Frisse gezonde planten thuis geleverd

Goede begrijpelijke website en bestelprocedure. Planten na 5 dagen geleverd. Tussentijds geen communicatie. Mooie gezonde planten gekregen

Beste Lydia, Bedankt voor je mail en review! We waarderen onze klantreviews enorm. 💚 Top dat de planten goed en gezond binnen zijn gekomen, het zijn niet voor niets échte Decorum planten van topkwaliteit! Dat is waar Decorum voor staat! 💪 Over de communicatie tussendoor, naast de bestelbevestiging en de Track en Trace - email wordt er tussen bestellen en leveren niet meer gecommuniceerd. Heeft u deze e-mails wel binnengekregen? We horen het graag! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten en secuur verzonden

Heel snel prachtige planten ontvangen

Hey Liet, Bedankt voor je review ! Super om te horen dat je échte Decorum planten lekker snel hebt ontvangen! Decorum staat voor producten van de hoogste kwaliteit, duurzaam gekweekt en de Decorum kwekers doen jaarlijks meer dan honderden innovaties. 💚 Mocht je nog vragen hebben over de verzorging, dan kan je ook bij ons terecht! Via onze webshop - verzorging. https://bydecorum.nl/verzorging/ Geniet van je planten! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Prima voor een inetbestelling

Bestellen duidelijk Levering prima Planten in goede conditie Ik zou bij de plant wat meer productinformatie meesturen.

Hey Danny, Bedankt voor je review en je feedback! We sturen gewoonlijk wat meer productinformatie mee, maar bij jouw order is dat helaas niet helemaal goed gegaan. Vanaf vorige week is dit wel weer helemaal in orde, en krijg je eventueel bij je volgende bestelling extra informatie bij je bestelde plant(en)! Mocht je nog meer informatie willen m.b.t. jouw plant of de verzorging, dan kan je op onze webshop terecht op de verzorgingspagina's, exclusief met tips van onze Decorum kwekers! Hierbij de link : https://bydecorum.nl/verzorging/ Mocht je toch nog vragen hebben, dan horen we het graag! Geniet van jouw Decorum planten, planten van de hoogste kwaliteit! 💚 Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Wel mooi, maar duur.

Dezelfde plant bij de supermarkt gezien. Wel kleier, maar voor een fractie van de prijs die ik bij decorum betaalde..

Beste Marja! Heel erg bedankt voor jouw bestelling en review! Je hebt échte Decorum planten in huis gehaald; planten van de hoogste kwaliteit! Een deel van ons assortiment staat online op onze webshop bydecorum.nl. Het klopt dat onze producten ook te koop zijn bij bloemisten, tuincentra en sommige retailers. Zij kiezen op dat moment ook voor planten van de hoogste kwaliteit. Dát is namelijk waar Decorum voor staat. Wij vermarkten alleen producten van de hoogste kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Door via bydecorum.nl te kopen heb je de garantie dat de planten hieraan voldoen. Decorum is de kweker. De Decorum kweker raapt de plant ook direct uit de kas, zodra er een bestelling binnenkomt en zorgt ervoor dat deze op de juiste plek komt voor verzending. Zo weet je zeker dat je een échte Decorum plant krijgt met de juiste kwaliteit! Wij wensen je dan ook heel veel plezier met jouw planten! Ps. Mocht je nog verzorgingstips nodig hebben dan kan je ook bij ons terecht, met tips van onze kwekers! Via onze website bij verzorging kan je alle tips vinden : https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Tevreden. Mooie plant.

Bedankt Michelle! Geniet van je plant! :-) Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Netjes

Een misverstand netjes opgelost .

Goedemorgen Joep, We hebben je een mail gestuurd vanmorgen, want er is iets mis gegaan met de betaling. Hierdoor heb je nog niets ontvangen. We zien je reactie op onze mail graag tegemoet. Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Mooie planten, snelle levering

Bestelling verliep goed, alleen heb ik nooit een mail ontvangen wanneer de planten werden geleverd. Bij toeval was ik thuis en kon ik ze in ontvangst nemen.

