Bestellen ging vlot, ook de betaling en de volgende dag binnen. Zeer tevreden.

Snel en vlot geleverd

Voor vervolg vatbaar, mocht de voorraad weer eens bijna op zijn.

snel en juist

perfecte firma top

alles in orde snelle levering

EENVOUDIG TE BETALEN en snel geleverd conform planning in Nederland.

Goed. Men heeft mij zelfs gebeld vanwege een vermeend geautomatiseerd betalingsprobleem.

zeer snelle levering en uitstekend product

zeer aan te raden

Prima.

Levering zoals afgesproken.

Zeer klantgericht en prima service

Zeer klantgericht en prima service

Zeeeer vlot en zeer goede prijs - kwaliteit

ZEER GOED

POSITIEF

Het was ok.

De levering ging vlot. Alleen jammer dat er bij de mondmaskers voor kinderen meer roze in de doos waren dan blauwe. Dit mocht wel vermeld worden bij uitleg van mondmaskers.

Tevreden⭐️

Van bestelling tot bezorging verliep prima!

Vlotte afhandling

Alles ging zonder problemen

Elastiekjes laten telkenmale los.

Ffp2 maskers bevallen goed ware het niet dat de elastiekjes loslaten. Jammer.

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Masker nog beter, indien één maat kleiner en iets langer elastiek

Ik vind het fijn als een masker in een punt loopt. Voor mij is dat makkelijker met ademhalen. Het zou fijn zijn als ik één maat kleiner zou kunnen bestellen, want nu schuift ie vaak omhoog tot in mijn ogen. Het elastiek zou daarentegen iets langer mogen, want nu klapt één oor vaak dubbel.

Matige mondkapjes, snel kapot

De elastiekjes laten wel erg snel los

snel geleverd

Snelle levering van het gewenste product

Goede keuze. Bestelde kwam volgende dag al.

In een oerwoud aan mondmaskers is het vinden van een 'veilig' masker echt lastig. Wij hebben gisteren een doos FFP2 maskers besteld en vandaag al ontvangen. Ik heb het volste vertrouwen dat we met deze maskers goed beschermd zijn, mits we ons zelf ook aan de regels houden. De bijgevoegde handleiding was zeer helder en ook de eerste die ik heb gezien bij een doos maskers.

Prima service, snel en efficiënt !

zie boven

Snel en accuraat

Goed product doen wat ze zeggen

Goed product doen wat ze zeggen. Alles altijd netjes en keurig op tijd bezorgd.

Florijnstraat 6 2988CL Ridderkerk

06 36107073

Over Ostrichoo

Naast de veiligheid van de Nederlandse consument, denken wij nu ook aan uw gezondheid. In deze zware tijden, door het Corona virus, staat Ostrichoo alsnog voor u klaar. We gebruiken onze krachten en connecties om u te voorzien van mondkapjes tegen de kostprijs van de fabrikant. Wij vinden het belachelijk dat de prijs van de mondkapjes in zo'n korte tijd is geëxplodeerd. We zetten ons maximaal in tegen het Corona virus, want samen staan we sterk! Wat wij normaal doen? We zijn een jong en innovatief bedrijf welk een e-bike produceert die in 30 minuten volledig is opgeladen en veel veiliger is in gebruik. Door het gebruik maken van een supercondensator als accu zijn onze e-bikes niet alleen super snel opgeladen, maar gaan onze accu's ook 2x zo lang mee, is deze veel veiliger in gebruik en is de accu milieuvriendelijk. Hoe veilig? Onze supercondensatoren worden nooit warm bij gebruik en de kans op explosie & brand zijn daarom ook nihil.