snel en betrouwbaar

Uitstekende service, goeie prijzen en snelle afhandeling.

Vlugge levering alles ok

Betrouwbare site!

Een hele goede service en snelle levering! Ga zo door!

Prima ervaring

Snel en conform geleverd, keurig verpakt. Mijn product vraag werd ook redelijk snel beantwoord.

Mooie aanvulling

Als je wat ouder wordt is het belangrijk dat je B12 aanvult, en mij is NOW B 12 aanbevolen dus bij dit bedrijf een goede match gevonden bedankt, ook voor de snelle service. Gr. Rudi

Produkt was vlug geleverd

Ik heb nog geen ervaring ermee. Met dergelijk produkt duurt het toch even voor het werkt .! Het is bitter van smaak . Bitter in de mond maakt het hart gezond !

Prima ervaring en contact

Had een product besteld waarvan de advertentie iets anders was met betrekking tot de daadwerkelijke inhoud. Ik heb hen daarom er eventjes op attent gemaakt en zij hebben het keurig verder afgehandeld. Er zijn maar weinig aanbieders, wanneer je hen informeert omtrent eventuele fouten in advertenties die zo netjes reageren. En daarom 5*

Snelle levering en keurig verpakt.

TOP

Fijn service

Alles keurig op tijd, aanbevolen.

Wederom top

Altijd goed en snel geleverd

Vlugge levering

Woont in België, na twee dagen had ik mijn levering.

Kwaliteit vitamine’s

Keurig verzorgd

0 sterren. Verdient geen enkele ster.

Heb mijn pakje niet ontvangen, wel betaald. Geen antwoord ontvangen op mijn klacht.

Multivitaminen poeder voor hond

Prima product, gemakkelijk te doseren. Hond reageert er erg goed op.

Na bestelling geen enkele reactie

Ik heb vitamines besteld. Een week later nog niets ontvangen en ook geen reactie op mail. Komt zeer onbetrouwbaar over!

Content

Goede service en snelle levering

Fijne site om m’n supplementen te bestellen!

Prima.

Jammer van de bezorgkosten

Vind het jammer dat ik de bezorgkosten moest betalen. Terwijl ik over de bestellen Max zat

supervlugge levering. Goed product.

zeer tevreden

Bestelling en bezorging prima

Zowel bestelling en snelle bezorging was prima

Super snel

Welke vitamine supplementen hebben jullie nog meer , bvb pectasol , calcium , ah cv , liposomale , enz ?

Snelle en correcte levering!

Dankjewel hiervoor. Zeker aan te bevelen!