Erg mooie planten en goed geholpen door de klantenserivce

Twee planten besteld voor mij en me moeder en we vinden het allebei hele mooie planten. Personeel ook vriendelijk want ze stonden goed tewoord bij vragen. Aanrader

Zoals het moet

Zoals het zou moeten: duidelijk met de voorstellingen, betaling, (wat je krijgt voor je geld), kortom eigenlijk niets op aan te merken. Alleen die grote kartonnen doos…. Nodig weliswaar maar voelde me wel wat schuldig… In kleine stukken gesneden en in de papierbak gedaan.

Mooie plant en goede service!

Ik heb een prachtige plant besteld en bij een vraag over de levering werd ik zo snel en vriendelijk geholpen! Echt top!

Echt een aanrader! Snelle service, goede kwaliteit en rechtstreeks van de kweker!

Mijn nieuwe Kentia kwam goed verpakt bij mij thuis aan! Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de plant en wat gaaf dat de plant direct van de kweker komt :) Echt een aanrader om hier je planten te bestellen, binnen enkele dagen in huis en echt top kwaliteit!

Goede plant!

Vorige week een plant besteld. Ziet er goed uit en is lekker groot!

Het was een bedankje aan mijn collega’s Ze waren verast en ook heel erg blij met het plant. Echt een mooie plant. Bedankt

Vriendelijke service

Fijne service je word vriendelijke geholpen en tewoord gestaan

Erg tevreden

Snelle levering, mooie plant. Erg tevreden!

Wauw!

Ik ben een echte plantenfan en heb al heel veel planten gehad van verschillende webshops en tuincentra, maar nog nooit eerder heb ik een aanbieder gevonden met zulke mooie planten als Decorum. Stuk voor stuk weten ze mij iedere keer weer te verbazen met werkelijk waar ongekend mooie planten. Ze verdienen wat mij betreft zeker weten een groot compliment en een hartelijke aanbeveling. In een woord: wauw!

Een dikke 10!

Ik ben heel erg tevreden met Decorum! Inmiddels is Decorum mijn vaste plantenleverancier geworden haha. Ze leveren snel en de planten zijn goed stevig verpakt en komen zonder problemen aan. Waar ik het meest te spreken over ben is de kwaliteit van de planten want ze zijn stuk voor stuk echt heel erg mooi. Ook de klantenservice verdiend een dikke plus want ze reageren snel en vriendelijk. Ik raad Decorum zeker weten aan! Een dikke 10!

Mijn planten werden snel bezorgd en kwamen goed verpakt aan. Ik ben tevreden!

Helemaal super!

Een paar mooie planten besteld die goed verpakt geleverd werden! Goed bezig Decorum

Prachtige plant! Top geleverd

Mijn bestelling bij Decorum werd perfect geleverd! Goed en stevig verpakt en de plant is prachtig en groot! Echt heel goed!

Heel mooi!

Wat een onwijs mooie Caladium heb ik gekocht bij Decorum! Ik ben blij verrast met hoe mooi de plant is. De levering ging ook goed. De plant was stevig verpakt en kwam goed aan. Ik kom hier zeker terug, een dikke 10!

Top leverancier

Snel en goed!

Bedankt Hans, voor je mooie review! Groene groetjes, Plantenservice ~By Decorum

Heel goed.

Goede sevice, heel goed ingepakt dus heel tevreden.

Heel erg bedankt Els! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en hoe het product is ingepakt en verstuurd is. Daar besteden we ook veel tijd en aandacht aan. Fijn om te horen! Veel plezier met je plant! Groene groetjes, Plantenservice ~By Decorum

Onwijs mooie planten. Als plantenliefhebber kom ik hier zeker terug.

Hey Laura, Wat leuk om te horen! We proberen ons aanbod ook op de seizoenen aan te passen en continu te vernieuwen. Ook is ons assortiment ruim, ideaal voor plantenliefhebbers! Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag! Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum

Goed verpakt mooie plant snel bezorgd.

Goed om te horen! Veel plezier met je plant! Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum

Geweldige kwaliteit planten en klantenserivce

Ik had nog niet eerder een plant online gekocht maar ben helemaal om. De planten komen direct uit de kwekerij van Decorum en staan niet eerst nog in een tuincentrum en dat merk je. De kwaliteit is echt goed. Ik had een vraag over de levering en mijn vraag werd snel via WhatsApp beantwoord door een zeer vriendelijke klantenservice medewerker. Decorum verdient wat mij betreft zeker 5 sterren.

Wat leuk dat je zo tevreden bent Suzanne! Graag gedaan! En wie weet tot ziens :-) Groene groetjes, namens Decorum Plantenservice

Mooie plant, voldoet helemaal aan de verwachtingen

Nadat men er achter kwam dat de plant niet verstuurd was, is het keurig opgelost.

Goedemiddag ! Bedankt voor het doorgeven, want dit is niet de bedoeling! En ook hebben we voor u nagekeken wat er gebeurd is, want dit is niet goed. Helaas gaat het om een bestelfout. We hebben met u contact gezocht via de e-mail, en zo hopen we alles weer te kunnen herstellen en natuurlijk uw mooie plant alsnog zo snel mogelijk te bezorgen. Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum Annechien

uitstekend punctueel en goed verzorgd

De uitvoering (verpakkingen dergelijke), kwaliteit van het gekochte artikel.voortreffelijk!

Beste Jos, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van de plant! Wij waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Perfecte plant perfecte verzending en ingepakt Zeer vriendelijk klantenservice Ik.kom hier zeker terug!

Bedankt Karin, en geniet van je plant!! Groene groetjes, By Decorum ~ Plantenservice Annechien

Decorum weet mij iedere keer weer te verbazen met de fantastische kwaliteit, Ik heb inmiddels al 3 planten gekocht en blijf dit zeker doen bij Decorum

Hier worden we blij van, Hetty! Heel veel plezier met je planten! Groene groetjes, By Decorum ~ Plantenservice Annechien

Mooie frisse planten die snel en keurig verpakt worden verzonden.

Beste klant, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u blij bent met de kwaliteit van de plant! Wij ​waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Keurig netjes

Keurig netjes

Beste klant, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u blij bent met de plant! Wij ​waarderen de 9 enorm! We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)