Doet wat hij moet doen

Doen

Ik kreeg meteen antwoord toen ik n vraag had, dus heel fijn!

Fijne ervaring met de klantenservice. Hoe t daadwerkelijk gaat werken.,in geval van nood, hebben we gelukkig nog niet hoeven te ervaren. ( mn vader draagt m bij zich)

Ellende

Het jammert zomaar.al drie keer.mw. Gebruikt hem niet uit angst dat hij in een winkel of s nachts afgaat

Werkt prima

Ik ben contactpersoon en niet de gebruiker. De installatie van het systeem is gemakkelijk. Het testen ging perfect en de gebruiker is er blij mee. Geeft haar een veilig gevoel, dat als er iets gebeurt ze iemand kan bereiken.

Werkt prima

Werkt goed

Eenvoudig te installeren en handig in gebruik

heeft alle functies die je wilt, eenvoudig te bedienen voor ouderen.

Door foutmijnetzijds alarm geactiveerd. Maar werkt uitstekend. Wekt vertrouwen

Door deze fout vertrouw ik.op wuzzi. Vooral omdat het niet aan de woning verbonden is. Werkt dus overal en de reactie is ook snel. Ben er blij mee.

alleen nog maar getest. werkt prima zoals ingesteld.

nog geen ervaring gelukkig.

Ik heb gelukkig nog geen gebruik van hoeven te maken. Ook fijn dat met de vakantietijd de contactpersonen kunnen wisselen

Werkt goed.

Per ongeluk alert geactiveerd. Kinderen hebben direct gereageerd.

Batterij gaat niet eens een dag mee, wacht nog steeds op oplossing

Als ik batterij in de avond laat opladen is die tegen het einde van de middag onder 20%. Vorige week klantenservice gebeld, reset, niet geholpen. Maandag weer gebeld, zou teruggebeld worden door tech support. Niet gebeurd. Woensdag weer gebeld, zou weer teruggebeld worden. Nog steeds niet gebeurd

Nog geen ervaring, gelukkig

Eeee

Gemakkelijk

Heel makkelijk systeem en fijn dat het buitenshuis ook goed werkt

Prima service vanuit jullie bedrijf. Nadat ons eerste alarm niet werkt, kregen we zonder problemen een nieuwe opgestuurd die meteen wel supergoed werkte. We zijn er blij mee!

Ik voel nu veiliger

App werkt niet.

Sinds enkele dagen server error. Klantenservice gebeld is niet bekend wanneer storing is opgelost. Koort van alarmknop aan ketting erg lang. Op apparaat niet te zien dat het opgeladen moet worden.

Beste Kitty, dankjewel voor je beoordeling, Het Google Maps- kaartje wordt gebruikt voor de plaatsbepaling. Deze update heeft inderdaad een paar dagen geduurd, maar is al opgelost en werkt weer. Het standaard meegeleverde halskoord kan op maat gemaakt worden, waardoor deze bijvoorbeeld hoger op de borst gedragen kan worden. Zowel de gebruiker als elke contactpersoon kan 'live' zien hoe vol de batterij is en kan als extra ook nog een sms-notificatie instellen, wanneer de batterij onder de 20% of 2% komt. Het advies (zie ook de gebruiksaanwijzing) is om het persoonsapparaatje in een ritme & regelmaat op te laten. Dit kan bijvoorbeeld elke nacht binnen handbereik of tijdens een rustig koffie/thee- momentje. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Ik heb er gelukkig nog geen gebruik van hoeven maken

De batterij van het “dikke” horloge is snel leeg!

Beste Karla, dank voor je beoordeling, We raden aan om het alarmhorloge in een dagritme op te laden. Dan is er altijd een werkende dienstverlening voor als het nodig is. Het display van het alarmhorloge en de schakelen tussen alle 2G en 4G mobiele netwerken (daardoor werkt het alarmhorloge ook overal) zorgt er voor dat de batterij 1 a 2 dagen meegaat. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Batterij duur slecht.

Het gebruik is heel eenvoudig. Men dient er wel rekening mee te houden dat de batterij duur erg slecht is. de 24 uur wordt niet gehaald. Een voorbeeld om 10 uur in de avond geladen, om 10 uur in de ochtend nog maar 40 procent.

Beste Sjaak, dank voor je beoordeling, De batterij dient uiteraard minimaal 24 uur mee te gaan om in een dagritme het alarmhorloge te kunnen gebruiken. Mocht dit niet zo zijn, dan vernemen we dit graag via onze klantenservice en kijken we op afstand even mee. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

De wuzzi app heeft nog wel eens problemen.

Ik kan mijn wuzzi app niet meer gebruiken en krijg een melding van : Server Error, Heb dit gisteren bij jullie gemeld maar nog geen antwoord en dan denk ik ze zullen wel zo spoedig mogelijk met een oplossing komen maar....

Beste Mieke, dank voor je beoordeling, De update bij Google (Maps) heeft een inderdaad een paar dagen geduurd. Dit is ook weer (gelukkig) opgelost en 'live'. Onze persoonsalarm werkte uiteraard wel en kon/kan gebruik worden. Ook kreeg/ krijg je ontvanger te horen waar de gebruiker op dat moment was. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Goed systeem maar heeft moeite gekost om te kunnen starten.

Toestel van twee jaar oud niet meer actief gekregen. Dan maar nieuw toestel gekocht. Na vier telefoons van meer dan vijftien minuten naar Nederland deze eindelijk actief gekregen. Verkoper van eerste wuzzitoestel had gezegd dat dit een gratis nummer was. Toch afrekening gekregen van €13,35. Voorlopig werkt toestel nu als beloofd.

Beste Clement, dank voor je beoordeling, Normaal is het een kwestie van ongeveer 2 uur opladen. Hiermee wordt de dienstverlening dan automatische geïnstalleerd, zonder verdere installatie. Ons 088 telefoonnummer is geen gratis nummer. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Wennen nog

Tot nu toe gaat het goed

Het apparaat werkt niet

Het probleem is dat de melding wel wordt doorgegeven maar er geen reactie komt van de centrale. Ik heb hierover drie keer gebeld,het is aan de technische dienst doorgegeven,de gegevens zijn bijgesteld,ik heb dit apparaat overgenomen nl.(het is van 2018) maar nog geen resultaat. Inmiddels is er al wel 14,95 van mijn rekening afgeschreven.”

Goedemiddag Marian, Bedankt voor uw reactie. Jammer dat u ons een negatieve beoordeling geeft. Eerlijk gezegd kunt u toch niet verwachten dat een persoonsalarm van 6 jaar oud dat tweedehands is aangeschaft functioneert als een nieuw persoonsalarm dat u van ons zou aankopen? Met vriendelijke groet, Team Wuzzi Alert

Nog niet nodig gehad

Weet nog niet

Prima service en adequaat reageren

Zoals omschreven, prima service, en men reageert adequaat.

Gelukkig nog niet hoeven te gebruiken

Erg vaak opladen

Korte Huifakkerstraat 4 A

4815PS Breda

088 5004480

Over wuzzialert

Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm, daarmee heb je gekozen voor: V Eenvoud & gemak V Het sterkste mobiele netwerk V De beste service en ondersteuning Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’. Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch! Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected]. We zijn er graag voor je! Hartelijke groet, Wuzzi Alert Klantenservice