Goed en snel.

Ruime keuze met een duidelijke en correcte beschrijving. Snelle levering. Prima website.

Uw bedrijf heeft een prima artikel geleverd.

Alles netjes afgehandeld welliswaar een dag na beloofd afgeleverd. Ook geen track en trace ontvangen, maarverder prima;artikel oogt als nieuw en daar gat ut om.

Niet binnen 1 dag verzonden

Op de site adverteren ze met de snelle levering. Echter werd mijn telefoon pas na 2 dagen verzonden. Telefoon werd verder prima niks mis mee topconditie!

Keurig nette telefoon

Netjes volgens afspraak een mooie telefoon geleverd!!

Toestel snel geleverd, inclusief alle accessoires. Zag er allemaal piekfijn uit!

Goede service snelle levering

Ik heb bestelling geplaatst en andere dag is het al bezorgd ik miste een dingetje daar over gemaild en wordt als nog opgestuurd het enige minpuntje is als je telefonische wild bereiken dan wordt er niet opgenomen

Goede levering en service Netjes verpakt

Gratis upgrade gekregen

Ik had een 64gb Iphone XR besteld (Als nieuw) en kreeg gratis een upgrade naar 128gb als nieuw. Ik ben super tevreden, alleen jammer dat ze de telefoon niet echt vaak opnemen bij de klantenservice (of ik belde op een onhandig moment) maar verder top bedrijf!

Tot nu toe heel erg goed

heb de telefoon nu een dag en vind hem top werken kwam super snel binnen en ziet er helemaal top uit een ding wat ik jammer vond was dat ik de telefoon als nieuw had aangevinkt en de batterijcapaciteit 91% was verder niks aan te merken en zou ik er zo weer een telefoon bestellen

Top kwaliteit en snelle levering!!

Ik ben echt zeer tevreden over de website: -Snelle levering -Genoeg updates over bestelling via mail -Goed verpakt -Oplader + Kabel -Screen protector -Hoesje -Powerbank Toestel werkt helemaal goed en is ook echt als nieuw.

Erg betrouwbaar, goede service

Ik heb een iPhone 11 besteld. Het kabeltje was beschadigd en het beschermfrontje wellicht iets over de camera geplakt. Na dit gemeld te hebben werd er gezegd dat ze een nieuwe kabel en beschermfrontje wordt toegestuurd. Goede service, snelle reactie. Kan niet beter. Aanraders dus. Telefoon in goede en zeer nette conditie ontvangen.

Snelle levering en top telefoon tegen nog een leuke prijs

Snelle levering, gekregen wat ik wilde

Buiten de bestelling heb ik verder nog geen ervaring hoe er op vragen en of klachten gereageerd wordt. Ik heb mijn iPhone 11 pro nog maar pas aangeschaft. Toestel ziet er goed uit en alles functioneert naar behoren

Duurzaam

Mijn apple iPhone binnen een dag geleverd, netjes verpakt, ondanks nieuwstaat niet in origineel doosje. Het doosje oogt echter mooi en verzorgt. Gratis screenprotector en hoesje. Alleen screenprotector te klein. Klantenservice reageert snel op mijn vraag dat dit de glaasjes zijn die zij meeleveren. Dat ontkracht wel de kwaliteit, kan je beter niets meeleveren zegt mijn bedrijfskundige mindset. De telefoon oogt als nieuw, ik heb hem nu een week. Ben er blij mee. Voor het eerst een refurbish telefoon gekocht. Hoop er nog lang mee te doen. Vind het een mooie manier van duurzaamheid.

Zo goed als nieuw besteld maar toch veel gebruiksporen op telefoon wel jammer dit

Perfecte service

Voor het weekend een nieuwe telefoon gekocht en binnen een paar dagen geleverd. Super snelle service en betrouwbaar.

Goed en betrouwbaar

Mobiel heb ik vrij snel ontvangen. Erg fijn dat de screenprotector al door de medewerkers op het scherm was bevestigd.

De mobiel en service waren goed, al ben ik een klein beetje teleurgesteld over de batterij van het apparaat.

Had ik het maar eerder gedaan.

Duidelijke omschrijving, makkelijk te bestellen en snelle levering. Product met 2 jaar garantie

Snelle service met een track en tracé nummer wisten we precies waar we aan toe waren!

Afgelopen week een telefoon gekocht! Snelle service en de telefoon zoals beschreven zag er prima uit! Erg tevreden!

Prima ervaring

Snelle levering, de telefoon zag er goed uit

Super service!

Prachtig mooie telefoon. Zo Goed als nieuw. Snelle levering. Snelle reacties op de mail en vriendelijk.

Supersnel geleverd

Snelle levering,en goed op de hoogte gehouden van de zending,met als resultaat een iPhone X die niet van nieuw te onderscheiden is!

Erg goed

Snelle levering! Mooi toestel en inclusief nieuwe lader, hoesje en glasplaatje. Alles volgens verwachting

Precies wat ik dacht te krijgen en heel snel bezorgt

Heel prettig de telefoon werkt super goed. Ik ben er heel blij mee

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Bij Mobisite staan we voor klanttevredenheid en service, wij vinden dat een iPhone voor iedereen toegankelijk moet zijn. Dit zie je ook duidelijk terug in onze vele positieve en lovende klant reviews van mensen die u voorgingen en bij ons een iPhone of iPad aanschaften. Zeker in het geval van refurbished toestellen vinden wij het belangrijk dat een klant de telefoon zonder gedoe terug kan sturen wanneer deze toch niet helemaal bevalt omdat de telefoons gebruikssporen kunnen bevatten, afhankelijk van de nieuwstaat van de toestellen waar u voor kiest. Goede service en garantie Mocht er toch naderhand iets zijn heeft u bij Mobisite, net als bij een nieuwe telefoon, 2 jaar garantie. Wij bieden u een goede service en snelle service indien er reparaties uitgevoerd moeten worden. Zo heeft u uw iPhone snel weer thuis mocht er zich onverhoopt toch een mankement voordoen.