Prachtig en snel geleverd!

Mijn plant werd geleverd en ben er erg blij!

Prachtige plant!

Plant is helemaal mooi aangekomen, prima verpakt en alles, doet het in de eerste twee weken prima. Ik ben niet zo handig met planten dus een uitleg hoe te wateren etc. was wel handig geweest (QR-code naar YouTube voor uitleg?), zeer tevreden, maar dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn!

Hey Stefan! Bedankt voor je review en aanbeveling! Onze kaartjes met QR code naar onze verzorgingspagina's worden weer bijgevoegd, wat jammer dat die bij jou niet in de doos is meegestuurd. Via onze verzorgingspagina's kan je per plant informatie vinden over de verzorging. Hierbij de link : https://bydecorum.nl/verzorging/ Heel veel plezier met je plant(en)! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooi hoor

Mooie planten zeg. Erg tevreden met mijn bestelling. Twee monstera pertusums op mosstok gekocht. Groot en mooi.

Beste Nico! Onwijs bedankt voor je mooie review, en we wensen je veel plezier met je planten! Mocht je nog informatie over de verzorging nodig hebben? Dan kunnen we je ook helpen via onze verzorgingspagina's met tips van onze kwekers voor jouw plant! Hierbij de link naar de monstera verzorgingspagina: https://bydecorum.nl/verzorging/monstera-gatenplant/ . Ons mailen hierover mag uiteraard ook ;-)! Veel plezier met jouw monstera pertusums! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten en goed verpakt!!

Zou zo weer een keer bestellen

Hey Simone! Superbedankt voor je review! We zien je graag weer terug! Als je een klantprofiel hebt aangemaakt is het ook extra makkelijk om nog een keer te bestellen. In het winkelmandje staan dan al je gegevens al ingevuld! Ook kan je, als je bent ingelogd, een verlanglijstje maken 💚! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Frisse gezonde planten thuis geleverd

Goede begrijpelijke website en bestelprocedure. Planten na 5 dagen geleverd. Tussentijds geen communicatie. Mooie gezonde planten gekregen

Beste Lydia, Bedankt voor je mail en review! We waarderen onze klantreviews enorm. 💚 Top dat de planten goed en gezond binnen zijn gekomen, het zijn niet voor niets échte Decorum planten van topkwaliteit! Dat is waar Decorum voor staat! 💪 Over de communicatie tussendoor, naast de bestelbevestiging en de Track en Trace - email wordt er tussen bestellen en leveren niet meer gecommuniceerd. Heeft u deze e-mails wel binnengekregen? We horen het graag! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten en secuur verzonden

Heel snel prachtige planten ontvangen

Hey Liet, Bedankt voor je review ! Super om te horen dat je échte Decorum planten lekker snel hebt ontvangen! Decorum staat voor producten van de hoogste kwaliteit, duurzaam gekweekt en de Decorum kwekers doen jaarlijks meer dan honderden innovaties. 💚 Mocht je nog vragen hebben over de verzorging, dan kan je ook bij ons terecht! Via onze webshop - verzorging. https://bydecorum.nl/verzorging/ Geniet van je planten! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Prima voor een inetbestelling

Bestellen duidelijk Levering prima Planten in goede conditie Ik zou bij de plant wat meer productinformatie meesturen.

Hey Danny, Bedankt voor je review en je feedback! We sturen gewoonlijk wat meer productinformatie mee, maar bij jouw order is dat helaas niet helemaal goed gegaan. Vanaf vorige week is dit wel weer helemaal in orde, en krijg je eventueel bij je volgende bestelling extra informatie bij je bestelde plant(en)! Mocht je nog meer informatie willen m.b.t. jouw plant of de verzorging, dan kan je op onze webshop terecht op de verzorgingspagina's, exclusief met tips van onze Decorum kwekers! Hierbij de link : https://bydecorum.nl/verzorging/ Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we het graag! Geniet van jouw Decorum planten, planten van de hoogste kwaliteit! 💚 Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Wel mooi, maar duur.

