goede prijzen en snelle levering

123vitamines.nl biedt mooie kortingen en een snelle levering

Potje al geopend

Potje supplementen besteld en kwam binnen zonder seal en geopend.

Goede producten, snelle levering.

Ik bestel vaker en ben blij met de producten en en snelle levering. Aanrader!

Wondermiddel

Ik gebruik q10 al vele jaren. Voor mij een wondermiddel. Ik ken geen vermoeidheid en wijt dit aan q10. Vele artsen kraken dit af. Ik niet en ik voel mij er goed bij en dat telt.

Afwachten

Afwachten of Prostafleur Bloem goede ervaringen oplevert. Tevreden van Echinacea Bloem.

Levering van Post.nl

Sorry maar de levering via post .nl is heel slecht. Kunnen jullie via en andere transport bedrijf laten organiseren? Alvast bedankt Robert Rosian

Bijzonder prijsgunstig en bijzonder snel geleverd!

De door mij bestelde voedingssuplementen waren de goedkoopste die ik kon ontdekken op de markt, bovendien in promotie en bijzonder snel geleverd (op 2 dagen ipv de gemelde 2 tot 3 weken: super!

Top en snel geleverd

Top en snel geregeld

geen opmerkingen

geen opmerkingen

123vitamines geeft perfecte service!

Bestelling was niet 100% goed gegaan: direct een nieuwe zending ontvangen zonder kosten. Super service!!!

Bestellen gaat vloeiend en levering naar wens

Wat ik heb besteld is netjes geleverd. Ik ben heel tevreden.

Duidelijke website, vlotte levering

Duidelijke website, vlotte levering

Snel en conform geleverd. Werking van het product nog aan het testen.

100 procent tevreden

100 procent tevreden

Nooit ontvangen

Pakket nooit ontvangen. Ik krijg maar geen reactie van de klantendienst!

Scherp geprijsd, snelle winkelwagen incl. admin, betaling en punctuele aflevering

Zie de bovenstaande ene zin

prijs / kwaliteit super

goeie service

Goed supplement en qua prijs echt top, aanrader voor iedereen. Geen toevoeging van chemische stoffen.

Goed voedingssupplement.

Artikel vlug verzonden.

Slecht

De geleverde vitamine is niet wat ik besteld had, een andere verpakking en niet zoals de foto op de webwinkel. Ik heb een retour aanvraag op 26 april en nog steeds geen reactie.

snel en betrouwbaar

Uitstekende service, goeie prijzen en snelle afhandeling.

Vlugge levering alles ok

Betrouwbare site!

Een hele goede service en snelle levering! Ga zo door!

Prima ervaring

Snel en conform geleverd, keurig verpakt. Mijn product vraag werd ook redelijk snel beantwoord.

Mooie aanvulling

Als je wat ouder wordt is het belangrijk dat je B12 aanvult, en mij is NOW B 12 aanbevolen dus bij dit bedrijf een goede match gevonden bedankt, ook voor de snelle service. Gr. Rudi

Bedrijfsgegevens

Schiedamse Vest 154

3011 BH Rotterdam

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.