Wauw!

Ik ben een echte plantenfan en heb al heel veel planten gehad van verschillende webshops en tuincentra, maar nog nooit eerder heb ik een aanbieder gevonden met zulke mooie planten als Decorum. Stuk voor stuk weten ze mij iedere keer weer te verbazen met werkelijk waar ongekend mooie planten. Ze verdienen wat mij betreft zeker weten een groot compliment en een hartelijke aanbeveling. In een woord: wauw!

Een dikke 10!

Ik ben heel erg tevreden met Decorum! Inmiddels is Decorum mijn vaste plantenleverancier geworden haha. Ze leveren snel en de planten zijn goed stevig verpakt en komen zonder problemen aan. Waar ik het meest te spreken over ben is de kwaliteit van de planten want ze zijn stuk voor stuk echt heel erg mooi. Ook de klantenservice verdiend een dikke plus want ze reageren snel en vriendelijk. Ik raad Decorum zeker weten aan! Een dikke 10!

Mijn planten werden snel bezorgd en kwamen goed verpakt aan. Ik ben tevreden!

Helemaal super!

Een paar mooie planten besteld die goed verpakt geleverd werden! Goed bezig Decorum

Prachtige plant! Top geleverd

Mijn bestelling bij Decorum werd perfect geleverd! Goed en stevig verpakt en de plant is prachtig en groot! Echt heel goed!

Heel mooi!

Wat een onwijs mooie Caladium heb ik gekocht bij Decorum! Ik ben blij verrast met hoe mooi de plant is. De levering ging ook goed. De plant was stevig verpakt en kwam goed aan. Ik kom hier zeker terug, een dikke 10!

Top leverancier

Snel en goed!

Bedankt Hans, voor je mooie review! Groene groetjes, Plantenservice ~By Decorum

Heel goed.

Goede sevice, heel goed ingepakt dus heel tevreden.

Heel erg bedankt Els! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en hoe het product is ingepakt en verstuurd is. Daar besteden we ook veel tijd en aandacht aan. Fijn om te horen! Veel plezier met je plant! Groene groetjes, Plantenservice ~By Decorum

Onwijs mooie planten. Als plantenliefhebber kom ik hier zeker terug.

Hey Laura, Wat leuk om te horen! We proberen ons aanbod ook op de seizoenen aan te passen en continu te vernieuwen. Ook is ons assortiment ruim, ideaal voor plantenliefhebbers! Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag! Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum

Goed verpakt mooie plant snel bezorgd.

Goed om te horen! Veel plezier met je plant! Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum

Geweldige kwaliteit planten en klantenserivce

Ik had nog niet eerder een plant online gekocht maar ben helemaal om. De planten komen direct uit de kwekerij van Decorum en staan niet eerst nog in een tuincentrum en dat merk je. De kwaliteit is echt goed. Ik had een vraag over de levering en mijn vraag werd snel via WhatsApp beantwoord door een zeer vriendelijke klantenservice medewerker. Decorum verdient wat mij betreft zeker 5 sterren.

Wat leuk dat je zo tevreden bent Suzanne! Graag gedaan! En wie weet tot ziens :-) Groene groetjes, namens Decorum Plantenservice

Mooie plant, voldoet helemaal aan de verwachtingen

Nadat men er achter kwam dat de plant niet verstuurd was, is het keurig opgelost.

Goedemiddag ! Bedankt voor het doorgeven, want dit is niet de bedoeling! En ook hebben we voor u nagekeken wat er gebeurd is, want dit is niet goed. Helaas gaat het om een bestelfout. We hebben met u contact gezocht via de e-mail, en zo hopen we alles weer te kunnen herstellen en natuurlijk uw mooie plant alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum Annechien

uitstekend punctueel en goed verzorgd

De uitvoering (verpakkingen dergelijke), kwaliteit van het gekochte artikel.voortreffelijk!

