Fijn om planten te kunnen kopen als men de deur niet uit kan

Ik kreeg géén track en trace van te voren en dus stond de bezorger onaangekondigd op een ongelegen moment voor de deur. Planten waren zorgvuldig verpakt maar wel heel veel verpakkingsmateriaal er voor gebruikt. Zal wel nodig zijn.

Bedankt voor uw review!! We hebben elkaar ook over de e-mail gesproken over dit onderwerp. De Track en Trace wordt verzonden door PostNL, en deze wordt dan verzonden naar uw opgegeven e- mailadres. Helaas heeft u deze niet ontvangen en zal er iets mis gegaan zijn met het e-mail-verkeer. PostNL is nu aan het testen hoe dit gebeurd kan zijn. Alsnog veel plezier met uw plant! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Snel makkelijk mooi

Snelle levering. Goed verpakt Prijs kwaliteit erg goed en zeer snel geleverd

Beste Jos, Bedankt voor je review! Veel plezier met jouw groene vriend toegewenst! :-) Groene groetjes, Anne Plantenservice ~By Decorum

Prima, zoals het hoort

Prima. Plant goed verpakt. Plant mooi

Hey Yuri, Top om te lezen dat je zo tevreden bent! Veel plezier met je plant! :-) Mocht je nog verzorgingstips nodig hebben kan je ook bij bydecorum.nl terecht! Groene groetjes, Anne Plantenservice ~ By Decorum

Heel mooie kentia besteld. Mooi volle plant. Verzending probleem loos snel. Ik raad decorum aan

Alles was goed

Planten besteld voor onze nieuwe woning. Erg tevreden. De bestelling kwam op tijd aan en was goed te volgen. Mooie planten. Nog contact gehad met klantenservice over een hangplant en ben vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Prima webshop

Bedankt voor je bestelling en veel plezier met je groene vriend ! :-). Groene groetjes, Anne ~By Decorum

7 planten besteld voor mijn nieuwe woning. Ze kwamen allemaal op tijd en goed aan.

Mooie planten Netjes verpakt

Boven verwachting!

Dit was mijn eerste keer dat ik online een plant had besteld. Zeker niet mijn laatste keer! Super goed verpakt en de plant is prachtig, beter dan bij een tuincentrum zelfs!

Erg mooie planten en goed geholpen door de klantenserivce

Twee planten besteld voor mij en me moeder en we vinden het allebei hele mooie planten. Personeel ook vriendelijk want ze stonden goed tewoord bij vragen. Aanrader

Zoals het moet

Zoals het zou moeten: duidelijk met de voorstellingen, betaling, (wat je krijgt voor je geld), kortom eigenlijk niets op aan te merken. Alleen die grote kartonnen doos…. Nodig weliswaar maar voelde me wel wat schuldig… In kleine stukken gesneden en in de papierbak gedaan.

Mooie plant en goede service!

Ik heb een prachtige plant besteld en bij een vraag over de levering werd ik zo snel en vriendelijk geholpen! Echt top!

Echt een aanrader! Snelle service, goede kwaliteit en rechtstreeks van de kweker!

Mijn nieuwe Kentia kwam goed verpakt bij mij thuis aan! Ik ben erg tevreden met de kwaliteit van de plant en wat gaaf dat de plant direct van de kweker komt :) Echt een aanrader om hier je planten te bestellen, binnen enkele dagen in huis en echt top kwaliteit!

Goede plant!

Vorige week een plant besteld. Ziet er goed uit en is lekker groot!

Het was een bedankje aan mijn collega’s Ze waren verast en ook heel erg blij met het plant. Echt een mooie plant. Bedankt

Vriendelijke service

Fijne service je word vriendelijke geholpen en tewoord gestaan

Erg tevreden

Snelle levering, mooie plant. Erg tevreden!

Wauw!

Ik ben een echte plantenfan en heb al heel veel planten gehad van verschillende webshops en tuincentra, maar nog nooit eerder heb ik een aanbieder gevonden met zulke mooie planten als Decorum. Stuk voor stuk weten ze mij iedere keer weer te verbazen met werkelijk waar ongekend mooie planten. Ze verdienen wat mij betreft zeker weten een groot compliment en een hartelijke aanbeveling. In een woord: wauw!

Een dikke 10!

Ik ben heel erg tevreden met Decorum! Inmiddels is Decorum mijn vaste plantenleverancier geworden haha. Ze leveren snel en de planten zijn goed stevig verpakt en komen zonder problemen aan. Waar ik het meest te spreken over ben is de kwaliteit van de planten want ze zijn stuk voor stuk echt heel erg mooi. Ook de klantenservice verdiend een dikke plus want ze reageren snel en vriendelijk. Ik raad Decorum zeker weten aan! Een dikke 10!

Mijn planten werden snel bezorgd en kwamen goed verpakt aan. Ik ben tevreden!

Helemaal super!

Een paar mooie planten besteld die goed verpakt geleverd werden! Goed bezig Decorum

Prachtige plant! Top geleverd

Mijn bestelling bij Decorum werd perfect geleverd! Goed en stevig verpakt en de plant is prachtig en groot! Echt heel goed!

Heel mooi!

Wat een onwijs mooie Caladium heb ik gekocht bij Decorum! Ik ben blij verrast met hoe mooi de plant is. De levering ging ook goed. De plant was stevig verpakt en kwam goed aan. Ik kom hier zeker terug, een dikke 10!

Top leverancier

Snel en goed!

Bedankt Hans, voor je mooie review! Groene groetjes, Plantenservice ~By Decorum

Heel goed.

Goede sevice, heel goed ingepakt dus heel tevreden.

Heel erg bedankt Els! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en hoe het product is ingepakt en verstuurd is. Daar besteden we ook veel tijd en aandacht aan. Fijn om te horen! Veel plezier met je plant! Groene groetjes, Plantenservice ~By Decorum

Onwijs mooie planten. Als plantenliefhebber kom ik hier zeker terug.

Hey Laura, Wat leuk om te horen! We proberen ons aanbod ook op de seizoenen aan te passen en continu te vernieuwen. Ook is ons assortiment ruim, ideaal voor plantenliefhebbers! Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag! Groene groetjes, Plantenservice ~ By Decorum

Over Decorum Company

Wat in 1995 begon als droom, is anno 2020 werkelijkheid. Wij noemen die droom Decorum. Een sterke coöperatie van meer dan vijftig kwekers. Het eerste premium merk in de sierteelt. Alleen de mooiste en beste bloemen en planten worden onder het Decorum merk in de markt gebracht. Duurzaam geteeld. Daarmee vervullen we missie – het gelukkig maken van consumenten met prachtige bloemen en planten. Bloemen welke geluk vieren. Maar ook bloemen welke troost bieden in moeilijke tijden. Planten welke bijdragen aan een gezonde leefomgeving. En planten welke je meenemen naar exotische oorden. Onze producten zijn te koop bij bloemisten en tuincentra die, net zoals wijzelf, kiezen voor kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Planten en bloemen met het Decorum label zijn met zorg geteeld, met oog voor mens en natuur. Onze kwekers streven naar minimaal gebruik van water en zetten in op duurzame energie, zoals aardwarmte en zonne-energie. Een deel van ons assortiment staat online. Je vindt veel meer van onze producten bij bijvoorbeeld de tuincentra van De GroteTuinverbouwing. Het team van De Grote Tuinverbouwing kiest ook voor kwaliteit … en dus voor Decorum. Regelmatig kun je onze planten zien bij hen. Tuincentra welke de producten van De Grote Tuinverbouwing verkopen kun je vinden via: degrotetuinverbouwing.nl