prijs is te hoog

ik heb mondkapjes besteld voor de 2e keer. navergelijking blijken de prijzen buiten proportioneel hoog

overbodig

geen commentaar ,stop met dit soort vraagstellingen

Goede kwaliteit e snelle levering

Uitsteken, kan dit bedrijf aanbevelen

Jammer dat 1 van de 20 ffp2 mondneuskapjes een DOA (dead on arrival) was.

Ostrichoo mondneusmasker OST200A type IIR: + Elastieken zijn voldoende dik en lang. Daardoor draagt het masker comfortabel. + Vrij lange neusklem. Daardoor voor brildragers beter instelbaar. Voorkomt beslagen brilglazen. + Inderdaad R: buitenste laag laat (regen)water niet door. Belangrijk nu ook in de drukke buitenruimte een mondkapje wordt verwacht - Wel CE + certificaatnummers op de doos vermeld, maar welk instituut het certificaat heeft afgegeven Ostrichoo halfgezichtskapje OST500C ffp2/KN95: + Enkele mm's groter dan andere kapjes en betere pasvorm. Daardoor geschikter voor Westerse gezichten. - Bij eén van de twintig kapjes lieten elastieken en metalen neus direct los, vermeld. 5% uitval is een percentage dat ik ook bij andere leveranciers tegenkom - Op de kapjes staan geen type-nummer en geen BSI-nummer vermeld. Kapjes mogen daardoor eigenlijk niet als gecertificeerd worden verkocht.

Van bestelling to aan deur alles in één keer binnen!!

Geachte Dames/Heren, Uit het ziekenhuis gekomen na een polikliniek bezoek viel mij jullie dozen mondkapjes op die de laatste 6 weken bij binnen komst worden uitgedeeld. Eén om er zeker van te zijn dat iemand een frisse mond/neus kapje gebruikt. Opvallend daarbij is de perfecte pasvorm. Die wilde ik ook thuis zien te krijgen/kopen, jullie naam ingetikt en direct raak een jullie website gevonden en besteld. Binnen twee dagen perfect ontvangen dus zeer goed! Met vriendelijke groet, René van Eck van der Sluijs

Je krijgt wat je wilt hebben, binnen een paar dagen thuisgestuurd

Ik heb mondneus maskers FFP2 gekocht.

U was te laat met afleveren. Zal maandag komen maar kwam dinsdag.

Verder goed geleverd

Heel erg goed.

Snelle levering. Totaal geen probleem.

Goed geregeld!

Snel en redelijke prijs. Goede order informatie.

Perfect!

Goed product , perfect geleverd

wederom goed en snel geleverd.

Goed product, snel geleverd

Handig deze kleinere verpakking en goed product

Zeer snel, prima kwaliteit en faire prijs

Wat hierboven staat is zoals ik dat meerdere keren heb ervaren. Bij een vraag per e-mail kreeg ik snel antwoord. Dus ik zou niet weten wat ik meer zou wensen.

Goed materiaal, snelle levering

Goed materiaal, snelle levering

Goed begrijpbare website, eenvoudige bestelprocedure en snelle levering.

Ruime keus en super snelle levering.

Snel en correct

snelle en correcte afwikkeling vd bestelling

betrouwbaar, goede kwaliteit. correcte verwerking van bestelling

Snelle betrouwbare service

Goed prodcut, ik voel me goed beschermd in het dagelijkse verkeer

Goed product en op tijd geleverd

Het product werd op het afleveradres tijdig en in goede orde ontvangen.

Snelle levering, goede kwaliteit producten

geweldig

's-avonds besteld en de andere dag in huis. TOP!!!

In orde!

Is prima verlopen!

Over Ostrichoo

Naast de veiligheid van de Nederlandse consument, denken wij nu ook aan uw gezondheid. In deze zware tijden, door het Corona virus, staat Ostrichoo alsnog voor u klaar. We gebruiken onze krachten en connecties om u te voorzien van mondkapjes tegen de kostprijs van de fabrikant. Wij vinden het belachelijk dat de prijs van de mondkapjes in zo'n korte tijd is geëxplodeerd. We zetten ons maximaal in tegen het Corona virus, want samen staan we sterk! Wat wij normaal doen? We zijn een jong en innovatief bedrijf welk een e-bike produceert die in 30 minuten volledig is opgeladen en veel veiliger is in gebruik. Door het gebruik maken van een supercondensator als accu zijn onze e-bikes niet alleen super snel opgeladen, maar gaan onze accu's ook 2x zo lang mee, is deze veel veiliger in gebruik en is de accu milieuvriendelijk. Hoe veilig? Onze supercondensatoren worden nooit warm bij gebruik en de kans op explosie & brand zijn daarom ook nihil.