Goedemiddag Ivonne, Bedankt voor het doorgeven! Excuses, door een storing is het verzendbewijs niet goed verstuurd. Gelukkig was je thuis en kon je de planten alsnog goed in ontvangst nemen. Veel plezier met je bestelling Ivonne! Groene groetjes, Tess By Decorum Plantenservice

Prachtige plant

Heel snel geleverd en goed verpakt Prachtige plant. Heel blij mee

Goedemiddag, Wat goed om te horen! Veel plezier met jouw plant. Groene groetjes, Tess By Decorum Plantenservice

prima proces van bestelling tot levering

ging vlekkeloos en planten voldoen aan de verwachtingen

Hey Rob, Bedankt voor je review en veel plezier met jouw planten! Mocht je nog tips willen hebben m.b.t. de verzorging van jouw plant kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht! Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Maken waar wat ze beloven

Decorum maakt waar wat ze beloven! Hele mooie planten

Beste Jim! Bedankt voor het compliment, we geven het door aan onze kweker! Decorum staat voor de hoogste kwaliteit, dus dat leveren we ook zo uit! Voor tips m.b.t. verzorging kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht met tips van onze kwekers voor jouw plant! https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Keurig

Planten keurig verpakt afgeleverd.

Hey Marianne, Heel veel plezier met je plant! En fijn dat alles keurig verpakt is afgeleverd! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~By Decorum

Plant besteld en plant afgeleverd binnen 2 dagen... en die was nog mooi ook. Heel vol. Nooit verwacht eigenlijk.

Hey Mike en Suzanne, Bedankt voor je review en wat fijn dat Decorum jullie verwachtingen overtrof! :-). We wensen je veel plezier met je plant! Voor tips m.b.t. verzorging van jouw groene vriend kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht met tips van de kwekers voor jouw plant! https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes, Anne Plantenservice ~By Decorum

Wauw

Verbazing wekkend hoe prachtig de olifantsoor is

Beste Danique, Geweldig hè die olifantsoor ;-)! Heel veel plezier met je plant! Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Snel en nette bezorging

Kamerplant precies als beschreven en snelle bezorging, zelfs net voor de kerstperiode.

Veel plezier met je plant! En bedankt voor je review! Voor tips m.b.t. verzorging van jouw groene vriend kan je ook op onze verzorgingspagina's terecht met tips van de kwekers voor jouw plant! https://bydecorum.nl/verzorging/ Groene groetjes Anne Plantenservice ~By Decorum

Goede service en snel antwoord op gestelde vragen

Na wat onduidelijkheid over de status van mijn bestelling heeft Decorum letterlijk binnen een kwartier contact met mij opgenomen om dit op te lossen. Erg netjes!

Beste R! Geen dank! Fijn dat we elkaar gesproken hebben en dat we u snel een antwoord konden geven op de status omtrent uw bestelling. Wij wensen u een fijne jaarwisseling ! Groene groetjes, Anne Namens Plantenservice By Decorum

Mooi plant, goed verpakt.

Beste Aisha! Fijn om te horen dat alles naar wens was!! Groene groetjes, Anne Namens Plantenservice ~By Decorum

Erg tevreden

We hadden planten nodig voor ons studentenhuis maar wisten niet zo goed welke planten. De website is erg handig waardoor we goed konden zoeken naar welke planten goed in ons huis passen met weinig zon. We hadden ook nog een vraag en de klantenserivce heeft ons hier vriendelijk en snel mee geholpen. Al met al tevreden over deze fijne website!

Hey Merel, Super om te horen!! De zoekfilter op de webshop helpt je inderdaad lekker op weg! Kies S,M,L of XL en ook qua standplaats kan je veel kanten op, veel licht, of juist schaduw, maar ook hebben we een selectie voor verschillende plekken in huis (badkamer, huiskamer, etc!). Veel plezier met je planten! Groene groetjes, Anne Namens Plantenservice ~By Decorum

Fijne webshop

ze hebben veel planten met handige tips om te verzorgen. Handig voor mij want ik heb geen groene vingers.

hey Mike, Veel plezier met je planten! En voor tips kan je zeker onze verzorgingspagina's raadplegen, deze zijn gemaakt samen met de kwekers! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

Snelle levering en prima verpakt!

Ben blij met mijn sansevieria's het zijn mooie exemplaren en komen prima tot hun recht in mijn woning. Ook de verpakking was grandioos planten zijn uiteindelijk kwetsbaar! Prima geregeld Decorum van mij een dikke 10 !!!!

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie review! Veel plezier met uw sansevieria's, dit zijn toppertjes! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

zeer goed

prachtige plant die voor het transport heel goed was ingepakt er zullen zeker meerdere bestellingen volgen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Super om te horen dat onze plant op de juiste manier is aangekomen. We zien u graag terug! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

Helemaal top

Als plantlover vond ik een bijzondere plant in het Decorum assortiment die ik nog niet had. En wat een mooie plant, superkwaliteit, en snel geleverd. Blij dat ik deze webshop heb leren kennen.

