Uitstekende kwaliteit en goede service

Top kwaliteit vlees, en als er al een keer iets niet goed gaat wordt dat keurig opgelost

goed spul, snelle service

goed spul, snelle service

geweldig

10 oktober 2021 deden wij onze eerste bestelling bij INAMOOD. Inmiddels 10 bestellingen verder. In 1 woord gezegd: Geweldig. Waarom: Belangrijkste natuurlijk is de qualiteit en deze is erg goed. Ook de vis, kip en wild producten zijn heel goed. Bij kipfilet heb je echt kippenvlees zonder dat er vocht uit komt en er van je kipfilet niets overblijft. Zelfs vega producten zijn er te koop. (geen ervaring mee) Op de site advies over gerechten en hoe het klaar te maken. Levering is snel en zeer goed verpakt. (alles recyclebaar) Wanneer er iets mis is. ( mensenwerk, kan gebeuren) dan word je direct, ook 's avonds, geholpen en wordt het zeer snel nageleverd of verrekend. (keuze is aan jou). Veel produkten worden per 5 stuks geleverd, maar dan wel appart verpakt. Dit is handig omdat wij een 2 persoonshuishouden zijn. Kortom: probeer het uit, het is zeer de moeite waard.

Perfecte kwaliteit, super goede service en snelle reactie.

De prijs-kwaliteit verhouding van Inamood producten is heel erg goed. De producten zijn zeer goed van smaak. De levering snel, perfecte logistiek en vervoerder. Super goede service omdat je als klant heel snel en naar volle tevredenheid wordt geholpen, ook tijdens avonduren. Of het nu gaat om vragen over een product of over een verzoek van afwijking van levering, alle vragen worden vrijwel direct beantwoord. Kortom, zeer aan te bevelen!

Bestelling ging super makkelijk.

Bestelling van de beefhamer ging super makkelijk. Ook meteen 5 ossenhaas spiesjes erbij gedaan!! Niet te duur morgen al in huis. Heerlijk!!

Aanrader!

Goed vlees, goede kwaliteit-prijs verhouding. Levering en service zijn top!

Prima service én kwaliteit

Had bij n bestelling de heerlijke garnalen over het hoofd gezien. Na n zeer snel beantwoord mailtje konden de garnalen nog bij de bestelling. Top geregeld. Nogmaals dank

Altijd mooie producten!

Sinds al weer een aardig lange tijd ben ik klant bij INAMOOD. Het bedrijf heeft mooie producten en er zijn altijd wel een paar mooie aanbiedingen en acties. In de nieuwsbrief is dat allemaal keurig opgenomen. Bezorging is altijd keurig op tijd en mooi verpakt. Voor de BBQ ook een echte aanrader. Zeer tevreden!

Top kwaliteit

Het vlees is van hoge kwaliteit. De bewerkte gerechten of vlees absoluut niet zout. Goed vacuüm en diepgevroren verpakt. Makkelijke site. Hele vlotte levering en in de avond. Hier is over nagedacht, ook je vragen worden per mail vlot en keurig beantwoord. Een echte aanrader voor wie kwaliteitsvlees wenst voor een heel schappelijke/ goedkope prijs. Veel leuke acties. Ronduit geweldig!!

Awesome and always happy with the quality and delivery

Inamood is a treasure find for me and my family. the meats are well priced and pack. and the best part are the quality of the meat we are getting. we also love the part the we can schedule when the delivery is just in time when we need it and the meat at really packed and wills stay frozen in the box for overnight. customer service is also really good! we can send them mails and request and are always very accommodating. I have been recommending Inamood to friends and families.

Mals en smaakvol vlees, snel geleverd!!

Spareribs perfect gekruid die zo van het bot glijden! Supermals vlees en alles snel geleverd! Klantenservice vriendelijk en behulpzaam! Een echte aanrader!

Prima ervaring

Heerlijk mooi gemarmeerd vlees ontvangen en fijne levering. Al met al een goede ervaring.

Goede kwaliteit vlees, uitstekende smaak!

Tijdens een bbq met vrienden heerlijk genoten van de topkwaliteit stukken vlees, zeker een aanrader!

Zeer goed stuk vlees

Het vlees was vooraf goed geprepareerd waardoor het starten met de kruiden, klaarmaken van het vlees, meteen starten. Daarnaast heeft Danielcheftheparty dit stuk vlees erg mooi klaargemaakt. Het was weer heerlijk!

