Heel fijn geholpen

Eerst een proefrit gedaan op verschillende modellen. Toen een knoop doorgehakt met hulp van de medewerker en daarna snel alles via de mail geregeld. Vriendelijk en duidelijk! Ben heel blij met en op de fiets!

Top service!

Ik heb prachtige Riese & müller charger4 gt vario geleased het werd snel geleverd door QicQ! Alles is tot nu toe naar tevredenheid verlopen

Aangename ervaring.

Alles fijn geregeld, aankoop en levering fiets. Een goede en aangename communicatie.

Vlotte transactie

Een webshop zoals het hoort, vlotte aankoop/betaling en snelle verzending. En de klantendienst is makkelijk bereikbaar.

Fantastische winkel

Ik rijd nu 4,5 jaar op Stromers, eerst op een ST1 en sinds een week op een ST3 Pinion sport Alinghi Red Bull edition. Ik ben een enorme fan van de Stromer speed pedelecs, en als er zo nu en dan iets mee is is de service van Qicq altijd top. In het proces van het kiezen van een nieuwe speed pedelec heeft Dave van Qicq mij heel goed en fijn geholpen met alle tijd en aandacht. Ik ben een zeer tevreden klant en blijf heerlijk fietsen en langsgaan bij Qicq

De beste elektrische fietsen en speed pedelec specialist

Goede zaak met prima klantenservice! Uitstekend geholpen bij het adviseren van een zakelijke Leasefiets. De levering van de Stromer ST 5 Pinion Red inclusief Abus helm en sloten was snel en top binnen twee weken door Musa geregeld!

Heel netjes en geduldig zijn mijn vragen beantwoord betreft Stromer ST3

Het was voor mij heel spannend een grote uitgaven te doen om een Stromer ST3 Limitid Edition te kopen. Al was deze een super aanbieding! Heb eerst een aantal maal telefonische contact gezocht voor al mijn vragen en vervolgens een afspraak gemaakt om en test rit te maken op gelijkwaardige test fiets waar ik goede uitleg en helm mee kreeg. Na wel heel uitvoerige test rit om er van overtuigd te zijn dat ik geen last van mijn nek kreeg na lange snelle rit. Toen besloten hem te willen kopen, en vervolgens er later nog door gegeven er een slot en winterbanden gemonteerd te willen hebben . En later werd mij de definitieve datum en tijd gemeld wanneer hij gratis bezorgd werd .Hij werd netjes op tijd bezorgd met goede uitleg en als tip, pas op met weg rijden in sneeuw of gladden weg hij heft veel vermogen. Dat kwam goed uit daar het spek glad was. Heb er nu iedereen dag met plezier mee gereden wat en heerlijke snelle fiets en wat fijn dat er en verende zadelpen opzit want met 45 km/h over drempels enz te rijden zou anders niet goed voor mijn rug zijn. Kort om ben erg goed geholpen en zeer tevreden met aan koop fiets ( speed pedelec) !

Enorm goeie communicatie, zeer behulpzaam, snel en zeer vriendelijk

Vlotte communicatie en levering

Bij de bestelling van de fiets kreeg ik heel transparante prijsvoorstellen en werd het dossier correct en vlug opgevolgd (zelfs tijdens de eindejaarsperiode). De communicatie verliep heel vlot en ik kreeg eveneens inhoudelijke adviezen.

Waar ik bij anderen faalde, kon QICQ mij wel helpen, binnen recordtijd!

Ik had bij een andere grote fietsenwinkel in Utrecht een fiets besteld. Na 1,5 maand gezever had ik nog altijd geen fiets en heb ik de koop geannuleerd. Omdat ik een deadline had (cadeautje onder de kerstboom), was er enige haast met het bestellen van de fiets. Eerlijk is eerlijk; alles is perfect verlopen bij QICQ! Het proces van aankopen, de communicatie, de levering, werkelijk niks op aan te merken. Ze hebben in alles meegedacht, waren flexibel en behulpzaam en ik heb uiteindelijk een fiets gekregen waar ik blij van word. Het is misschien voor sommigen een stukje rijden naar Amsterdam, maar het is zeker de moeite waard. Gewoon een winkel waar je geholpen wordt, zoals je geholpen wíl worden. In deze tijd meer uitzondering dan regel.

