Heel erg tevreden!

Prettige website met veel keuzes en selectie mogelijkheden. ‘s Avonds besteld en volgende dag voor 13:00 uur al binnen. Echt geweldig!

Perfecte levering

IPhone 12 Zwart, in 1 dag bezorgd! Snelle service en de juiste informatie en de telefoon ziet er als nieuw uit. Screenprotector was al aangebracht op de iPhone, fijne extra service!

Face ID werkt niet en bedrijf telefonisch niet bereikbaar

De telefoon kwam een dag later dan beloofd. Was wel aangemeld bij Post NL maar niet verstuurd. Dit stond er de volgende dag nog. Eindelijk de telefoon ontvangen en nu werkt de Face ID niet. Op de website staat dat ze vanaf 12.00 uur te bereiken zijn en er wordt niet opgenomen. Ken ook geen ander bedrijf wat vanaf 12.00 uur te bereiken is. Mail gestuurd en daar staat bij dat ze binnen 48 uur reageren. De telefoon is niet verstuurd vanuit Zeist, waar het bedrijf gevestigd is, maar vanaf een huisadres in Rotterdam. Naar Zeist gaan is geen optie want dat kan alleen op afspraak. Lastig wanneer ze niet bereikbaar zijn. De prijs van de telefoon was € 364,00.

Beste Roos, Het spijt ons zeer dat de telefoon niet naar behoren functioneert, dit komt zelden voor!. We zien je reactie graag tegemoet via klantenservice@mobisite.nl. Met vriendelijke groet, Serviceteam Mobisite

Levering was een dag later dan beloofd. Maar alsnog ben ik super blij. Toestel iPhone 12 “heel goed” is ook echt heel goed. Ik kan niet anders zeggen. Geen krasjes en batterij 93%! Ik was aangenaam verrast. Beschermglas zat er al op. Ik kreeg er gratis een powerbank en hoesje bij. Ik ben meer dan tevreden!

100% betrouwbaar

Duidelijke site met goed aanbod. Van bestelling tot ontvangst: goede communicatie, heldere afspraken, uitmuntend product voor een goede prijs en snel geleverd. Kortom, een aanrader!

Goede service en producten

Geen problemen mee gehad en goeie kwaliteit

Duidelijke communicatie en snelle levering

PostNL had wat problemen met de levering, maar hierover werd tijdig gecommuniceerd in het weekend.

Alles netjes geregeld

Snelle service en de juiste informatie en de telefoon ziet er als nieuw uit.

Leveren niet een dag later

Op de site staat voor 23.59 besteld morgen in huis. Ik heb de telefoon niet ontvangen volgens de belofte van mobisite. Zou de telefoon vandaag moeten ontvangen maar dit word pas overmorgen. Een levertje van 3 dagen dus.

Snel levering en een prima toestel Niks op aan te merken , ik zou deze site aan iedereen adviseren omdat hij betrouwbaar is

Een complete verassing

Erg content van de service , dochter heel blij met haar ipad en ik ook blij omdat ik deze via mobisite heb aangekocht. Ik had er nog niet van gehoord. Maar heel content met de keuze. Ipad in heel goede staat , werkt heel goed. En de gratis accessoires erbij ook geweldig. Vond het aangenaam dat ze zelf de screenprotector al hadden opgebracht en de ipad in de beschermhoes hadden gedaan.

prima prijs, snel geleverd, prima kwaliteit

Al voor de 2e keer een iphone bij Mobisite en opnieuw een prima ervaring.

Super iPhone

Ik koos voor kwaliteit redelijk, maar die is meer dan redelijk! Mooie krasvrije iPhone met screen protector en hoesje! Mijn dochter is er super blij mee! Bedankt ook voor de snelle levering in België !

Wat een verassing! 10/10 voor mobisite!

De iPhone XS 256GB die ik op mobisite als nieuw heb besteld verwachte ik met toch een paar gebruikssporen, maar als mobisite het apparaat als nieuw beschrijft is het écht perfect nieuw! De iPhone kwam met een extra protectievenster (al geplaatst!) en hoesje, kabel, en 1 powerbank! Packaging is ook super neat voor refurb. Heel tevreden, hier bestel ik zéker nog in de toekomst!

Snelle afhandeling van mijn bestelling.Product goed ontvangen en werkt goed.

Echt super service

Iphone besteld, deze ontvangen en keurig verpakt. protectie screen was er ook al netjes opgeplakt.

Snelle levering en mooie telefoon

Top! Beter dan gedacht!

iPhone 8 aangeschaft bij Mobisite. Beter dan verwacht, is als nieuw! Screenprotector was al aangebracht op de iPhone, fijne extra service!

Tijden aan het zoeken geweest voor een iPad voor een oudere dame en gevonden bij mobisite, zelfs met gratis cover en protectie voor het scherm bij uitpakken zelf een originele lader erbij, gewoon klasse zoals de spullen er uit zagen

iPhone SE 2020 als nieuw!

Afgelopen week een iPhone SE 2020 voor mijn broertje gekocht. Hij had niet genoeg geld om een nieuwe te kopen, vandaar dat ik heb voorgesteld een refurbished iPhone te kopen. De bezorging was snel (twee werkdagen) en bij het open maken van het pakketje leek de telefoon gewoon splinter nieuw! Batterij was ook nog 100%. Waarom een nieuwe kopen als dit ook kan? Het scheelt heel veel kosten en ik raad het zeker aan!

Snelle levering, telefoon schadevrij en accu 100%. Incl de extra accessoires een aanbeveling om telefoon te kopen. Zijn niets duurder dan via marktplaats, maar dan met garantie

Mijn ervaring is prima. Het bestellen was makkelijk en de site is makkelijk te gebruiken. Alleen het leveren duurde heel lang en de mails die ik kreeg waren onduidelijk. Ook als ik een mail stuurde om om verduidelijking tevreden waren niet duidelijk. Dit is best stress vol met zoon dure bestelling. Ook heb ik een paar keer geprobeerd te bellen en toen kreeg ik niemand te pakken best raar. Maar de bestelling kwam en het product is het waard voor de prijs!

Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.

Mijn ervaringen met mobisite zijn uitstekend. Ik ben zeer tevreden met de geleverde producten van mobisite! Snelle levering, producten voldoen aan de verwachtingen en een duidelijke site. Ik heb inmiddels mobisite bij meerdere kennissen aangeraden.

Ik heb al vaak dingen bij ze gekocht zoals tl en tablet een zeker nog mee in de toekomst

iPhone xs gold

Zeer mooie prijs voor een iphone mijn vrouw was er dol gelukkig mee en met de toebehoren was het helemaal af dankjewel top

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Bij Mobisite staan we voor klanttevredenheid en service, wij vinden dat een iPhone voor iedereen toegankelijk moet zijn. Dit zie je ook duidelijk terug in onze vele positieve en lovende klant reviews van mensen die u voorgingen en bij ons een iPhone of iPad aanschaften. Zeker in het geval van refurbished toestellen vinden wij het belangrijk dat een klant de telefoon zonder gedoe terug kan sturen wanneer deze toch niet helemaal bevalt omdat de telefoons gebruikssporen kunnen bevatten, afhankelijk van de nieuwstaat van de toestellen waar u voor kiest. Goede service en garantie Mocht er toch naderhand iets zijn heeft u bij Mobisite, net als bij een nieuwe telefoon, 2 jaar garantie. Wij bieden u een goede service en snelle service indien er reparaties uitgevoerd moeten worden. Zo heeft u uw iPhone snel weer thuis mocht er zich onverhoopt toch een mankement voordoen.