Prima site alles snel in huis., Zeer tevreden

Super kwaliteit

Goede kwaliteit, netjes verpakt. Tot nu toe prima ervaring met Decorum !

Mooi gezond plant

Ik vind de plant heel mooi. is heel kleine qua ( in vergelijking met foto op de site) maar was wel blij dat stekjes heel fris en gezond zijn. Met deze prijs verwacht ik wel een stukje groter plant.

Outstanding Quality! Really Impressed.

Plants were delivered in a very timely manner, were well packed and arrived in pristine condition. Very satisfied. Will definitely order from Decorum again! :-)

Super mooie planten

Hele mooie planten

The plants were nicely packaged. I was a little surprised with the size of the plants was expecting them to be somewhat larger. Will I order plants again from this company, absolutely!

Snelle, goed verpakte levering

Een plant cadeau gedaan aan vrienden, twee dagen na bestellen is deze in een mooie stevige doos bij hen thuis geleverd, helemaal goed. Echter is het kaartje dat ik erbij had besteld niet meekomen, dat was een minpunt.

Hey Fenne, We vinden het superjammer dat het kaartje bij de plant niet is meegestuurd. En we snappen dat jij dat ook superjammer vond, vooral omdat je het cadeau doet aan vrienden. Vandaar dat we deze alsnog gaan nasturen :-). Groene groet, Annechien namens bydecorum klantenservice

Perfect verpakte plant en snelle levering.

Helemaal super

Credits voor de klantenservice! Heel vriendelijk en behulpzaam met een snelle reactie. Ik had een vraag over mijn bestelling. Door de sneeuw kon het langer duren. Ik kreeg heel snel een vriendelijk en goed antwoord. De plant werd goed verpakt geleverd en is echt heel erg mooi. Zeker aanbevelen!

Hier worden wij heel blij van Marloes! Graag gedaan en veel plezier met je plant ! Groene groetjes, Annechien namens Klantenservice bydecorum.nl

Snel en kwalitatief goed!

Prachtige planten, kwaliteit prijs verhouding heel goed!

Ik zou een andere Bezorgdienst zoeken

Het product is goed maar toen ik bestelde stond er binnen een dag leveren. Ik had het als verjaardagscadeau voor iemand besteld die kreeg het een week later jammer.

Hey Henny, We hebben je reactie gezien en je een e-mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? We horen graag van je! Groene groetjes, Annechien namens By Decorum Klantenservice

Snelle levering & netjes geleverd

Zat mooi verpakt ben erg blij met me plant

kreeg te kleine plant en geen factuur

is wel direct op mijn klacht gereageerd en krijg een deel van het aankoopbedrag terug. review op de website werkt niet.

Snel geleverd plant zie er gezond uit

Heb bij Decorum een kamerplant besteld. Deze werd heel zorgvuldig verpakt en snel geleverd. De website is overzichtelijk en het bestellen en afrekenen ging eenvoudig. De levering was binnen enkele dagen al. De plant was wat ik ervan verwachtte. Prima!

Super mooie planten binnen gekregen!

Nadat ik had besteld, kreeg ik snel de mails dat m'n planten onderweg waren. En wat ben ik blij met de prachtige planten die ik heb gekregen! Precies zoals op de foto.

Goeie service, uiteindelijk toch niet het product in huis die ik besteld had.

Een plant besteld en kreeg de verkeerde opgestuurd. Makkelijk contact te leggen (dat is een pluspunt) en de juiste plant zou opgestuurd worden. Een dag later kreeg ik bericht dat ze plant die ik besteld had niet op voorraad was en ik dus mijn geld terug zou krijgen. Geld ook daadwerkelijk binnen een dag teruggestort.

Top levering!

De planten die ik heb besteld waren snel binnen en precies zoals op de foto.

zeer goed

Really nice experience, fast delivery

Snelle levering en hele mooie planten

Snelle levering en hele mooie planten

Uitstekend!

Uitstekend!

Mooie planten, prima verpakt..echt een aanrader!

Goede communicatie en prachtige grote plant

I.v.m. sneeuwval netjes een mail ontvangen dat de plant nog even warm in de kwekerij blijft totdat de weg weer sneeuwvrij is. Inmiddels een prachtig mooie grote plant ontvangen en hoop er jarenlang plezier van te hebben.

Duidelijke service en goed ingepakt!

Lees hierboven in 1 zin. Gezonde dagen

Top kwaliteit en goede service

Ik heb vandaag een prachtige plant mogen ontvangen!! Vorige week besteld maar door de vorst werd er niet geleverd, dit werd wel duidelijk gecommuniceerd. De plant is erg mooi en was goed verpakt.