Meedenkend, bevlogen en servicegericht

Ik heb mij laten informeren over de verschillende speedpedelecs. Musa nam hiervoor de tijd en heeft me goed geadviseerd. Ook de vragen die ik nog daarna had, heb ik telefonisch maar ook per mail kunnen stellen. Met uitgebreide en heldere antwoorden kon ik weer verder in mijn het aankoopproces. Ook voor vragen over accessoires, verzekeringen, etc. kon ik terecht. De fiets is op tijd geleverd en ook van de medewerker die de fiets kwam afleveren heb ik nog informatie gekregen. Daarnaast werd de fiets nog afgesteld op de juiste maat. Een speedpedelec is een behoorlijk uitgave, maar alhoewel ik zelf niet in Amsterdam ben geweest voor een proefrit, had ik het volste vertrouwen dat het goed zou komen. En dat is dus ook echt zo gebleken. QicQ...top gedaan!

Zeer klantvriendelijk en deskundig

Ik ben uitstekend geholpen bij de installatie van mijn fiets in de app.

Uitstekend, aanrader

Men neemt ruim de tijd om al je vragen te beantwoorden, ook als je zonder afspraak binnen stapt. Krijgt de gelegenheid fietsen te testen. Tijdens het proces van aanschaf nette persoonlijke mails met uitleg. Men belt ook nog achteraf of er op of aanmerkingen zijn op de geleverde service. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Aanrader!

Vriendelijk deskundig personeel

Ik kwam alleen even kijken wat ze hadden staan en toevallig hadden ze het model wat is wel zag zitten. Vakkundig geholpen door Dave en toen ik hoorde over de herft actie van 600 euro korting was ik verkocht. Een mooie Riese muller nevo 4 gt vario met 750 watt accu gekocht. Rijd fijn en soepel Ben zeer tevreden over qicq

De mens en de serviceverlening staat voorop

In augustus heb ik in de winkel een gloednieuwe Klever XPinion besteld, na meerdere testritten op verschillende modellen. De levering zou nog even op zich laten wachten, maar Qicq laat je niet met lege handen staan. Ik kreeg een leenfiets mee om alvast te kunnen wennen aan het fietsen tussen mijn werk en thuis. Na de levering heb ik een onfortuinlijke pech gehad door een aanrijding. Bij het contact opnemen met de garage van Qicq, waren niet de eerste vragen wanneer kom je de fiets brengen en wat is de schade. Nee de eerste vraag was: “Hoe gaat het met jou?” Heel fijn om dat te horen. Het opnemen van de schade en de communicatie was duidelijk en helder. Ik wilde wachten met de reparatie tot ik een goedkeuring had van mijn verzekering. Dit alles was geen probleem en wederom kreeg ik een leenfiets mee. Als je aan de telefoon dan ook nog eens gratis fysiotherapie-advies krijgt, ja dan scoor je wel punten!! Wat een warm gevoel kan Qicq je geven.

Zeer prettige en professionele service bij Qicq.

Het eerste contact met Qicq was direct goed en de informatie en uitleg heel duidelijk. Alles erg snel geregeld en vooral heldere en goede communicatie. Voor een ieder die overweegt om een elektrische fiets of speed pedelec aan te schaffen. Ga vooral langs bij Qicq. Mvg Yuri

Qicq helpt je vanuit hun passie om anders tegen jezelf verplaatsen aan te kijken.

Mussa en Dave zijn eerder gastheer dan verkopers. Ze luisteren eerst goed naar je redenen om je te oriënteren op een speedpedelec. Op basis van deze intake geven ze een aantal suggesties die op maat zijn voor jou. Een proefrit inclusief juiste hanteringstips helpen je verder. Hun eigen speedpedelec-gebruikerservaringen inclusief do's en dont's (denk aan wel/geen fietsbril of type verend zadel en helm, etc.) geven je een realistisch beeld om wel of niet voor een speedpedelec te kiezen. Ze beseffen goed dat je niet een nieuwe fiets komt aanschaffen, maar dat je een nieuwe manier van jezelf verplaatsen voor bijv. woon-werkverkeer overweegt. Het gehele traject van eerste oriëntatie (goede informatieve site!) via intake- en offertegesprek (incl goede mailcommunicatie) + 3 dagen proefgebruik en aflevermoment ademt betrokkenheid en deskundigheid. Ja, het is een behoorlijke investering, maar als je er qua gebruik(sgemak) economisch en - vooruit - klimaattechnisch naar kijkt, dan verdien je het heel snel weer terug. En dan heb ik het nog niet eens over fit en fris je werkdag beleven gehad...

Goede, informele en uitgebreide informatie en service. Er zijn weinig zaken waar je verschillende R&M fietsen kunt rijden. Dus vanuit Den Haag naar A-dam, kopje koffie, leuk gesprek, detail informatie, en …. fiets gekocht. Dus dat doen ze goed.

