Top levering

Ik had voor mijn moeder een plant besteld en deze is mooi op tijd en heel aangekomen wat toch altijd de vraag blijft als je iets bij een webshop besteld maar gelukkig is het helemaal goed gegaan en ik ga zeker nog een keer wat bestellen :)

Hi Rik, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de levering, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Te klein en beschadigd

De plant had wat gebroken takjes dit komt denk ik door de bezorgers en de plant moest 95 cm zijn maar is dit helaas niet hij is 89 cm

Helemaal top

Snelle levering en een prachtige plant!

Hi Joey, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en de plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie planten en goede service!

Wij hadden in eerste instantie een verkeerde levering ontvangen, maar deze is gelukkig goed hersteld. De planten zijn erg mooi en worden goed verpakt bezorgd.

Beste Yvonne, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat het goed gekomen is met de levering en dat u tevreden bent over de plant. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Het is een prachtige plant. Matige communicatie

Bij de aanschaf krijg je alleen een bevestiging van de aankoop, ik moest er zelf achteraan om te vragen van hoe en wanneer het word bezorgd. Bij de aanschaf heb ik een kaartje aan toegevoegd en betaald. Alleen die is nooit meegeleverd. Ik had zelf contact via instagram met een collega die het dan naar de afdeling door had gezet. Dat was wel prettig.

Snelle levering. Mooie plant.

Hi Simone, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de snelle levering, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

zeer matig

Plant was een cadeau voor mijn zoon, en kwam aan met 1 gebroken tak, jammer van toch een prijzige plant.

TOP kwaliteit

Mooie volle Kentia Palm ontvangen. Goed verpakt en correct geleverd.

Beste Klaas, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de Kentia Palm, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Helemaal prima

Mooie planten en keurig verpakt bezorgd. Een zeer tevreden klant

Hi Charlotte, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de planten en de bezorging, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Herhaling vaatbaar

Wow ! Zeer tevreden vooraal goed ingepakt. Herhaling vaatbaar.

Beste Rima, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het afgeleverde product, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Klantvriendelijk

Na een foutieve levering was het contact vriendelijk en snel. Het is direct opgelost en ik ben een zeer tevreden klant. Producten zijn van hoge kwaliteit. Pauline

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over hoe het is opgelost en over de kwaliteit van de producten, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Wow! Wat een kwaliteit

Diverse planten gekocht, ik wist niet dat je via internet zulke mooie planten kon bestellen. Ze waren erg vol, mooi groen en zagen er gezond uit. Planten komen kennelijk rechtstreeks van de kweker, dat is te zien. Ik ben er erg blij mee!

Beste Raymon, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het bestellen bij onze webshop, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie plant iets groter dan verwacht en goed verpakt

Hi Glenn, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de geleverde plant en de verpakking, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie planten en bloemen die je gegarandeerd opfleuren!

Zeer blij met de mooie planten die ik heb ontvangen! Ze kwamen goed aan en zagen er mooi uit. Dit was mijn eerste keer planten online bestellen en het is zeker voor herhaling vatbaar!

Hi Dulce, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de geleverde planten. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Goed verzorgd

De plant had ik snel in huis. Enig minpuntje was ondanks dat het zo goed verpakt was waren er toch enkele takjes afgebroken. Maar verder een mooie plant.

Beste Mayke, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle levering , we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Snelle en super groene service

Beste Pascal, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat de service zo goed bevalt. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Geweldige service. Per buis de verkeerde planten gestuurd en dit keurig opgelost, door de juiste alsnog na te sturen. En ik mocht de verkeerde geleverde planten houden. Planten zijn echt geweldig keurig verpakt en komen prachtig en gezond uit de doos.

Hi Margreet, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service, we waarderen de 5-sterren rating want dat is natuurlijk waar we uiteindelijk naar streven. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Goede ervaring met levering Kenti Palm

Eerst getwijfeld of je een plant via internet kunt bestellen maar de bestelde Kenti palm is precies en zo mooi als op de website is te zien. Wordt keurig verpakt en komt ongeschonden aan. Een aanrader!

