locatie niet precies genoeg

het bellen gaat goed maar de locatie waar mijn dochter zich op het moment van het alarm zou moeten bevinden, deugt niet! Dus wat heb ik er dan aan?

Zeer slechte ervaring

We hebben het Pebbles alarm ontvangen en een testoproep gedaan. Deze werd niet beantwoord. Na ruim 10 minuten wachten heb ik zelf maar eens gebeld naar de klantenservice. Na nog eens ruim 10 minuten wachten kreeg ik te horen dat er een storing was. De storing was al een uur gaande. Ik moet er niet aan denken dat dit was gebeurd, als er daadwerkelijk een noodsituatie was geweest. Dat gaf mij geen vertrouwen in Wuzzi Alert en daarom besloot ik het alarm te retourneren. Toen ik de volgende dag opnieuw de klantenservice belde, werd de storing van de vorige dag ontkend. Ik kreeg te horen dat het alarm pas functioneert nadat je er 30 minuten mee buiten hebt gelopen. Hierover staat niets vermeld in de handleiding. De toon van de klantenservice medewerker was niet vriendelijk. Vervolgens heb ik een klachtmail gestuurd, uitgelegd waarom we er geen vertrouwen meer in hadden en gevraagd om alle gemaakte kosten (o.a. de activeringskosten) te vergoeden. Het alarm had immers niet gefunctioneerd, ik retourneerde het niet omdat de kleur me niet aanstond o.i.d.. Een mail teruggekregen waarin stond dat dit niet mogelijk was, alleen de aankoopkosten konden worden vergoed na ontvangst van de retour. De storing werd wel bevestigd. Conclusie: ik vind de betrouwbaarheid van het alarm op zijn minst discutabel en de dienstverlening onder de maat. Ik kan Wuzzi Alert niemand aanbevelen en overweeg via juridische stappen/consumentenrecht de gemaakte kosten terug te krijgen.

Er zijn verbeteringen mogelijk

Op veel punten zie ik een soort van "net niet af" status van het product. Zo weet je zonder app of web pagina niet wat de status van de batterij is. Het duurt lang na indrukken van de knop tot bevestigings tekst wordt gesproken. Je hebt geen idee of je wel dekking hebt etc.

Geeft vertrouwen. Ben er blij mee

Bij nood kun je altijd iemand bereiken.

Heel fijn gevoel super

Error: er ging iets mis

Bij openen van de app op elke pagina: “Error, er ging iets mis”. Nietszeggende error.

zeer beperkte ervaring

we hebben alleen nog getest; een twee keer vals alarm omdat de knop te lang werd ingedrukt

Zie onderstaand bericht

Ik heb hetnog gelukkig niet nodig gehad maar vind een het wel een veilig idee

Even schrikken maar een duidelijk uitleg.

Een telefoontje om 3uur s'nachts is schikken.. De medewerker was duidelijk en de positie bepaling klopt. Een rustig stad doorgereden en gelukkig was het valse alarm.

Werkt goed en geeft een veilig gevoel

Een veilig en rustgevend gevoel

Het is super en een veiliger gevoel nu je weet dat mijn ouders met 1druk op de knop mij kan bereiken en voor hun zelf ook een stuk geruster nu ze weten dat ze ons kunnen bereiken als er wat gebeurd Echt een goed en veilig gevoel

Handig maar verbetering nodig

Zomer/wintertijd zelf instellen blijkt niet mogelijk. Vriendelijkheid aan telefoon mag bij sommige medewerkers veel beter. Per abuis een keer sos-melding gedaan en weer weggedrukt maar er werd niet eens teruggebeld door Wuzzi om te checken of er écht niets aan de hand was. Niet fraai. Voor het zelfde geld is er iets ernstigs. Eigenlijk is de sos knop om in te drukken veel te klein. Dit persoonsalarm is niet geschikt voor mensen die niet over fijne motoriek beschikken. Het persoonsalarm is niet mooi maar ook niet lelijk. Bij de testoproep (wat Wuzzi vooraf niet weet) werd er redelijk laat opgenomen door Wuzzi. Dat geeft geen vertrouwen bij een echte noodoproep. Ben nog niet echt enthousiast. Vraag me af of dit gaat werken.

Grote GPS afwijking

Als de afwijking van het GPS signaal vele malen kleiner zou zijn, nu ongeveer 40 meter, zou ik een 10 als score gegeven hebben.

