Kluis geleverd op afspraak goede service. Top bedrijf. Eddie

Boven verwachting

Goed afgewerkte en solide kluis. Voldoet aan de verwachtingen!

Precies wat ik bedoel

Vakkundig, super snel en één blok kwaliteit. Hier had ik voor gekozen.

Top service!

Super fijne ervaring. Snel contact & hulp via email. Levering was gratis & snel geregeld. Zeer aan te raden. Bedankt!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen.

Binnen een week was mijn Qualis III size 1 geplaatst op zolder. Fijne monteur met veel rust en kennis. Aanrader!

Zeer tevreden over de kluis en service

Kluis besteld op de duidelijke website, gebeld voor een afspraak en alles werd netjes geïnstalleerd en opgeruimd. Zeer tevreden over de kluis en de service.

Snelle en heldere communicatie en een goede prijs/kwaliteit.

Bedankt voor de service

Afgelopen zaterdag heeft Leon van Kluislab bij ons op zolder een Qualis III size 1 geplaatst en verankerd. In eerste instantie was ik erg benieuwd hoe een kluis van 177 kilo naar zolder wordt gebracht. Uiteindelijk bleek dit een eenvoudige uitdaging voor Leon en zijn ‘trappenrobot’. Afspraken en tijden worden nagekomen, op locatie wordt er mee gedacht om de beste plaats en verankering te bepalen. Kortom, een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik raad Kluislab aan voor iedereen die op zoek is naar een kluis en deskundig advies en service verwacht van een bedrijf.

Goede service en perfecte installatie

De kluis werd discreet gebracht en is keurig geplaatst op de gewenste plek. Zonder de techniek van Kluislab was dit niet mogelijk geweest. Hartelijk dank daarvoor.

Zeer tevreden over de het bedrijf, zeker over de monteur "Leon" Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen!

Ik kan mij enkel bij voorgaande recensies aansluiten, prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Snel geregeld, goede service. Zou het iedereen aanraden!!!

Tevreden met de kwaliteit die dit bedrijf levert, gemontiveerd en kundig personeel! Ik zou Kluislab aan iedereen aanraden

Top bedrijf!

Met enige spoed was ik op zoek naar een Grade IV kluis. De plaatsing verliep deskundig en soepel door twee duidelijk ervaren monteurs. Bedankt voor de goede service en het snelle schakelen. Goede prijs kwaliteit verhouding!

Afspraak is afspraak

Deskundig advies. Levering en plaatsing snel en vakkundig maar zeker geen haastwerk en op afgesproken datum en tijd. Vriendelijk personeel. Plaatsing gecertificeerd voor verzekeraar en bedrijfswagen zonder reclame ( dus anonieme levering en plaatsing) Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Deskundig advies ontvangen van Remon. Zijn website biedt al veel informatie maar de vragen die ik nog had werden naar tevredenheid beantwoord. De service bij het plaatsen was ook top. Deskundig, netjes en vriendelijk passen goed bij Kluislab. Zeker net zo belangrijk is de scherpe prijs. Voordat ik contact had met Remon heb ik ook andere bedrijven benaderd. Velen leken het plaatsen van een kluis op zolder als ‘lastig’ te beschouwen. Remon deed dat niet en uiteindelijk bleek het ook niet zo lastig. Top ervaring dus!

Goede prijs kwaliteit, snel en discreet geleverd en geplaatst.

2 weken geleden op internet een kluis uitgezocht en in Culemborg bij Kluislab in de showroom wezen bekijken, omdat ik hem toch eerst eens in het echt wou bekijken. Goed advies gekregen van Remon en de kluis besteld. Afgelopen zaterdag is deze discreet geleverd en vakkundig geplaatst. Een aanrader!

Kundig, snel en discreet

Hele betrokken en vakkundige mensen met hart voor de zaak. Snel en professioneel contact en discrete levering. Top.

Zeer professioneel

Van begin tot eind enorm goed geholpen, zeer professioneel bedrijf die weten wat ze doen

Efficient and helpful

I had to source a Euro Grade III safe and found Kluislab super responsive, helpful and efficient. The communication throughout was first class. Well done.

top !

Kluislab is zeker een aanrader, in vergelijking met de concurrent een stuk goedkoper zonder verlies aan kwaliteit. Er wordt goed met de klant meegedacht en de installatie is zeer professioneel. Kluislab doet wat ze beloven, iets wat in deze tijd zeldzaam is. top bedrijf

Goed advies, goede prijs kwaliteit, snelle levering en prima service

Fijn dat er in kluizenland bedrijven zijn als Kluislab met verstand van zaken en een goede prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat er zoveel internet kluis verkopers zijn zonder kennis van zaken. Zoals boven genoemd, van het begin tot het einde goed voor elkaar.

snelle levering en montage

prima service, snelle levering en goed meegedacht waar ik de kluis het beste kon laten bevestigen

Komen op afgesproken tijd, denken vooraf mee. Zijn voorzichtig en werken netjes en strak. Prijs kwaliteit perfect

Enthousiaste en vakkundige medewerkers!