Goed duidelijk, vertrouwd

Ging eigenlijk naar het servicecenter van QicQ met defect aan mijn Stromer ST2. Na 7 jaar het eerste onderdeel dat was gaan hemelen vond ik acceptabel, de kwaliteit van de ST2 was giga goed. Maar…. Na een rondje rondgesnuffeld te hebben toch met nieuwe Stromer aan de haal gegaan. De ST3 pinion om precies te zijn. En oh wat fietst dit weer lekker. Qicq bedankt voor goede service en begeleiding.

Goede persoonlijke voorlichting en aftercare

Ik heb mijn contact met QicQ als heel persoonlijk ervaren. Zeker met een afspraak werd echt de tijd voor je genomen om alles uit te leggen, ervaringen uit te wisellen en te adviseren. Blijf niet op internet zoeken, maar maak hier een afspraak en plan een korte of lange (1 week) proefrit in. Je komt terug met een enorme glimlach op je gezicht. Kenteken tenaamstelling, verzekering en installatie stromer app alles wordt voor je geregeld. Ook kwa accessoires voor je fiets hebben ze van alles te bieden. Ik heb een 2e hands stromer gekocht. De fiets had weinig km’s, accustaat als nieuw en staat van onderhoud licht gebruikt. Voor de aankoop had ik 2 kleine aandachtspuntjes en die waren bij het ophalen van de fiets perfect opgelost en de fiets stond glimmend op mij te wachten. Binnen 2 weken werd er contact opgenomen of alles beviel en of er nog vragen waren. Ik ben erg enthousiast over de QicQ medewerkers.

Ik ben goed geïnformeerd en geholpen

Na een week op een stromer test fiets te hebben gereden, ben ik enkele weken later vanuit Eindhoven naar Amsterdam gereden om naar de Qicq store te gaan om daar een fiets te bestellen. echter is het geen Stromer geworden maar een super de luxe Riese und Muller Superdelight HS. dit omdat ik hier toch wat comfortabeler op kon fietsen. maar ook in de winkel super goed geholpen door Marlinde.

Prettige mensen en vakkundig geholpen

Via QicQ heb ik recent een stromer ST2 aangeschaft. De gehele klantbeleving was perfect. Ik werd vriendelijk geholpen en kon proefritjes maken op meerdere modellen, zonder dat er sprake was van druk of agressief verkopen. Ook na de aanschaf werd ik keurig en snel per mail geïnformeerd en de levering verliep vlot en soepel, waarbij de fiets nog netjes bij levering werd afgesteld. Kortom, niets dan lof over QicQ en een aanrader.

Prettig en deskundig

Er werd tijd genomen en geluisterd naar mijn wensen. Ik ben heel blij met mijn ebike van Cube. Heel prettig geholpen door Musa!

Fijne kundige mensen met verstand van fietsen

Zeer goed geholpen en daardoor een goedwbkeuze kunnen maken. Heb meerdere fietsen kunnen testen. Heb mijn wensen en verwachtingen gedeeld en zo op deze fiets uitgekomen.

Goed advies, vriendelijke communicatie

ik lease via QicQ een Stromer. Bij het proefrijden werd ik vriendelijk te woord gestaan en stelde de adviseur zich neutraal op (er werd niet gepusht om voor een bepaald model te gaan o.i.d.). Toen de fiets binnen was is deze snel gereed gemaakt en nog sneller voorzien van een kenteken (ik was zelf wat vroeger dan verwacht in de winkel maar dit werd snel en adequaat opgelost).

Over QicQ

QicQ is dé elektrische fietsen en speed pedelec specialist. Gestart met het ambitieuze doel om mensen uit de auto te krijgen en op een speed pedelec kunnen we inmiddels trots vertellen dat ons dit aardig is gelukt de afgelopen vier jaar. Tienduizenden klanten wisten ons al te vinden in het (bereikbare) hartje van Amsterdam; het prachtige Westerpark. Twijfel je of een speed pedelec iets voor jou is, of wil je een e-bike toch graag eens proberen? Of die Riese & Müller, Stromer, Specialized of ander kwalitatief merk binnen ons assortiment eens in het echt bewonderen? Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen, virtueel op qicq.nl óf fysiek op de Pazzanistraat 41 in Amsterdam; de koffie staat klaar! - Gratis verzending vanaf €75,- - Levering in Nederland & België Koop je een e-bike of speed pedelec bij QicQ? Dan ben je zeker van; - Gratis eerste onderhoudsbeurt - Onderhoud aan huis - Een gratis vervangende e-bike bij schade