Een betrouwbare site

Mijn zoon moest een goeie betaalbare telefoon hebben. We kwamen op deze site en eerst dacht we zou het betrouwbaar zijn, maar het is zeker betrouwbaar en de telefoon die we hebben zag er heel goed uit. We kregen er zelfs extra accessoires bij.

Snel en erg goed

Superfijne snelle en goede service. Goede producten ook voor een mooie prijs!

Ziet uit als nieuw

De iPhone 2020 se ziet uit als nieuw

Top kwaliteit telefoon!!

Alles netjes op tijd

Super snelle en vriendelijke service!

Ik had een bestelling gedaan en deze werd snel verzonden. Bij aankomst mist er een onderdeel. Eén mailtje gestuurd en nadat de klantenservice om 12:00 ging, had ik binnen 5 minuten een vriendelijke reactie terug. Zonder vragen of gedoe, gelijk opgestuurd. Klasse!

Prima aankoop

Goede duidelijke website, prima aanbod, snelle levering. De bestelde iPhone voldoet helemaal aan de beschrijving, prima aankoop.

Best ,ben erg blij met mij iPhone 8.Alles compleet.top keus 100 procent.goed,

Beste iPhone 8. ,Net nieuw en kompleet.

Bestelling zoals verwacht, alles in orde

Een iphone SE 2020 besteld, refurbished in beste staat. Net zoals aangegeven op de website, alles was in orde. Niets op aan te merken.

Mooie refurbished Iphone 11

Ik ontving een mooie refurbished iPhone 11 voor een mooie prijs. Alles werkt goed en het overzetten van mijn oude iPhone (6) naar deze nieuwe ging snel en makkelijk. Ik hoef niet de nieuwste iPhone te hebben en vind het prima dat spullen hergebruikt worden. Fijn, dat alles is nagekeken en er twee jaar garantie op zit, dan weet je dat je geen kat in de zak koopt.

Snelle levering!

Prima producten.

goede en snelle levering

zo als beschreven op de site en snelle levering

Mooi product en snel geleverd. Voldoet aan wat je ervan verwacht.

Zeer snelle levering. Alles netjes en correct.

perfecte service ,zeker een aanrader !

alles vlot verlopen ,vandaag besteld ,is morgen geleverd ,refurbished i phone is in perfecte staat en als extra nog een hoesje en screenprotector bijgeleverd ;helemaal gratis !

super goed

goed lekker snel en gelevert

Prima telefoon ontvangen

Snel en goed product

Het was een duidelijk en eenvoudig bestelproces. Daarnaast was er voldoende keus in gradaties van de toestellen. Levering was ook in orde. Telefoon zag er prima uit. Nu alleen nog afwachten of hij ook goed functioneert waar wel van uitgegaan wordt.

Super snelle en correcte levering

Super snelle en correcte levering van mijn bestelling en duidelijke communicatie, ook in geval een product niet mocht bevallen

Zeer snelle ontvangst en een betaalbare prijs!

Via 2de hands bij jullie terecht gekomen. Het toestel heb ik vandaag ontvangen. Het toestel is in goede staat aangekomen. En ook gratis accesoires gekregen bij mijn bestelling. Altijd leuk natuurlijk.

Snelle levering, goed verpakt, je moet tekenen voor ontvangst. Duidelijke site

De aankoop en de leveringstijd is helemaal geweldig in een oogwenk is alles geleverd

Duidelijke informatie over producten en diensten

Zeer goed en snel

Precies zoals omschreven. Duidelijk en goed product. Top geregeld.

❤️

Een aankoop die eens lekker soepel gaat

Gekozen voor een iphone bij MobiSite; makkelijk en overzichtelijk een keuze kunnen maken en bestelling ging soepel. Uiteraard leuk extraatje om een kadootje te krijgen bij de iphone, glaasje én hoesje zodat je direct echt aan de slag durft te gaan met je telefoon. enige minpuntje wellicht is dat de statement "Op werkdagen voor 22:30 besteld, morgen in huis.*" niet helemaal behaald werd daar het in mijn geval een dag later binnenkwam zonder bericht of notificatie waarom. Maar dat mag de plezier&gemak van de rest van de bestelling niet bederven.

Nog beter dan verwacht

Refurbished telefoon besteld, betaald , dag erna al geleverd, exact als omschreven, nog geen krasje en batterij conditie 100 %. Precies zoals het hoort maar dan met aandacht. Zeer tevreden over dus.

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Wat zijn onze diensten? - Gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone of iPad - Refurbished toestellen in technische topconditie - 2 jaar garantie op alle toestellen - 14 dagen uitproberen, zonder gedoe - Probleemloos retourneren, niet goed geld terug garantie - Accu capaciteit van alle toestellen is nieuw of nagenoeg nieuw - Alle toestellen zijn simlock-vrij - Gratis verzending binnen Nederland en België - Veilige levering, Volg je bestelling met track & trace - Vandaag besteld, morgen in huis - Laagste prijs garantie - 97% klanttevredenheid! Wij zijn lid van Thuiswinkel Waarborg, zo ben je altijd verzekerd voor je aankoop!