Altijd goede service en snelle levering

Meerdere keren al besteld en altijd zeer tevreden.

De levering van de mondkapjes waren zoals voorgesteld en ook wat levertijd betreft correct uitgevoerd.

Snelle levering, prima prijs

Vertrouwde leverancier sinds begin pandemie. Goede spullen, goede prijs.

Goede uitleg van alle soorten mondkapjes en een snelle levering.

Toppers

Doen alles zoals het hoort

Ik kocht de mondkapjes die ik al eens eerder had gekocht. Zaten perfect.

Tochpassen deze minder goed terwijl het dezelfde soort was die ik kocht. Wat jammer. Want nu kieren ze wat….dat is niet de bedoeling … Groet, Ilse

Supersnellejelle

Ondanks corona en tekorten overal een 1 dags levering. Goed op orde !

Snelle correcte levering. Goed product

Makkelijke bestelwijze, product werd volgens afspraak snel en correct bezorgd

Prima ervaring

Website werkt prima en is duidelijk. Nette en snelle levering

Goed.

Goede levering.

Prima geregeld

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, uitgebreide informatie over de snelle levering, goed product.

De afhandeling van de bestelling ging echt als een trein Binnen een dag binnen. Top

Snelle levering besteld product!

Een betrouwbare onderneming, komt de op de website weergegeven leveringsvoorwaarden na!

Snelle levering en je werd hierover op de hoogte gehouden.

uitstekend

super snelle levering

Koop hier geen mondkapjes!

De prijzen lijken zeer interessant, alsook het verkoopverhaal dat men de kapjes in China laat maken met door hen opgestuurde grondstoffen, en de kapjes hier in NL laat testen en verpakt. In werkelijkheid komt de CE-code op de kapjes niet overeen met wat er op de doos staat en is er online geen testrapport te vinden/te checken. Erger nog: de kapjes zijn bar en bar slecht geproduceerd: - de ijzeren neusclips laten los (de lijm hecht niet goed aan de stof) - de lagen stof laten los bij de minste geringste trekbeweging. Ik heb het bedrijf de kans gegeven te reageren op mijn mail die ik hen met deze klachten heb gestuurd. We zijn bijna een week verder en heb geen enkele reactie gehad op mijn klachten en vragen. Het enige dat ik krijg zijn herhaalde verzoeken om een review te plaatsen over de aankoop. Bij deze dus. Ik overweeg een melding te maken bij de NVWA. Al met al: de FFP2 maskers van Ostrichoo moet je niet kopen!

Beste heer Helmond, We zijn erg geschrokken van uw review. Dit is absoluut niet wat wij onze klanten willen laten ervaren na aankoop van onze producten. Naar welk mail adres heeft u uw klacht gestuurd? Als u zo vriendelijk wilt zijn om te mailen naar [email protected] of even contact op nemen per telefoon, dan zullen wij ervoor zorgen dat wij tot een gepaste oplossing gaan komen. Met vriendelijke groet, Team Ostrichoo

U

Was heel goed, zeer positie over het afhandelen van de bestelling en levering

Product voldoet aan verwachtingen en volgens afspraak snelle levering.

De werkelijkheid en de verwachtingen die de website geeft zijn gelijk. Goed product en snelle levering.

perfect !

snelle levering, alles is perfect verlopen

Levering snel, maar geen antwoord op vraag

Ik vïnd de productie en controledatum vd mondmaskers niet terug . Op de doos staat dat ze binnen in de verpakking of op de maskers staan, maar ik zie ze daar niet . Ik vroeg daarom om raad maar kreeg geen antwoord.

Wordt altijd snel en netjes geleverd.

Zeer prettig

goed materiaal

Elastiek te kort voor de meeste mensen

Snelle en correcte levering in de avond. Super!

Snelle en correcte levering. Na 18.00 uur. Super!

onvolledig pakket

factuur INV2021-1274 Er zijn 7 pakjes bezorgd in plaats van 10, er ontbreken 3. Bovendien was het pakket te klein om er 10 te bevatten.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede service.

Snelle levering en zeer goede service

Over Ostrichoo

Naast de veiligheid van de Nederlandse consument, denken wij nu ook aan uw gezondheid. In deze zware tijden, door het Corona virus, staat Ostrichoo alsnog voor u klaar. We gebruiken onze krachten en connecties om u te voorzien van mondkapjes tegen de kostprijs van de fabrikant. Wij vinden het belachelijk dat de prijs van de mondkapjes in zo'n korte tijd is geëxplodeerd. We zetten ons maximaal in tegen het Corona virus, want samen staan we sterk! Wat wij normaal doen? We zijn een jong en innovatief bedrijf welk een e-bike produceert die in 30 minuten volledig is opgeladen en veel veiliger is in gebruik. Door het gebruik maken van een supercondensator als accu zijn onze e-bikes niet alleen super snel opgeladen, maar gaan onze accu's ook 2x zo lang mee, is deze veel veiliger in gebruik en is de accu milieuvriendelijk. Hoe veilig? Onze supercondensatoren worden nooit warm bij gebruik en de kans op explosie & brand zijn daarom ook nihil.