Top kwaliteit

Top kwaliteit Top levering Top berichtgeving

Hi Roel, Wat top om te horen zeg! Daar doen we het voor. Groene groetjes, Tess Plantenservice ~ By Decorum

Pakket niet met PostNL

In tegenstelling tot de aankondiging werd het pakket niet met PostNL bezorgd.

Goedemorgen Theo, Bedankt voor je review! Wat vervelend dat je werd verrast door de bezorging van een andere partij dan PostNL. We hebben een hele tijd met PostNL samengewerkt, en werken sinds 3 maanden met Packs samen. Zij bezorgen de planten rechtop en daar zijn we heel tevreden mee. Hopelijk zijn je planten goed aangekomen. We horen graag van je als we je ergens mee kunnen helpen. Groene groetjes, Plantenservice ~By Decorum Anne

Ik vind het een mooie plant en handig zo thuis bezorgd

Nog niet veel ervaring met deze service. Maar het was netjes en de plant zog er mooi uit. Dus een goede ontwikkeling vind ikk

Goedemorgen Mieke, Bedankt voor je review en je tevredenheid! Zien we je snel weer? ;-) Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Fantastische kwaliteit!

Ik heb een Strelitzia besteld bij Decorum en ik ben blij verrast door de kwaliteit! Alles zat mooi en goed stevig verpakt en de kwaliteit was uitzonderlijk. Ik ben zoooo blij! Bedankt!

Hii Wilma, Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met de kwaliteit van jouw plant! Daar staan wij immers voor. Om de kwaliteit van de plant te behouden, geven we je graag tips mee voor de verzorging van jouw Streltzia: https://bydecorum.nl/verzorging/strelitzia-paradijsvogelplant/ Groene groetjes, Tess Namens By Decorum

Heel blij met mijn planten

De planten kwamen goed aan en zien er mooi uit. Klantenservice was is erg vriendelijk

Hey Sophie, Bedankt voor je enthousiaste review en wat goed om te horen dat de planten er zo mooi uit zien. Veel plezier met jouw planten! Groene groetjes, Tess Namens By Decorum

Snelle service van een prachtige plant!

Gemakkelijk online te bestellen. Na een paar dagen al in huis! Ga zo door!

Goedemorgen Jolanda, Super om te horen dat je zo enthousiast bent en bedankt voor het mooie compliment! :) Groene groetjes, Tess Namens By Decorum

Super planten

Hey Peet, Dat is super om te horen! Veel plezier met jouw planten. Groene groetjes, Tess Namens By Decorum

Gewoon goed

Echt hele mooie plant, komt volgens mij echt direct van de kweker. En wat goed verpakt! Ik had een anthurium besteld.

Hey Daphne, Bedankt voor je enthousiaste review! De anthurium met zijn prachtige hartvormige bladeren zal ook extra waardevol zijn op Valentijnsdag ;-)! Voor verzorgingstips kan je op onze webshop bij de verzorgingspagina's ook veel informatie vinden, met extra tips van de kwekers! Groene groetjes, Anne Namens By Decorum

Uitstekende ervaring!

Decorum geeft goede informatie over waar je plantje vandaan komt, de bezorging is snel, en de plant zelf was ook nog eens mooi en gezond.

Hey Julia, Leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over het merk Decorum. Heel veel plezier met je plant! Groetjes, Tess Plantenservice ~ By Decorum

Prachtige plant! Wow!

Ik had een grote kentia besteld en hij is zelfs groter dan 120cm!! Hij is prachtig en staat op een hele mooie plek!

Goedemiddag Dionne, Wat goed om te horen! We zien graag een mooie foto van de Kentia tegemoet. Voor verzorgingstips en extra tips van de kweker over deze plant kan je terecht op onze verzorgingspagina: https://bydecorum.nl/verzorging/kentia-palm/. Groetjes, Tess Plantenservice ~ By Decorum

Prachtige plant, perfect geleverd!

Ik ontving mijn plant keurig en stevig verpakt, de plant was zo mooi als op de foto. Echt top kwaliteit!

Hey Tineke, Bedankt voor het mooie compliment! Decorum staat voor de hoogste kwaliteit, dus dat leveren we ook zo uit. Voor tips m.b.t. verzorging kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht: https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes Tess Plantenservice ~By Decorum

Vol verwachting klopt mijn hart

Hele mooie plant en vriendelijke klantenservice. Helemaal top !

