Goede ervaring

Goede ervaring

Goedemorgen Trudy, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u tevreden bent. We verwelkomen u graag nog eens, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Wat ze op voorraad hebben leveren ze snel

Goedemorgen Benjamin, Bedankt voor de review, we zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Alles netjes klaargezet en geholpen bij het inladen

Goedemiddag Toon, Vriendelijk bedankt voor uw review en fijn dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Top service!

Telefonisch vriendelijk en goed geholpen. Daarna bestelling makkelijk online doorgegeven. Ik zou 4 zware U-blok elementen zelf ophalen maar onverwachts stond chauffeur 's-morgensvroeg voor de deur. Het werd gebracht! Helemaal super, wat een service! Volgende keer weer naar Swanenberg.

Beste Hein, Bedankt voor de review en fijn dat u blij bent met onze service, iets wat hoog in het vaandel staat bij Swanenberg. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

webshopervaring moet nog flink bijgespijkerd worden

op site staat binnen 5 dagen na 6 dagen nog geen contact opgenomen , ben ik zelf gaan bellen en konden de order niet vinden n, toen ik zei dat ik via de site de bestelling gedaan had , werd er gezegd , dan ga ik daar kijken, en toen was het snel genoeg geregeld

Beste heer Van der Donk, Allereerst dank voor uw beoordeling en feedback. Vervelend dat er niet proactief contact met u is opgenomen. Gelukkig hebben mijn collega's het daarna wel snel opgelost. Ik zal dit intern bespreken om te voorkomen dat dit in de toekomst weer voor komt. Nogmaals dank voor uw vertrouwen. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Is wat ik er van verwachtte.

Beste Toon, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Snellere levering dan verwacht! Goede prijs.

Sneller geleverd dan verwacht en een goede prijs!

Beste Jaap, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat we uw verwachtingen hebben overtroffen. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima service, en snelle levering.

Prima service, en snelle levering.

Goedemorgen, Allereerst de beste wensen voor 2022 en bedankt voor uw review. We zijn u in 2022 wederom graag van dienst, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima bedrijf

Goede communicatie, prima levering.

Beste Floor, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. We zien u graag nog eens terug, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Klinkers komen niet overeen met plaatjes op website

Een heel hoog percentage van de gekochte klinkers hadden grote beschadigingen. We wisten dat getrommelde klinkers af en toe een klein hoekje zouden missen, maar dit was echt niet meer overeenkomend met wat er op de website beloofd was.

Goedemorgen Jos, Jammer dat het geboden alternatief niet volledig naar wens is. Heeft u de de klinkers al verwerkt? Zo niet, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen (telefonisch of per e-mail). Getrommelde klinkers kunnen altijd hoekjes missen, dit is bij ons in de showroom en showtuinen ook duidelijk te zien. Dit valt na verwerking meestal een stuk minder op en dit is anderzijds ook de charme van een getrommelde steen. Wij zijn van mening dat 1 ster dan ook wel erg negatief is voor een getrommelde steen waar u zelf akkoord op heeft gegeven als alternatief voor een steen met een in uw ogen te lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Alles lag klaar. Werd geladen. Iedeeeen vriendelijk

Goedemorgen Ad, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens is verlopen. Ik zal de complimenten delen met het team. We zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Product geleverd conform bestelling

Levering gevraagd vroeg in de ochtend, om 07:40 stond de vrachtwagen voor de deur!!

Beste Jaap, Bedankt voor uw review, fijn dat we konden voldoen aan uw wens m.b.t. levering. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Goede, vriendelijke en snelle service

De service was goed. Het contact wat ik had via de mail was vriendelijk en ze hielpen me goed toen iets wat ik wilde er niet was, door een goed alternatief te bieden. Ik ben erg tevreden!

