Op tijd mijn gsm ontvangen zoals beloofd.

Perfekte telefoon

Perfekte telefoon niet te onderscheiden van nieuw. Alleen het gratis silicon hoesje is niet geleverd.

Zeer betrouwbare website

I phone voor mijn dochter besteld. Ziet er uit als nieuw!! Mijn dochter helemaal happy. En ook nog inclusief hoesje, Protector en powerbank. Met andere woorden, perfect!!!

Duidelijke site, snelle levering, prima telefoon.

Wij hebben de Iphone SE besteld. Hij werd snel geleverd, ziet er echt keurig uit en we kregen er een screenprotector, hoesje en een powerbank bij. Echt top.

Goede telefoon mindere screen protectir

Meer dan prima!!!

Aankoop werd goed verpakt afgeleverd, toestel en toebehoren allemaal netjes in doos. Toestel werkt goed!

Telefoon en service werken, maar powerbank niet

Telefoon werd erg snel geleverd, er zat al een beschermglas op en het instellen ging erg makkelijk. Werkt allemaal goed en ziet er uit zoals verwacht. Enige minpunt is dat de meegeleverde accu niet werkt en dat de telefoon niet altijd tot 100% oplaad. Soms wel, soms niet, dus weet niet waar dat aan ligt. De accu houdt het wel lang vol.

Beste Julia, Het spijt ons zeer dat de powerbank niet naar behoren functioneert. Wij kunnen echter helemaal niets terugvinden dat hier iets over is gemeld? Zou je dit alsnog willen doen? Dan kijken we met je mee wat er aan de hand is. We zien je reactie graag tegemoet via klantenservice@mobisite.nl. Met vriendelijke groet, Serviceteam - Mobisite

Precies zoals omschreven

Precies zoals omschreven. Heel blij met de telefoon. Netjes verzorgd.

Beste Kim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en een review te schrijven over je ervaring met Mobisite. Fijn om te horen dat het product goed bevalt. Wij wensen je er veel plezier mee en hopelijk tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Mobisite

Keurig en op de afgesproken tijd geleverd ,alles netjes en ben tevreden. Kom graag een volgende keer bij u als klant.

Schitterend

Voor prijs-kwaliteit goeie iPad gekocht. Snelle en goede levering. Gratis hoesje & screenprotector bij gekregen. De iPad zat al rond het hoesje & de screenprotector zat ook al op het scherm. Zeker een aanrader voor vele. Enorm tevreden met dit. Super bedankt !!!

Perfect!!!

Refurbished telefoon de volgende dag in huis!! Keurig verpakt en werkelijk “als nieuw”! Ik zal zeker mijn omgeving attenderen op jullie!

Tel voor m’n dochtertje gehaald, ze is er super blij mee

Super snelle en nette levering, top

Zie hierboven

Telefoon in de staat ontvangen zoals omschreven.

De refurbished iphone was in keurig nette staat en goed verpakt. De telefoon werd compleet geleverd met een screenprotector, beschermhoesje en kabel + lader. Enigste minpunt is dat de iphone een batterij melding maakt. Ik heb gelezen dat dit na twee weken vanzelf over moet gaan.

Echte aanrader !

Op vrijdag mijn bestelling geplaatst en zaterdag netjes bezorgd met track and tracé. Toestel zoals vermeld Nieuwstraat in perfecte staat en de extra cadeautjes netjes meegeleverd… Kort om een aanrader !

Perfecte telefoon

Ik heb een iPhone XS 256 GB besteld met als conditie”nieuw staat” Bestelling is snel geleverd en de staat van de telefoon overtreft mijn verwachting, geen krasje te ontdekken! Keurig voorzien van screenprotector, met een voeding en kabel De batterij conditie van 100% was eveneens erg fijn. Top site!!

Goede snelle service

Na plaatsen opdracht werd ik snel geholpen middels vlotte levering van de bestelde refurbished Iphone. Alle onderdelen waren als beloofd aanwezig in het pakketje. Ik ben zeer tevreden

Prachtig! Mooie telefoons, snelle levering, goede prijs

Ik ben zeer tevreden met de aanschaf van mijn iPhone 12 Pro bij Mobisite. Ziet er zeer goed uit (versie Heel goed), eigenlijk als nieuw. Er word een gratis schermbeschermglas en hoesje bij geleverd. Erg fijn is ook dat ik via Klarna kan betalen en dat Mobisite een Thuiswinkel waarborg heeft. ik adviseer jullie aan iedereen aan! Ga zo door!

Telefoon vol problemen gekomen waardoor MOBISITE onjuiste informatie gegeven heeft.

Iphone 8 besteld in de conditie heel goed. Uiterlijk was de telefoon ook heel goed. Maar na gebruik is de telefoon na 90 minuten leeg en na twee keer laadt de telefoon niet meer op. Waardeloos dus omdat je maar een telefoon hebt. Zeker omdat er op de site staat dat de telefoons in technische topconditie verkeren. Vervolgens een mail naar de klantenservice gestuurd, met de vraag dat zij met een oplossing konden komen en als reactie kreeg ik een niets zeggend antwoord dat ik de telefoon maar moest opsturen. Dit kon twee weken duren voordat ik hem terug kreeg. Ik zou de telefoon willen omruilen of mijn geld terugkrijgen zodat ik ergens anders een andere telefoon kan kopen die wel functioneert.

Beste Ruben, Het spijt ons zeer dat de telefoon niet naar behoren functioneert, dit komt zelden voor!. U kunt de telefoon aan ons retourneren zodat onze specialisten de telefoon kunnen controleren. Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 1 tot 2 werkdagen na binnenkomst. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Mobisite

Goede onlinewinkel

Na een snelle levering kwam de iPhone 8 binnen. goed product nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Ik ben er blij mee

Prima bedrijf

Snelle bezorging, product ziet er goed uit. Weet nog niet hoe het werkt want ik moet de telefoon nog installeren, maar ik verwacht geen problemen

Betrouwbaar en positief

Snelle en correcte levering, echter werkte de iPhone niet naar behoren. Dit hebben ze uitstekend en zonder problemen opgelost.

Snelle levering en exact als beschreven

Dag na bestelling in huis en product als omschreven en in perfecte staat en goed verpakt.

Snel geleverd, goede telefoon

Na steeds de afdankertjes van familieleden te hebben gekregen, heb ik nu mijn eigen 1e "nieuwe" telefoon. Superblij!

Zeer goed erg blij

Geweldig goed erg blij met de telefoon

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Wat zijn onze diensten? - Gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone of iPad - Refurbished toestellen in technische topconditie - 2 jaar garantie op alle toestellen - 14 dagen uitproberen, zonder gedoe - Probleemloos retourneren, niet goed geld terug garantie - Accu capaciteit van alle toestellen is nieuw of nagenoeg nieuw - Alle toestellen zijn simlock-vrij - Gratis verzending binnen Nederland en België - Veilige levering, Volg je bestelling met track & trace - Vandaag besteld, morgen in huis - Laagste prijs garantie - 97% klanttevredenheid! Wij zijn lid van Thuiswinkel Waarborg, zo ben je altijd verzekerd voor je aankoop!