Heb hem nog maar pas, maar bevalt goed.

Bevalt prima.

Werkt uitstekend

Het werkt uitstekend!

Slecht systeem , slechte service

Wuzzi alert gekocht voor moeder van 89 , Het systeem werkte niet, was binnen een dag leeg. Na een paar dagen aan het lijntje gehouden te zijn kwam er toch iemand met de mededeling dat de ontvangst waarschijnlijk te slecht was en we het systeem konen retourneren . Echter de activatiecode en abonnement kosten worden niet gecrediteerd!

Overzichtelijke app

Gisteren had ik wel een foutmelding en kon niets zien op de mapkaart. Tot nu toe 1 keer een alarmmelding gehad en dat verliep prima. Mijn moeder was goed hoorbaar via het kastje wat ze om heeft hangen

Snel geregeld

Maar helaas niet mogen gebruiken

praktisch

gemakkelijk bruikbaar

Fijn horloge, erg tevreden

Ik voel me veiliger nu ik het horloge heb. Enige minpuntjes dat de batterij snel leeg gaat.

nog te weinig ervaring

heb 14 dagen de griep gehad en ben nog niet hersteld

Wuzzi geeft een veilig gevoel voor mij en min kinderen.

Het zou nog beter zijn als er wat extra tips zijn zoals een sleutelkluis met code naast de deur voor hulpdiensten

Niet goed

Zover ik begrepen is ook een functie dat je met ingebouwde GPS precies in de gaten kunt houden (in dit geval mijn vader) waar die zich bevind. De app die ik gebruik of horloge geven dit niet goed aan of soms pas uur later of zo. Als noodgeval zich niet voordoet op thuisadres dan moeilijk te vinden kan die nog overal zijn .

Doet wat het moet doen. Makkelijk in gebruik

Geen ervaring nog , helaas

Geachte medewerker, dit horloge overgenomen maar het werkt niet. Uw medewerker zegt kijk of de simkaart er goed in zit maar ik heb geen gebruiksaanwijzing en weet dus niet goed te handelen. Uw bedrijf gebeld en ik moest het horloge aan de oplader bij het raam plaatsen, maar nu dagen later nog steeds geen werkend horloge. Ik heb wel de app geïnstalleerd met de 5 contacten die in nood opgeroepen worden als het systeem werkt. Het getal op de verpakking luidt , 1703648582

Belachelijk slechte producten

Sinds enkele maanden een 'Pearl' aangeschaft, website belooft 3 a 5 dagen batterij duratie; werkelijkheid is 24 uur met geluk. Constant moeite met verbinden, gezien Wuzzi in 2022/2023 nog steeds producten verkoopt die verbonden zijn met het 2G netwerk. Afgelopen weekend weer eens een test gedaan, na 40 minuten krijg je een keer een noodoproep zodra het apparaatje weer verbinding heeft weten te maken, hierover telefonisch contact opgenomen en klantenservice vind dat het probleem allemaal bij de klant ligt. Tevens is de noodknop ook veel te klein in een panieksituatie, die je te lang in moet drukken. Resume: Absoluut geen aanschaf doen hier, het maandelijkse abonnement zeker niet waard, wij gaan hem opzeggen en op zoek naar een waardig alternatief! Waardeloos bedrijf.

Nog niet nodig gehad

Mijn moeder geeft het een veilig gevoel

Tot nu toe gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken

Zie bovenstaande

nog weinig gebruikt of per ongeluk

Mijn man weet er nog niet goed mee om te gaan. Als hij de tijd wil zien drukt hij te lang en krijgen we alarm. Nieuwe dingen zijn moeilijk voor hem.

goeie vorm van veiligheid

Het apparaat was defect bij levering

geweldige oplossing in deze tijd .

Ik heb nog weinig mee gemaakt god zij dank maar wel via mijn telefoon alles mee gekregen .

Zeer gebruikersvriendelijk persoons alarmeringssysteem

Zowel het alarmhorloge zelf als ook de dienstverlening vanuit Wuzzi Alert is zeer gebruikersvriendelijk. De totaaloplossing is goed doordacht en sluit m.i. aan bij de doelgroep.

Een prima oplossing

Een prima oplossing met een helpdesk die snel reageert op de gestelde vragen.

Slechte service

Mijn oom is plots overleden en had helaas geen gezin. Er kwam veel op ons af en we waren blijkbaar vergeten dit alarm abonnement op te zeggen. We waren enorm uit het veld geslagen en verdrietig. Wuzzi alert bleek het enige bedrijf dat zo asociaal is om aanmaningen te versturen, zelfs toen we sorry sorry doorgaven dat mijn oom overleden was… nu verwacht dit bedrijf dat ik, zijn nichtje, de aanmaning ga betalen. Niets medeleven en begrip, gewoon bijzonder kil en asociaal. Helaas.

Beste Sylvia, dank voor je beoordeling, We snappen en begrijpen dat het overlijden van jouw/jullie oom impact heeft en dat er veel op jullie is afgekomen. We kunnen (vanzelfsprekend) de dienstverlening pas opzeggen/ stopzetten als dit kenbaar wordt gemaakt aan onze klantenservice door jou of 1 van de andere contactpersonen. Dan wordt namelijk de dienstverlening per direct opgezegd, waarmee ook de automatische incasso stopt. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Weet het nog niet.

Ik heb het nog niet nodig gehad Het eerst om hem uit te proberen was er een storing

Geeft veilig gevoel

Maar ruzie met afsluiting van mijn linkermouw en geeft zo vals alarm .Ik zou liever met batterijtjes werken,zodat ik horloge s nachts aan kan houden. Kan ik inruilen?Of op proef?

Positief

Het systeem werkt goed. De kanttekening die ik heb is dat bij aanschaf van een horloge werd gezegd dat deze 1 maal per 2 dagen moest worden opgeladen. De praktijk is weerbastiger, de ervaring tot op heden dat het minimaal 1 maal per dag moet, en dat voldoet niet aan de doelstelling. Jammer.

Over wuzzialert

Wij Wuzzi Alert®, samen Wuzzi Alert®, Wuzzi Alert® mobiel alarm is volledig vraag gestuurd ontwikkeld, samen met gebruikers, betrokken familie, mantelzorgers en zorg- & welzijnsorganisaties. Zo is er met Wuzzi Alert® een bijzonder gebruiksvriendelijke, eenvoudige en betaalbare dienstverlening is ontstaan. Iedere dag werken wij met een heel team van betrokken mensen met veel plezier aan onze doelstelling; om zoveel mogelijk mensen in EU-landen vrijheid en veiligheid te bieden met onze dienstverlening. Voor de een betekend deze vrijheid zelfstandig op diverse locaties en tijdstippen kunnen sporten, voor de ander de mogelijk om zelf naar school of dagopvang te kunnen reizen. Weer een ander biedt het de ideale oplossing om zo lang en veilig mogelijk in de eigen vertrouwde omgeving te kunnen blijven wonen.