Wat een fijne ploeg mensen in het verre westen van de stad.

Ver weg van de hippe binnenstad zit een club mensen die after sales op een hoger niveau weet te tillen! Geen blinkende fietsen met dito accessoires die lekker verkopen, maar klanten die zo snel mogelijk hun onmisbare fiets gemaakt willen hebben. Dat is wat de ploeg van de werkplaats doet! Goede communicatie en helder uitleg over de staat van je fiets en wat er eventueel moet gebeuren om de fiets weer in top vorm te krijgen. En dan zijn het ook nog eens leuke mensen waar je prettig contact mee hebt. Ik zeg de back bone van QicQ zit op de Sierenborch

Snelle bezorging, product als omschreven

Snelle bezorging, product als omschreven

Op en top service.

Ik had helaas een maat te groot besteld. Ben toen naar de conceptstore zelf geweest en de service daar was top. Samen met een van de verkopers een hele goede andere helm uitgezocht. En de facturering is heel netjes verrekend. Echt top.

Snelle service voor de aanwezige stukken.

De onderdelen dat voorradig waren,werden snel geleverd maar ik ben bebieuwd wanneer ik de rest van mijn bestelling krijg.

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling

Mooi produkt en snelle levering

Deze verende zadelpen van Redshift is iets beter (minder bounce en progressievere demping) en ziet er met de verborgen veren in de zadelbuis gewoon veel beter uit dan de Kinekt met de zichtbare veren in de parallellogram. Een minpuntje : bij de optionele shim hebben jullie het over bvb Stromers, maar jullie leveren een shim in glans chroom, terwijl de zadelpen zwart mat en de meeste Stromers ook zwart mat (of glans wit) zijn. Ik heb al een zwart matte shim van Cane Creek besteld, die Redshift zelf ook aanbiedt op hun website.

Geweldig!!

Zeer enthousiaste mensen die weten waarover ze praten. En super aardig!!

Top! Goede service, snelle levering

Fijn contact! Q(w)icq geregeld

Uitstekend oplossend vermogen

Prima service wanneer een pakketje niet goed aankomt

gewoon snel geleverd zonder problemen

Alles gewoon zoals het moet.

Mijn ervaring met Qicq is erg positief! Had ook al veel positieve recensies gelezen voor mijn aankoop en dat speelde zeker een rol om bij Qicq mijn Stromer te bestellen. En dat bleek een goede keuze, van bestelling tot aflevering is het een erg prettige ervaring geweest!

Kundig en klantgericht

Allereerst zeer goede ervaring met voorlichting alvorens ik besloot een pedelec aan te schaffen. Ook denken deze medewerkers goed mee met waar en hoe je de fiets wil gebruiken. Ik heb pas 1 servicebeurt gehad, maar ook daar goede service Kortom, ik ben blij met deze club! Ik lees weleens iets op fora over fietsenmakers met lange wachttijden etc...

Fijne, heldere, geduldige, klantvriendelijke uitleg over de te kopen fiets

Goede, klantvriendelijke aflevering van de fiets. Gepassioneerd overkomende betrokkenen.

Persoonlijk en uitstekend

Na een telefoontje naar Qicq werd ik heel vriendelijk geholpen en geïnformeerd over een nieuwe Stromer. Via de email ontving ik een mooie offerte en na telefonisch overleg was ik binnen een week eigenaar van een nieuwe ST3 Stromer. Door de uitstekende hulp, met verzekeringen, tenaamstelling en rijklaar maken stond de fiets binnen een week klaar! De goede service en het persoonlijk contact zijn erg fijn en niet te vergelijken met andere aanbieders. Aanrader!

Een heerlijke sportieve fiets voor een aangename prijs !

Ik ben u een week in het bezit van mijn Qonqer Too fiets. Een fijne aankoopervaring en aflevering gehad bij QicQ. Inmiddels al 200 km gereden met veel plezier. Een aanrader !

Deskundig advies bij aankoop fiets

Bij aankoop van een fiets ben ik op een goede en deskundige wijze geholpen door Musa waarbij hij goed luisterde naar de wensen van de klant. Bij het uitzoeken van de fiets nam hij ruim de tijd en samen een mooie Riese & Müller samengesteld. Fiets was niet op voorraad maar de levering was supersnel. Uit eerdere ervaringen met QicQ is de service in één woord goed.

