perfect

mooie telefoon, wel een dag later maar ziet er allemaal mooi uit!

Gekozen voor een refurbished iPhone XS Max. Supersnelle levering, telefoon in prima staat, voorzien van glassprotector. De accessoires kwamen separaat een dag later. Kortom. Uitstekende service, snelle levering en een zeer concurrerende prijs.

Goed product voldoen aan mijn verwacting

Hij doet het goed en ziet er mooi uit

Alles doet het ze doen hun aan hun woord

Product is netjes aangekomen en is zoals omschreven.

Geweldige levering!!

Netjes en komt zijn afspraken na! Perfecto

Snelle levering product werk goed

pluspunten: goeie prijs, zeer goeie kwaliteit, goed ingepakt! minpunten : niks :-)

iPhone XR 64 gb

Zeer blij met Iphone xr. Hij is in goede staat. ik ben zeer tevreden.

2 keer een iPhone 8

Telefoons zien er super uit. Zaten zelfs hoesjes en screenprotecters bij.

Zeer tevreden over mijn telefoon. Bedankt!

Uitermate tevreden net de aankoop van een refurbished Iphone 8Plus

De refurbished Iphone 8Plus was binnen 48 uur na bestelling in huis, als nieuw verpakt, compleet met oplader, siliconen casing en antikrasvenster.

Correct, snel, compleet naar wens

Zeer betrouwbare site

Besteld en binnen 2 dagen bezorgd. Heel betrouwbaar.nette mobiels en betaalbaar.top bedrijf.

Helemaal geslaagd

Fijne telefoon en snel geleverd

De telefoon was nieuw and batterij capaciteit was 100%

Top service voor een eerlijke prijs!

Ik had in de eerste instantie een foute keuze gemaakt maar kon zonder problemen een omruiling doen die zeer snel toegestuurd werd1 Mobisite is wat mij betreft een echte aanrader!

iPhone XR besteld Super mooie toestel. De levertijd was zeer snel.

leuke bonus

Het toestel zag er als nieuw uit, Helemaal top dat we er gratis een reeds geplaatste screenprotector, beschermhoes en powerbank bij kregen!

Verbazingwekkend goed

Ik ben super blij en tevreden over Mobisite. Telefoon werkt echt perfect. Ik zal het iedereen aanbevelen.

Goed advies en goede service !

Goede

Goede prijs kwaliteit verhouding

Hele mooie iPhone xr

Telefoon ziet er als nieuw uit. Heel erg blij mee

Product zoals omschreven

Het product wat ik had besteld was zoals omschreven, in goede conditie. Aanrader

Heel tevreden

Snel geleverd en kwaliteit beter dan verwacht

Over mobisite

De plek voor jouw refurbished iPhones! Zoals je kunt zien aan de vele klantenbeoordelingen ben je bij Mobisite aan het juiste adres voor een veelzijdige aanbod aan alle mogelijke soorten refurbished iPhones. Wij talloze mensen geholpen bij de aankoop van een iPhone voor de laagst mogelijke prijs. Nu zien we dat lang niet iedereen bekend is met ons team en met onze visie. Om je hier wat meer over te laten zien hebben we de belangrijkste info hieronder op een rijtje gezet. Passie voor smartphones Ons team heeft een ware passie voor alles wat op telefoons en smartphones aankomt. Deze passie vertaalt zich in een klantgerichte aanpak bij het aanbieden van alle mogelijke refurbished iPhones. Wij doen er alles aan om iedereen in staat te stellen een goede telefoon te kopen voor de laagst mogelijke prijs. Of je nu op zoek bent naar een ouder iPhone 8 model of dat je graag een iPhone 11 Pro wilt bestellen, onze site maakt het allemaal mogelijk. Alle telefoons die via onze site worden verkocht zijn uitgebreid getest door onze specialist. Dit maakt het mogelijk om een voordelige los toestel voor je iPhone te bestellen, wetende dat hij het optimaal zal doen. Deze hoge mate van betrouwbaarheid maakt ons dé keuze als het aankomt op het kopen van alle mogelijke soorten refurbished iPhones. Oog voor duurzaamheid Los van het feit dat ons team zich inzet om iedereen in staat te stellen een goedkopere iPhone te kopen is het ook nog eens zo dat wij een duurzame wereld willen realiseren. Kies je voor een refurbished iPhone dan weet je zeker dat er geen onderdelen meer worden weggegooid. Ook is er geen productie meer nodig voor jouw toestel, met als gevolg dat jouw CO2 voetafdruk aanzienlijk lager is dan bij een nieuw toestel. Ook jij kan middels ons team voorzien zijn van een uitstekende refurbished iPhones voor de laagst mogelijke prijs. Benieuwd welke goedkopere iPhones er op dit moment allemaal te vinden zijn? Neem dan snel een kijkje op deze site en ga op zoek naar het toeste