Zowel product als service zijn goed bevallen

Product besteld tegen een goede prijs n het proces van bestellen tot afleveren verliep vlot.

Geweldig bedrijf

De eerste indruk was meteen goed met de professionele website van hun. Ruime keuze, vriendelijke prijzen en zeer snelle verzending van het produkt maakte het plaatje kompleet. De telefoon was smetteloos en werkt zoals het hoort. Ik ben een tevreden klant dus.

Snelle, professionele service

Binnen een dag prima iPhone ontvangen met leuke gratis gadgets. Top!

Goed product en snelle levering

Prettige verkoop, aan te bevelen!

Fantastisch!

Ben heel blij met mijn nieuwe telefoon! Hij was snel binnen en in goede staat. Zeker een aanrader!

Een top ervaring

Ik heb bij dit bedrijf een iPhone 8 besteld en binnen 2 dagen had ik hem al in mijn bezit het pakket wat binnenkwam voldeed helemaal aan mijn verwachtingen de telefoon zag eruit als nieuw zonder enig mankement als ik in de toekomst weer een telefoon nodig heb dan ga ik hem zeker weer bij jullie bestellen het is een echte aanrader

Betrouwbaar gevoel bij jullie bedrijf. Toestel iPhone X werkt perfect.

Betrouwbaar gevoel bij jullie bedrijf. Toestel iPhone X werkt perfect. Na de betaling verrichten hebben allebei toestel na twee dagen al thuis bezorgd gekregen. We zijn er erg blij mee. Ga zo door.

Als nieuw!

Voor het eerst via deze site een iphone 8 gekocht. Snelle levering met duidelijke emails. Heel blij, als nieuw geleverd en werkt direct zonder problemen. Erg blij mee.

Helemaal tevreden

Snel verzonden en goed toestel

zeer snelle levering van een prima telefoon

De prijs van mijn telefoon was zeer redelijk. De website is duidelijk en geeft de realiteit weer. Ik bestelde de telefoon in de avond en deze werd de volgende ochtend geleverd. De accessoires kwamen de dag erna, zoals ook tijdens de bestelprocedure was aangegeven

Ik heb mijn iPhone XR besteld. Hij was snel binnen met screen protector, power bank, en hoesje. Zeker een aanrader!

Het telwerk bleef zoeken. Teruggestuurd en gerepareerd. Nu is het prima! Fijn opgelost en een tevreden klant!

Levering was snel en goed verpakt

De iPhone ziet er prima uit, de gemelde gebruikssporen kan ik eigenlijk niet terugvinden. Bovendien nog wat gratis accessoires erbij. Kortom: prima leverancier.

Top ervaring

Goede service. Ik ben zeer tevreden.

Everything as promised.

Phone is genuinely as new. Very satisfied.

Geweldige mooie IPhone 8 Plus

Besteld en snel binnen, super nette 8 plus, heel blij mee. Ziet er uit als nieuw.

De kwaliteit van de telefoon is prima. Het duurde alleen even voordat de telefoon binnen kwam. Ook was de communicatie hierover wat laat, maar wel prima.

Netjes op tijd was mijn gsm netjes ik gepakt mooi gratis hoesje er bij een een laader voor onder weg, en me dochter is er heel blij mee

Duidelijk en zonder stress

Ik zocht een goede telefoon met accessoires en vond die bij Mobisite voor een mooi prijsje.

Prijs/kwaliteit gewoon top!!

Heb een oplader + kabel besteld voor een goede prijs. Netjes gecommuniceerd over mijn bestelling en daarnaast snel geleverd. Gewoon top service!

Snelle levering Product zoals besteld

Goed en snel geregeld

Na aankoop telefoon snel in huis . Snelle service

perfect

mooie telefoon, wel een dag later maar ziet er allemaal mooi uit!

Gekozen voor een refurbished iPhone XS Max. Supersnelle levering, telefoon in prima staat, voorzien van glassprotector. De accessoires kwamen separaat een dag later. Kortom. Uitstekende service, snelle levering en een zeer concurrerende prijs.

Goed product voldoen aan mijn verwacting

Over mobisite

De plek voor jouw refurbished iPhones! Zoals je kunt zien aan de vele klantenbeoordelingen ben je bij Mobisite aan het juiste adres voor een veelzijdige aanbod aan alle mogelijke soorten refurbished iPhones. Wij talloze mensen geholpen bij de aankoop van een iPhone voor de laagst mogelijke prijs. Nu zien we dat lang niet iedereen bekend is met ons team en met onze visie. Om je hier wat meer over te laten zien hebben we de belangrijkste info hieronder op een rijtje gezet. Passie voor smartphones Ons team heeft een ware passie voor alles wat op telefoons en smartphones aankomt. Deze passie vertaalt zich in een klantgerichte aanpak bij het aanbieden van alle mogelijke refurbished iPhones. Wij doen er alles aan om iedereen in staat te stellen een goede telefoon te kopen voor de laagst mogelijke prijs. Of je nu op zoek bent naar een ouder iPhone 8 model of dat je graag een iPhone 11 Pro wilt bestellen, onze site maakt het allemaal mogelijk. Alle telefoons die via onze site worden verkocht zijn uitgebreid getest door onze specialist. Dit maakt het mogelijk om een voordelige los toestel voor je iPhone te bestellen, wetende dat hij het optimaal zal doen. Deze hoge mate van betrouwbaarheid maakt ons dé keuze als het aankomt op het kopen van alle mogelijke soorten refurbished iPhones. Oog voor duurzaamheid Los van het feit dat ons team zich inzet om iedereen in staat te stellen een goedkopere iPhone te kopen is het ook nog eens zo dat wij een duurzame wereld willen realiseren. Kies je voor een refurbished iPhone dan weet je zeker dat er geen onderdelen meer worden weggegooid. Ook is er geen productie meer nodig voor jouw toestel, met als gevolg dat jouw CO2 voetafdruk aanzienlijk lager is dan bij een nieuw toestel. Ook jij kan middels ons team voorzien zijn van een uitstekende refurbished iPhones voor de laagst mogelijke prijs. Benieuwd welke goedkopere iPhones er op dit moment allemaal te vinden zijn? Neem dan snel een kijkje op deze site en ga op zoek naar het toeste