Rustgevend

Fijn om te weten dat ik altijd iemand te horen krijg bij calamiteiten

Hij is voor mijn moeder van 89 jaar, doof en slechtziend Maar wij als kinderen vinden het een veilig idee dat we snel bij haar kunnen zijn via de melding! Gelukkig tot nu toe niet nodig gehad

Geen aanrader

Erg slechte zelfs onprettige communicatie. Teruggave van geld heeft zowel vele dagen als veel mail communicatie geduurd. Weinig tot geen empathie aan de telefoon. Kortom geen prettig bedrijf.

Vooralsnog weinig vertrouwen

Mijn ervaringen als naaste van een gebruiker zijn zo zo. De gebruikershandleiding laat te wensen over. Kan volgens mij eenvoudiger. Het lijkt niet in chronologische volgorde beschreven. Contact opgenomen en de eerste keer werd ik uiterst onbeleefd te woord gestaan. Ik schrok echt van de ongeduldige toon. Heb daarna nog eens terug moeten bellen en toen duurde het enorm lang voordat er werd opgenomen. Gelukkig kreeg ik toen wel een vriendelijke medewerker aan de lijn. Ik heb nog weleens moeten bellen, maar het valt mij echt op dat men wisselend geduldig is. Niet echt klantvriendelijk als je kijkt naar de doelgroep waarmee je toch echt wat geduld mag hebben. Bij het eerste keer testen van de noodoproep viel mij op dat het best even duurde voordat er opgenomen werd. Niet echt handig en het gaf mij weinig vertrouwen. We konden met geen mogelijkheid zelf het tijdstip op het klokje wijzigen nadat de klok een uur vooruit moest worden gezet. Dit blijkt dus alleen telefonisch te kunnen. Wat mij vooral zorgen baarde is het feit dat een ander familielid wilde kijken en per abuis te lang op de knop drukte waardoor de SOS ingeschakeld werd. Hij drukte weg, maar dan zou je toch zeggen dat de centrale moet denken “Hé, gaat het daar wel goed met die persoon?”. Er werd niet eens teruggebeld om te vragen of er hulp nodig is. Zorgelijk!! Een van onze familieleden staat niet goed ingevuld met naam. Lukt dus ook met geen mogelijkheid om dit te wijzigen. Wat ook opvalt is dat de straat waarin mijn moeder woont niet verschijnt als adres op de locatie. Wel de 2 straten ernaast. Het is geen ramp maar het getuigt niet bepaald van precisie. Verder heeft mijn moeder het alarm nog niet hoeven gebruiken. Weinig vertrouwen in dit gebeuren.

bij thuiskomst geeft wuzzi niet het thuis adres op. Dan blijft hij hangen in een paar straten ervoor

'Verder handig in gebruik. alleen vraag ik mij af of hij ook bereik heeft in het biddinghuizer bos..

Het is nog niet gebruikt( das fijn)

Ik heb er nog geen ervaring mee

Voor mij is het horloge niet prettig

Ik vindt het niet prettig het horloge te dragen op gebroken polsen ik had allebei mijn polsen gebroken ,ik had liever een hanger gehad achteraf gezien,maar dat is mijn ervaring

Werkt prima alleen opletten dat hij tijdig opgeladen wordt.

Jammer dat hij om de 2 dagen moet worden opgeladen.

Ik ben er heel tevreden over

het is makkelijk in het gebruik en het geeft mijn een veilig gevoel

Er is direct een reactie wanneer er gedrukt wordt op de sos knop. Daar is het ook voor bedoeld dus de werking is optimaal. Ook de benadering per telefoon is prima en vriendelijk ikben in ieder geval tevreden

voel me er veilig mee

voel me veilig met deze ondersteuning

Mijn moeder (88 jaar) kan niet omgaan met een mobiel dit is heel lastig nu het minder goed gaat met haar gezondheid. Met de wuzzi zijn 1 van haar kinderen altijd bereikbaar. Dit geen voor mijn moeder rust en vertrouwen.

Over wuzzialert

Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm, daarmee heb je gekozen voor: V Eenvoud & gemak V Het sterkste mobiele netwerk V De beste service en ondersteuning Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’. Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch! Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected]. We zijn er graag voor je! Hartelijke groet, Wuzzi Alert Klantenservice