Heel goed, zeer tevreden

Iphone SE 2020 (nieuwstaat) besteld, werd snel geleverd, ziet er uit als nieuw, alle accessoires zaten er bij, screenprotector zat er al al op, batterij maximum capaciteit 100%, ben er blij mee.

Super service.

De service en lever8ng was tip top in orde. Ij beveel jullie aan aan mijn vriendenkring.

Snelle levering en goede kwaliteit.

De referbushed telefoon ziet er erg goed uit en de levering was erg snel,

Goede service maar slecht bereikbaar

Ik had problemen met mijn mobiele telefoon en wilde hem daarom retour sturen. Ik heb meerdere maken geprobeerd telefonisch contact te krijgen. Telefoon gaat wel over maar wordt niet beantwoord. Dat kan dus beter! Uiteindelijk heb ik de telefoon retour gestuurd en toen had ik zeer snel mijn aankoopbedrag retour inclusief de retourkosten. Dat vond ik netjes.

In een woord geweldig!

Mobisite is echt top! Ik bestelde een iPhone 12 met lichte gebruikssporen. De dag na bestelling kreeg ik hem al thuis geleverd. Ik zie zelf geen gebruikssporen, de iPhone lijkt als nieuw. De batterij capaciteit is ook nog heel goed! Ik raad Mobisite aan.

Telefoon kapot geleverd

Helaas een van de twee telefoons kapot geleverd. Ik hoop dat de service goed is zodat ik een nieuwe kan krijgen.

Beste Cprjan, Bedankt voor uw review. Wij zullen zo snel mogelijk met u contact opnemen, want misschien is de telefoon kapot gegaan tijdens het leverproces. Als u nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op. Met Vriendelijke groet, Mobisite

Snelle service en uitstekende kwaliteit

De bestelling was vrij snel uitgekozen en geplaatst. Want prijstechnisch klopt deze site, afwachten wat je krijgt natuurlijk.... Volgende dag bevestiging van verzending en binnen een dag geleverd!! Pakketje open.... en wat een nette oplevering van het bestelde item. Ziet er allemaal keurig uit en alles zoals omschrijving. Hier kom ik zeker terug!!

De iPhone is on perfecte staat en snelle levering

Dochter helemaal blij met haar nieuwe iPhone SE2020!

precies wat ik hebben wilde!

de juiste telefoon voor de juiste prijs heb ik gevonden bij Mobisite!

Mooi product, snelle levering.

Prima iPhone SE, alles werkt naar verwachting.

Geweldig complete service en snelle levering!

Besteld was een zo goed als nieuwe iPhone. Deze de volgende dag ontvangen met alle extra bescheiden, zoals een hoesje, scherm, powerbank. Compleet en netjes in een doos. Alles geïnstalleerd en het werkt allemaal naar behoren. 2 jaar garantie erbij geeft zekerheid. Helemaal goed zoals dit bedrijf het gebruikte product een 2de leven geeft! Ga zo door!

Goede kwaliteit snel geleverd

A+++

Uitstekend product

De refurbished iPhone in perfecte staat ontvangen. Zeer tevreden.

Boven verwachtingen!

Voor mijn zoon een iPhone SE 2020 Zwart - Als nieuw gekocht, was netjes verpakt en snel geleverd. Telefoon ziet er echt als nieuw uit, screen protector was al aangebracht en batterij 100%. Heel tevreden mee. Ik zal zeker aanraden hier een telefoon te bestellen.

Mijn simkaart past er niet eens in en heeft krasjes op toestel.

Was sowieso een dag te laat. Na 2 dagen pas in avond ontvangen en gelijk al teleurgesteld want mijn simkaart paste er niet in! Jammer dit.

Beste Pokemon Manager, Wij kunnen echter helemaal niets terugvinden dat hier iets over is gemeld? Zou je dit alsnog willen doen? Dan kijken we met je mee wat er aan de hand is. We zien je reactie graag tegemoet via klantenservice@mobisite.nl. Met vriendelijke groet, Serviceteam - Mobisite

Heel snel en goed geleverd

De volgende dag had ik mijn telefoon al. Geen sec spijt van super netjes ik ben heel tevreden

Zeer snelle levering van een top product

Product i pad zoals omschreven, glasplaatje al opgeplakt!

Snelle service en goed product

Dit is mijn 2de keer dat ik n refurbished iphone heb aangeschaft bij mobisite. N aanrader telefoon komt met schermbeveiliging reeds netjes aangebracht. Eerste toestel nu reeds langer als n jaar in gebruik zonder klachten dus top.

De bestelling was makkelijk te verrichten en vlot geleverd. Helaas was een deel van de bestelling niet meegekomen, maar ook dit was, na een mailtje, snel opgelost. De telefoon ziet er op het eerste zicht goed uit. Over het functioneren kan ik nog niets concreets zeggen, aangezien het een cadeau is en nog niet in gebruik.

Fantastische snel service

Ik heb een iPhone se 2020 refurbished besteld deze is in uitstekende staat en super snelle service geleverd top !!

Heel blij met mijn aankoop!

Erg tevreden van mijn aankoop en de service van Mobisite! Enkel jammer dat de screenprotector al op de iPhone werd geplaatst en dit niet supernetjes gebeurde. Had hem liever gewoon geleverd gekregen zodat ik dit zelf kon doen. Dat detail terzijde zou ik Mobisite sowieso aanraden aan vrienden en familie.

alles perfect

Alles perfect aangekomen. Ik baalde enkel dat ik maandagmiddag had besteld en mijn telefoon pas kreeg op woensdagavond. Maar dit kan ook aan post nl liggen natuurlijk. volgende week bestel ik airpods en kan ik de proef op de som nemen :-)

Telefoon was er snel en doet het goed.

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Wat zijn onze diensten? - Gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone of iPad - Refurbished toestellen in technische topconditie - 2 jaar garantie op alle toestellen - 14 dagen uitproberen, zonder gedoe - Probleemloos retourneren, niet goed geld terug garantie - Accu capaciteit van alle toestellen is nieuw of nagenoeg nieuw - Alle toestellen zijn simlock-vrij - Gratis verzending binnen Nederland en België - Veilige levering, Volg je bestelling met track & trace - Vandaag besteld, morgen in huis - Laagste prijs garantie - 97% klanttevredenheid! Wij zijn lid van Thuiswinkel Waarborg, zo ben je altijd verzekerd voor je aankoop!