Deskundig, vriendelijk en dienstverlenend

Ik heb verschillende mensen gesproken bij Qicq en ze zijn allemaal heel vriendelijk en hulpvaardig. Ik ben goed geadviseerd, afspraken zijn goed nagekomen. Heel fijn.

Leuke winkel in een prachtig stuk Amsterdam.

Hele fijne winkel met een aangename sfeer.

Fijn gesprek en goede uitleg ondanks een barrage aan vragen van onze kant. Goed kunnen testen en verder over kunnen praten. Wij hadden een verkoopster die wist waar ze het over had en geen gebakken lucht of onzin verkocht,

Uitgebreid 1-op-1 advies met een geslaagde aankoop als uitkomst.

Ze bestaan nog; winkels die uitgebreid de tijd nemen om het juiste product te adviseren. Productkennis is uitstekend. De mogelijkheid om testritten te maken, heeft mij zeer geholpen in de keuze voor de juiste fiets.

Persoonlijk advies & fantastische service!

We werden meteen goed geholpen bij aankomst in de winkel. Persoonlijk advies, uitgebreide informatie, prettige medewerkers, snelle levering, ruim assortiment (zonder overdaad aan keuze) en de service in iedere stap van het koopproces is perfect. Heel blij met onze fiets en deze specialist!

Geweldige service en prachtige fiets

Als Nederlander in Amerika was ik op zoek naar een speciale fiets en QicQ heeft me daar in het hele proces mee geholpen. Musa heeft me van het begin tot het einde begeleid. De fiets was tijdens het transport helaas beschadigd (ongelukkig voorval), maar deze mishap was heel netjes verholpen en uiteindelijk toch mijn droomfiets in ontvangst kunnen nemen. Communicatie was zeer goed en service gericht. Ik kan QicQ absoluut aanbevelen.

Zeer goede service! De fietsenmaker was betrokken, proactief en via duidelijke communicatie mij op de hoogte gehouden van de voortgang.

Vey kind customer service, fast and convenient.

Called over to check on availability of a foldable bike, it was not in stock at the time but Jordy from the workshop followed up and set me up for an appointment at their shop to try it out as soon as possible. I had the pleasure to interact with many people in the store while trying the bike, they even helped me to try out the bike with my dogs trailer to check compatability. (Yes my dogs tried my new bike as well!) Proof of that in Instagram. Thanks Marlinde for being so detailed about everything and team for creating a nice experience while purchasing my first bike in Amsterdam :)

Prima geregeld allemaal

Na een uitgebreide proefrit op verschillende Stromer types, heb ik hier mijn Stromer ST3 besteld. De fiets werdt vervolgens fiets thuis bezorgd. De bezorger heeft nog wat uitleg gegeven over hoe de fiets werkt. Kortom ik ben tevrede. Ik zou een 8 gegeven hebben als ik zelf het aflever tijdstip kon bepalen.

Top service van een top dealer

Nadat ik m'n oog had laten vallen op een speed pedelec werd het tijd om proefritjes te maken. Ik had wat dingen afgewogen en uit m'n eerste schifting kwam twee modellen. Bij QicQ in Amsterdam bleek dat ik eigenlijk direct op allebei de modellen proef kon rijden. Via de website was een proefrit zo geboekt en het was ook meteen duidelijk dat ze goed hadden gelezen wat als opmerkingen bij de boeking had geschreven, want de verkoper kon me perfect uitleg geven over verschillen en details die me konden helpen een goede keuze te maken. Terwijl ik bezig was met twee proefritten werd m'n vrouw nog goed geholpen met wat vragen die ze had over haar eigen fiets (die ze ergens anders gekocht heeft, maar dat was geen enkel probleem). Ook na de proefrit, geen enkele druk, om te beslissen maar enkel de vraag of alles duidelijk was en waar ze me nog mee konden helpen. Thuis heb ik vervolgens de knoop doorgehakt, en het bleek dat ze het model dat ik op het oog had ook op voorraad hadden. Ook nu werd precies aangegeven wat ik kon verwachten qua levertijd en hoe het proces zou lopen. Tijdens het afleveren zelf werd ruim te tijd genomen voor me. Alles werd even doorgelopen, de fiets werd afgesteld, de app gekoppeld, en alles werd in het werk gesteld om er echt iets moois van te maken. In alles voel en ervaar je een premium gevoel. Eigenlijk heb ik alleen maar complimenten voor het hoe alles liep. Er wordt geen druk gezet om te verkopen, er wordt niet gepushed om allerlei andere dingen af te nemen. Er wordt alleen voorlichting gegeven en als je interesse toont wordt er een duidelijke uitleg gegeven wat de mogelijkheden zijn (bijvoorbeeld voor onderhoud / accessoires etc.) Wat ik ook erg fijn vond was dat ik een tijdje na aflevering een telefoontje kreeg of alles nog naar wens was, en of ze nog iets voor me konden doen. Ook werd me nogmaals op het hart gedrukt dat als er iets was, ik altijd kon bellen, mailen of gewoon even langs kon komen.

