Snelle service, vriendelijk, eerlijk en zeer goede prijzen!

Heel erg tevreden over de communicatie en aanbieding. De kluis kon snel geplaatst worden. De monteur was erg kundig en was snel klaar. Daarna nog eens mail gekregen of alles naar wens is verlopen. Top bedrijf en raad ik iedereen aan!

Snelle levering door professionel, komen afspraken na.

Ik beveel dit bedrijf zeker aan, prima service.

Allemaal super geregeld

Mooie kluis, op de afgesproken dag en tijd geleverd en geïnstalleerd.

Aanrader

Mooie black week korting mee gepakt

Erg vriendelijke heren met een overduidelijke schat aan ervaring en erg indrukwekkend om te zien hoe men arbo-technisch verantwoord met een robot de kluis naar boven bracht

Uitstekende installatieservice

Netjes, beleefd, verzorgd en professioneel.

Excellent

Rapid response from customer service before order. Took a bit longer time to deliver the safe after order placed even it's stock, but communication with seller about planning/ reschedule of delivery was good. Arrived on time on delivery date, very friendly and professional staff with robot delivered and anchored the safe neatly. Very pleasant experience!

Goeie service

Je merkt aan alles dat de heren over behoorlijke ervaring beschikken, zou ze zeker aanraden!

aanbevolen website

snelle en duidelijke communicatie, gecombineerd met een eerlijke prijs. een aanrader voor iedereen die opzoek is naar een passende kluis.

Uitstekende service van begin tot eind

De Qualis II Size 3 besteld en laten installeren. Het contact met de klantenservice was uitstekend, snelle reacties en dachten met me mee. Kluis kon snel geleverd worden en was ook snel geïnstalleerd. Installateur was vriendelijk en werkte netjes. Absoluut een aanrader!

Perfect!

Deze week de Private Line 3A laten plaatsen door Kluislab. Een goede kluis, welke werd geplaatst door een zeer vriendelijke kundige monteur. Als werd duidelijk uitgelegd en netjes uitgevoerd. Ik ben heel tevreden over de kluis, het bedrijf, de klantenservice, Bas en de monteur! Absoluut een aanrader!

Zoals het hoort!

Al vanaf de oriëntatie fase tot aan het hebben besteld van de uiteindelijke kluis gingen heel wat mails over en weer met de klantenservice. Dit met name vanwege de vele vragen die ik had. De klantenservice was altijd uiterst behulpzaam en vriendelijk. Ook de monteur was vriendelijk en ging uiterst zorgzaam en professioneel te werk. Ik kan iedereen kluislab aanbevelen!

De meest betrouwbare kluizen-webshop van heel Nederland met buitengewoon prettige en vriendelijk service :) De kluis die ik bestelde was, zo bleek later, helaas niet op voorraad. Ik werd hiervan zeer tijdig op de hoogte gesteld. Samen zochten wij naar een oplossing. Uiteindelijk bood de vriendelijke klantenservice-medewerker, Bas, mij een passend alternatief aan. Deze was wel iets duurder, echter bood Kluislab aan dit verschil voor eigen rekening te nemen. Een bijzonder adequte en klantvriendelijke uitkomst :) Al met al ben ik onder de indruk van zowel het assoritiment als de service. In een tijd met webshops die achter de schermen toch een stuk minder geven om hun klanten dan zij uitstralen lijkt deze webshop er tussenuit te schieten qua intergriteit, prijs en klantgericht handelen. Een absolute aanrader dus ! Bas je bent een topper ;)

Outstanding service!

Bas answered my questions by email within minutes. Absolutely satisfied with their expertise. Would definiteley recommend!

Goed!

Algeheel tevreden. prettig bedrijf.

Top geregeld!

Goede uitleg, levering en plaatsing netjes uitgevoerd.

Top service!

Afgelopen Vrijdag een kluis laten plaatsen. Wat een vakman. Duidelijke communicatie en zeer bereid mee te denken. Uiterst tevreden over het bedrijf en hun producten, en uiteraard mijn complimenten aan de monteur.

Goed!

Na behoorlijk wat telefoongesprekken met Bas heb ik een Private Line 3A kluis besteld. De kluis werd binnen 2 dagen in een neutrale doos afgeleverd. Goede prijs-kwaliteit verhouding en bovenal een behulpzame Bas.

Proper en betrouwbaar

Propere kluis, kundige technieker met merkbare jarenlange ervaring

Topgasten super vriendelijk en professioneel

Heel blij met deze service, goede montage en afspraken nagekomen. Aanrader

Prima service en prima prijzen

Snelle reacties over het algemeen, goede service en prima prijzen. Niks op aan te merken en fijn zaken te doen.

geweldige service

2 keer gebeld voor een technische vraag en meteen goed advies gekregen! kluislab is echt een aanrader!

Erg goede service en bovendien goed in de avonduren bereikbaar via de telefoon. Erg fijn.

Service bereikbaarheid en Afspraken nakomen 100 %

komt maar nog weinig voor, geen wachttijd aan de telefoon, bereikbaar, Snell en concreet afspraken maken, 100 % nakomen. Product prijs en kwaliteit zeer goed, een aanraden.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Prima product voor een concurrerende prijs, gratis levering en installatie van de kluis! Vriendelijke, deskundige en correcte medewerkers.