Goed product, Goede prijs, Snelle levering !

Aanrader

Goed product met zeer snelle levering

De website van Ostrichoo medical geeft zeer uitgebreide informatie.

Fijn dat de ruimte waar de test werd afgenomen en zo groot is

Fijn dat de ruimte groot was en een aantal personeelsleden was heel vriendelijk en aan de andere kant vond ik het niet zo gemakkelijk dat personeel voor de ingang stond te stoeien en de persoon waar ik mij aanmeldde reageerde ongeduldig toen ik hem niet verstond.

Zeer snelle levering van FFP2-maskers. De volgende dag al in huis! Prima product. Ik bestel hier zeer zeker vaker.

tevreden

De kwaliteit van de mondkapjes waren goed, weinig op aan te merken. Bezorging was ook snel.

goede service

Snelle levering, en de pasvorm van de mondmaskers zitten perfect. Naar mijn mening dus zeker een aanrader.

prettig

Goede service en snelle levering, ook ben ik ontzettend tevreden over de kwaliteit van de mondkapjes.

aanschaf medische mondmaskers

Bestelling on-line was makkelijk Vlot geleverd.

zitten goed

k heb ze nog niet gebruikt, maar 1e indruk is goed. Ze zitten goed om het gezicht en sluiten goed af.

Erg fijne ervaring met dit bedrijf. Ze weten wat ze verkopen en levering ging ook heel vlot.

Goed advies en snelle levering

Na veel zoeken hier goed advies

Deskundig en vriendelijk personeel

Goede ontvangst en zeer accuraat te werk gaan met in achtneming van de geldende regels.

Geweldig!!

Zondagmiddag had ik de mondmaskers besteld. Maandagmiddag kon ik de mondmaskers in ontvangst nemen. Ik woon in Antwerpen!!

Snelle, correcte klantvriendelijke afhandeling

Zeer goef

Levering precies volgens afspraak

Geen

Nog steeds niet ontvangen

Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen. Go parcel heeft zojuist laten weten dat ik contact met jullie moet zoeken .

Beste mevrouw Lankreijer, Onze excuses voor het ongemak, wij hebben net voor u gekeken en helaas is er vertraging met de zending door de bezorgservice. Wij kunnen hier vrij weinig aan doen, maar willen u toch graag helpen. Wij hebben zojuist de bestelling opnieuw voor u geplaatst, en het pakketje zal dus spoedig bij u arriveren. De vertraagde bestelling zal hoogstwaarschijnlijk alsnog bij het opgegeven adres geleverd worden, maar wij vragen u dan om deze bestelling te weigeren aan de deur zodat het pakketje automatisch en kosteloos geretourneerd wordt. Als we nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag. Met vriendelijke groeten, Manuel Remijnse Ostrichoo Medical

Te duur

Schandalig duur ik heb ze nu 40 stuks voor 21euro bij jullie 20 voor 50 euro dus jullie begrijpen dat ik jullie niet aan beveel

Beste heer van der Mee, U heeft dan ook de duurste variant maskers gekocht bij ons. FFP2 maskers zijn al verkrijgbaar bij ons vanaf €30 euro. Daarnaast zijn onze maskers van medische kwaliteit met alle benodigde certificeringen. Kwaliteit boven kwantiteit, want het gaat hier wel om uw gezondheid. Met vriendelijke groet, Michael

Waardeloze maskers: touwtjes laten snel los

Waardeloze maskers: touwtjes laten snel los

Beste Barry, Heel vervelend om te horen, we staan voor onze kwaliteit, dus we bieden u graag de mogelijkheid om alles kosteloos te retourneren en nieuwe maskers ter compensatie te krijgen. We horen graag of u hiermee akkoord gaat. Met vriendelijke groet, Michael

Goede bedrijf met snelle service

Ik heb klein-maat mondmaskers besteld en heel blij mee met kwaliteit en zijn service.

Mondkapjes

Mijn mondkapjes gingen steeds stuk,,ze hadden gelijk nieuwe gestuurd zou andere krijgen.Maar bij aankomst waren het weer dezelfde ,ik moest de andere partij terug sturen.Ik heb gevraagd hoe het met de verzendkosten gaat hij terug sturing,maar nog geen antwoord.Ik heb geen vertrouwen in dezelfde mondkapjes.

Beste mevrouw de Vries, Wat vervelend om te horen, wij zijn bang dat er wellicht een kleine miscommunicatie is geweest bij het oplossen van uw probleem eerder. Toen door mijn collega gezegd werd dat er andere mondkapjes uw kant op kwamen, bedoelde hij een ander doosje en niet een ander soort mondkapje. ​ Het kan soms voorkomen dat in de groene doos van de FFP2 mondmaskers er een foutief bandje bij zit, dit is vrijwel onvermijdelijk en wij willen toch altijd graag kijken naar mogelijke oplossingen om onze klanten tevreden te houden. Vandaar kwam mijn collega met het initiatief om u geheel kosteloos een nieuw doosje op te sturen. Ik hoop u hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven, als wij nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag. ​Met vriendelijke groeten, Manuel Remijnse Ostrichoo Medical

goed product.

mondkapjes zitten prettig en werken in voldoende mate. vooral de snelheid van levering was goed, en de kwaliteit van de bezorger was bijzonder goed. mondkapje voor, afstand gehouden, zo heb ik het nog niet eerder meegemaakt!

erg dubbel

ik draag een hoortoestel en als ik voorzichtig probeer het oor elastiek van het mondkapje er naast te brengen laat het elastiek los en kan ik het kapje weggooien. Het elastiek moet veel steviger aan het mondkapje verbonden worden. Jammer, want op zich sluit het kapje mooi af en laat het redelijk ademen toe. Ook de bril beslaat niet dankzij de goede pasvorm

Vlotte service, tijdige levering

Wel betaald maar niets ontvangen.

Vorige week mondkapjes besteld, geen bevestiging ontvangen en geen mondkapjes. Uiteraard werd het bedrag, plm. 36,00 euro, wel afgeschreven van mijn rekening. Ik zou het prettig vinden als dit naar genoegen wordt opgelost.

Slechte kwaliteit

Ik heb voor 60 euro mondkapjes bestel de kwaliteit is zo slecht dat ik niemand aanraad ze te kopen. Alle elastiekjes Karen los zodra hé het opzet.

Florijnstraat 6 G

2988CL Ridderkerk

06 36107073

Over Ostrichoo

Naast de veiligheid van de Nederlandse consument, denken wij nu ook aan uw gezondheid. In deze zware tijden, door het Corona virus, staat Ostrichoo alsnog voor u klaar. We gebruiken onze krachten en connecties om u te voorzien van mondkapjes tegen de kostprijs van de fabrikant. Wij vinden het belachelijk dat de prijs van de mondkapjes in zo'n korte tijd is geëxplodeerd. We zetten ons maximaal in tegen het Corona virus, want samen staan we sterk! Wat wij normaal doen? We zijn een jong en innovatief bedrijf welk een e-bike produceert die in 30 minuten volledig is opgeladen en veel veiliger is in gebruik. Door het gebruik maken van een supercondensator als accu zijn onze e-bikes niet alleen super snel opgeladen, maar gaan onze accu's ook 2x zo lang mee, is deze veel veiliger in gebruik en is de accu milieuvriendelijk. Hoe veilig? Onze supercondensatoren worden nooit warm bij gebruik en de kans op explosie & brand zijn daarom ook nihil.