Fijn bedrijf

Ondanks 2 rechterhanden waren er toch een paar dingen die ik niet goed had gedaan en dus vastliep Thijs maakt altijd tijd om je te woord te staan en denkt mee in oplossingen

Heb een goede ervaring.

mooi hek en fijne communicatie

Telefonisch en per mail een op maat gemaakte eiken (3 delige) poort besteld incl alle benodigdheden. De bestelling stond klaar op de afgesproken dag en ik werd heel blij van de kwaliteit van het hek, bevestigingsmaterialen, sloten en automatisering. Ze zijn goed bereikbaar en de instructies op hun site als ook de beschrijvingen bij de producten is goed en duidelijk. Een aanrader!

Goed geregeld

Makkelijk bestellen en op tijd ontvangen

Snel en overzichtelijk

Overzichtelijke site, snelle levering.

Vlotte plaatsing

Goede uitleg bij de installatie en motor doet Het werk prima.

Snel en correct

Zeer snelle levering, mensen bellen zelf terug als ze zien dat je gebeld hebt , staan steeds klaar voor telefonisch support

Sterk spul

Precies wat ik zocht in zwarte coating. Snel geleverd

Top materiaal

Werk uitstekend en kwa uitleg die je vind op de website heel goed en duidelijk alleen meer bijhorende stukken die niet op het net staan de rest top

Snelle levering, goed product

Vriendelijke en snelle service

goeie spullen, reactie op vragen is zeer snel

Bestellen leveren en klaar

Goed product naar mijn verwachting.

Zeer snelle opvolging

Snel en goed!

Snelle levering en goed product.

Prima product. Beste aftersales!

Ik heb al even geleden (meer dan 2 jaar) een prima poortopener besteld bij Poorenhekwerk.nl. Doet gewoon wat hij moet doen, feilloos al meer dan 2 jaar. De zon en de wind krijgen er geen vat op, wat mij aantoont dat het product voorlopig gewoon goed is overdacht en gefabriceerd. Ik had laatst de meegeleverde opener defect (geen idee hoe, maar zelfs een nieuwe batterij was niet de oplossing). Ik bel op, krijg Thijs direct aan de telefoon en stuurt zelfs na de garantietermijn gewoon zonder pardon een nieuwe opener. Het hoeft niet, maar toont aan dat wat Thijs zegt (het staan achter zijn producten en als het niet goed is, dan moet het beter) ook na + 24 maanden gewoon doet! Dat is super prettig en een voorbeeld voor vele webshops!

Goed product

Makkelijk te installeren en snelle levering

Service en levering top

Wouden voor ons nieuw huis waar het hekken manueel was een pomp . Eventjes sturen met dit bedrijf en Direct de juiste pomp aangewezen gekregen en snelle levering. Ook na de levering nog tips gehad voor het aansluiten , staan altijd paraat voor te antwoorden op je vragen ! Zeker een aanrader

Goede doordachte service

Als je iets besteld kijken ze het na of het klopt en bij mekaar past, of te combineren is. Zoniet nemen ze contact met je op, en ..... komen met een mogelijke oplossing

Gewoon weg top!

Ik had een paar vragen en deze zijn keurig behandeld geweest, uitleg was in orde. Alles netjes kunnen monteren en werkt zoals het moet. Een zeer tevreden klant.

Top geregeld !!

Gebeld en prima geholpen top. Volgende dag in huis en alles compleet!!

Zeer goede service en advies

Na enig mailcontact omdat de website niet goed werkte toch de ( in mijn ogen) benodigde spullen kunnen bestelllen. Direct na mn bestelling gebeld dat ik overbodig veel accesoires had besteld, direct aangepast door het bedrijf en het teveel betaalde geld gecrediteerd. Dus super tevreden met de service!!!

Zeer te vreden

Zeer snel geleverd, zending goed aangekomen

Poortenhekwerk.nl heeft ons een mooie eiken poort geleverd. De service aan de voorkant was fijn, de montage door 2 jonge mannen was top, en dezelfde dag om 18:30 nog belde Thijs om te vragen of alles naar wens was. Heel fijn geholpen en we zijn blij met de poort. Nogmaals bedankt!

Top product snel geleverd

Top product snel geleverd

Over Poortenhekwerk.nl

Bij poortenhekwerk.nl bent u aan het juiste adres voor toegangspoorten, inrijpoorten, poortopeners, hekopeners en hang- en sluitwerk.