Prima afleverservice

Nemen de tijd en stellen alles prima af

Perfect. Wij zijn zo goed geholpen door Musa.

Ik had op de website van QicQ een formulier ingevuld en werd naar aanleiding hiervan gebeld om een afspraak voor een proefrit te plannen. Tijdens deze afspraak nam Musa alle tijd voor ons. Hij komt zijn afspraken na en ik raad het zeker aan om bij QicQ een fiets te kopen.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Overdeliver.

Prima.

Ik werd goed geholpen. Aardige mensen daar bij QicQ. De proefritten zijn een prima manier om te proberen of de pedelec bevalt en goed dat ze de kosten daarvan van de eventuele aankoopprijs aftrekken. Verstand van het materiaal en een fijne werkplaats. Ik kocht een occasion en tot op heden bevalt deze prima. technisch in orde. Voor een kleine beschadiging kreeg ik nog extra korting. Goed opgelost.

Ik heb mijn bestelling nog niet compleet ontvangen, omdat de tas niet op voorraad was.

Ik heb de bestelde tas nog steeds niet ontvangen, terwijl ik hem wel betaald heb.Riese und Muller heeft de tas ook niet op voorraad, terwijl ze er wel reclame voor maken in hun advertenties. Ik hoop nu maar dat hij binnen een paar dagen komt.

Goed advies in een ongedwongen sfeer

Superfijn geholpen en goed advies gekregen, zonder dat ik het gevoel kreeg dat mij iets werd opgedrongen. Ik heb een proefrit gemaakt en was meteen verkocht: Qonqer ebike besteld. Ik werd op de hoogte gehouden van de levertijd (circa 3 weken) en kreeg een berichtje toen de fiets klaar stond. Bij het ophalen van de fiets werd de tijd genomen om de fiets goed af te stellen en alles uit te leggen. Daarna kon ik op pad met mn nieuwe bike en hij fietst heerlijk! En tot slot werd ik na een week gebeld, of alles naar wens was en of ik vragen had. Op de vraag die ik had, kreeg ik snel antwoord zonder er achteraan te hoeven bellen. Kortom: als je een elektrische fiets overweegt, zou ik aanraden om een kijkje te nemen bij QicQ!

Online kopen en toch een persoonlijke ervaring en advies! Het kan!

Persoonlijk advies in een wereld waar alles snel en op afstand moet gebeuren…. Het kan! Eerst en vooral kreeg ik heel snel antwoord op de vragen die ik had, de producten werden ook in no-time geleverd. Toen ik nog een vraag had achteraf, werd ik even vriendelijk en snel geholpen. Dank je aan het Qicq team voor het puike werk.

Enthousiaste en kundige personeel

Mooie overzichtelijke zaak met alleen maar TOP merken. Na meerdere zaken bezocht te hebben, gaaf QicQ ( Musa ) mij toch het een beste (meest professionele Stromer) gevoel. Al was het verkooppunt zeker niet de dichtsbijzijnde. Dus tot dusver dik tevreden, de toekomst zal uitwijzen hoe het met de after service zal verlopen :-)

Over QicQ

QicQ is dé elektrische fietsen en speed pedelec specialist. Gestart met het ambitieuze doel om mensen uit de auto te krijgen en op een speed pedelec kunnen we inmiddels trots vertellen dat ons dit aardig is gelukt de afgelopen vier jaar. Tienduizenden klanten wisten ons al te vinden in het (bereikbare) hartje van Amsterdam; het prachtige Westerpark. Twijfel je of een speed pedelec iets voor jou is, of wil je een e-bike toch graag eens proberen? Of die Riese & Müller, Stromer, Specialized of ander kwalitatief merk binnen ons assortiment eens in het echt bewonderen? Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen, virtueel op qicq.nl óf fysiek op de Pazzanistraat 41 in Amsterdam; de koffie staat klaar! - Gratis verzending vanaf €75,- - Levering in Nederland & België Koop je een e-bike of speed pedelec bij QicQ? Dan ben je zeker van; - Gratis eerste onderhoudsbeurt - Onderhoud aan huis - Een gratis vervangende e-bike bij schade