Gewoon netjes op tijd geleverd zoals beloofd op de webshop.

Alles werd netjes geleverd binnen een dag zoals dat op de webshop aangegeven staat. Per ongeluk is er iets anders geleverd in het 2e pakket, maar met een telefoontje naar de service was er wederom binnen een dag netjes wel het juiste deel geleverd. Mijn ervaring is dat wat er ook gebeurt er altijd met dit bedrijf een goede oplossing mogelijk is en zul je niet snel in de kou komen staan bij boilergigant.

Super tevreden. En aardige monteur

Dennis is een goeie monteur en werkt netjes.

Gewoon GOED

Boiler goed en de bezorging ook goed.

Top service!

Makkelijk online bestellen van een plintboiler inclusief installeren daarvan. Een snelle bevestiging over de bezorging van het materiaal. Binnen 2 dagen bestelling afgeleverd en werd contact opgenomen voor het installeren. Binnen 1 week was de monteur ter plaatse, alles volledig volgens afspraak. Vriendelijke, vrolijke en kundige monteur. Ik ben heel erg tevreden!

heb hem nog maar net maar werkt tot nu toe prima makkelijk te monteren snelle levering top dus

Goede prijs, supersnelle levering

Goede prijs, supersnelle levering

Duidelijke website met goede info. Besteld, betaald, op tijd geleverd.

Besteld en ontvangen

Zeer goede service

Na het bestellen van de boiler was deze zeer snel geleverd, alleen niet de gene die ik had besteld. Na telefonisch contact is er direct actie ondernomen en zeer snel de goeie geleverd. Top service!!

Boiler prima geleverd en geïnstalleerd

Top assortiment boilers te bestellen inclusief installatie. Helemaal goed!!!

Snelle en correcte service

De gekozen boiler werd snel en correct geleverd. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goed en persoonlijk advies!

Ik moest een keuze maken voor een type boiler. Justin heeft mij goed geholpen. Niet alleen met de juiste boiler keuze (inhoud en type) maar ook met de juiste accessoires waar ik zelf niet aan gedacht had. Hierdoor heb ik de boiler snel en in een keer goed geplaatst. De chat is ook super handig en snel. Dank

Goede en correcte service maar jullie productengamma eens nazien

Close-In Daalderop boiler met easy pack houdt geen rekening met de nieuwe situatie in Belgische woningen. Alle leidingen zijn in de muren ingewerkt en alle afsluitkraantjes zijn type klemkoppeling. De Q-stekkerbox heeft mijn inziens nog niet gewerkt, ondaks dat de vaatwasser heeft gewerkt. Een WiFi slimme stekker voor 17€ is een betere en goedkopere oplossing. BoilerGigant = OK Daalderop = NOK

Serieus bedrijf dat met de klant meedenkt!

Wij hebben contact met Boilergigant gehad omdat wij twijfelden welke boiler voor ons het beste zou zijn. Na goed en deskundig overleg met Justin Spruijt, hebben wij op zijn advies een Daalderop boiler 80 liter Mono Plus 2500 Watt bij Boilergigant aangeschaft. Deze is inmiddels geplaatst en voldoet volledig aan onze wensen! We zijn erg blij dat wij bij dit bedrijf de boiler hebben gekocht. Voor ons een zeer betrouwbaar bedrijf die je niet alleen laat staan als je vragen hebt.

boiler nier ontvangen en bezorgd volgens planning

Boiler niet ontvangen en bezorgd volgens planning.

Ons Excuus! Hij is door onze vervoerder, in dit geval PostNL een dag vertraagd en zal vandaag worden bezorgd , helaas 1 dag later dan dat we aangeven. We hebben ook in de backoffice de tijd aangepast voor het vragen van een review. Ik wens u een goede reis en succes met de verbouwing! Met vriendelijke groet, Marcel

goed, snel geleverd

Ok

Correct!

Perfect geregeld

Perfecte service en comminicatie.! Netjes de volgende dag geleverd.

Snelle en vlotte levering

Uitmstekende service

Vandaag besteld, volgende dag in huis.. Vokeltje nieuw.. thanks

Mijn zoektocht naar een nieuwe close-in boiler stopte bij Boilergigant. Op de prima website vond ik alle relevante informatie; goed vindbaar ook. Heb snel mijn keuze kunnen maken. Bleek dat het gekozen apparaat ook nog eens goedkoper was dan elders. Het bestelproces was ook geweldig. Snel en zeer goede communicatie. Kortom een geweldige ervaring die de 5 sterren volledig verdient.

snel geleverd en geïnstalleerd

kleine problemen snel opgelost en goed gecommuniceerd.

Goed bestelproces - helder en correct

Snel kunnen bestellen, en bestelde apparatuur snel geleverd. Wel jammer dat het plaatsen/aansluiten niet meteen geregeld kan worden (derde partij) en dat e.e.a. via afspraak/planning moet. Hierdoor nog 2 weken na levering zonder werkende boiler moeten doen.

Snel en volgens afspraak

Netjes gedaan, binnen 2 dagen geplaatst.

Prettig contact

Alles goed en naar wens geplaatst.

Over boilergigant.com

www.boilergigant.com is dé specialist op het gebied van elektrische boilers in de Benelux. Met het assortiment van de grootste A-merken ook de meest complete en uitgebreide online winkel. Ons team zit al meer dan 20 jaar in het vak. Door jarenlange ervaring in warm water oplossingen kunnen we je een uitstekend advies geven over de beste boiler, de minste energiekosten en de grootste waterbesparing en mogen we ons echte specialisten noemen.