snel, flexible en vriendelijk

makkelijk te bestellen, snelle adequate afhandeling en flexibel (wijziging afleveradres was geen probleem)

Zaterdag onderdelen voor boadyfloat besteld en maandag al binnen. Snel verzonden, goed verpakt & Geweldige service!

Geweldige service en deskundig team

Vanwege goede uitleg en service onlangs besloten om bij Qicq de gloednieuwe Stromer ST7 aan te schaffen met riemaandrijving en pinion schakelsysteem. Bij Qicq is het onderhoud in goede handen. Ook na aanschaf kan je bij Qicq terecht met al je vragen. De Stromer ST7 rijdt fantastisch.

Goede communicatie in bestelproces en netjes thuis afgeleverd.

Prima product en op tijd geleverd

Mooi rekje gekocht. Alle mogelijke schroeven en tussen ringetjes zijn bij geleverd. Na twee dagen i huis

Goede service en productkennis

Mijn bestelling is wel iets langer geduurd door omstandigheden maar verder alles perfect geregeld

Ook op afstand alles goed geregeld.

Alhoewel het proces van de aanschaf van de Stromer Speed pedelec volledig via telefoon en e-mail is gelopen, heb ik de service en expertise van QicQ als compleet ervaren. Vriendelijke en kundige medewerkers die meedenken over praktische oplossingen om tot de juiste keuzes te komen niet alleen voor de speed pedelec maar ook de eventueel benodigde accessoires.

I ❤️ EVERYTHING ABOUT QicQ.NL SPECIALLY THE SERVICE AND MY STROMER

Prima, vriendelijke mensen

Voor mijn bestelling had ik een vraag, direct keurig geholpen.

Super goede service

Mijn bestelling was helaas niet meer voorradig. Ben daar snel over gebeld en is er een hele mooie oplossing gevonden. Doen echt moeite!

Maakt belofte waar

Goed advies gekregen via chat. Reële inschatting over de levertermijn. Artikel in goede staat binnen levertermijn bezorgd.

Perfecte service, zo belangrijk bij aanschaf van zo'n duur product!

Ontzettend vriendelijk, professioneel, uitgebreid, zorgvuldig en volledig geholpen. Veel dank!

Altijd goede service

Al vele jaren tot volle tevredenheid klant van QiCQ.

vriendelijke mensen, goede service

ongeveer drie maanden geleden heb ik via de website een Stromer St2 gekocht. Daarbij ging er in de avond iets mis met de betaling, maar 's ochtends werd ik gelijk heel goed geholpen. Alle vragen die ik daarna had werden duidelijk beantwoord. De fiets werd binnen twee weken keurig afgeleverd en voldoet helemaal aan de verwachtingen. Ik moet 25 km naar mijn werk fietsen en doe daar nu zo'n 50 minuten over (een collega kan het in 40). Het is vooral genieten, lekker buiten en in beweging.

Fijne communicatie gedurende het hele bestelproces

Professioneel en efficiënt geholpen

Super vriendelijke verkoper

Mijn bestelling is maar deels kunnen geleverd worden omwille van iets dat out of stock was. Maar ben steeds op een vriendelijke manier om de hoogte gehouden via de telefoon. Van deze klantenservice kunnen ze in België wel wat van leren…

Uitstekende service van QicQ

Gastvrije ontvangst en professioneel advies, geen enkel probleem om uitgebreid verschillende fietsen uit te proberen. En heel tevreden met mijn Stromer ST2. Bedankt Musa en collega’s van QicQ!

Hele goede service en goede adviezen

Twijfelde tussen leasen en kopen. Uiteindelijk toch kopen gezien mijn persoonlijke omstandigheden. Hierin goed geadviseerd door Dave. De aflevering aan huis was ook goed en de Stromer is een geweldige pedelec.

