Optijd aflevering

Good delivery service

satisfy.

Niets ontvangen

Geen producten ontvangen helaas

Geen blaasontsteking meer gehad sinds ik dit probioticum gebruik.

Alles conform bestelling en afspraak, en tegen een goede prijs

Dit is de eerste keer dat ik iets heb besteld bij 123vitamines.nl. Dat is prima bevallen. De prijs is goed, en alle afspraken zijn snel en goed nagekomen. Geen enkel probleem met de (snelle) levering.

Snelle verzending!

Goede producten en snelle verzending

Goede service en goede prijs-kwaliteit

Prima, heel snel geleverd.

Ik vind het goeie service. En prijzen zijn meer vriendelijk

Snelle levering en gemakkelijk te bestellen. Goed product welke we al jaren gebruiken. Tegen lage prijs.

Na inname drie capsules is het effect al merkbaar. Ik maak er een kuur van van 30 dagen De vorige keer was ik heel erg opgeknapt en voelde me 100%

Snelle correcte levering.

Snelle correcte levering.

snel geleverd en goed

wegens vitamine te kort is het noodzakelijk dat ik ze blijf slikken

Keurige webshop, voordelige prijzen, vlotte levering

Lekker efficiënt bestelproces. Vlekkeloos verlopen. PS: Prettig dat account aanmaken slechts optioneel is.

gewoon goed

snelle levering en qua prijs is het zeker de moeite waard om een bezoekje op de website te gaan doen, het scheelt op sommige producten wel heel veel

Matig

Ik heb de saffraan gekocht op advies . Het zou moeten helpen voor een betere nachtrust. Helaas helemaal geen resultaat ook niet bij meerdere dosering

oke

prima prijs prima levering gwoon 100%

Prima aanvulling

Altijd snelle levering

Arkosterol houd je cholesterol goed onder controle.

Prima gegaan

Top geregeld goede communicati

Goede afwikkeling en snelle levering

goede producten tegen scherpe prijs

Goede prijs en goede snelle levering

Snel en goedkoop

M'n Vitakruid gebufferde vitamine C was bijna op en mijn vorige leverancier was enkele euro's duurder geworden t.o.v. de laatste aankoop. Daarom even gegoogeld en bij 123vitamines uitgekomen. Scherpe prijs en de volgende dag in huis. Top!

kwalitatief goed product en voor een hele mooie prijs

ik heb het als goed ervaren bij 123 vitamines, snelle levering, goed product, en een mooie prijs.

Vervaldag 12 2021?!

Waarom verkopen jullie bijna vervallen stock?!