Goede producten voor mooie prijs. Snel verzonden

Helemaal top, zal vaker bij jullie shoppen.

is goed

jammer dat er geen beschrijving bij zit

Makkelijk te bestellen, snelle levering en heel blij met mijn robotstofzuiger. Er zat zelfs een heel leuk briefje bij met een handgeschreven tekst om mij veel plezier te wensen met het product.

Super allebei de koffie machine s werken prima

ben heel tevreden

Hulpvaardig en topproducten

Volstrekt overtuigd was ik dat mijn oude koffiezetapparaat het niet meer deed. Via retourkoop bestelde ik een schitterend nieuw koffiezetapparaat. Uit de doos gehaald, plasticjes eraf, verwachtingsvol de stekker in het stopcontact gestoken........niets!!! Meteen in mineurstemming gebeld met Sander van Retourkoop die mij binnen 3 vragen wist te vertellen dat mijn wandcontactdoos waarschijnlijk stuk was.......;-) Daarna gingen alle lampjes branden (niet alleen bij het apparaat...;-) en liep het allemaal vlot door. Daarna belde Sander nog terug om te checken of de tevens bestelde stofzuiger in orde was, wat zeer zeker zo is. Ik ben een tevreden (ietwat suffe) klant. Dank voor je geduld Retourkoop. En dat ik dan ook nog op deze bescheiden wijze bijdraag aan een beter milieu is natuurlijk helemaal mooi meegenomen.

Win-win situatie!

Ik ben blij dat er initiatieven zijn als deze waarbij je kan bijdragen aan een mooi doel, je kwaliteit krijgt en het betaalbaar blijft. Het is echt een win-win situatie.

Fijne website, product voldoet aan beschrijving

Mijn ervaring met jullie is erg goed. Dit was mn eerste aankoop. Product voldoet aan beschrijving en werkt perfect. Leuk ook die handgeschreven boodschap erbij! Alleen de handleiding die er bij zat, was van een ander product.

Mooie senseo, snelle levering.

Maar deze blijft doorlekken als de koffie klaar is. Dus fijn apparaat, jammer dat ie blijft doorlekken

goede ervaring

We gingen voor een retourkoopje in de vorm van een Melitta Aroma Fresh koffiezetapparaat, met een molen voor bonen plus een thermoskan, het scheelde dan zo'n 60,- met de winkelprijs. In eerste instantie hoorde ik niks.. dat was niet prettig want ik had al betaald dus even gemaild ; er kwam een geruststellende reactie wsch. was er een bevestigingsmailtje zoekgeraakt in mijn spam. Het apparaat werd na het weekend snel en correct verpakt bezorgd. Het vertoonde enige gebruikssporen intern, er zaten koffiebonen klem in de molen en de molen was eruit geweest en... naar later bleek niet goed teruggeplaatst. dat zou ik ergens wel verwachten van de firma Retourkoop. Mijn man heeft eea mopperend uitgevogeld met behulp van een handleiding van internet, het was mij alleen niet gelukt maar hij houdt wel van een technische uitdaging met zijn HTS opleiding. Het gebruik was sowieso complex vergeleken met ons oude koffiezetapparatapparaat, deed me denken aan hoe je een spoeltje voor de onderdraad in een naaimachine plaatst.. als dat niet 150% goed zit slaat alles op tilt... dus het duurde even voor we opgestart waren. Inmiddels zet hij naar volle tevredenheid versgemalen koffie met het ding, de smaaksterkte moest aangepast en de timer was ook niet heel simpel.. maar de handleiding is nu uitgeprint zodat ik me er zelf aan kan gaan wagen... ik doe niks zonder handleiding op papier. Uiteindelijk is dit een goeie optie zo, met zo'n retouraankoop. er wordt al genoeg weggegooid. Tip : Het zal een stuk klant- en gebruiksvriendelijker overkomen als er een geprinte handleiding bij zou zitten ?! Een retourkoopje weer retour moeten sturen is helemaal niet milieuvriendelijk! Oma L en Opa P

goede service

goed produkt

snelle levering, goeie kwaliteit, zoals omschreven

De drie keukenapparaten die ik heb besteld zijn snel geleverd en van goeie kwaliteit! Hadden hoge korting voor z.g.a.n. conditie! Zeer tevreden mee, en op de site stond ook alles goed beschreven zoals het is (bijvoorbeeld dat bij de ene de verpakking ontbrak). Heel tevreden!

