Perfecte plant perfecte verzending en ingepakt Zeer vriendelijk klantenservice Ik.kom hier zeker terug!

Decorum weet mij iedere keer weer te verbazen met de fantastische kwaliteit, Ik heb inmiddels al 3 planten gekocht en blijf dit zeker doen bij Decorum

Mooie frisse planten die snel en keurig verpakt worden verzonden.

Keurig netjes

Keurig netjes

Erg goed!

Hele mooie planten, in top conditie thuis geleverd. Het enige minpuntje vind ik dat er niet gecommuniceerd wordt tussen het moment van bestellen en de verzending. Ik dacht dat ze me vergeten waren na 3 dagen niets gehoord te hebben en toen kreeg ik ineens ‘s avonds een mail dat mijn bestelling verzonden was en dat deze de dag erna geleverd zou worden. Ik kreeg echt een hele mooie plant geleverd, zeer goed verpakt. Echt prachtig en tevreden!

Had een plaatje en wat vragen gesteld kreeg gelijk antwoord terug via Whatsapp, keken met mij mee hoeveel planten er in een pot konden, en kreeg uitleg over de Bromelias omdat het voor mij een nieuwe kamer plant was, de bezorging ging super netjes,

Jammer klein foutje door te strak inpakken

Ik heb prachtige planten ontvangen alle waren helaas te strak ingepakt door plastic waar door paar bladeren waren geknakt ik naar foto sturen zonder pardon een prachtige nieuwen een pluim heeft U verdient a U geloofde mijn naar beoordeling van Foto ik hoop dat U vervolg aub te strak inpakken kost U strak veel geld en ik vindt jammer zulke mooie planten hartelijk dank voor U snellen service T. Hebing uit Kerkrade

mooie gezonde plant

prima, mooie plant maar wel eens stuk minder vol dan op de foto

Mijn bestelling werd snel geleverd en de planten zijn heel mooi.

zeer netjes en goed contact

mooie planten verder was er 1 plant zoek maar door het snelle en goed werk van de medewerker hadden ze de fout gevonden en word de plant snel na geleverd net en top bedrijf

Je koopt echt bij de kweker!

Ik kreeg 3 weken nadat ik een plant had gekocht een mail van de kweker hoe het met de plant gaat. Super leuk dat ze dit vragen! Je merkt echt dat je direct bij de kweker koopt. En leuk dat je bij Decorum precies weet bij welke kweker je plant vandaan komt en hoe ze ervoor zorgen!

Hi Peter, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de mail vanuit de kweker, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Snelle service en de flessenplant is goed aangekomen

Na lange tijd zoeken vond ik via Decorum eindelijk de flessenplant! Na het plaatsen van de bestelling is de plant in een speciale doos thuis bezorgd. Sindsdien geniet ik elke dag van de flessenplant!

Beste Herre Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u hem bij ons wel kon vinden en dat de levering ervan ook goed was, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Wow! Met nazorg voor de planten!

Ik kreeg vandaag een mail om te vragen hoe het met de plantjes gaat. Geweldig! dat had ik niet verwacht. Heel prettig dat het niet na de verkoop en levering direct opoudt.

Hi Tink, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat de mail u positief heeft verrast, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

helemaal top

goed verpakt, mooi plant

Hi Susan, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant inclusief verpakking, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

fantastisch.

De planten waren heel zorgvuldig verpakt. Ze zijn ook van uitstekende kwaliteit. Ze zijn precies zoals op de website.

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit van de planten, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Super,mooie planten en hele snelle levering,en keurig verpakt.

Beste Ricardo, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en de planten zelf, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Niks op aan te merken. De bestelling ging snel met afterpay. Plant werd snel bezorgd, kwam goed aan, betaling ging gemakkelijk en de niet al te onbelangrijk de plant ziet er fantastisch uit. Niks op aan te merken op Decorum ga zo door!

Hi Janny, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle bezorging en de kwaliteit. Ook fijn om te horen dat één van onze nieuwe betaalmogelijkheden goed werkt. We waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie plant, goede levering

Gewoon een goede service zoals het hoort. Bestellen was makkelijk, de plant is mooi en in de pot al. Keurige levering in een doos. Niets te klagen. :)

Beste Mathijs Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de service. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Jammer paar bladeren geknakt ruimte gebrek.!!

Heel goed in gepakt alleen weinig plaatst voor planten te krap daar door wordt tegen elkaar gedrukt ( bladeren kans groot gaat breken ) Verder was netjes goed verzorgt daarom vier sterren waren blader niet geknakt was 5 sterren geworden

Goedemiddag Ton, Bedankt voor de 4sterren review !! Wat vervelend dat er een paar bladeren zijn geknakt, ik stuur u even persoonlijk een e-mail met wat vragen hierover! Groene groetjes, Annechien Plantenservice Bydecorum

Mooie planten

Mooie planten. Goed verpakt. Vriendelijke klantenservice.

Hi Marit, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant, de verpakking daarvan en onze klantenservice, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Complimenten voor de klantenservice

De klantenservice van Decorum verdiend een dikke pluim. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Beste José Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

2 keer bestelling gedaan.

1e plant was top! En de 2e nog mooier!! Aanrader ook als een cadeau voor planten liefhebbers.

Goedemiddag Ahmed, Wij hebben ondertussen contact gehad met elkaar en een oplossing voor de plant, die beschadigd aankwam, gevonden. Alsnog veel plezier met de plant! Groene groetjes, Annechien Plantenservice Bydecorum

perfect

schitterende plant binnen gekregen , helemaal blij mee

Hi Patricia Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de schitterende plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Zoveel beter dan van het tuincentrum

Erg tevreden, prachtige plant en zoveel betere kwaliteit. Een aanrader om bij jullie te bestellen!

Beste Monique Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en levering van de plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Ik heb een Strelitzia van 160cm besteld en jeetje wat een joekel van een plant. Echt fantastisch, prachtig!

Hi Anika, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de mooie grote Strelitzia, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)