Beste Jos, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van de plant! Wij waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Perfecte plant perfecte verzending en ingepakt Zeer vriendelijk klantenservice Ik.kom hier zeker terug!

Bedankt Karin, en geniet van je plant!! Groene groetjes, By Decorum ~ Plantenservice Annechien

Decorum weet mij iedere keer weer te verbazen met de fantastische kwaliteit, Ik heb inmiddels al 3 planten gekocht en blijf dit zeker doen bij Decorum

Hier worden we blij van, Hetty! Heel veel plezier met je planten! Groene groetjes, By Decorum ~ Plantenservice Annechien

Mooie frisse planten die snel en keurig verpakt worden verzonden.

Beste klant, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van de plant! Wij ​waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Keurig netjes

Keurig netjes

Beste klant, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u blij bent met de plant! Wij ​waarderen de 9 enorm! We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Erg goed!

Hele mooie planten, in top conditie thuis geleverd. Het enige minpuntje vind ik dat er niet gecommuniceerd wordt tussen het moment van bestellen en de verzending. Ik dacht dat ze me vergeten waren na 3 dagen niets gehoord te hebben en toen kreeg ik ineens ‘s avonds een mail dat mijn bestelling verzonden was en dat deze de dag erna geleverd zou worden. Ik kreeg echt een hele mooie plant geleverd, zeer goed verpakt. Echt prachtig en tevreden!

Beste Diny, Fijn dat u blij bent met de plant! We waarderen de 9 enorm! Mocht u bij een volgende bestelling vragen hebben, stel ze dan gerust! We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Had een plaatje en wat vragen gesteld kreeg gelijk antwoord terug via Whatsapp, keken met mij mee hoeveel planten er in een pot konden, en kreeg uitleg over de Bromelias omdat het voor mij een nieuwe kamer plant was, de bezorging ging super netjes,

Beste Brenda, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie! Veel plezier van de Bromelia's. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Jammer klein foutje door te strak inpakken

Ik heb prachtige planten ontvangen alle waren helaas te strak ingepakt door plastic waar door paar bladeren waren geknakt ik naar foto sturen zonder pardon een prachtige nieuwen een pluim heeft U verdient a U geloofde mijn naar beoordeling van Foto ik hoop dat U vervolg aub te strak inpakken kost U strak veel geld en ik vindt jammer zulke mooie planten hartelijk dank voor U snellen service T. Hebing uit Kerkrade

Beste Ton, Fijn om te horen dat u blij bent met de planten! Bedankt voor de 9 punten waardering. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

mooie gezonde plant

prima, mooie plant maar wel eens stuk minder vol dan op de foto

Beste James, Fijn om te horen dat u de plant mooi vindt! Bedankt voor de 7 punten waardering. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mijn bestelling werd snel geleverd en de planten zijn heel mooi.

zeer netjes en goed contact

mooie planten verder was er 1 plant zoek maar door het snelle en goed werk van de medewerker hadden ze de fout gevonden en word de plant snel na geleverd net en top bedrijf

Beste Johan, Fijn om te horen dat u blij bent met de planten! Bedankt voor de 10 punten waardering. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Je koopt echt bij de kweker!

Ik kreeg 3 weken nadat ik een plant had gekocht een mail van de kweker hoe het met de plant gaat. Super leuk dat ze dit vragen! Je merkt echt dat je direct bij de kweker koopt. En leuk dat je bij Decorum precies weet bij welke kweker je plant vandaan komt en hoe ze ervoor zorgen!

Hi Peter, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de mail vanuit de kweker, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Snelle service en de flessenplant is goed aangekomen

Na lange tijd zoeken vond ik via Decorum eindelijk de flessenplant! Na het plaatsen van de bestelling is de plant in een speciale doos thuis bezorgd. Sindsdien geniet ik elke dag van de flessenplant!

Beste Herre Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u hem bij ons wel kon vinden en dat de levering ervan ook goed was, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)