Goed geregeld

Producten kwamen stuk aan, bedrijf heeft het netjes geregeld met terug gave geld inc verzend kosten

Gewoon goed

Prima produkten niks mis mee snelle levering.n aanrader.

Matig

OP zich was de levering tijdig en goed verpakt maar er ontbrak een poot/houder en een afstandbediening. Was dus incomleet wat heel onhandig is.

Prima koffiezetapparaat, maar zichtbaar gebruikt

Koffiezetapparaat gekocht. Omschrijving op website was dat enkel de doos kapot was. Maar Koffiezetapparaat was zichtbaar gebruikt, aanslag van de koffie zat aan de filter. Jammer dat dit er niet bij wordt vermeld of op z'n minst even wordt schoongemaakt. Apparaat werkt overigens naar behoren.

Heel blij mee.

Mooi concept om geretourneerde producten voor bijna de helft van de nieuwprijs te verkopen en producten zijn gewoon nieuw.

Mijn ervaring is super, bij eerste bestelling gekregen wat er is besteld.

Bij eerste bestelling gekregen wat er is besteld en snel geleverd. Een aanrader zou ik zeggen.

Goede keus en zeer snel in huis

Ik heb een 2 pers luchtbed gekocht, zag er Top uit

hersteld

Hallo na dat mijn drone kapot was en melding van heb gemaakt is het probleem wat ik had heel netjes opgelost. Mijn complimenten.

Eerste en laatste keer

Er moet bij het product worden vermeld wat er ontbreekt etc, dit was niet het geval waardoor ik minder heb ontvangen dan gedacht. Ik kan het uiteindelijk terugsturen en ben nu 6,95 euro armer door de retourkosten en ben er niks mee op geschoten...laatste keer dus bestellen bij retourkoop.

Goed afgeleverd, verzorgd.

Voor mij is dit een experiment wil een nieuwe hobby hebben. Ben niet zo technische aan gelegd maar ik denk dat ik er uit kom. De drone heeft mijn volledige aandacht. De prijs vind ik waard Blijf ook nog kijken op retour koop voor andere spullen.

Het was niet wat ik had verwacht

Op de website stond dat beeldscherm was gecontroleerd, maar er stond niet bij dat er geen voet bij aanwezig was.

Gewoon goed

Zag op website artikel. Snel bestel en geleverd

Klantgericht

Echt klantgerricht behandeld. !!! De omschrijving van het door mij bestelde artikel heeft tot verwarring geleid. Daardoor voldeed het niet aan de door mij gewenste specifikaties. Hierop contact opgenomen en onmiddelijk was er begrip. Reslultaat er werd het gewenste artikel opgestuurd en de eerder ontavngen artikel kon worden geretourneerd. Nu ben ik blij !!!

niet compleet

er missen schroeven waardoor dit meerijdplankje niet in elkaar gezet kan worden. daarnaast is deze niet dusdanig generiek dat het op smallere wagens past

Goed product tegen een redelijke prijs

Bestellen was makkelijk en het werd redelijk snel bezorgt. Pakket zat goed verpakt, en werkt tot nu toe (1.5 maand) prima!

Colis payé mais non reçu !!

Concerne : Bestelnummer #187561 Malheureusement, mon colis n'a toujours pas été livré à ce jour. Je suis en communication depuis le mardi 20 février avec la société GLS qui devait me livrer mon colis. Le 20/02/2024, j'ai reçu plusieurs courriels qui m'informait que 1)mon colis était en route, 2)sur le point d'être livré et enfin 3)livré. Je ne me suis pas inquiété de ne pas être à domicile puisque les différents courriels indiquaient que si j'étais absent, le colis serait déposé chez un voisin ou chez un commerçant partenaire de GLS. En rentrant chez moi, rien !! aucun colis, aucun avis dans ma boîte aux lettres. Le dernier avis reçu de GLS date du 20/02 à 13 h 44 qui m'informait que le colis était livré. Depuis, je suis en contact via courriel avec la société GLS pour savoir où se trouve mon colis... Une enquête interne est ouverte pour savoir où se trouve mon colis. Je ne recevrai des nouvelles qu'à partir du 29/02 !! Je reste à votre disposition pour tout autre renseignement. Michel Vande Weyer +32 479 55 18 69

• Nous recommanderiez-vous? Non

Nieuw in de doos

Leuk en kleurrijk muziekmobiel. Letterlijk nieuw in de doos.

Vriendelijk snel en betrouwbaar

Teleurstelling

Kreeg het product in een andere kleur toegestuurd, dan besteld. Retour wel goed geregeld. Helaas.

Snelle levering (naar Duitsland) en tegen een scherpe prijs

Snelle levering (naar Duitsland) en tegen een scherpe prijs

Bleek verkeerd geadverteerd

Had een 1.5 tb ssd besteld en ging hem toevallig ophalen bij goed nakijken bleek dat het een 1 tb ssd was blij dat ik het niet had laten opsturen uiteindelijk werd de prijs aangepast maar vond het best slordig dat ze het zelf niet doorhadden

Top ervaring met retourkoop

Wederom top

Tweede keer een aankoop gedaan bij retour koop. Leuke prijs omdat alleen de verpakking beschadigd is, maar niets mis is met het product is mooi meegenomen. Ook snel geleverd, ik ben tevreden;)

Bonne première expérience avec retourkoop

La description correspondait bien à l état de l appareil : quelques griffes annoncées. Venons de tester la machine à pain qui fonctionne parfaitement. La boîte emballant l appareil était fort abîmée mais pas son contenu. Merci.

Helaas slecht.

Helaas is het apparaat hartstikke lek en er missen onderdelen wat niet vermeld stond. Ik zou dan ook graag mijn aankoop retourneren

Over retourkoop.nl

Retourkoop.nl geeft retour gestuurde artikelen een tweede kans. Tijdens het doorlopen van het retourkoop proces worden retourengoederen in zo'n goed mogelijke staat gebracht. Waarna ze als retour koop worden aangeboden. Dit doet retourkoop op zo'n duurzaam mogelijk manier met als doel om product verspilling tegen te gaan.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.