Goede service en je krijgt wat ze bieden

Ik heb een iphone 12 pro besteld voor minder geld dan op andere site’s én kreeg er zelfs nog een oplader/adapter, goede oordopjes en een hoesje bij. De telefoon is in orde.

Snel regelen

Snel antwoord op vragen Alle probleem opgelost snel

Super snelle levering, producten in top kwaliteit!

Telefoons zijn echt zo goed als nieuw! Worden zeer netjes en verzorgd aangeleverd. Zou het aan iedereen aanbevelen.

Prima levering en contact verloopt snel

Top Service

Recentelijk een telefoon gekocht en hij is echt perfect! Geen krasjes niks. Genoeg batterij percentage (96%). Zeker aan te raden!

Veel refurbished iphone aanbieders bekeken en uiteindelijk voor Mobisite gekozen en dat bleek een juiste keuze. Ik heb een “als nieuw” Iphone12 Pro gekocht met een heel klein krasje is deze dik in orde met een 100% batterij, gratis earphones, screensaver en oplader. Ik ben helemaal blij! Mobiste kon niks doen aan de vertraging van de pakketbezorging en een origineel doosje hoef ik ook niet.

Tevreden klant

Snelle levering, goed product en fijne klantenservice. Hoesje zat er niet bij maar is, nadat ik het gemeld had, direct nagezonden.

En CSM besteld Niet van nieuw te onderscheiden

Een goed bedrijf

Snelle levering, product zoals verwacht, nette website.

Ik bestel voor de tweede keer, alles is super, het product komt overeen met de beschrijving, levering op tijd, goede bonussen als cadeau

Goede levering

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Super blij met mijn telefoon. Werkt heel goed en batterij 100%

Alles perfect verlopen, levering, i phone 13 volgens mij nieuw, batterij 100% en een schappelijke prijs. Aanrader!!

Precies wat je kunt verwachten!!

Telefoon makkelijk kunnen bestellen en hij is netjes verpakt afgeleverd!! Telefoon zag er prima uit en werkt zoals hij hoort te werken. Ga in de toekomst zeker vaker gebruik maken van deze site!!

snel en goed

prima , komt afspraken na

non nonsens

Betrouwbare voordelige refurbished iPhone webshop

Meermaals zo goed als nieuwe iPhones gekocht waarbij de batterij ook daadwerkelijk als nieuw waren. Leuk extra gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone. Zijn niet te duur en leveren snel!

Iphone 12 pro gekocht.

Toestel niet van nieuw te onderscheiden

Prima toestel

Mooie telefoon ziet er keurig uit en voldoet geheel aan de omschrijving Prima verpakt en volgens afspraak geleverd,

Goede kwaliteit

Bezorging, verpakking en compleet.

Per ongeluk verkeerd type Iphone besteld werdt probleemloos opgelost verkeerde geretouneerd juiste type opgestuurd zonder kosten top. Iphone besteld als nieuw klopt inderdaad ziet eruit als nieuw inclusief sreen protector en hoesje en gratis powerbank

Zeer tevreden met mijn aankoop bij Mobisite

Het was even zoeken tot ik deze website had gevonden, maar eenmaal daar was de keuze snel gemaakt. Een nieuwere iPhone met extra capaciteit en daarnaast een stevige beschermhoes voor de achterkant een een goede screenprotector (zelfs al aangebracht). Complete deal voor een scherpe prijs. Zou het zo weer doen!

Zeer blij met mijn iPhone8

Iphone SE 2020 binnen de dag aangekomen en in perfecte staat.

Heel goede ervaring. Duidelijke site en je krijgt waar voor je geld. Snelle bezorging en heel goede service. Zeker aan te raden

Beter dan gehoopt.

Gekozen voor meer MBs met de C grade telefoon. Is goede keuze gebleken, de Iphone 11 heeft slechts 1 krasje. Verder helemaal in orde, geleverd met gratis case, met gratis screen protector, met gratis powerbank, zonder bezorgkosten binnen 24 uur in huis. Heel content met snelle en correcte levering.

Kwikstaartlaan 42 3704GS Zeist

Over mobisite

Mobisite – dé plek voor jouw refurbished Apple producten Bij Mobisite werken wij vanuit een passie voor refurbished Apple producten. Wij vinden het belangrijk dat deze toestellen een tweede leven krijgen omdat een perfect werkende iPhone weggooien niet alleen ontzettend zonde is, maar ook slecht voor het milieu. Bij Mobisite bespaart u tot wel 50% op de aanschaf van een refurbished iPhone of iPad. Maar u krijgt bij ons meer dan alleen een zeer scherpe prijs of een mooie aanbieding. Wat zijn onze diensten? - Gratis accessoires meegeleverd bij iedere iPhone of iPad - Refurbished toestellen in technische topconditie - 2 jaar garantie op alle toestellen - 14 dagen uitproberen, zonder gedoe - Probleemloos retourneren, niet goed geld terug garantie - Accu capaciteit van alle toestellen is nieuw of nagenoeg nieuw - Alle toestellen zijn simlock-vrij - Gratis verzending binnen Nederland en België - Veilige levering, Volg je bestelling met track & trace - Vandaag besteld, morgen in huis - Laagste prijs garantie - 97% klanttevredenheid! Wij zijn lid van Thuiswinkel Waarborg, zo ben je altijd verzekerd voor je aankoop!