bestelling bij INAMOOD. Inmiddels 10 bestellingen verder. In 1 woord gezegd: Geweldig. Waarom: Belangrijkste natuurlijk is de qualiteit en deze is erg goed. Ook de vis, kip en wild producten zijn heel goed. Bij kipfilet heb je echt kippenvlees zonder dat er vocht uit komt en er van je kipfilet niets overblijft. Zelfs vega producten zijn er te koop. (geen ervaring mee) Op de site advies over gerechten en hoe het klaar te maken. Levering is snel en zeer goed verpakt. (alles recyclebaar) Wanneer er iets mis is. ( mensenwerk, kan gebeuren) dan word je direct, ook 's avonds, geholpen en wordt het zeer snel nageleverd of verrekend. (keuze is aan jou). Veel produkten worden per 5 stuks geleverd, maar dan wel appart verpakt. Dit is handig omdat wij een 2 persoonshuishouden zijn. Kortom: probeer het uit, het is zeer de moeite waard.

Perfecte kwaliteit, super goede service en snelle reactie.

De prijs-kwaliteit verhouding van Inamood producten is heel erg goed. De producten zijn zeer goed van smaak. De levering snel, perfecte logistiek en vervoerder. Super goede service omdat je als klant heel snel en naar volle tevredenheid wordt geholpen, ook tijdens avonduren. Of het nu gaat om vragen over een product of over een verzoek van afwijking van levering, alle vragen worden vrijwel direct beantwoord. Kortom, zeer aan te bevelen!

Bestelling ging super makkelijk.

Bestelling van de beefhamer ging super makkelijk. Ook meteen 5 ossenhaas spiesjes erbij gedaan!! Niet te duur morgen al in huis. Heerlijk!!

Aanrader!

Goed vlees, goede kwaliteit-prijs verhouding. Levering en service zijn top!

Prima service én kwaliteit

Had bij n bestelling de heerlijke garnalen over het hoofd gezien. Na n zeer snel beantwoord mailtje konden de garnalen nog bij de bestelling. Top geregeld. Nogmaals dank

Edisonweg 9 6662NW Elst

(0)6 82 53 69 52

Over INAMOOD

Inamood brengt de beste kwaliteitsproducten bij jou thuis, voor als jij INAMOOD bent voor een heerlijk barbeque- of keukengerecht. Met onze producten van hoogwaardige kwaliteit tegen een eerlijke prijs maken wij het jou gemakkelijk om de lekkerste gerechten zelf te maken. Inamood beschikt over een eigen keuken-en barbecuechef, die nauw betrokken zijn bij de ontwikkeling en samenstelling van ons assortiment. Kijk via deze link naar onze overheerlijke recepten: https://www.inamood.nl/blogs/recepten De beste kwaliteit: Inamood is een eigentijdse, culinaire specialist en levert hoogwaardige kwaliteitsproducten. Je hoeft niet meer naar de slager of een visspecialist, want je kunt bij ons ook uw favoriete producten bestellen. Inamood wil iedereen kunnen laten genieten van de beste producten en vraagt daarom een betaalbare prijs. Mensen op een gezellige manier bij elkaar brengen, plezier laten maken en te laten genieten van onze producten, dat is wat wij van Inamood willen! Hoge standaard: Zo begint de selectie van vlees bij de leefomstandigheden van de dieren. Want het vlees van dieren die onder de meest natuurlijke omstandigheden opgroeien en de juiste voeding krijgen smaakt nu eenmaal het lekkerst. Omdat wij perfectie nastreven, worden al onze producten bij binnenkomst uitgebreid en volgens uiterst strenge eisen beoordeeld, getest en geselecteerd op geur, kleur en smaak. Alleen als wij vinden dat het aan onze hoge standaard voldoet, is dit goed genoeg voor onze klanten. Na deze testfase verpakken en bevriezen wij de producten met professionele apparatuur onder hygiënische omstandigheden, zodat de optimale kwaliteit en de mooie structuur van het vlees gewaarborgd blijft.