Je koopt echt bij de kweker!

Ik kreeg 3 weken nadat ik een plant had gekocht een mail van de kweker hoe het met de plant gaat. Super leuk dat ze dit vragen! Je merkt echt dat je direct bij de kweker koopt. En leuk dat je bij Decorum precies weet bij welke kweker je plant vandaan komt en hoe ze ervoor zorgen!

Snelle service en de flessenplant is goed aangekomen

Na lange tijd zoeken vond ik via Decorum eindelijk de flessenplant! Na het plaatsen van de bestelling is de plant in een speciale doos thuis bezorgd. Sindsdien geniet ik elke dag van de flessenplant!

Wow! Met nazorg voor de planten!

Ik kreeg vandaag een mail om te vragen hoe het met de plantjes gaat. Geweldig! dat had ik niet verwacht. Heel prettig dat het niet na de verkoop en levering direct opoudt.

helemaal top

goed verpakt, mooi plant

fantastisch.

De planten waren heel zorgvuldig verpakt. Ze zijn ook van uitstekende kwaliteit. Ze zijn precies zoals op de website.

Super,mooie planten en hele snelle levering,en keurig verpakt.

Niks op aan te merken. De bestelling ging snel met afterpay. Plant werd snel bezorgd, kwam goed aan, betaling ging gemakkelijk en de niet al te onbelangrijk de plant ziet er fantastisch uit. Niks op aan te merken op Decorum ga zo door!

Hi Janny, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle bezorging en de kwaliteit. Ook fijn om te horen dat één van onze nieuwe betaalmogelijkheden goed werkt. We waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie plant, goede levering

Gewoon een goede service zoals het hoort. Bestellen was makkelijk, de plant is mooi en in de pot al. Keurige levering in een doos. Niets te klagen. :)

Beste Mathijs Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de service. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Jammer paar bladeren geknakt ruimte gebrek.!!

Heel goed in gepakt alleen weinig plaatst voor planten te krap daar door wordt tegen elkaar gedrukt ( bladeren kans groot gaat breken ) Verder was netjes goed verzorgt daarom vier sterren waren blader niet geknakt was 5 sterren geworden

Goedemiddag Ton, Bedankt voor de 4sterren review !! Wat vervelend dat er een paar bladeren zijn geknakt, ik stuur u even persoonlijk een e-mail met wat vragen hierover! Groene groetjes, Annechien Plantenservice Bydecorum

Mooie planten

Mooie planten. Goed verpakt. Vriendelijke klantenservice.

Hi Marit, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant, de verpakking daarvan en onze klantenservice, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Complimenten voor de klantenservice

De klantenservice van Decorum verdiend een dikke pluim. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Beste José Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

2 keer bestelling gedaan.

1e plant was top! En de 2e nog mooier!! Aanrader ook als een cadeau voor planten liefhebbers.

Goedemiddag Ahmed, Wij hebben ondertussen contact gehad met elkaar en een oplossing voor de plant, die beschadigd aankwam, gevonden. Alsnog veel plezier met de plant! Groene groetjes, Annechien Plantenservice Bydecorum

perfect

schitterende plant binnen gekregen , helemaal blij mee

Hi Patricia Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de schitterende plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Zoveel beter dan van het tuincentrum

Erg tevreden, prachtige plant en zoveel betere kwaliteit. Een aanrader om bij jullie te bestellen!

Beste Monique Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en levering van de plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Ik heb een Strelitzia van 160cm besteld en jeetje wat een joekel van een plant. Echt fantastisch, prachtig!

Hi Anika, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de mooie grote Strelitzia, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mijn bestellingklopte voor 00 procent

Mijn bestelling werd al snel en in zeer goede toestand bezorgd. Er was goede aandacht besteed aan de verpakking.

Beste Riet, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle en goede levering. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Prachtige plant/mooi exemplaar zoals beloofd. Snelle levering en zeer goed verpakt. Top, aanrader!

Hi Mildred, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de snelle levering, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

De plant is snel geleverd; was zorgvuldig ingepakt; ziet er prachtig uit en de bak is heel mooi voor de kleine extra prijs. Ik ga zeker nog een plant bestellen.

Hi Simone, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en de bak die u erbij heeft besteld, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie plant

Als je besteld op internet, is het toch altijd afwachten hoe het er uitziet. Is een prachtige plant, goed model. Heel goed verpakt en de levering super snel. Ik ga zeker de volgende keer weer bij Dit bedrijf bestellen. Aanrader.

Beste Hilde, Bedankt voor je plantastische review!! Wat top om te horen dat u over zoveel aspecten zo tevreden bent, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

fantastisch

geleverde plant in perfecte staat. op vragen per mail snelle en duidelijke respons

Hi Ad, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de geleverde plant en de klantenservice, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Correct en goed

Correct en goed

Beste Sytse, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Fantastische planten en fantastische service

De planten van decorum zijn van fantastische kwaliteit evenals de service. Ze reageren super snel en de planten zijn ontzettend mooi

Beste Dorien, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en de kwaliteit van onze producten, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Super goede kwaliteit

De plant is van erg goede kwaliteit. Precies zoals op de foto. Perfect

Hi Florine, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Snel besteld, snel en netjes geleverd. Voldoet aan verwachtingen.

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle levering, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Prima! De plant ziet er mooi uit en de bezorging is heel goed gegaan

Zeer aan te bevelen

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de bezorging van de plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)