2 keer bestelling gedaan.

1e plant was top! En de 2e nog mooier!! Aanrader ook als een cadeau voor planten liefhebbers.

Goedemiddag Ahmed, Wij hebben ondertussen contact gehad met elkaar en een oplossing voor de plant, die beschadigd aankwam, gevonden. Alsnog veel plezier met de plant! Groene groetjes, Annechien Plantenservice Bydecorum

perfect

schitterende plant binnen gekregen , helemaal blij mee

Hi Patricia Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de schitterende plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Zoveel beter dan van het tuincentrum

Erg tevreden, prachtige plant en zoveel betere kwaliteit. Een aanrader om bij jullie te bestellen!

Beste Monique Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en levering van de plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Ik heb een Strelitzia van 160cm besteld en jeetje wat een joekel van een plant. Echt fantastisch, prachtig!

Hi Anika, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de mooie grote Strelitzia, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mijn bestellingklopte voor 00 procent

Mijn bestelling werd al snel en in zeer goede toestand bezorgd. Er was goede aandacht besteed aan de verpakking.

Beste Riet, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle en goede levering. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Prachtige plant/mooi exemplaar zoals beloofd. Snelle levering en zeer goed verpakt. Top, aanrader!

Hi Mildred, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de snelle levering, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

De plant is snel geleverd; was zorgvuldig ingepakt; ziet er prachtig uit en de bak is heel mooi voor de kleine extra prijs. Ik ga zeker nog een plant bestellen.

Hi Simone, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering en de bak die u erbij heeft besteld, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Mooie plant

Als je besteld op internet, is het toch altijd afwachten hoe het er uitziet. Is een prachtige plant, goed model. Heel goed verpakt en de levering super snel. Ik ga zeker de volgende keer weer bij Dit bedrijf bestellen. Aanrader.

Beste Hilde, Bedankt voor je plantastische review!! Wat top om te horen dat u over zoveel aspecten zo tevreden bent, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

fantastisch

geleverde plant in perfecte staat. op vragen per mail snelle en duidelijke respons

Hi Ad, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de geleverde plant en de klantenservice, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Correct en goed

Correct en goed

Beste Sytse, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Fantastische planten en fantastische service

De planten van decorum zijn van fantastische kwaliteit evenals de service. Ze reageren super snel en de planten zijn ontzettend mooi

Beste Dorien, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en de kwaliteit van onze producten, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Super goede kwaliteit

De plant is van erg goede kwaliteit. Precies zoals op de foto. Perfect

Hi Florine, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Snel besteld, snel en netjes geleverd. Voldoet aan verwachtingen.

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de snelle levering, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Prima! De plant ziet er mooi uit en de bezorging is heel goed gegaan

Zeer aan te bevelen

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de plant en de bezorging van de plant, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Snel en prima kwaliteitsproduct

Kwaliteitsproduct. Snelle levering. Goede veilige verpakking.

Beste Yvonne, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over levering en kwaliteit van het product, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Super snel ontvangen met een leuke set aan planten

Ik heb de tiny happy family gekocht met 3 soorten planten. Erg leuk en gevarieerd.

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de tiny happy family, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Plant kwam netjes in een doos aan. Verder was de plant ook in een hele goede staat! Super blij mee!

Hi, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit en levering, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Hi Eva, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Geweldige planten

Geweldige planten van uitstekende kwaliteit.

Hi Stefan, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Super service!

Ik had wat onduidelijkheid over wanneer mijn plant bezorgd zou worden. Na een kort chatgesprek via de whatsapp hulp waarbij ik super vriendelijk geholpen werd, was alles me duidelijk. De plant was helemaal zoals verwacht en omschreven op de website. Het bijgevoegde kaartje maakt het helemaal af! Hier zou ik zo nog eens een plant bestellen.

Hi Joica, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de klantenservice en de kwaliteit van de plant. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Fantastisch!

Kende het bedrijf niet en wilde mijn zus graag verrassen met een mooie plant. Via andere bekende bedrijven waren ze van dit formaat alleen af te halen in de winkel. Na de positieve ervaringen hier, toch maandaf maar een bestelling geplaatst. Volgende dag stond de status nog op 'nieuw'. Via Whatsapp contact opgenomen. Heel vriendelijk geholpen. E zouden contact opnemen met PostNL. Dezelfde dag werd de bestelling verzonden. Vanmorgen netjes een terugkoppeling (zoals.beloofd). Vanmiddag.een berichtje, dat de plant keurig netjes verpakt was aangekomen en er super mooi uitziet. Echt een aanrader. De optie om een plant met pot te bestellen is ook ideaal! Volgende bestelling weer bij Decorum!

Hi Angelique Bedankt voor je plantastische review!! Wat is dit een leuke review om te lezen:), fijn om te horen dat u zo tevreden bent over meerdere takken binnen ons bedrijf, we waarderen die 5 sterren enorm!! Tot gauw op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Super goed , en super goed geholpen, toen ik een datum wilde wijzigen

Super goed , en super goed geholpen, toen ik een datum wilde wijzigen.

Hi Samuel, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u de hulp die wij bieden waardeert, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Ik heb een monstera besteld voor een vriend die op zichzelf is gaan wonen. Het kaartje erbij maakte het een mooie verrassing.

Beste Michel, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het bijgevoegde kaartje, we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

De plant was te klein maar de oplossing was top

Hele goede klantenservice

Hi Anouk, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

1e keer online planten

Verrast over kwaliteit. Plant kwam goed verpakt aan. Kentia, calathea en scindapsus besteld. Zeer over te spreken

Hi Nienke, Bedankt voor je plantastische review!! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over alle planten we waarderen de 5-sterren rating enorm. We zien u graag snel weer op onze website, Groene groetjes het team van Bydecorum :)

Europa 1

2672ZX Naaldwijk

Over Decorum Company

Wat in 1995 begon als droom, is anno 2020 werkelijkheid. Wij noemen die droom Decorum. Een sterke coöperatie van meer dan vijftig kwekers. Het eerste premium merk in de sierteelt. Alleen de mooiste en beste bloemen en planten worden onder het Decorum merk in de markt gebracht. Duurzaam geteeld. Daarmee vervullen we missie – het gelukkig maken van consumenten met prachtige bloemen en planten. Bloemen welke geluk vieren. Maar ook bloemen welke troost bieden in moeilijke tijden. Planten welke bijdragen aan een gezonde leefomgeving. En planten welke je meenemen naar exotische oorden. Onze producten zijn te koop bij bloemisten en tuincentra die, net zoals wijzelf, kiezen voor kwaliteit. En kwaliteit betekent niet alleen het beste product. Het betekent ook dat producten duurzaam geteeld zijn. Planten en bloemen met het Decorum label zijn met zorg geteeld, met oog voor mens en natuur. Onze kwekers streven naar minimaal gebruik van water en zetten in op duurzame energie, zoals aardwarmte en zonne-energie. Een deel van ons assortiment staat online. Je vindt veel meer van onze producten bij bijvoorbeeld de tuincentra van De GroteTuinverbouwing. Het team van De Grote Tuinverbouwing kiest ook voor kwaliteit … en dus voor Decorum. Regelmatig kun je onze planten zien bij hen. Tuincentra welke de producten van De Grote Tuinverbouwing verkopen kun je vinden via: degrotetuinverbouwing.nl