We zijn heel blij met de mooie poorten

Vakmensen! Er werd snel op mails en belletjes gereageerd. De poorten die wij graag wilden hadden we op een foto staan. Deze zijn exact nagemaakt. We zijn er erg blij mee. De plaatsing ging ook netjes. Alles volgens afspraak. Zeker aan te bevelen!

Heldere communicatie en afspraken !!

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Ze doen wat ze beloven en zijn zeer behulpzaam bij eventuele vragen. Ook de kwaliteit van de geleverde producten is zoals beloofd.

uiterst snelle verzending

perfekt

Je Word goed geholpen en geduldig

prima service en snelle levering

Prima service, snelle levering. Dag van levering was in overleg, wat erg prettig was!

Goede service en snelle levering

Fijn geholpen en meedenkend

Prima geholpen en advies ontvangen op de locatie. Snelle levering alsook nabestelling

Super super super service

Dit bedrijf heeft de beste service ooit! Ook jaren later nog Echt geweldig! Rein Mercha

Top service naverkoop

Dikke pluim vr de service naverkoop ! Perfect telefonisch geholpen Proficiat

Goed mooi bedrijf

Een mooi bedrijf die fantastische kwaliteit levert. Afspraak is afspraak Kortom wij raden dit bedrijf zeer zeker aan

Super makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijke site duidelijke foto's makkelijk te bestellen en snel geleverd kort om super geweldig kan het zeker aanbevelen.

Top bedrijf

Mooie poort tegen goede prijs en dito service

We hebben een poort op maat laten maken van Padoek hout. Netjes gemaakt en afgewerkt. Het plaatsen kende wat tegenslag, maar is goed opgelost. Offertetraject, contact en betalingen allemaal netjes en accuraat. Kortom: heel tevreden.

Koop nooit iets zonder het eerst te hebben gezien. Dit was de eerste keer, via de website besteld en aanbetaald. Moet zeggen, had nog even mijn bedenkingen, maar dit bedrijf komt zijn afspraken perfect na. En in ons geval lieten zij een mooie inrij poort achter. Gemonteerd en wel. Grote klasse .

Echte parate kennis van de producten!

Veel kennis, duidelijke informatie, goede producten voor een redelijke prijs en snelle levering. Zeker aan te bevelen!

Super kwaliteit en plezierige en vakkundige installatie

Goed oog voor detail en het hout is mooi en stevig

Goede ervaring mee

Accurate afhandeling

Mijn bestelling is correct en binnen 24 uur zelfs afgeleverd.

perfecte service.

bestelling gedaan. netjes op tijd geleverd. product zelf geïnstalleerd en zijn door poortenhekwerk.nl super goed telefonisch geholpen. ze namen echt de tijd om het perfect uit te leggen.

Snelle levering en materiaal van hoge kwaliteit.

Heel goede service en top materiaal

Beste Jef, Wat vervelend om te horen dat het pakket nog steeds niet is aangekomen. De bestelling hebben wij 12 maart om 19:07 ontvangen en ook op 12 maart om 20.12 aangeboden bij onze vervoerder PostNL. Zojuist hebben wij contact opgenomen met PostNL en blijkt dat het pakket niet te traceren valt. Helaas hebben wij dit niet mogen vernemen waardoor wij niet eerder actie konden ondernemen. Wij zullen vandaag (17 maart) een nieuwe bestelling naar u toesturen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Poortenhekwerk.nl

Persoonlijk betrokken

Bij poortenhekwerk geven ze snel advies. Ook bij vragen na de levering men schroomt niet om een telefoontje te plegen om zo het vraagstuk beter op te kunnen lossen. Mooie producten tegen een scherpe prijs

Prima advies, goede communicatie en keurig werk

super snel en correct!

Over Poortenhekwerk.nl

Bij poortenhekwerk.nl bent u aan het juiste adres voor toegangspoorten, inrijpoorten, poortopeners, hekopeners en hang- en sluitwerk.