beschadigde aankoop ontvangen

Ik wil mijn ontevredenheid beschrijven. In deze bericht wil ik U te informeren dat ben ik bij Uw online winkelen niet tevreden. 1.Ik heb geen aankoopbewijs ontvangen. 2. Ik heb 2 jaar geen garantie gekregen. 3. Ik heb geen gebruiksaanwijzing voor de magnetron ontvangen. 4. Deze magnetron is ook is beschadigd. Ik wil graag een nieuw product van uw bedrijf kopen of mijn geld terug. Wat moet ik met deze magnetron doen om naar uw bedrijf terug sturen ? Met vriendelijke groet, Norbert Sucharski Ik stuur voor U deze foto waar is de schade ? U kan ook weten waarom zou een klant ontevreden zijn ?..... Ik dacht , dat u de zogenaamde online winkel hebben...

Goedemiddag, ik heb per mail en per telefoon een zeer prettig contact gehad met Yarno, Uiterst vriendelijk, behulpzaam en een goede raad gekregen, dat heeft mij doen besluiten tot de koop over te gaan.

Ik schrok eerst na het open maken van de doos, daar zat een beschadigde doos binnenin met mijn strijkstation. Het strijkstation is echter onbeschadigd en functioneert 100%. Ben er erg blij mee.

Product van Retourkoop is goed

Ik heb een wafelijzer gekocht via Retourkoop en dat is heel goed bevallen (snelle levering en betaling). Product werkt goed en ik ben blij dat producten een 2e leven krijgen want wij hebben veel plezier van dit koopje!

Heel goed top

Voordeel met een persoonlijke touch

Prima airfryer besteld en die kwam met een handgeschreven kaartje ‘eet smakelijk!’ Dat verwacht je niet van online bestellingen, verrassend leuk. En ja de doos was niet nieuw meer maar de fryer wel én garantie. Super initiatief!

artikelen zijn als nieuw

Zo blij dat ik jullie ontdekt heb, het was mij al langer een doorn in het oog dat er zoveel producten vernietigd worden, alleen om het feit dat er geen verdienmodel te maken viel van het testen van verder prima artikelen.

Top bedrijf nette en zeer goed klantgerichte service

Ik heb bestelt een fasch cam die helemaal netjes en zgan aan gekomen is zeer netjes verpakt en d'r prijs is zeer goed voor producten wij gaan zeker meer bestellen bij dit bedrijf en wij zijn zeer tevreden over de klanten service die wij van te voren gebeld hebben voor info. Netjes antwoord gekregen en direct bestelt binnen 24 uur geleverd. Top service

Het product was netjes verpakt, schoon en niks op aan te merken.

De levering was snel en het product niks op aan te merken. Voor sommige mensen niet interessant, maar voor de beleving heel goed: het handgeschreven bedankbriefje!

Goede prijs voor zo goed als nieuw

Goede service, vriendelijk & behulpzaam.

goed verlopen

product is voor ons perfect, beschadiging valt totaal niet op.

Heel erg blij met de aankoop

Product zag er exact zo uit als aangegeven. Zo goed als nieuw en snel in huis.

Precies zoals beschreven

Vlotte levering, precies zoals beschreven. Met een persoonlijke boodschap.

Over retourkoop.nl

Retourkoop.nl geeft retour gestuurde artikelen een tweede kans. Tijdens het doorlopen van het retourkoop proces worden retourengoederen in zo'n goed mogelijke staat gebracht. Waarna ze als retour koop worden aangeboden. Dit doet retourkoop op zo'n duurzaam mogelijk manier met als doel om product verspilling tegen te gaan.