Vlot verzonden, mooi en compleet

Makkelijke site. Snel verzonden. Keurig verpakt. Compleet pakket.

goede keus en snelle levering

Correcte informatie en snelle levering

Telefoon gekocht

Het is snel geleverd duidelijk wat je krijgt en de gratis lader en powerbank en hoesje en beschermlaag is echt super geregeld!

Goede aankoop tegen aantrekkelijke prijs

IPhone XR in nieuwstaat aangeschaft tegen aantrekkelijke prijs. Daadwerkelijk in nieuwstaat ontvangen. Erg tevreden mee. Gratis accessoires, zoals screensaver, erg handig. Ook fijn dat er een nieuwe batterij inzet en nieuwe oplader. Top aankoop!

Super tevreden

Altijd even afwachten of datgeen wordt beschreven bij de reviews echt waar is. Maar ik sluit mij aan bij de positieve reacties. Erg blij met mijn nieuwe iPhone voor een goede prijs. Op naar de 2de bestelling wat mij betreft.

Precies zoals op de site vermeld

Telefoon van onze zoon ging kapot, hij had zelf al hard gespaard voor een andere. Op deze site terecht gekomen en SUPER aanbiedingen. Volgende dag geleverd, klopte niet helemaal. Dat zou 5 dagen worden ineens...en uiteindelijk was hij er toch de 2e dag. Telefoon ziet er goed uit en alles doet het, zoon is helemaal blij.

Gewoon op tijd geleverd

Ik heb reeds al een iPhone XS voor mijn vriendin gekocht waar ze heel blij mee was en dat je er bij kreeg super en dus heb ik het zelfde gedaan maar dan de xs Max top gewoon snelle verzending en top kwaliteit

Vlotte ervaring

Goede prijs/kwalitiet, vlot/vlug en verzorgd geleverd. Leuk dat beschermfolie op het scherm reeds was aangebracht. De powerbank is een aangenaam cadeau.

Het op sturen is snel geregeld alleen jammer dat dan post.nl het last vertragen waardoor je op dat moment niet thuis bent om de handtekening te zetten dat is wel het jammer van het gehele verhaal. Ik zou er zo weer een telefoon kopen.

Heel snel de verzendings mail keurig verpakt thuisbezorgd van de originele Apple opladers en toebehoren! Zeer tevreden!

Graag eerder contact en betere inhoudelijke reactie.

Ik heb een refurbished iPhone XS gekocht en de batterij conditie is niet zichtbaar. Hier heb ik over gemaild en ik kreeg een antwoord dat deze na 14 dagen zou verdwijnen. Helaas is dat niet zo, toen heb ik opnieuw gemaild dat dit niet klopt. Helaas nog geen reactie gekregen. Daarbij blijf ik het vreemd vinden dat ik niet de batterij conditie kan controleren, dus ook niet weet of de 85% gewaarborgd wordt.

Beste Joanne, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie in ons systeem dat al je vragen zijn beantwoord en mijn collega heeft je een volledige uitleg van je vraag gegeven! Zoals je op onze website kunt lezen bij Mobsite besteden we veel aandacht aan de staat van de batterij en aan de technische staat ervan. Al onze telefoons hebben een minimale capaciteit van 85%. iPhones met een dergelijke capaciteit werken volledig. Volgens standaards gezet door Apple, werken iPhones met een batterijcapaciteit van 85% nog steeds op optimale efficiëntie. Vervangen wij de batterij pas als de capaciteit minder dan 85% is. Dat is goed voor het milieu en zo houden we refurbished betaalbaar. Mochten zich toch problemen voordoen met de batterij, dan kunnen deze uiteraard worden verholpen onder de garantie. Mocht er nog iets zijn dat we voor je kunnen doen, we helpen je graag! Julia, Mobisite

Telefonisch en per mail onbereikbaar!