Musa Was Great

I decided to buy a Cube e-bike and went to QicQ (Westerpark) to go for a test ride. Musa was friendly and knowledgeable from the start and coached me through the purchase process (I had little knowledge on e-bikes). He also was super helpful dealing with my companies administration, as they subsidize the bike. After my purchase, there was a great follow-up, honestly among the best costumer service experiences in the Netherlands so far.

Er wordt actief meegedacht, uitstekende service!

Alles verliep vlot en soepeltjes, ik had me vooraf flink verdiept in verschillende modellen/assesoires en kreeg uit eigen beweging van medewerker (M) goeie tips en eerlijk advies.

snel verstuurd, goed verpakt

Snel verstuurd en goede bevestigingen via mail. Wel nogal grote verpakking. Top!

goede service en zeer klantvriendelijk

Persoonlijke zorg, hulp bij alle documenten en fiets thuis bezorgd. Geweldig!

Topzaak en een echte aanrader

Na een zeer slechte ervaring bij een grote bekende landelijke rijwielzaak zijn wij bij QicQ terecht gekomen. Bij binnenkomst voelden wij ons eigenlijk meteen al thuis en zijn professioneel en kundig door Musa geadviseerd. Wij waren op zoek naar 2 sportieve degelijke elektrische fietsen en kwamen al snel bij de Riese & Müller Charger en Vario GT4 terecht. Er werd goed meegedacht en geluisterd naar onze wensen. Na een eerste proefrit waren we zeer enthousiast en eigenlijk al meteen verkocht. Deze fietsen zijn naar onze mening met geen andere fiets te vergelijken. Dit rijd zo comfortabel, degelijk, soepel en gemakkelijk dat elke rit een feestje wordt. Ook de kracht van de Bosch CX Performance Line is bij even aanzetten super en elke keer weer voelbaar. De accu capaciteit van 750 Wh is natuurlijk ook geweldig voor onze lange ritten. Wel een grote investering en 2 behoorlijke ribben uit het lijf, maar dan heb je ook wat hoor! Gedurende de bestelperiode werden we regelmatig keurig op de hoogte gehouden over de voortgang. Bij aflevering werden de verzekeringen in orde gemaakt, fietsen op maat afgesteld en uitleg gegeven over de fietsen en de verschillende onderhoudspakketten. Ook na aflevering (niet onbelangrijk) wordt er snel op mail en vragen gereageerd. Dat je gedurende 3 maanden na aanschaf ook nog eens 15% korting op accessoires krijgt is natuurlijk mooi meegenomen. Al met al, een top zaak en een echte aanrader….

Tot nu zeer goed. Ken het via vrienden.

Enig minpuntje is dat de gewichtsaanduiding op het bijgevoegde foldertje enkel het gewicht in Lbs. is vermeld.

Zeer vriendelijk en deskundig zonder opdringerij

We zijn erg goed geholpen door Musa, rustig, vriendelijk en deskundig met oor voor wensen en verwachtingen

Pazzanistraat 41 1014 DB Amsterdam

+31 (0)20 70 52 350

Over QicQ

QicQ is dé elektrische fietsen en speed pedelec specialist. Gestart met het ambitieuze doel om mensen uit de auto te krijgen en op een speed pedelec kunnen we inmiddels trots vertellen dat ons dit aardig is gelukt de afgelopen vier jaar. Tienduizenden klanten wisten ons al te vinden in het (bereikbare) hartje van Amsterdam; het prachtige Westerpark. Twijfel je of een speed pedelec iets voor jou is, of wil je een e-bike toch graag eens proberen? Of die Riese & Müller, Stromer, Specialized of ander kwalitatief merk binnen ons assortiment eens in het echt bewonderen? Je bent van harte welkom om bij ons langs te komen, virtueel op qicq.nl óf fysiek op de Pazzanistraat 41 in Amsterdam; de koffie staat klaar! - Gratis verzending vanaf €75,- - Levering in Nederland & België Koop je een e-bike of speed pedelec bij QicQ? Dan ben je zeker van; - Gratis eerste onderhoudsbeurt - Onderhoud aan huis - Een gratis vervangende e-bike bij schade