Vakkundig en vriendelijke

De ontvangst is altijd hartelijke en de communicatie verloopt super. Fijn dat er (telefonisch) overleg is over de kosten en reparatie.

Super tevreden over het hele traject, van tijdelijke huurfiets tot de aanschaf van mijn Stromer ST7. Kundig, vriendelijk en super service gericht team. Heel fijn om zo samen te werken. Klasse

Vriendelijk, deskundig en geïnteresseerd personeel

Vanaf moment dat ik contact met QICQ opgenomen hebben ze me vriendelijk geholpen. Waren echt op zoek naar wat het beste voor mij was. Hebben ook na verschillende proefritten een uitstekende speed peddelen gevonden. Met inruil zijn ze pas net begonnen en daar zitten nog wel wat verbeterpunten, maar daar zijn ze heel open en eerlijk over. Goede winkel, kan hem iedereen aanbevelen.

Van A-Z super

tevreden met voorlichting, bestelproces en nazorg

Goede service, kundig, snel reageren, prettig contact

Mijn ervaringen met QicQ zijn zeer goed. Zij zijn kundig en helpen je graag verder, mocht dat nog nodig zijn na alle goede en nuttige filmpjes online. Ook denken zij graag mee. Al met al zou ik hen zeker aanraden.

De ultieme positieve klantervaring!

Ik heb op 12 juli een Rieser & Muller Charger 4 Gt vario gekocht. De verkoper die mij geholpen heeft is Musa. Hij is echt een held, heeft me goed geadviseerd en heel erg prettig en klantgericht geholpen zonder ook maar enigzins iets te willen opdringen. Toen ik de fiets ophaalde heeft hij alles ingesteld op mijn wensen. Een paar weken later werd ik door hem gebeld met de vraag hoe de fiets bevalt en of hij nog iets voor me kon doen. Geweldig! Ik zou QICQ zeker aanraden om een dergelijke grote aankoop als een ebike te doen. En nogmaals ben ik een tevreden klant mede door de manier waarop ik door Musa ben geholpen. Heel fijn!

Aardig geholpen aan een hele fijne fiets

We werden uitgebreid geholpen , mochten een proefritje op een paar fietsen fietsen

Great store with great employees

I couldn't be happier with my experience at this bike shop! As an avid pedelec user, I needed a replacement for my 30k bike, and after visiting several shops in Amsterdam, this one stood out as the absolute best. Their proactive approach, excellent communication, and thorough follow-up were truly impressive. Moreover, their customer-focused employees possess remarkable technical knowledge, making the whole process smooth and enjoyable. I highly recommend this bike shop to anyone in the area!

Netjes geïnformeerd over de levertijd

Ondanks was aangegeven dat de levering een week zou duren, toch de bestelling in 4 dagen compleet ontvangen.

Zeer deskundig en goed geholpen met mijn Stromer aankoop

Zeer goede winkel, deskundig en enthousiast personeel en goede technische backup. Ik zou weer een fiets hier kopen

Goede service en communicatie

Had een spurcycle bel en een helmmuts besteld. De helmmuts was niet op voorraad. Werd netjes gebeld dat het wat langer duurde. Fijn!

Gewoon goed!

Product besteld, was niet op voorraad. Kreeg daar onmiddellijk berichtje van en dat zij het hadden besteld. Binnen een week werd het al bezorgd. Prima service. Blij mee

Fantastisch!

Ze nemen echt de tijd voor je. Goed advies en voorlichting. Een proefrit maken is geen enkel probleem. Ook als je een keertje op een Stromer wilt rijden, die je niet gaat kopen ;-) Ik heb hier een R&M charger 4 gekocht. Mijn R&M kwam zelfs een week eerder dan verwacht. Bij afhalen werd alles in orde gemaakt en uitgelegd. Top winkel!

Gewoon zeer tevreden.

Gewoon zeer tevreden van product "Redshift shockstop verende zadelpen" en ook zeer tevreden van service en logistiek tot bij levering.

snel, flexible en vriendelijk

makkelijk te bestellen, snelle adequate afhandeling en flexibel (wijziging afleveradres was geen probleem)

Over QicQ

QicQ is dé elektrische fietsen en speed pedelec specialist. Gestart met het ambitieuze doel om mensen uit de auto te krijgen en op een speed pedelec kunnen we inmiddels trots vertellen dat ons dit aardig is gelukt de afgelopen vier jaar. Tienduizenden klanten wisten ons al te vinden in het (bereikbare) hartje van Amsterdam; het prachtige Westerpark. Twijfel je of een speed pedelec iets voor jou is, of wil je een e-bike toch graag eens proberen? Of die Riese & Müller, Stromer, Specialized of ander kwalitatief merk binnen ons assortiment eens in het echt bewonderen? Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen, virtueel op qicq.nl óf fysiek op de Pazzanistraat 41 in Amsterdam; de koffie staat klaar! - Gratis verzending vanaf €75,- - Levering in Nederland & België Koop je een e-bike of speed pedelec bij QicQ? Dan ben je zeker van; - Gratis eerste onderhoudsbeurt - Onderhoud aan huis - Een gratis vervangende e-bike bij schade