Beste Bertus, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u uiteindelijk zo tevreden bent met de Kentia Palm!! We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Product niet zoals omschreven

De plant die wij geleverd kregen, was 20cm korter dan geadverteerd werd. Na dit aangegeven te hebben werd ons eerst 25% korting aan geboden, maar daarna konden we ook ons geld terugkrijgen (daarom toch 2 sterren). Naderhand was het product op de website ook aangepast naar een ander formaat (nog steeds hoger dan wij gekregen hadden) en was er in de omschrijving iets toegevoegd over marges (vrij ruime marges, van 20cm). De plant kon dus ook alsnog een stuk korter uitvallen dan in de titel stond. De plant die wij hadden gekregen viel precies binnen de ondergrens van die (nieuwe!) marges, dus mijn vermoeden is dat vrijwel alle planten die de kweker heeft dat formaat hebben. Dat laatste weet ik natuurlijk niet zeker. Maargoed, mij lijkt dat je in de titel waarmee je adverteert gewoon de afmetingen of de marges zet die je levert en niet alleen in de omschrijving en zeker niet zomaar een maat kleinere plant levert dan besteld.

Goedemorgen Fenke, Bedankt voor je mails en review! Jammer dat dit voor jou zo teleurstellend is verlopen. We hoopten dat we met elkaar een goede oplossing hadden gevonden, door je het bedrag terug te geven en de plant te laten houden. Maar uit jouw review blijkt dat je toch nog niet tevreden bent. Ik wil toch een reactie en uitleg geven. Het is nu immers zo dat planten een levend product zijn en hierdoor inderdaad kunnen afwijken qua maat en qua hoogte. Dit passen wij continu aan op onze webshop. Jouw bestelde plant zou normaal gesproken 100 cm zijn, maar door het weer, zon, warmte en winter perikelen zijn deze dus toch korter geworden dan dat ze zouden moeten of kunnen zijn. Vandaar dat we de lengte van de plant op de webshop hebben aangepast. De regel dat er een bandbreedte is bij een plant is heel logisch, want een plant kan nooit precies zo hoog zijn als we willen. Normaal gesproken willen wij aanpassingen op het product natuurlijk liever van tevoren aanpassen op de webshop. Hiermee voorkomen we dan dat we dat via een klant, in dit geval dus via jou, te horen krijgen dat de producten een stuk korter zijn dan op de website staat aangegeven. Dus heel erg bedankt voor je feedback. We zijn het daarna direct gaan uitzoeken en hebben de kweker gebeld, deze gaf aan dat de partij die er nu staat allemaal een stuk korter is, waardoor wij de hoogte van het product hebben moeten aanpassen. Helaas. De plant zal met liefde en verzorging zeker wel groeien en dan hopelijk haalt hij de gewenste hoogte snel! Nogmaals, jammer dat het zo gelopen is. We hopen op je begrip en dat je toch nog van deze plant kan genieten! Groene groetjes, ~by decorum Plantenservice Annechien

Vriendelijke en correcte service

Wij waren niet tevreden over de plant die 10 cm kleiner was dan de specificatie. Echter is hiervoor een korting aangeboden en mega correct gereageerd. Top!

Hoi Kirsten Bedankt voor je plantastische review!! Goed om te horen dat u blij bent met de oplossing. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie plant, die prima voldoet.

Een goede service en contact over de verzending; een goede milieuvriendelijke verpakking en een heel mooie plant, die aan mijn verwachting voldoet. Veel succes en nogmaals dank.

Hi Dick Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, we waarderen de 5-sterren rating want dat is natuurlijk waar we uiteindelijk naar streven. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Goede kwaliteit

Ik heb zelden planten gezien van de kwaliteit van Decorum. Veel beter dan het tuincentrum en ze worden gewoon thuisbezorgd. De klantenservice is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Stefan, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en de klantenservice, we waarderen de 5-sterren rating want dat is natuurlijk waar we uiteindelijk naar streven. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Plant bij jullie besteld, was snel binnen, heel netjes verpakt! Echt top

Goedendag, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de verpakking en de snelle levering. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Een mooie, gezonde plant, snel geleverd in degelijke verpakking!

Een positieve ervaring omdat de plant, die geleverd werd in zeer stevige kartonnen verpakking, mooi en gezond was.

Hai Anja, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft met onze levering, we waarderen de 5-sterren rating want dat is natuurlijk waar we uiteindelijk naar streven. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)

Uitmuntend

Prachtige plant werd snel geleverd. Heel slim en schokproof ingepakt! Geheel conform belofte én verwachting!!

Beste Ad, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat de verpakking en levering u zo goed bevalt, we waarderen de 5-sterren rating want dat is natuurlijk waar we uiteindelijk naar streven. We zien u graag snel weer op onze website, Groetjes het team van Bydecorum :)