Snelle levering. Product in goede orde ontvangen

Het was even zoeken waar ik het precies op moest gaan halen maar werd zeer vriendelijk geholpen door de klantenservice en pakketje stond al klaar toen ik er aankwam.

Snel op te halen en in goede staat

Artikel was in goede staat, zonder gebruikerssporen en is dezefde dag na een bestelling op te halen

Goed te zien dat ook verpakkingsmateriaal wordt herbruikt.

Super snel!

Volgende dag al in huis. Heel blij met de fietsmand, geen schrammetje.

Heel tevreden

Als nieuw kwam hij uit de doos de Panacea light therapy. Ik heb een hernia rug en dan blokkeren mijn benen nogal eens door het zitten. De oplossing om ontspanning in mijn onderrug aan te brengen.

Waardeloos apparaat

Beveiligingscamera niet aan de praat te krijgen via WiFi. Snap nu waarom het een retourtje is.

Blij met het product. Keurig verpakt en snel geleverd.

zo goed als nieuw

Product zo goed als nieuw in originele verpakking (geopend maar niet gebruikt) compleet met alle accessoires en handleiding

Het product was binnen en zag er precies uit zoals op de afbeelding.

Was als nieuw.

Prima artikel. Zou het wel handig vinden als bij afhalen ook het afhaal adres in de mail staat vermeld. kon het ook niet vinden op de website.

Nieuw gereedschap. Wel eerst bij een klant geweest. Was te zien.

Uitstekend!!

Zeer goed! Snel, duidelijk, verzorgd!

Prachtige Pentax verrekijker in nieuwstaat gekocht

Levering was geheel naar wens

Alles goed en fijn geregeld…!

Zie boven

ik vond de website op mijn laptop en ging kijken en vond wat ik nodig had voor mijn fiets tegen een redelijke prijs.

Perfect product

Product zag er goed uit, was ongeopend dus nieuw. Levering, 2werkdagen dus prima. Ik beveel het aan.

Prima product, netjes verpakt, snelle levering

Prima ervaring met retourkoop. Spullen aangekomen en alles klopt. Enige is dat het niet de volgende was aangekomen zo als beloofd - maar dat mag de pret niet drukken.

Uitstekend product met zeer snelle levering

Product wordt juist omschreven. Schade wordt eventueel gemeld. Zeer snelle levering. Nette bezorger.

Prima, na verwachting

Aankoop gedaan zonder ervaring in retourkoop. De verpakking in een kartonnen doosje met daarin het artikel en gebruiksaanwijzing plus beschermingsmiddelen.

Misleidende advertentie

Draadloos toetsenbord met muis gekocht (dacht ik) blijkbaar stond er ergens in de kleine lettertjes dat de muis ontbrak. Ook was het een Franstalig toetsenbord, dat was ook niet duidelijk vermeld. Ik heb de retour koop dus weer retour moeten sturen, erg jammer op deze manier.

Beste Herriët, Het spijt ons te horen dat de informatie over het draadloze toetsenbord en de muis niet duidelijk genoeg was voor u. Bij de producten op de website vermelden we onder productkwaliteit en kwaliteit verpakking of er ontbrekende onderdelen zijn. Na ontvangst van uw retour zullen we direct overgaan tot terugbetaling. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Mocht u verdere vragen hebben of als er iets is waarin we u nog kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Ann - team Retourkoop.

Snelle, goede service!!

Goed product voor mooie prijs. Makkelijk benaderbaar bedrijf bij een probleem met snelle oplossing! Erg tevreden!! Tot de volgende keer!

Komt afspraak na.

snelle levering, artikel volgens verwachting, niet nieuw maar goed genoeg.

snelle levering, artikel volgens verwachting, niet nieuw maar goed genoeg.

Fantastisch!!

Oortjes besteld, heel snel in huis. Helaas deed 1 oortje het niet. Gebeld en direct opgelost. Heel vriendelijk. Erg tevreden, bedankt!

Niels Bohrweg 171

3542CA Utrecht

+31 6 53486121

Over retourkoop.nl

Retourkoop.nl geeft retour gestuurde artikelen een tweede kans. Tijdens het doorlopen van het retourkoop proces worden retourengoederen in zo'n goed mogelijke staat gebracht. Waarna ze als retour koop worden aangeboden. Dit doet retourkoop op zo'n duurzaam mogelijk manier met als doel om product verspilling tegen te gaan.