Dezelfde plant bij de supermarkt gezien. Wel kleier, maar voor een fractie van de prijs die ik bij decorum betaalde..

Beste Marja! Heel erg bedankt voor jouw bestelling en review! Je hebt échte Decorum planten in huis gehaald; planten van de hoogste kwaliteit! Een deel van ons assortiment staat online op onze webshop bydecorum.nl. Het klopt dat onze producten ook te koop zijn bij bloemisten, tuincentra en sommige retailers. Zij kiezen op dat moment ook voor planten van de hoogste kwaliteit. Dát is namelijk waar Decorum voor staat. Wij vermarkten alleen producten van de hoogste kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Door via bydecorum.nl te kopen heb je de garantie dat de planten hieraan voldoen. Decorum is de kweker. De Decorum kweker raapt de plant ook direct uit de kas, zodra er een bestelling binnenkomt en zorgt ervoor dat deze op de juiste plek komt voor verzending. Zo weet je zeker dat je een échte Decorum plant krijgt met de juiste kwaliteit! Wij wensen je dan ook heel veel plezier met jouw planten! Ps. Mocht je nog verzorgingstips nodig hebben dan kan je ook bij ons terecht, met tips van onze kwekers! Via onze website bij verzorging kan je alle tips vinden : https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Tevreden. Mooie plant.

Bedankt Michelle! Geniet van je plant! :-) Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Netjes

Een misverstand netjes opgelost .

Goedemorgen Joep, We hebben je een mail gestuurd vanmorgen, want er is iets mis gegaan met de betaling. Hierdoor heb je nog niets ontvangen. We zien je reactie op onze mail graag tegemoet. Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten, snelle levering

Bestelling verliep goed, alleen heb ik nooit een mail ontvangen wanneer de planten werden geleverd. Bij toeval was ik thuis en kon ik ze in ontvangst nemen.

Prachtige plant

Heel snel geleverd en goed verpakt Prachtige plant. Heel blij mee

prima proces van bestelling tot levering

ging vlekkeloos en planten voldoen aan de verwachtingen

Hey Rob, Bedankt voor je review en veel plezier met jouw planten! Mocht je nog tips willen hebben m.b.t. de verzorging van jouw plant kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht! Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Maken waar wat ze beloven

Decorum maakt waar wat ze beloven! Hele mooie planten

Beste Jim! Bedankt voor het compliment, we geven het door aan onze kweker! Decorum staat voor de hoogste kwaliteit, dus dat leveren we ook zo uit! Voor tips m.b.t. verzorging kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht met tips van onze kwekers voor jouw plant! https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Keurig

Planten keurig verpakt afgeleverd.

Hey Marianne, Heel veel plezier met je plant! En fijn dat alles keurig verpakt is afgeleverd! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~By Decorum

Plant besteld en plant afgeleverd binnen 2 dagen... en die was nog mooi ook. Heel vol. Nooit verwacht eigenlijk.

Hey Mike en Suzanne, Bedankt voor je review en wat fijn dat Decorum jullie verwachtingen overtrof! :-). We wensen je veel plezier met je plant! Voor tips m.b.t. verzorging van jouw groene vriend kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht met tips van de kwekers voor jouw plant! https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes, Anne Plantenservice ~By Decorum

Wauw

Verbazing wekkend hoe prachtig de olifantsoor is

Beste Danique, Geweldig hè die olifantsoor ;-)! Heel veel plezier met je plant! Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Snel en nette bezorging

Kamerplant precies als beschreven en snelle bezorging, zelfs net voor de kerstperiode.

Veel plezier met je plant! En bedankt voor je review! Voor tips m.b.t. verzorging van jouw groene vriend kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht met tips van de kwekers voor jouw plant! https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Goede service en snel antwoord op gestelde vragen

Na wat onduidelijkheid over de status van mijn bestelling heeft Decorum letterlijk binnen een kwartier contact met mij opgenomen om dit op te lossen. Erg netjes!

