twee weken geleden een grade V kluis besteld, vorige week geleverd en verankerd in ons appartement, vlotte communicatie en een prima prijs kwaliteit verhouding

DE BESTE

Zeer goede ervaringen met Remon en zijn team. Goed advies vooraf, snelle levertijd en zeer professionele installie ondanks de uitdagingen op de locatie zelf. Ze rijden met anonieme vervoersmiddelen voor de aflevering/installatie zodat mensen op de weg en in de omgeving niet weten wat er vervoerd wordt!

Uitzonderlijke service

Service en communicatie zoals bij dit bedrijf is tegenwoordig zeldzaam, hartelijk dank Bas

Snel en accuraat geleverd, heldere communicatie

Snel en accuraat geleverd, heldere communicatie en goede prijs/kwaliteit verhouding en ook snel en netjes geplaatst echt een aanrader!

Goede uitleg,telefonisch goed bereikbaar,zeer vriendelijk, snelle reaktie op al mijn vragen Al met al zeer tevreden met mijn kluis. Bedankt Remon!!!

Echt een aanrader

Keurig geholpen, is zeker een aanrader.

Perfect, professioneel

Snel en accuraat geleverd, heldere communicatie en goede prijs/kwaliteit verhouding1 Aanrader!

Perfect en zeer discreet

Alles prima geregeld. Remon belde mij meteen op naar aanleiding van een vraag over een product en een week later was alles geregeld en geinstalleerd. Alles heel netjes oogeruimd. Zeer betrouwbaar (VOG’s netjes overlegd). Een absolute aanrader.

Prima advies op maat voor onze situatie

Vriendelijk geholpen, stipt qua beloofde aflevering en prijs is ook prima. Goed zaken doen met Remon.

Duidelijk informatie, nette plaatsing

Gevraagde informatie naar het soort kluis was helder en duidelijk. Op de dag van afspraak was de persoon op tijd en is de kluis netjes naar wens geplaatst

Niets op aan te merken

Mijn verzekeraar verzocht mij een euronorm 3 kluis te installeren. Met advies van de klantenservice tot een juiste keuze gekomen. De kluis werd binnen 4 dagen bij mij geïnstalleerd. Prima monteurs met een discrete werkwijze

Professionele service

Via Kluislab een kluis besteld. Ik ben goed geadviseerd over de mogelijkheden, prettig contact en professionele installatie.

Uitstekende Service

Fijn contact gehad, uitstekend geadviseerd en ook de installatie was perfect georganiseerd. In een woord: Top!

snelle levering, goede service!

afgelopen week een nieuwe kluis besteld bij kluislab. met de klantenservice mijn voorkeuren uitgelegd en samen tot de juiste kluis gekomen. snelle levering en vakundige plaatsing

Tevreden klant

Positief over dit bedrijf.

Lage Huis 28 4153CV Beesd

+31 6 12301140