Veel keus, mooie kwaliteit en goede service

Ik ben bij verschillende bedrijven geweest voor keramische buitentegels (3 cm dik, 80x80) en (luxe lange) klinkers. Bij Swanenberg was ik verrast door het enorm grote assortiment en de prachtige opstelling. Hier vond ik wat ik zocht. Ik werd er met veel geduld goed geholpen en er werd met me meegedacht. Speciale dank aan Britt.

Klantvriendelijk en flexible - zeer tevreden

Swanenberg denkt mee met te gebruiken material en adviseert goed. Aanbod is zeer groot. Levering kan snel en ophalen kan eigenlijk meteen. Of het nu om een groot of klein bedrag gaat. Niet gebruikte materialen kunnen retour, mits in goede staat en met bon, maar dat spreekt voor zich. Overall zeer tevreden over Swanenberg. Ik raad dit iedereen aan en ik zal zelf niet snel een ander bedrijf kieze.

Hoi Stef, Dat is nog eens goed om te horen vlak voor het weekend! Bedankt voor je reactie en kom zeker eens een kijkje nemen in onze nieuwe showroom begin volgend jaar. Fijn weekend Groetjes, Team Swanenberg

Goed geholpen bij aankoop en zeer klantvriendelijk. De levering ging snel en goed. Ben super blij met mijn tegels voor in de tuin.

Hoi Jolanda, Bedankt voor je reactie en wat goed om te horen! Geniet van je nieuwe tuin en we helpen je in de toekomst graag weer mocht dat nodig zijn. Fijne dag vandaag Groetjes, Team Swanenberg

Snel,Maar met service

Super snelle reactie, actie en levering!

Goedemorgen Ciske, Bedankt voor je reactie en je feedback! Nogmaals bedankt en een fijne dag vandaag. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg

Timo is top!

Snelle afhandeling, keurige levering!

Goedemiddag Jan, Bedankt voor je reactie! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. En we delen je mening over Timo uiteraard. Fijne dag vandaag en hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg

Levering snel, bezorger vriendelijk, maar geen bericht van levering

Dit was de tweede keer dat ik bestelde bij swanenberg, omdat de eerste keer zo goed beviel. Eigenlijk heb ik weinig aan te merken, behalve dat ik geen bericht heb gekregen vangnet moment van levering. Dit heeft voor mij erg nadelig uitgepakt: de chauffeur kon niet de steeg naast mijn huis in, omdat de bus van een buurtbewoner de steeg blokkeerde. Daardoor kon de levering niet in de achtertuin geplaatst worden. Nu staat het in de voortuin en moet alles met de kruiwagen naar achteren gehaald worden. Als ik vooraf duidelijk bericht had gehad van de levering had ik wellicht wat beter kunnen regelen dat de vrachtwagen er langs kan.

Goedemorgen Joep, Bedankt voor uw review. Fijn dat u de levering als snel heeft ervaren, daar doen we altijd ons uiterste best voor. Onze excuses voor de slechte communicatie wat betreft de tijd van aflevering. We gaan kijken hoe we dit in het vervolg beter kunnen aanpakken en nemen daarin uw feedback zeker mee. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg

Snel af te halen en een goede prijs

Goedemiddag Olaf, Bedankt voor uw review, fijn dat u tevreden bent. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

snelle reactie, tijdig levering en snel om fout te corrigeren

Order was snel afgehandeld. Er was een fout bij de bestelling, maar dit werd snel opgepakt en heel snel opgelost.

Goedemiddag, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Nogmaals onze excuses voor de fout, gelukkig hebben we het snel en naar tevredenheid op kunnen lossen. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Kwaliteit en flexibel

Mijn bestelling werd netjes op het afgesproken tijdstip geleverd door een vriendelijke, behulpzame chauffeur. Had behoorlijk wat tegels besteld en letterlijk geen 1 tegel had een beschadiging, dat noem ik nou kwaliteit. Eindresultaat is heel mooi.

Beste Stijn, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat alles naar wens is. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Goede ervaring

Goede ervaring

Goedemorgen Trudy, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u tevreden bent. We verwelkomen u graag nog eens, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Wat ze op voorraad hebben leveren ze snel

Goedemorgen Benjamin, Bedankt voor de review, we zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Alles netjes klaargezet en geholpen bij het inladen

Goedemiddag Toon, Vriendelijk bedankt voor uw review en fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Top service!

Telefonisch vriendelijk en goed geholpen. Daarna bestelling makkelijk online doorgegeven. Ik zou 4 zware U-blok elementen zelf ophalen maar onverwachts stond chauffeur 's-morgensvroeg voor de deur. Het werd gebracht! Helemaal super, wat een service! Volgende keer weer naar Swanenberg.