Beste Danielle, We hebben elkaar gesproken! Helaas was er vertraging opgelopen bij de bezorging! Gelukkig heb je je plant nu binnen! Veel plezier met deze grote groene kanjer! Groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Wij zijn te vreden,

Planten waren netjes verpakt en zijn ook mooie planten.

Hey Mariet, Fijn om te horen dat de planten zo goed zijn bevallen. Mocht je nog handige verzorgingstips nodig hebben? Dan helpen we je graag via onze verzorgingspagina op https://bydecorum.nl/verzorging/. Groene groetjes, Tess Plantenservice ~ By Decorum

Hele prettige klantenservice

Alleen al voor de klantenservice kom ik hier nog een keer terug. Op voorhand had ik een vraag over hun levering wijze en hier kreeg ik snel een antwoord op. Na twee weken begon mijn plant want gek te doen (gele bladeren) en na een mailtjek reeg ik snel een reactie met wat er aan de hand was (te veel water gegeven) + een link met handige verzorgingstips voor mijn plant. Kortom zeer tevreden en mijn plant doet het weer uitstekend

Goedemiddag Mike, Gelukkig hebben we je door middel van onze verzorgingstips goed kunnen helpen. En helemaal goed om te horen dat het met jouw plant weer uitstekend gaat. Tot de volgende keer ;-)! Groene groetjes, Tess Plantenservice ~ By Decorum

Prachtig en snel geleverd!

Mijn plant werd geleverd en ben er erg blij!

Hey Pamela, Hihi! Top dat je plant is geleverd ;-) ! Zoals het hoort dus :-). Heel veel plezier met je plant en stay happy! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Prachtige plant!

Plant is helemaal mooi aangekomen, prima verpakt en alles, doet het in de eerste twee weken prima. Ik ben niet zo handig met planten dus een uitleg hoe te wateren etc. was wel handig geweest (QR-code naar YouTube voor uitleg?), zeer tevreden, maar dat zou nog een verbeterpuntje kunnen zijn!

Hey Stefan! Bedankt voor je review en aanbeveling! Onze kaartjes met QR code naar onze verzorgingspagina's worden weer bijgevoegd, wat jammer dat die bij jou niet in de doos is meegestuurd. Via onze verzorgingspagina's kan je per plant informatie vinden over de verzorging. Hierbij de link : https://bydecorum.nl/verzorging/ Heel veel plezier met je plant(en)! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooi hoor

Mooie planten zeg. Erg tevreden met mijn bestelling. Twee monstera pertusums op mosstok gekocht. Groot en mooi.

Beste Nico! Onwijs bedankt voor je mooie review, en we wensen je veel plezier met je planten! Mocht je nog informatie over de verzorging nodig hebben? Dan kunnen we je ook helpen via onze verzorgingspagina's met tips van onze kwekers voor jouw plant! Hierbij de link naar de monstera verzorgingspagina: https://bydecorum.nl/verzorging/monstera-gatenplant/ . Ons mailen hierover mag uiteraard ook ;-)! Veel plezier met jouw monstera pertusums! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten en goed verpakt!!

Zou zo weer een keer bestellen

Hey Simone! Superbedankt voor je review! We zien je graag weer terug! Als je een klantprofiel hebt aangemaakt is het ook extra makkelijk om nog een keer te bestellen. In het winkelmandje staan dan al je gegevens al ingevuld! Ook kan je, als je bent ingelogd, een verlanglijstje maken 💚! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Frisse gezonde planten thuis geleverd

Goede begrijpelijke website en bestelprocedure. Planten na 5 dagen geleverd. Tussentijds geen communicatie. Mooie gezonde planten gekregen

Beste Lydia, Bedankt voor je mail en review! We waarderen onze klantreviews enorm. 💚 Top dat de planten goed en gezond binnen zijn gekomen, het zijn niet voor niets échte Decorum planten van topkwaliteit! Dat is waar Decorum voor staat! 💪 Over de communicatie tussendoor, naast de bestelbevestiging en de Track en Trace - email wordt er tussen bestellen en leveren niet meer gecommuniceerd. Heeft u deze e-mails wel binnengekregen? We horen het graag! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten en secuur verzonden

Heel snel prachtige planten ontvangen

Hey Liet, Bedankt voor je review ! Super om te horen dat je échte Decorum planten lekker snel hebt ontvangen! Decorum staat voor producten van de hoogste kwaliteit, duurzaam gekweekt en de Decorum kwekers doen jaarlijks meer dan honderden innovaties. 💚 Mocht je nog vragen hebben over de verzorging, dan kan je ook bij ons terecht! Via onze webshop - verzorging. https://bydecorum.nl/verzorging/ Geniet van je planten! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Prima voor een inetbestelling

Bestellen duidelijk Levering prima Planten in goede conditie Ik zou bij de plant wat meer productinformatie meesturen.

