Alles liep soepel en na behoren!

Top telefoon, die er als nieuw uitziet, binnen 1 dag geleverd.

Mooie IPhone 10 die als nieuw door kan! Snelle leverantie na bestelling. Alles compleet. Aan te bevelen voor een ieder!

Niets op aan te merken

Er wordt zeer snel gereageerd op mijn bestelling. Levering probleemloos en product volgens verwachting. Batterij conditie zelfs 100%.

Toestel ziet er keurig uit

Prima keuze

Snelle levertijd, product is zoals beloofd. Goede service en prijs.

Prima refurbished iPhone SE 2020

Ik bestelde een “B-grade” (zeer goed) kwaliteit, en hij ziet er inderdaad zeer goed uit, slechts 1 minimaal krasje op het display. Verder een batterij die 98% van de nieuw- capaciteit aangeeft. Ik heb hem nu een week en ben zeer tevreden.

Koop werd volledig en zorgvuldig door Mobisite uitgevoerd

Wat we kochten was keurig in gepakt en voldeed volledig aan de omschrijvingen op de website

Na lang zoeken Mobisite tegen gekomen en de prijzen bevielen, ik wou graag een Iphone die wat langer mee gaat maar niet al te duur was en bij de Iphone Se 2020 uitgekomen. Telefoon eer gisteren binnen gekregen en wauw!... telefoon ziet er uit als nieuw en de screen protector was er al voor me opgeplakt. Nieuwe batterij erin ik ben helemaal tevreden! Mocht ik over een paar jaar een nieuwe telefoon nodig hebben hou ik deze webshop zeker in mijn gedachten!

Super snel besteld

Super snel besteld heel eenvoudig en geleverd

Beste prijs/kwaliteit onder de concurrentie

Snelle verzending. Toestel in betere staat dan geadverteerd. (Als) nieuwe batterij. Hoesje en screen protector meegeleverd. Gevoelig lager geprijsd dan concurrentie.

Netjes afgeleverd mooie telefoon ☎️

Precies wat je kunt verwachten!

Telefoon makkelijk kunnen bestellen en hij is netjes verpakt afgeleverd!! Telefoon zag er prima uit en werkt zoals hij hoort te werken. Leuk extra gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone. Ga in de toekomst zeker vaker gebruik maken van deze site!!

Slecht

Step 1: I order a I phone11 pro Max 512 GB for 500 € Step 2: The order is confirmed Step 3: I get a message informing me that the order is cancelled (definitief niet meer leverbaar) Step 4: I send an e-mail asking if the same product with a different color is available. No answer. I send a second e-mail. No answer Step 5: the same product is available but is 100 € more expensive one hour after my initial order. A very strange way to do busines to say the least.

Dear Christophe, Thanks for your review. We are really surprised that you mentioned we did not respond to your emails even though your message was answered after only 5 minutes! We would also like to point out that all colors of the iPhone 11 Pro Max 512GB are not available in our stock. This is clear and you can see that on our website. So the fifth point is also not correct. Best regards, Mobisite

Binnen 1 dag geleverd goeie site

2x gaat het mis

Na mijn eerste bestelling en betaling ontving ik na vier dagen een e-mail met de mededeling dat het toestel (iPhone 13) niet meer leverbaar was. (Geld was overigens snel teruggestort) Direct daaropvolgend plaatste ik Mijn tweede bestelling van een iPhone 12 Pro Graphite. Ik ontving na enkele dagen een 12 in de kleur Oceaan blauw (??) Nog geen bericht van de klantenservice ontvangen nadat ik een e-mail met mijn verbazing en ongenoegen verstuurde.

Beste Bas, Het spijt ons dat u niet tevreden bent met uw aankoop. We zien uw reactie graag tegemoet via [email protected]. Met vriendelijke groet, Serviceteam Mobisite

Iphone in perfecte staat.

Mooie prijs! Alles zoals omschreven op de website.

Best value for money

Weliswaar niet meteen de volgende dag geleverd maar dat leek aan PostNL te wijten. Binnen 2 dagen in huis. Als nieuw besteld en ziet er echt als nieuw uit!

Geen overbodige vragen , na betaling directe verzending in goede en stevige verpakking .

Perfect!

Perfect!

Goede telefoon voor een mooie prijs

Erg blij met de telefoon die we hebben besteld. Is zoals omschrijving en snel geleverd

Snelle levering, mobiel ziet er perfect uit. Prima prijs. Met als actie gratis accessoires. Heb hem nog niet geïnstalleerd maar ga er vanuit dat dat in orde is.

Fijn dat je met deze duidelijke site heel snel een telefoon kan bestellen voor ieders budget .

Snelle en goede levering. Telefoon perfect in orde.

Afspraken keurig en snel nagekomen

Keuze product eenvoudig te bepalen en levering conform verwachting

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Wat zijn onze diensten? - Gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone of iPad - Refurbished toestellen in technische topconditie - 2 jaar garantie op alle toestellen - 14 dagen uitproberen, zonder gedoe - Probleemloos retourneren, niet goed geld terug garantie - Accu capaciteit van alle toestellen is nieuw of nagenoeg nieuw - Alle toestellen zijn simlock-vrij - Gratis verzending binnen Nederland en België - Veilige levering, Volg je bestelling met track & trace - Vandaag besteld, morgen in huis - Laagste prijs garantie - 97% klanttevredenheid! Wij zijn lid van Thuiswinkel Waarborg, zo ben je altijd verzekerd voor je aankoop!