Beste Hein, Bedankt voor de review en fijn dat u blij bent met onze service, iets wat hoog in het vaandel staat bij Swanenberg. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

webshopervaring moet nog flink bijgespijkerd worden

op site staat binnen 5 dagen na 6 dagen nog geen contact opgenomen , ben ik zelf gaan bellen en konden de order niet vinden n, toen ik zei dat ik via de site de bestelling gedaan had , werd er gezegd , dan ga ik daar kijken, en toen was het snel genoeg geregeld

Beste heer Van der Donk, Allereerst dank voor uw beoordeling en feedback. Vervelend dat er niet proactief contact met u is opgenomen. Gelukkig hebben mijn collega's het daarna wel snel opgelost. Ik zal dit intern bespreken om te voorkomen dat dit in de toekomst weer voor komt. Nogmaals dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Is wat ik er van verwachtte.

Beste Toon, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Snellere levering dan verwacht! Goede prijs.

Sneller geleverd dan verwacht en een goede prijs!

Beste Jaap, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima service, en snelle levering.

Prima service, en snelle levering.

Goedemorgen, Allereerst de beste wensen voor 2022 en bedankt voor uw review. We zijn u in 2022 wederom graag van dienst, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima bedrijf

Goede communicatie, prima levering.

Beste Floor, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zien u graag nog eens terug, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Klinkers komen niet overeen met plaatjes op website

Een heel hoog percentage van de gekochte klinkers hadden grote beschadigingen. We wisten dat getrommelde klinkers af en toe een klein hoekje zouden missen, maar dit was echt niet meer overeenkomend met wat er op de website beloofd was.

Goedemorgen Jos, Jammer dat het geboden alternatief niet volledig naar wens is. Heeft u de de klinkers al verwerkt? Zo niet, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen (telefonisch of per e-mail). Getrommelde klinkers kunnen altijd hoekjes missen, dit is bij ons in de showroom en showtuinen ook duidelijk te zien. Dit valt na verwerking meestal een stuk minder op en dit is anderzijds ook de charme van een getrommelde steen. Wij zijn van mening dat 1 ster dan ook wel erg negatief is voor een getrommelde steen waar u zelf akkoord op heeft gegeven als alternatief voor een steen met een in uw ogen te lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Alles lag klaar. Werd geladen. Iedeeeen vriendelijk

Goedemorgen Ad, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Ik zal de complimenten delen met het team. We zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Product geleverd conform bestelling

Levering gevraagd vroeg in de ochtend, om 07:40 stond de vrachtwagen voor de deur!!

Beste Jaap, Bedankt voor uw review, fijn dat we konden voldoen aan uw wens m.b.t. levering. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Goede, vriendelijke en snelle service

De service was goed. Het contact wat ik had via de mail was vriendelijk en ze hielpen me goed toen iets wat ik wilde er niet was, door een goed alternatief te bieden. Ik ben erg tevreden!

Beste Floor, Bedankt voor uw positieve reactie, daar zijn we uiteraard erg blij mee. We hopen u nog eens te begroeten bij ons in de showroom of online. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Vijf sterren als de bezorging gepland was

Werd op een dag ineens gebeld door de vrachtwagenchauffeur dat hij de levering kwam leveren, echter was ik aan het werk, er was geen mail gestuurd dat de levering plaats zou vinden. Verder was alles top

Beste Rick, Bedankt voor uw review. We zullen uw aanmerking delen met onze vervoerder, dit hoort normaal gesproken wel te gebeuren. Veel plezier met uw bestelling en we zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Snelle en goede levering van de big bags met zand

De big bags werd op de gevraagde plaats neergezet

Beste Ton, Bedankt voor uw beoordeling. U weet ons te vinden de volgende keer ;) Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima snel geregeld

Beste Richard, Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Over Swanenberg Handelsonderneming B.V.

Welkom bij Swanenberg, sinds 1996 een begrip in sierbestrating in de regio 's-Hertogenbosch. Door de passie voor sierbestrating en de jarenlange ervaring in de branche mogen wij ons met recht de specialist in sierbestrating noemen. In onze showroom en showtuinen aan de Rosmalensedijk vindt u het grootste assortiment in de regio, waar we alles duidelijk gepresenteerd hebben. Ook op deze site kunt u ons uitgebreide assortiment bestratingsmaterialen bekijken. De materialen zijn direct te bestellen en veelal direct uit voorraad leverbaar.