Uitstekende service van begin tot eind

De Qualis II Size 3 besteld en laten installeren. Het contact met de klantenservice was uitstekend, snelle reacties en dachten met me mee. Kluis kon snel geleverd worden en was ook snel geïnstalleerd. Installateur was vriendelijk en werkte netjes. Absoluut een aanrader!

Perfect!

Deze week de Private Line 3A laten plaatsen door Kluislab. Een goede kluis, welke werd geplaatst door een zeer vriendelijke kundige monteur. Als werd duidelijk uitgelegd en netjes uitgevoerd. Ik ben heel tevreden over de kluis, het bedrijf, de klantenservice, Bas en de monteur! Absoluut een aanrader!

Zoals het hoort!

Al vanaf de oriëntatie fase tot aan het hebben besteld van de uiteindelijke kluis gingen heel wat mails over en weer met de klantenservice. Dit met name vanwege de vele vragen die ik had. De klantenservice was altijd uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ook de monteur was vriendelijk en ging uiterst zorgzaam en professioneel te werk. Ik kan iedereen kluislab aanbevelen!

De meest betrouwbare kluizen-webshop van heel Nederland met buitengewoon prettige en vriendelijk service :) De kluis die ik bestelde was, zo bleek later, helaas niet op voorraad. Ik werd hiervan zeer tijdig op de hoogte gesteld. Samen zochten wij naar een oplossing. Uiteindelijk bood de vriendelijke klantenservice-medewerker, Bas, mij een passend alternatief aan. Deze was wel iets duurder, echter bood Kluislab aan dit verschil voor eigen rekening te nemen. Een bijzonder adequte en klantvriendelijke uitkomst :) Al met al ben ik onder de indruk van zowel het assoritiment als de service. In een tijd met webshops die achter de schermen toch een stuk minder geven om hun klanten dan zij uitstralen lijkt deze webshop er tussenuit te schieten qua intergriteit, prijs en klantgericht handelen. Een absolute aanrader dus ! Bas je bent een topper ;)

Outstanding service!

Bas answered my questions by email within minutes. Absolutely satisfied with their expertise. Would definiteley recommend!

Goed!

Algeheel tevreden. prettig bedrijf.

Top geregeld!

Goede uitleg, levering en plaatsing netjes uitgevoerd.

Top service!

Afgelopen Vrijdag een kluis laten plaatsen. Wat een vakman. Duidelijke communicatie en zeer bereid mee te denken. Uiterst tevreden over het bedrijf en hun producten, en uiteraard mijn complimenten aan de monteur.

Goed!

Na behoorlijk wat telefoongesprekken met Bas heb ik een Private Line 3A kluis besteld. De kluis werd binnen 2 dagen in een neutrale doos afgeleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding en bovenal een behulpzame Bas.

Proper en betrouwbaar

Propere kluis, kundige technieker met merkbare jarenlange ervaring

Topgasten super vriendelijk en professioneel

Heel blij met deze service, goede montage en afspraken nagekomen. Aanrader

Prima service en prima prijzen

Snelle reacties over het algemeen, goede service en prima prijzen. Niks op aan te merken en fijn zaken te doen.

geweldige service

2 keer gebeld voor een technische vraag en meteen goed advies gekregen! kluislab is echt een aanrader!

Erg goede service en bovendien goed in de avonduren bereikbaar via de telefoon. Erg fijn.

Service bereikbaarheid en Afspraken nakomen 100 %

komt maar nog weinig voor, geen wachttijd aan de telefoon, bereikbaar, Snell en concreet afspraken maken, 100 % nakomen. Product prijs en kwaliteit zeer goed, een aanraden.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima product voor een concurrerende prijs, gratis levering en installatie van de kluis! Vriendelijke, deskundige en correcte medewerkers.

Kluis geleverd op afspraak goede service. Top bedrijf. Eddie

Boven verwachting

Goed afgewerkte en solide kluis. Voldoet aan de verwachtingen!

Precies wat ik bedoel

Vakkundig, super snel en één blok kwaliteit. Hier had ik voor gekozen.

Top service!

Super fijne ervaring. Snel contact & hulp via email. Levering was gratis & snel geregeld. Zeer aan te raden. Bedankt!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Binnen een week was mijn Qualis III size 1 geplaatst op zolder. Fijne monteur met veel rust en kennis. Aanrader!

Zeer tevreden over de kluis en service

Kluis besteld op de duidelijke website, gebeld voor een afspraak en alles werd netjes geïnstalleerd en opgeruimd. Zeer tevreden over de kluis en de service.

Snelle en heldere communicatie en een goede prijs/kwaliteit.

Bedankt voor de service

Afgelopen zaterdag heeft Leon van Kluislab bij ons op zolder een Qualis III size 1 geplaatst en verankerd. In eerste instantie was ik erg benieuwd hoe een kluis van 177 kilo naar zolder wordt gebracht. Uiteindelijk bleek dit een eenvoudige uitdaging voor Leon en zijn ‘trappenrobot’. Afspraken en tijden worden nagekomen, op locatie wordt er mee gedacht om de beste plaats en verankering te bepalen. Kortom, een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik raad Kluislab aan voor iedereen die op zoek is naar een kluis en deskundig advies en service verwacht van een bedrijf.

Goede service en perfecte installatie

De kluis werd discreet gebracht en is keurig geplaatst op de gewenste plek. Zonder de techniek van Kluislab was dit niet mogelijk geweest. Hartelijk dank daarvoor.