Ik heb een refurbished toestel gekocht bij Mobisite. Op hun site staat duidelijk vermeld dat alle prijzen incl 21% BTW zijn. Na levering blijkt dit echter niet te kloppen en dat ze aanspraak maken op de margeregeling. Als ondernemer scheelt dat nogal en dan is het verschil met een nieuw toestel ineens nog maar een paar tientjes. Ik probeer al ruim een week om per mail en telefonisch contact met ze op te nemen, maar ze zijn telefonisch onbereikbaar en reageren niet op mails. Dat wekt geen professionele indruk en ik moet er niet aan denken dat je problemen hebt met je toestel. Dan ben je ook aan de goden overgeleverd. Voor mij een eerste en laatste keer bij Mobisite.

Beste Rein, Bedankt voor je beoordeling. Alle productprijzen op onze website zijn inclusief BTW.  We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Mobisite

Snel geleverd, hele goede kwaliteit iphones hier aangeschaft

Beste Tyana, Wij willen je bedanken voor je aankoop en de feedback die je ons gegeven hebt. Fijn dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en we hopen je opnieuw te mogen verwelkomen op onze website. Met vriendelijke groet, Mobisite

Duidelijke omschrijving en foto’s. Mooi totaalpakket; compleet! En netjes afgeleverd.

Zeer snelle levering

Kwa bestelling en levering was perfect!

Top zaak

Ik zeer tevreden over mobisite, snel andwoord op al mijn vragen, Product helemaal naar wens, snelle levering,Met ook nog gratis Accessoires. Ga zo door, echt een aanrader.

voldoet geheel aan de verwachting!

Wanneer je snel een toestel nodig hebt en toch geen dure investering wil doen, is dit de plek om te shoppen. Duidelijke info en Mobisite doet wat het beloofd. Snelle levering en goede service.

Uitstekend al de 4e iPhone die ik hier besteld heb

Snelle levering Product als beschreven Batterij 100%

Beste Niels, Bedankt voor je aankoop en je uitstekende beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product en de levertijd. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Mobisite

Helemaal prima!

Gemakkelijke bestelprocedure, snelle levering, goed product, goede bereikbaarheid klantenservice, helemaal prima!

Snel geregeld

Snel geregeld

Top service en zeer tevreden met ons aankoop!

Beste Fatiha, Bedankt voor je aankoop en je uitstekende beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product en de levertijd. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Julia – Mobisite Team

gewoon goed

netjes en snel geleverd

Beste Johnny, Bedankt voor je aankoop. Fijn dat je tevreden bent met onze service. Wij willen je hartelijk danken voor je beoordeling. Als je nog vragen hebt, horen wij dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Mobisite

Super!!

Echt super, snel in huis en aan mijn telefoon mankeert gewoon niks.. ik bespaar veel geld en als deze het niet meer doet (over een paar jaar ) bedtel ik hier weer een andere..

Beste Emy, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en een review te schrijven over je ervaring met Mobisite. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Wij wensen je er veel plezier mee en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Mobisite

Alles werd goed geleverd

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Bij Mobisite staan we voor klanttevredenheid en service, wij vinden dat een iPhone voor iedereen toegankelijk moet zijn. Dit zie je ook duidelijk terug in onze vele positieve en lovende klant reviews van mensen die u voorgingen en bij ons een iPhone of iPad aanschaften. Zeker in het geval van refurbished toestellen vinden wij het belangrijk dat een klant de telefoon zonder gedoe terug kan sturen wanneer deze toch niet helemaal bevalt omdat de telefoons gebruikssporen kunnen bevatten, afhankelijk van de nieuwstaat van de toestellen waar u voor kiest. Goede service en garantie Mocht er toch naderhand iets zijn heeft u bij Mobisite, net als bij een nieuwe telefoon, 2 jaar garantie. Wij bieden u een goede service en snelle service indien er reparaties uitgevoerd moeten worden. Zo heeft u uw iPhone snel weer thuis mocht er zich onverhoopt toch een mankement voordoen.