Vlot en netjes verpakt !

Snelle levering, goede producten

Makkelijk te bestellen, de producten voldeden aan de verwachting, snelle levering

alles in orde

Het is allemaal in orde zoals is afgesproken

Makkelijk en snel

De beste prijs en snelle levering

Snel geleverd en juiste product

Zie hierboven

Merk nog geen verschil

Ik heb vitB12 tabletten gekocht. Maar dat moet je langer slikken dan een week om te merken of het helpt, dus kan verder niets zeggen.

Goed geholpen

Door een vergissing mijnerzijds werd de aankoop niet geleverd. Met veel geduld en vriendelijkheid werd dit soepel opgelost. Het product van Vogel is beproefd goed.

Supersnel en goed

Supersnel en goed

Voor mij is het supplement een goede aanvulling , kan het een ieder aanraden bij klachten bij het ouder worden!

Werkt bij mij goed.

Bij mijn schoonmoeder inzoom werkte het niet en heb de rest van pillen gekregen. Bij mij werkt het wel heel goed. Vind ze wel prijzig.

Alles prima verlopen

Verzending en bestelling is prima verlopen, snel in huis

Duidelijke site en snelle levering

Ze waren goedkoop, betrouwbare revieuws en duidelijke site. Na bestelling binnen enkele dagen thuis. Gewoon zoals je het verwacht.

Zeer snelle , correcte levering.

Zeer snelle en correcte levering.

Het middel tegen kramp in benen

NOW Magnesium Trio softgels gekocht tegen een mooie lage prijs, werken super goed tegen kramp in benen.

De bestelling was snel binnen.

Netjes verpakt, niets op aan te merken.

netjes

snel in huis netjes verzonden geen commentaar

Top service!!!

Juiste product en snel in huis

Ik gebruik de ortiflor al heel wat jaren en ben daar zeer tevreden over. Ik had nu hier besteld, aangezien ze dan snel in huis zouden zijn en dat was ook zo. Heel fijn!

Goede snelle levering, goed verpakt, perfect

Prima ervaring!

Goed product Snelle levering

Super snel

Prima prijs, goed product

vlot mijn bestelling binnen

TOP

geweldig

Eindelijk een geneesmiddel dat helpt,geen pijn meer, geen druk meer en 's nachts weer terug kunnen doorslapen. Mijn eeuwige dank hiervoor.