Alles naar tevredenheid verlopen

Snelle levering, goed verpakt, apparaat werkt goed. Enig minpuntje het maat vul bekertje was kapot.

Perfecte behandeling

Goed initiatief om op deze manier dingen van de afvalberg te redden. Snelle levering, goede service, t apparaat wat ik gekocht had werkt helaas niet, n mail gestuurd meteen reactie en binnen n dag geld terug ontvangen.

Bijna als nieuw

De warme drank houder zag er super goed uit , enige minpuntje was de aanslag aan de binnenkant. Met een klein schuursponsje heb ik het na even boenen weg gekregen, wat volgens mij net iets te veel aanslag was om te zeggen dat het als nieuw was. Verder dik tevreden en raad ik het sowieso aan!

Mooi goed werkend apparaat.

Als nieuw.

Product is prima, communicatie iets minder.

Prima product, kwam helaas niet aan in een doos maar gewoon in de originele verpakking. Daar het een kado was had de ontvanger meteen gezien wat erin zat... Na bestelling kreeg ik een bevestiging en daarna niks meer totdat de pakketdienst voor de deur stond. Geen mailtje dat het product onderweg was oid. Nu weet ik dat dus zou er een volgende keer wel gewoon weer bestellen want het heeft me toch geld bespaart en t product is gewoon hetzelfde!

Ze doen wat ze beloven

Mijn eerste ervaring met retourkoop is prima, De Delonghi koffie automaat werkt uitstekend, en werd ook zeer snel geleverd!

Er ontbrak een onderdeel

Onderdeel snel nageleverd, super tevreden!

Goede ervaring

Meerdere keren al besteld bij retourkoop en tot zo ver waren de ervaringen goed.

Snelle levering van nieuw apparaat

Bestellen gaat makkelijk, inschrijvingen goed, dag erna al geleverd, nieuw apparaat met lichte krasjes op de doos,geen probleem dus maar wel mooi 40 % bespaard.

Hele fijn en vriendelijk te woord gestaan toen ik met de klantenservice gebeld heb. Tevens snelle levering. Ook stond er nog een persoonlijke noot van de medewerker op de bon. Helemaal top. Zo wil je behandeld worden.

Top winkel

Pakketje kwam per ongeluk kapot, konden zij niets aan doen. En wel direct me geld terug. Klasse

Welke ervaring?

Welke ervaring?

Pakket netjes op tijd geleverd en werkt prima

Zeker reden om een 2e aankoop te doen bij Retourkoop

Verkeerd product ontvangen

Gekocht Prinses airfryer, maar kreeg een totaal ander model niet compleet en metstuk handvat. Teruggestuurd en geld terug gekregen. Netjes afgehandeld dus.

Onvoldoende

Product beschadigd ontvangen krassen binnenkant lamp

Snelle en professionele verkoop en afhandeling

Snel gekocht bij retourkoop . Artikel was zorgvuldig ingepakt in alternatieve verpakking en op tijd geleverd

prima produkt. zal netjes verpakt.

veel assecoires die ik wrs niet gebruik maar hel;emaal goed.

alles ok

aankoop ,verzending, betaling allemaal goed verlopen

Beetje verwarrend

Positief is jullie policy, om teruggestuurde producten opnieuw op de markt te brengen. Aldus voor een voordelige prijs een quasi nieuw product te kopen. In mijn geval een telescopische heggenschaar gekocht. Het addertje onder het gras zat hem bij de stekker: het betrof hier een Engelse stekker niet compatibel met het Europese netwerk. Natuurlijk niet evident om omvormer Engels -Europees (13A) te vinden. Bracht wat zoektocht en extra kosten met zich mee. Dus een goede omschrijving van het product kan klant frustratie vermijden en jullie site een meerwaarde geven. Het product op zich werkt doet waarvoor het werd gemaakt.

In één woord: Top!

Echt super, al na een dag geleverd en het apparaat is gewoon splinternieuw. Echt geen issue dat de doos niet meer helemaal heel is. Gewoon heel blij mee en heel goed en duurzaam dat het artikel nog gewoon verkocht kan worden. En natuurlijk ook fijn dat wij het artikel goedkoper kunnen kopen :)

Beetje tegenvaller

De Longhi koffiemachine zat ondersteboven in originele doos en doos was aan binnenzijde helemaal doorweekt , omdat waarschijnlijk het waterreservoir nog gevuld was ,toen de eerste kopers het hebben teruggestuurd ?? Dat retourkoop.nl het daarna weer meteen doorstuurt naar ons met een extra papiertje er omheen vinden wij toch een beetje nalatig !? ( laat het pakket dan minstens even opdrogen voordat je het doorstuurt).

Prima alles zoals beloofd

Is mijn 2e aankoop ook dit keer weer snel en goed geleverd. Geen verassingen maar exact zoals beloofd. En dat voor prima prijs.

Ik had een oud type inbouwmagnetron nodig. Gelukkig kon retourkoop die leveren. Erg blij mee.

Snelle levering, goede communicatie, vriendelijke brief in de doos; “veel plezier met uw aankoop”

Retourkoop geeft duidelijke en eerlijke informatie .

Over retourkoop.nl

Retourkoop.nl geeft retour gestuurde artikelen een tweede kans. Tijdens het doorlopen van het retourkoop proces worden retourengoederen in zo'n goed mogelijke staat gebracht. Waarna ze als retour koop worden aangeboden. Dit doet retourkoop op zo'n duurzaam mogelijk manier met als doel om product verspilling tegen te gaan.