Hey Danny, Bedankt voor je review en je feedback! We sturen gewoonlijk wat meer productinformatie mee, maar bij jouw order is dat helaas niet helemaal goed gegaan. Vanaf vorige week is dit wel weer helemaal in orde, en krijg je eventueel bij je volgende bestelling extra informatie bij je bestelde plant(en)! Mocht je nog meer informatie willen m.b.t. jouw plant of de verzorging, dan kan je op onze webshop terecht op de verzorgingspagina's, exclusief met tips van onze Decorum kwekers! Hierbij de link : https://bydecorum.nl/verzorging/ Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we het graag! Geniet van jouw Decorum planten, planten van de hoogste kwaliteit! 💚 Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Wel mooi, maar duur.

Dezelfde plant bij de supermarkt gezien. Wel kleier, maar voor een fractie van de prijs die ik bij decorum betaalde..

Beste Marja! Heel erg bedankt voor jouw bestelling en review! Je hebt échte Decorum planten in huis gehaald; planten van de hoogste kwaliteit! Een deel van ons assortiment staat online op onze webshop bydecorum.nl. Het klopt dat onze producten ook te koop zijn bij bloemisten, tuincentra en sommige retailers. Zij kiezen op dat moment ook voor planten van de hoogste kwaliteit. Dát is namelijk waar Decorum voor staat. Wij vermarkten alleen producten van de hoogste kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Door via bydecorum.nl te kopen heb je de garantie dat de planten hieraan voldoen. Decorum is de kweker. De Decorum kweker raapt de plant ook direct uit de kas, zodra er een bestelling binnenkomt en zorgt ervoor dat deze op de juiste plek komt voor verzending. Zo weet je zeker dat je een échte Decorum plant krijgt met de juiste kwaliteit! Wij wensen je dan ook heel veel plezier met jouw planten! Ps. Mocht je nog verzorgingstips nodig hebben dan kan je ook bij ons terecht, met tips van onze kwekers! Via onze website bij verzorging kan je alle tips vinden : https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Tevreden. Mooie plant.

Bedankt Michelle! Geniet van je plant! :-) Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Netjes

Een misverstand netjes opgelost .

Goedemorgen Joep, We hebben je een mail gestuurd vanmorgen, want er is iets mis gegaan met de betaling. Hierdoor heb je nog niets ontvangen. We zien je reactie op onze mail graag tegemoet. Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten, snelle levering

Bestelling verliep goed, alleen heb ik nooit een mail ontvangen wanneer de planten werden geleverd. Bij toeval was ik thuis en kon ik ze in ontvangst nemen.

Goedemiddag Ivonne, Bedankt voor het doorgeven! Excuses, door een storing is het verzendbewijs niet goed verstuurd. Gelukkig was je thuis en kon je de planten alsnog goed in ontvangst nemen. Veel plezier met je bestelling Ivonne! Groene groetjes, Tess By Decorum Plantenservice

Over Decorum Company

Wat in 1995 begon als droom, is anno 2020 werkelijkheid. Wij noemen die droom Decorum. Een sterke coöperatie van meer dan vijftig kwekers. Het eerste premium merk in de sierteelt. Alleen de mooiste en beste bloemen en planten worden onder het Decorum merk in de markt gebracht. Duurzaam geteeld. Daarmee vervullen we missie – het gelukkig maken van consumenten met prachtige bloemen en planten. Bloemen welke geluk vieren. Maar ook bloemen welke troost bieden in moeilijke tijden. Planten welke bijdragen aan een gezonde leefomgeving. En planten welke je meenemen naar exotische oorden. Onze producten zijn te koop bij bloemisten en tuincentra die, net zoals wijzelf, kiezen voor kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Planten en bloemen met het Decorum label zijn met zorg geteeld, met oog voor mens en natuur. Onze kwekers streven naar minimaal gebruik van water en zetten in op duurzame energie, zoals aardwarmte en zonne-energie. Een deel van ons assortiment staat online. Je vindt veel meer van onze producten bij bijvoorbeeld de tuincentra van De GroteTuinverbouwing. Het team van De Grote Tuinverbouwing kiest ook voor kwaliteit … en dus voor Decorum. Regelmatig kun je onze planten zien bij hen. Tuincentra welke de producten van De Grote Tuinverbouwing verkopen kun je vinden via: degrotetuinverbouwing.nl