Beste R! Geen dank! Fijn dat we elkaar gesproken hebben en dat we u snel een antwoord konden geven op de status omtrent uw bestelling. Wij wensen u een fijne jaarwisseling ! Groene groetjes, Anne Namens Plantenservice By Decorum

Mooi plant, goed verpakt.

Beste Aisha! Fijn om te horen dat alles naar wens was!! Groene groetjes, Anne Namens Plantenservice ~By Decorum

Erg tevreden

We hadden planten nodig voor ons studentenhuis maar wisten niet zo goed welke planten. De website is erg handig waardoor we goed konden zoeken naar welke planten goed in ons huis passen met weinig zon. We hadden ook nog een vraag en de klantenserivce heeft ons hier vriendelijk en snel mee geholpen. Al met al tevreden over deze fijne website!

Hey Merel, Super om te horen!! De zoekfilter op de webshop helpt je inderdaad lekker op weg! Kies S,M,L of XL en ook qua standplaats kan je veel kanten op, veel licht, of juist schaduw, maar ook hebben we een selectie voor verschillende plekken in huis (badkamer, huiskamer, etc!). Veel plezier met je planten! Groene groetjes, Anne Namens Plantenservice ~By Decorum

Fijne webshop

ze hebben veel planten met handige tips om te verzorgen. Handig voor mij want ik heb geen groene vingers.

hey Mike, Veel plezier met je planten! En voor tips kan je zeker onze verzorgingspagina's raadplegen, deze zijn gemaakt samen met de kwekers! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

Snelle levering en prima verpakt!

Ben blij met mijn sansevieria's het zijn mooie exemplaren en komen prima tot hun recht in mijn woning. Ook de verpakking was grandioos planten zijn uiteindelijk kwetsbaar! Prima geregeld Decorum van mij een dikke 10 !!!!

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw sansevieria's, dit zijn toppertjes! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

zeer goed

prachtige plant die voor het transport heel goed was ingepakt er zullen zeker meerdere bestellingen volgen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Super om te horen dat onze plant op de juiste manier is aangekomen. We zien u graag terug! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

Helemaal top

Als plantlover vond ik een bijzondere plant in het Decorum assortiment die ik nog niet had. En wat een mooie plant, superkwaliteit, en snel geleverd. Blij dat ik deze webshop heb leren kennen.

Beste Carola, We zijn gek op onze planten en op onze Plantlovers :-). Veel plezier met uw plant en hou onze webshop in de gaten voor meer bijzondere en unieke exemplaren van Decorum! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

Over Decorum Company

Wat in 1995 begon als droom, is anno 2020 werkelijkheid. Wij noemen die droom Decorum. Een sterke coöperatie van meer dan vijftig kwekers. Het eerste premium merk in de sierteelt. Alleen de mooiste en beste bloemen en planten worden onder het Decorum merk in de markt gebracht. Duurzaam geteeld. Daarmee vervullen we missie – het gelukkig maken van consumenten met prachtige bloemen en planten. Bloemen welke geluk vieren. Maar ook bloemen welke troost bieden in moeilijke tijden. Planten welke bijdragen aan een gezonde leefomgeving. En planten welke je meenemen naar exotische oorden. Onze producten zijn te koop bij bloemisten en tuincentra die, net zoals wijzelf, kiezen voor kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Planten en bloemen met het Decorum label zijn met zorg geteeld, met oog voor mens en natuur. Onze kwekers streven naar minimaal gebruik van water en zetten in op duurzame energie, zoals aardwarmte en zonne-energie. Een deel van ons assortiment staat online. Je vindt veel meer van onze producten bij bijvoorbeeld de tuincentra van De GroteTuinverbouwing. Het team van De Grote Tuinverbouwing kiest ook voor kwaliteit … en dus voor Decorum. Regelmatig kun je onze planten zien bij hen. Tuincentra welke de producten van De Grote Tuinverbouwing verkopen kun je vinden via: degrotetuinverbouwing.nl