Beste Carola, We zijn gek op onze planten en op onze Plantlovers :-). Veel plezier met uw plant en hou onze webshop in de gaten voor meer bijzondere en unieke exemplaren van Decorum! Groene groetjes, Anne By Decorum Plantenservice

Jammer

Zeer goede service omdat ik 2 nieuwe planten heb gekregen omdat de eerste 2 beschadigd en geknakt waren maar de 2e zending idem dito.

Goedemorgen Gerrit, Dat is heel spijtig om te horen! De Pepperomia is een plant waarbij de bladeren kort op de pot zitten. De bladeren van deze plant kunnen vrij snel afbreken, vooral als deze tijdens het transport aardig door elkaar geschud worden. De bladeren van de plant zijn vrij gevoelig. We zullen kijken voor een passende oplosssing om dit in de toekomst te voorkomen. Wat we u wel kunnen meegeven is dat de afgebroken bladeren weer snel terug kunnen groeien en de plant het uiteindelijk nog erg mooi gaat doen! De kwaliteit van onze planten is erg hoog. We hopen dat je er, ondanks de manier dat ze binnen zijn gekomen, er alsnog veel plezier van mag hebben. Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum

Twee planten besteld en ze werden snel geleverd. Een Monstera en een Calathea. Zw kwamen goed aan en zijn stevig verpakt. De verzorging tips zijn ook erg handig! Fijne webshop

Bedankt voor je review Cynthia! Veel plezier met je groene vrienden! En voor verzorgingtips, weet jij ons ook al te vinden ;-)! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

De plant werd netjes verpakt in een stevige kartonnen verpakking in een plantenpot! Op dit moment staat de plant heerlijk te genieten in mijn woonkamer. Kortom, goede service en wat een prachtige planten!

Thanks Elise! Wij worden blij van jouw enthousiasme! :-)! Leuk om te horen dat jouw nieuwe groene vriend staat te shinen in je woonkamer! :p Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Een dikke 10!

Waaauuw wat een prachtige plant is de Monstera Pertusum! Ik kende Decorum nog niet en zag ze op een tv reclame, even online gekeken maar toch "erin getrapt" en gelijk gekocht haha. Maar geen spijt van! De plant staat prachtig naast ons tv meubel en ook super fijn dat ze potten erbij verkopen voor niet te duur. Wat mij helemaal blij veraste is dat ik na aankoop een mail ontving van de kweker zelf met tips om de monstera te verzorgen. Hoe bedoel je persoonlijk? Dat heb ik nog niet eerder gezien! Al met al ben ik heel tevreden en dat verdient zeker weten een goede beoordeling, dus dikke 10 en aanbeveling? Ja zeker!

Beste Dorien, Wat gaaf om te horen! Heel veel plezier met je plant! Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum En ook namens de kwekers :-)

Over Decorum Company

Wat in 1995 begon als droom, is anno 2020 werkelijkheid. Wij noemen die droom Decorum. Een sterke coöperatie van meer dan vijftig kwekers. Het eerste premium merk in de sierteelt. Alleen de mooiste en beste bloemen en planten worden onder het Decorum merk in de markt gebracht. Duurzaam geteeld. Daarmee vervullen we missie – het gelukkig maken van consumenten met prachtige bloemen en planten. Bloemen welke geluk vieren. Maar ook bloemen welke troost bieden in moeilijke tijden. Planten welke bijdragen aan een gezonde leefomgeving. En planten welke je meenemen naar exotische oorden. Onze producten zijn te koop bij bloemisten en tuincentra die, net zoals wijzelf, kiezen voor kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Planten en bloemen met het Decorum label zijn met zorg geteeld, met oog voor mens en natuur. Onze kwekers streven naar minimaal gebruik van water en zetten in op duurzame energie, zoals aardwarmte en zonne-energie. Een deel van ons assortiment staat online. Je vindt veel meer van onze producten bij bijvoorbeeld de tuincentra van De GroteTuinverbouwing. Het team van De Grote Tuinverbouwing kiest ook voor kwaliteit … en dus voor Decorum. Regelmatig kun je onze planten zien bij hen. Tuincentra welke de producten van De Grote Tuinverbouwing verkopen kun je vinden via: degrotetuinverbouwing.nl