Kwalitatief zeer goed met snelle en nette levering

Wederom net een nieuwe bestelling geplaatst. Ik kan eerlijk zeggen dat ik fan ben van deze partij (nadat ik verschillende heb uitgeprobeerd). Daarnaast schrijven ze goede en interessante extraatjes online. Bijvoorbeeld hoe je het vlees het best kan ontdooien. Erg leuk, handig en origineel! Kwaliteit; zeer goed, mooi vlees en netjes geportioneerd. Prijs; scherp geprijsd voor wat je krijgt! Daarnaast vragen ze niets extra's voor de stevige verpakking/ vries elementen. Erg netjes! Verpakking; geëvacueerd in stevig plastic. Verpakt in een vries doos inclusief koelelementen Levering; zeer snel. Soms nog dezelfde avond maar sowieso de volgende avond via een vriestransport. Eindoordeel; ik heb eindelijk mijn vaste online slager gevonden! Ga zo door Inamood! Binnenkort maar een kerstbestelling plaatsen!

altijd goed & service minded

Ik bestel best wel regelmatig bij Inamood (althans, vind ik zelf). Ben altijd tevreden geweest. Kwaliteit vlees (van picanha tot brisket tot hamburgers tot entrecote) is altijd meer dan prima. Ook toen een frozen levering door hun logistieke dienstverlener verprutst werd hebben ze dit keurig opgelost. Het is te makkelijk om Inamood af te rekenen op de prestaties van in dit geval Trunkrs. Het is maar net hoe een partij het oplost en dat was zeker prima.

Topkwaliteit

Ik ben groot fan van de webshop en de consistente kwaliteit die jullie leveren. Vooral van de wagyu a5 collectie. De klantenservice is super. Ik ga vaker bestellen!

Top kwaliteit en klanteservice!

Ik heb nu een aantal keer besteld en de service was altijd top. Keurige verpakking met genoeg droogijs om alles bevroren te houden. Laatste keer ging er iets mis bij de bestelling van een aanbieding, uiteindelijk het desbetreffende product er gratis bij gekregen! Dat is nog eens top service!

excelent customer service ! Thank you

Thank you

Goede kwaliteit en topservice

Reeds meerdere keren besteld en steeds goede ervaringen. Bestellingen worden goed verpakt en snel geleverd.

Uitmuntend

Vandaag besteld voor 2200 is morgen in huis. Mooi verpakt en goed gekoeld. Heb nu 5 x vlees besteld en tot zover is het van geweldige kwaliteit

Kwaliteit

De kwaliteit van het vlees is heel goed te noemen, buiten dit is de levering steeds conform hetgeen afgesproken is.

Prachtige producten binnen een dag in huis

Heerlijk vlees voor een eerlijke prijs. Altijd super tevreden met inamood!

Altijd top!!

Bestel vaak vlees bij inamood, en ben nog nooit teleurgesteld geweest. Altijd top vlees!!

Zeer goed!

Altijd een goede kwaliteit! Er was dit keer wat mis gegaan bij de Trunks, maar erg netjes en snel opgelost door Inamood!

Edisonweg 9

6662NW Elst

(0)6 82 53 69 52

Over INAMOOD

Inamood brengt de beste kwaliteitsproducten bij jou thuis, voor als jij INAMOOD bent voor een heerlijk barbeque- of keukengerecht. Met onze producten van hoogwaardige kwaliteit tegen een eerlijke prijs maken wij het jou gemakkelijk om de lekkerste gerechten zelf te maken. Inamood beschikt over een eigen keuken-en barbecuechef, die nauw betrokken zijn bij de ontwikkeling en samenstelling van ons assortiment. Kijk via deze link naar onze overheerlijke recepten: https://www.inamood.nl/blogs/recepten De beste kwaliteit: Inamood is een eigentijdse, culinaire specialist en levert hoogwaardige kwaliteitsproducten. Je hoeft niet meer naar de slager of een visspecialist, want je kunt bij ons ook uw favoriete producten bestellen. Inamood wil iedereen kunnen laten genieten van de beste producten en vraagt daarom een betaalbare prijs. Mensen op een gezellige manier bij elkaar brengen, plezier laten maken en te laten genieten van onze producten, dat is wat wij van Inamood willen! Hoge standaard: Zo begint de selectie van vlees bij de leefomstandigheden van de dieren. Want het vlees van dieren die onder de meest natuurlijke omstandigheden opgroeien en de juiste voeding krijgen smaakt nu eenmaal het lekkerst. Omdat wij perfectie nastreven, worden al onze producten bij binnenkomst uitgebreid en volgens uiterst strenge eisen beoordeeld, getest en geselecteerd op geur, kleur en smaak. Alleen als wij vinden dat het aan onze hoge standaard voldoet, is dit goed genoeg voor onze klanten. Na deze testfase verpakken en bevriezen wij de producten met professionele apparatuur onder hygiënische omstandigheden, zodat de optimale kwaliteit en de mooie structuur van het vlees gewaarborgd blijft.