Beste Floor, Bedankt voor uw positieve reactie, daar zijn we uiteraard erg blij mee. We hopen u nog eens te begroeten bij ons in de showroom of online. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Vijf sterren als de bezorging gepland was

Werd op een dag ineens gebeld door de vrachtwagenchauffeur dat hij de levering kwam leveren, echter was ik aan het werk, er was geen mail gestuurd dat de levering plaats zou vinden. Verder was alles top

Beste Rick, Bedankt voor uw review. We zullen uw aanmerking delen met onze vervoerder, dit hoort normaal gesproken wel te gebeuren. Veel plezier met uw bestelling en we zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Snelle en goede levering van de big bags met zand

De big bags werd op de gevraagde plaats neergezet

Beste Ton, Bedankt voor uw beoordeling. U weet ons te vinden de volgende keer ;) Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima snel geregeld

Beste Richard, Bedankt voor uw beoordeling. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima afgehandeld

Zou het u zeker aanbevelen

Beste Rieky, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat alles naar wens is verlopen. Daar doen we het voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Prima geregeld

Makkelijk, goed en redelijke prijs

Beste Floris, Bedankt voor de positieve review. We zien u graag nog eens terug, online of offline. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Ontzettend vriendelijke en bekwame dienstverlening.

De behulpzame en vriendelijke werknemers luisteren goed naar en helpen je een passend product te vinden. Vergissingen worden snel opgelost waarbij je als klant altijd goed geholpen wordt. *****

Beste Bram, Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Makkelijk besteld, vlot geleverd

Klant vriendelijk en houden zich aan de afspraak.

Beste Peter, Bedankt voor uw positieve review en fijn dat uw ervaring positief is geweest, daar doen we het voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Het was allemaal netjes voor elkaar.

Dat het allemaal goed op tijd was ,we hadden niks te kort alles was gewoon goed.

Beste Arie, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat u tevreden bent. Daar doen we elke dag weer ons uiterste best voor! We begroeten u graag nog eens in onze showroom of via de digitale kanalen. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Top voor elkaar!

Voor onze nieuwe tuin hadden wij natuursteen opsluitbanden nodig en dat viel nog best tegen. Na wat rondbellen hadden we bij Swanenberg succes. Netjes te woord gestaan, kundig en behulpzaam! Enige verbeterpuntje is dat de levering onaangekondigd voor de deur stond, in tijden van Corona en veel thuiswerken geen probleem maar een seintje vooraf was fijn geweest. Materiaal is echter volledig naar wens en daar gaat het om, al me al een aanrader!

Beste Gerbert, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw zoektocht bij ons geëindigd is en goed bevallen is. Vervelend dat het exacte levermoment niet met u gecommuniceerd is. Ik heb dit doorgegeven aan onze afdeling planning zodat dit in de toekomst beter wordt gecommuniceerd. We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Alles goed zo was afgesproken.

Materiaal was goed en de prijs ook. Dus zeker tevreden..

Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling en goed om te horen dat u tevreden bent, daar gaan we natuurlijk voor! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Fijne, snelle en vriendelijke service

Al meerdere malen bij Swanenberg stenen en tegels voor de tuin gekocht, altijd vriendelijk geholpen, denken mee en altijd bereid mee te kijken voor passende oplossingen. Top! Danielle van de Wiel

Goedemorgen mevrouw Van de Wiel, Bedankt voor uw beoordeling. Goed te horen dat alles naar volle tevredenheid is, daar doen we het voor! We zien u graag weer terug bij ons in de showroom of via de webshop. Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Jammer dat de tegels die ik voor ogen had niet op voorraad waren. Er is mij toen een goed alternatief aangeboden.

Beste Theo, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent met het alternatieve aanbod. Wij zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Team Swanenberg sierbestrating

Over Swanenberg Handelsonderneming B.V.

Welkom bij Swanenberg, sinds 1996 een begrip in sierbestrating in de regio 's-Hertogenbosch. Door de passie voor sierbestrating en de jarenlange ervaring in de branche mogen wij ons met recht de specialist in sierbestrating noemen. In onze showroom en showtuinen aan de Rosmalensedijk vindt u het grootste assortiment in de regio, waar we alles duidelijk gepresenteerd hebben. Ook op deze site kunt u ons uitgebreide assortiment bestratingsmaterialen bekijken. De materialen zijn direct te bestellen en veelal direct uit voorraad leverbaar.