Super goed ik had alkes op tijd binnen en het was compleet

Ik had een hele fijne ervaring het was allemaal goed geregeld en ik had mijn bestelling optijd binnen

Mooie telefoon, ziet er als nieuw uit.

Toestel zelf is perfect. Alleen zit er een beschermfolie op die er niet goed op is bevestigd, de randen rondom laten los. Het ziet er niet uit, jammer. Krijg als tegemoetkoming slechts excuus en een tegoedbon waar ik niks aan heb want ik heb net bij hun een telefoon gekocht waar eigenlijk alles bijzit. De marges zijn klein, dat begrijp ik best, maar iets leveren wat niet 100% is wat je verwacht en dat niet herstellen vind ik slecht. De telefoon zelf ziet er top uit, dus daar ben ik wel content mee.

Heel erg tevreden

Het product werd snel geleverd voor een prima prijs zonder teveel gedoe

Snel en correct

Correcte omschrijving van product. Netjes ingepakt. Schermbescherming al netjes aangebracht, waar ik heel blij mee was want dat is altijd een gesukkel als je dat zelf moet doen. Tablet zat al mooi in zijn beschermhoes. Snelle levering. Alles werkt naar behoren. Ik ben een tevreden klant.

De Iphone voldoet aan de verwachtingen

Bestelde een iphone 8+ in nieuwstaat via de site alles vlot verlopen en keurig geleverd enkel bestelde ik bijkomend een gsm hoesje deze laat beetje te wensen over slotje met magneet was direct stuk !

Werkelijk de volgende dag geleverd en de iphone ziet eruit als nieuw. Zeer tevreden zoals alles liep.

Snel en goede klantenservice

Mijn telefoon is snel verzonden en ook klantenservice reageerde snel

De eerste keer maar zeker tevreden.

Gewaagd om dit eens te proberen en ben momenteel positief over het aankopen. A-grade was zeker aanvaardbaar. Ik hoop uiteraard dat dit zo blijft omdat ik geneigd ben om alsnog aan kopen te doen. Een aanrader.

De bestelling werd de volgende dag keurig geleverd. Zag er prima uit. Erg blij mee!

Snelle service en zeer voordelige prijs. Voor een goede kwaliteit

super ervaring

eerste bestelling was niet meer verkrijgbaar direckt mail gekregen met ander voorstel .dus geen probleek dag erna bestelling ontvangen .

zeer positief

Ik heb een Refurbished Iphone 11 besteld bij mobisite. Ik heb hem ontvangen binnen 2 dagen met oplader, screenprotector en hoesje. Dat was erg goede service. De screenprotector was er zelfs al voor me opgedaan. Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb ervaren is dat de telefoon werd geleverd met een opgeladen stand van 10%. Verder helemaal tevreden en ben ik erg blij met mijn nieuwe aankoop tot nu toe.

Beste Jente, Bedankt voor je beoordeling op Kiyoh. Veel plezier met het toestel! Met vriendelijke groet, Mobisite

Snel en goed bedrijf Kreeg mijn iphone xr snel in huis en zoals gekocht als nieuw Wel jammer dat de powerbank kabel geen iphonemodel is dat is gewone usb maargoed Verder top

Beste Ch Zonderman, Dank voor deze 10. Fijn dat u tevreden met ons bent. U kunt de powerbank voor Apple iPhones gebruiken via de oplaadkabel die in de telefoondoos zit :-). Met vriendelijke groet, Mobisite

Goed bedrijf!!

Makkelijke site, snelle levering en alles was 100%

Beste Oscar, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering. Bedankt voor uw reactie en vertrouwen in ons. Met vriendelijke groeten, Mobisite

Perfecte behandeling

Alles erbij en op tijd geleverd.Tip top

Good selection of varying grades with fast delivery

I was reluctant to order a used device without seeing first, but the grade A iPhone was indeed in very good condition. The Oder arrived quickly and well packaged. The extras are an added bonus. I would order again if I need a good device.

Gsm goed ontvangen en werkt zeer goed. Enkel jammer dat er niet geantwoord word op mail of messenger als je met vragen zit over de verzending.

Onbereikbare klantenservice

De aangeschafte IPad zag er bij ontvangst prima uit.Echter is de batterij stuk want hij is na 100 % opladen binnen 5 minuten weer leeg.Meerdere malen geprobeerd jullie te bellen en te mailen.Tot nu toe zonder resultaat.Erg teleurstellend!

Beste Steef, Het spijt ons te horen dat de iPad niet functioneert. Wij kunnen echter helemaal niets terugvinden dat hier iets over is gemeld? Zou je dit alsnog willen doen? Dan kijken we met je mee wat er aan de hand is. We zien je reactie graag tegemoet via klantenservice@mobisite.nl Met vriendelijke groet, Serviceteam Mobisite

Ik had een Iphone 8 besteld en keurig geleverd. Echter ontbrak de oplader in de doos. Na 1 mailtje direct opgelost en de oplader nagestuurd gekregen. Goede service.

Ipad mini gekocht bij jullie Super mooie Ipad ben er heel blij mee.

Fast Delivery, not too happy with the product

Ordering online works like a charm. I was also surprised by the fast delivery - 2 days to Brussels (should be one day, but it was the PostNL fault). The iPhone SE 2020 I ordered was esthetically perfect, like new. As a bonus I also received a power bank, screen protector and a housing, all of which is more than welcome. But I need to say that the battery in the phone was really bad. I own 2 iPhones SE, all of them bought in the last 2 months, refurbished but from different store and both of them have much much better battery. That's why I reduced some stars.

Professionnalisme et respect des engagements

A recommander

Super mooi voor een redelijke prijs

Mijn iPhone 11 pro zag er goed uit. Ik ben er super blij mee. Altijd al een iPhone gehad. Wil niet anders! De snelle levering en mooie prijsverhouding voor een refurbished iPhone maken alles oké! iPhone ziet er als nieuw uit!

Topservice en heel duidelijk

Ik bestelde het de dag zelf en kreeg hem gelijk de dag erna het toestel prima in orde. Zeker een aanrader!

Super blij met mijn aankoop

Snelle levering, duidelijke communicatie, goede producten.

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Bij Mobisite staan we voor klanttevredenheid en service, wij vinden dat een iPhone voor iedereen toegankelijk moet zijn. Dit zie je ook duidelijk terug in onze vele positieve en lovende klant reviews van mensen die u voorgingen en bij ons een iPhone of iPad aanschaften. Zeker in het geval van refurbished toestellen vinden wij het belangrijk dat een klant de telefoon zonder gedoe terug kan sturen wanneer deze toch niet helemaal bevalt omdat de telefoons gebruikssporen kunnen bevatten, afhankelijk van de nieuwstaat van de toestellen waar u voor kiest. Goede service en garantie Mocht er toch naderhand iets zijn heeft u bij Mobisite, net als bij een nieuwe telefoon, 2 jaar garantie. Wij bieden u een goede service en snelle service indien er reparaties uitgevoerd moeten worden. Zo heeft u uw iPhone snel weer thuis mocht er zich onverhoopt toch een mankement voordoen.