Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd. Iphone XS max zag er goed uit.

snel, compleet en betrouwbaar

Een hele mooie telefoon. ik kreeg m heel snel, en leuk dat het een pakket is. met hoes en horloge met hartslagmeter en alles.

Goede service, duidelijk en goede kwaliteit!

Ik kreeg meteen netjes mijn bevestiging binnen via de mail. De site was netjes en duidelijk en er is een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ik kon in mijn mail direct zien dat mijn nieuwe mobiel de volgende dag al geleverd zou worden en dat is ook netjes gebeurd. Het toestel en de accessoires zagen er allemaal netjes uit! En ik kreeg een gratis powerbank als actie! Dankjewel!

Ik kocht een refurbished Iphone.

Ik ben heel tevreden.

Voldoet volkomen aan wat ik verwachte

Na vergelijking mijn SE 2020 besteld bij Mobisite mede daar zij er als beste uit kwamen, door vertraging bij postnl duurde de levering een paar dagen langer. Na installatie werkt de SE 2020 zoals ik verwachte accu 97% beter dan ik eerder heb meegemaakt bij een refurbished iPhone. Kortom heel tevreden

Super snel

Ik heb nu twee iPhones besteld. Referbished. Tevreden over de snelheid waarmee het verzonden is. Volgende dag in huis. En kwaliteit perfect! Heel tevreden.

Uitstekende en snelle service!

Toestel is in prima staat, zoals omschreven. 2 dagen na bestelling al in huis en netjes verpakt, als nieuw!

Gekregen wat is beloofd.

Snelle levering, en gekregen wat is beloofd.

Goede snelle service

Refurbished telefoon in goede orde ontvangen. Goede accu, nette telefoon voor goede prijs maar helaas geen vijf sterren ivm onopvallende kleine oppervlakkige gebruikersporen op het toestel terwijl telefoon als nieuw verkocht/aangekocht is. Diverse accessoires bij de telefoon verkregen zoals powerbank, siliconen hoes en screenprotector. Al met al wel tevreden.

Snelle reactie en levering, producten zoals omschreven.

Snelle reactie op mail met vraag voorafgaand aan bestelling. Na bestellen de volgende werkdag producten geleverd, deze zagen er zeer netjes uit conform omschrijving. Tot nu toe zeer tevreden met bestelde iphones en accessoires.

Zeer goede en snelle site

Moest snel iets hebben en de volgende sag was het binnen . Het product was goed verpakt waardoor het in goede staat binnen is gekomen toppie ga zo door

Goed service!

Send on time and items as described.

Iphone x als nieuw gekocht.

Helaas zater er zoveel krassen op de zijkanten dat ie niet als nieuw lijkt, ook werd mij met een aparte verzending een gratis draadloze powerbank charger beloofd en een screenprotector, screenprotector zat er al op maar de powerbank /charger heb ik helaas tot op heden niet ontvangen wat ik heel erg jammer vind.

Beste Mozjdeh, Dank voor deze 7. Wij kunnen geen melding van je terugvinden over de powerbank /charger ? Als we nog iets voor je kunnen betekenen wil je dan even contact met ons opnemen? We zien je reactie graag tegemoet via klantenservice@mobisite.nl Met vriendelijke groet, Serviceteam Mobisite

Snelle levering, product naar verwachting

Ben heel blij met de telefoon en extra’s. Helemaal naar verwachting en zo snel in huis.

Mijn verwachting vh product is hetgeen ik heb gekregen, top!!

Mobiel op zaterdagavond besteld, kreeg hem maandagmiddag geleverd. Mobiel doet het uitstekend.

Helder, snel en goed

Duidelijke site, snel geleverd en telefoon ziet er uit als nieuw. Met mooie scherm protector

Naar wens

Super blij en tevreden met de levering van mijn Iphone 11

Ik ben heel blij met mijn nieuwe I Phone. Ik kreeg hem compleet geleverd binnen een paar dagen . Er zat al een hoesje en protector, lader en kabel bij! Ik raad mobisite bij iedereen aan.

perfect, top bedrijf

Top toestel, als je het niet weet zou je zeggen dat het een nieuwe is. Snel geleverd en fijne feddback over de gang van zaken mbt de bestelling. Betrouwbaar en snel.

Snelle levering van telefoon

snelle levering, netjes verpakt. Alle toebehoren zoals in de beschrijving zat erin.

Prima iPhones voor goede prijs

Ik kreeg de iPhones mooi verpakt inclusief oplaadsnoer en beschermplastic. Kon er meteen mee aan de slag en ben er nu erg blij mee.

Beste Stasja, Dank voor deze 9. Fijn dat je tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Mobisite

Prima product

Ik heb een bijna nieuw ontvangen en hij ziet er uit als nieuw. Snelle levering.

Beste John, Goed om te horen dat u tevreden bent, laten we dit zo houden! Met vriendelijke groet, Serviceteam Mobisite

Goed product

Snel geleverd. Apparaat in goede staat

Top bedrijf

Dit bedrijf komt zijn afspraken na. Telefoon ziet er perfect uit en bevalt mij erg goed.

Beste Jan, Goed om te horen dat u tevreden bent, laten we dit zo houden! Met vriendelijke groet, Serviceteam Mobisite

Telefoon in goede staat, ben erg tevreden

Snel bezorgd

Beste Farida, Dank voor deze 8. Fijn dat je tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Mobisite

Over mobisite

De plek voor jouw refurbished iPhones! Zoals je kunt zien aan de vele klantenbeoordelingen ben je bij Mobisite aan het juiste adres voor een veelzijdige aanbod aan alle mogelijke soorten refurbished iPhones. Wij talloze mensen geholpen bij de aankoop van een iPhone voor de laagst mogelijke prijs. Nu zien we dat lang niet iedereen bekend is met ons team en met onze visie. Om je hier wat meer over te laten zien hebben we de belangrijkste info hieronder op een rijtje gezet. Passie voor smartphones Ons team heeft een ware passie voor alles wat op telefoons en smartphones aankomt. Deze passie vertaalt zich in een klantgerichte aanpak bij het aanbieden van alle mogelijke refurbished iPhones. Wij doen er alles aan om iedereen in staat te stellen een goede telefoon te kopen voor de laagst mogelijke prijs. Of je nu op zoek bent naar een ouder iPhone 8 model of dat je graag een iPhone 11 Pro wilt bestellen, onze site maakt het allemaal mogelijk. Alle telefoons die via onze site worden verkocht zijn uitgebreid getest door onze specialist. Dit maakt het mogelijk om een voordelige los toestel voor je iPhone te bestellen, wetende dat hij het optimaal zal doen. Deze hoge mate van betrouwbaarheid maakt ons dé keuze als het aankomt op het kopen van alle mogelijke soorten refurbished iPhones. Oog voor duurzaamheid Los van het feit dat ons team zich inzet om iedereen in staat te stellen een goedkopere iPhone te kopen is het ook nog eens zo dat wij een duurzame wereld willen realiseren. Kies je voor een refurbished iPhone dan weet je zeker dat er geen onderdelen meer worden weggegooid. Ook is er geen productie meer nodig voor jouw toestel, met als gevolg dat jouw CO2 voetafdruk aanzienlijk lager is dan bij een nieuw toestel. Ook jij kan middels ons team voorzien zijn van een uitstekende refurbished iPhones voor de laagst mogelijke prijs. Benieuwd welke goedkopere iPhones er op dit moment allemaal te vinden zijn? Neem dan snel een kijkje op deze site en ga op zoek naar het toeste