Good help and installation

I got good explanations which helped me to select a boiler model by phone. A bit strange that for the boiler I was looking for some of additional (optional) items (for pressure) turned out to be mandatory and I learned that only during the phone discussion (was not indicated on the website). I had a little uncertainty later during planning for a visit as they wrote me suddenly one morning asking for a quick appointment the same day but it was not possible and then for almost 2 days (+2 weekend days) I didn't get any message about the next possible time. Eventually it was settled, a guy came and installed the boiler quickly and knowing what he was doing, professional. I liked his work. In total it took a week from ordering till it was done. In general, I would recommend them. Not expensive comparing to some others.

Bestellen, levering, duidelijkheid zijn top

Duidelijke website, gemakkelijk om bestelling te plaatsen, geen transportkosten, zeer vlotte levering!

Goede klantenservice

Prima geholpen en vlotte levering.

TOP

Snelle levering, duidelijke website en handleiding. Super!

Top !!!

Netjes alles geleverd, alleen graag vermelden dat op zondag besteld betekent dinsdag leveren want maandag bericht dat het wordt verzonden maar nu werkt alles weer en ben ik weer blij.

Hele goede service. Altijd bereikbaar

Alles prima geregeld

Na telefonisch contact waren mijn vragen goed en deskundig beantwoord en kon ik een keuze maken die voor mij belangrijk zijn. Na de bestelling was de boiler goed verpakt en snel geleverd.

Goed product, snelle levering

Prima boiler, werd geleverd met alle accessoires nette prijs en werd super snel geleverd.

Snel geleverd aan scherpe prijs

De dag na de bestelling reeds geleverd. Goed toestel, eenvoudig om zelf te plaatsen. Ook de boiler aansluitset besteld. Deze was echter niet voorzien om aan te sluiten op Alpex 16 mm of 1/2 duim, dus nog ander slangetje gehaald. Misschien ook een set met aansluiting naar Alpex voorzien in de shop.

Ik heb al 22 jaar een Daalderop close in keukenboiler 15 liter Die heeft uiteindelijk de geest gegeven. Ik heb wederom een nieuwe Itho Daalderop aan geschaft gezien de hele goede ervaring met mijn oude boiler. En ik ga er van uit dat ik met mijn nieuwe boiler ook wederom een zeer goede ervaring beleef.

Goed koop snel en vriendelijke

zeer goed komt afspraken na en goed koop

Snel geleverd, compleet product, eenvoudige installatie

Onder de keuken kastjes was geen plaats voor deze boiler i.v.m. de vele pootjes van de kastjes. Ik heb alleen de hoogte gecontroleerd… Dus boiler eenvoudig kunnen installeren in het kastje. Neemt minder plek in dan vorige dus toch ruimte gewonnen. We hadden snel weer warm water.

correcte bestelling en levering van de boiler

één minpunt: in de bijgeleverde handleiding staat een elektrisch aansluitschema voor dit type boiler. In het deksel van de boiler staat ook een elektrisch aansluitschema, dit komt echter niet overeen met de handleiding en wanneer we de symbolen op de kroonsteen (=lusterklemmen) gaan bekijken, staat bij de geel-groene draad het symbool N en bij het symbool van de aarding is een zwarte draad aangesloten. Verwarring alom ?

Maakt waar wat ze beloven!

Wij zijn heel tevreden met de werkwijze van boilergigant. Ze (in ons geval Marcel) denken met je mee zodat je de juiste keuze maakt. Levering en plaatsen van de boiler ging ook bijzonder vlot.

maandag besteld, vrijdag geïnstalleerd!

De monteur was uiterst competent en efficiënt. in iets meer dan 1 uur was alles gefikst, oude boiler eruit, nieuwe erin, heet water en nieuwe afvoerslang.

Besteld en op tijd gekregen top

uitstekend

extra inzet voor snelle levering en installatie ivm. noodsituatie

top

ben super geholpen door oplossing gericht personeel.

Snelle levering voor nette prijs

Voor de middag besteld en de volgende dag in huis, en dat voor een boiler! Prima.

Gemakkelijk bestelproces

Betaling gi g moeizaam. Kreeg geen ontvangstbevestiging . Na contact klantencentrum wel mondelinge bevestiging.

Service perfect, maar erg duur

Niks aan te merken op de verleende service, maar €184 montagekosten voor 20 minuten werk vind ik erg veel. Vanwege een nieuwe keuken heb ik besloten om niet zelf te prutsen, maar ik zou anderen aanraden zelf te proberen de boiler te monteren.

Het was helemaal perfect

We zijn heel goed geholpen en wij zijn er heel blij mee vooral dat zo gauw de boiler thuis werd bezorgt

professioneel.

ik kreeg het juiste advies, alle vragen werden beantwoord. en levering volgens afspraak.

Snelle nette levering

Prima.

Aventurijn 204

3316LB Dordrecht

06 40 25 56 58

Over boilergigant.com

www.boilergigant.com is dé specialist op het gebied van elektrische boilers in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Ons team zit al meer dan 20 jaar in het vak. Door jarenlange ervaring in warm water oplossingen kunnen we je een uitstekend advies geven over de beste boiler, de minste energiekosten en de grootste waterbesparing en mogen we ons echte specialisten noemen.