In 1 zin dat is niet eenvoudig.

OK 1 zin : Werkt voor zover ik weet goed. Ik heb nog geen ervaring met een noodgeval. 1 Zin lukt niet. Wat ik niet leuk vind is het formaat. Ik ben vrouw en ik verwachtte een ietsje eleganter uitziend apparaat. En dit deze INDI is een knots. Laten jullie mij weten als er een elegante versie uitkomt. Bij voorbaat dankjewel. Verder geen klachten. Met vriendelijke groeten, Adriana van den Berg [email protected]

Duurt veel te lang voordat je daadwerkelijk met elkaar kunt praten.

Als mijn moeder op de knop drukt, duurt het wel een halve minuut voordat mijn telefoon overgaat. Dan moet ik eerst het telefoontje accepteren. Daarna krijg ik een bandje te horen met 2x dezelfde tekst. Vervolgens de locatie, waarbij het huisnummer niet klopt. Pas daarna kunnen we met elkaar praten. We zijn dan 1 à 2 minuten verder. Duurt veel te lang, naar mijn mening!

Geen idee

Deze Wuzzi Alert is niet van mij ik sta erop als alarm adres

Nog geen ervaring mee dus kan nog geen oordeel

Zie bovenstaand

Redelijk, wel wat aandachtspunten

Ik vind het horloge vrij groot. Het bandje is stug, lastig aan en afdoen om het horloge op te laden. Het bandje is ook al 2x spontaan losgeraakt van het horloge. Gelukkig op tijd ontdekt dat het horloge los om de pols hing, in mijn mouw. Op zich veilig idee dat ik een alarmknop bij me draag, maar dan moet het horloge wel blijven zitten.

Alleen nog maar proef gedraaid

Alleen proef gedraaid

Niet helemaal positief

Bij ons was niet bekend, dat als iemand een 2e x de knop indrukt, deze wordt geannuleerd. Dit staat ook niet in de gebruiksaanwijzing. In een stress situatie kan het gebeuren dat iemand in paniek 2x de knop indrukt. Er komt dan geen hulp

Nog geen ervaringen

Nog geen ervaringen

het is allemaal nogal knullig

Er werd weer heel erg gepushed om een review te schrijven, maak nou eerst eens een goed product voor je vraagt om beoordelingen denk ik dan, maar vooruit dan maar. De website is heel onoverzichtelijk. Laat daar nou eens door een goede UX ontwerper naar kijken. Mijn homepage bevat een hele trits aan meldingen met een rood kader dat in de afgelopen weken de batterij een paar keer opgeladen moest worden. Na 1 dag kan die melding echt weg. De knoppen bovenin hebben onduidelijke iconen, en er is vergeten een simpele mouseovertekst aan toe te voegen zodat je zou kunnen zien wat ze betekenen. De google maps kaart toont alle bedrijven in de buurt, dat kan gewoon uitgezet worden. Als ik de historische locatie bekijk zie ik allemaal vlaggetjes in een straal van 50 meter, terwijl de gebruiker met het polshorloge het huis niet is uitgeweest. Accepteer als maker dat gps niet zo nauwkeurig is, en teken gewoon 1 cirkel op de kaart waarbinnen die persoon zich hoogstwaarschijnlijk bevonden heeft.

enorm goed alarm

Het enige wat ik kan bedenken is: Wanneer het alarm bijna leeg is wordt een sms gestuurd. Mijn moeder is behoorlijk op leeftijd en heeft haar telefoon zo zo onder de knie. Een appje of bellen is geen probleem, maar een sms... die krijg je haast nooit. Het is lastig om hierin bedreven te worden. Verder is het Wuzzialert een heel mooi en makkelijk systeem.

Voldoende voor hetgeen we er van verwachten

Beter kan het refreshen als de app geopend wordt. Het is niet altijd duidelijk hoeveel batterij er nog beschikbaar is en waar de locatie van de drager is. Ook het invullen van de sub contacten gaat niet altijd even handig.

Te vaak moeten inloggen op de app

Mijn ervaring is dat het ingewikkeld uitgelegd wordt. En ik het vervelend vind dat je steeds ook op de app moet inloggen, voor dat je kunt zien waar je partner is. Kan dat ook veranderd worden dat je alleen op de site moet inloggen en niet op de app.

Teleurstellend

Het apparaat gaf meer stress dan iets anders... Mijn moeder had binnen een paar pogingen, die compleet mislukten, totaal geen vertrouwen in het apparaat. Mijns inziens is het klanten servies die te wensen overliet. Het apparaat kon niet geactiveerd worden volgens een medewerker van de klantenservice. Echter, na wat moeite te hebben gedaan om namen te achterhalen van eigenaars, bestuurders ed. Kon ik direct vragen naar deze personen... Toen werd ik direct geholpen en aangesloten?!? Oké dank daarvoor. Maar het werkte meerdere keren niet zoals het hoort. De software, de app maar vooral de ondersteuning/service richting gebruikers kan en moet zoveel beter! Alleen dan is dit een product wat ont- zorgt ipv extra kop zorgen!

Beste Alex, dank voor je beoordeling, Na opladen wordt de dienstverlening automatisch geactiveerd. Dan is het een kwestie van in een ritme en regelmaat opladen, dan is er altijd een werkende dienstverlening. Met 1 druk op de SOS-knop is de positie bekend en kan er met elkaar gesproken worden. Bij een heractivatie (bij tweedehands overgenomen apparaatje) kan het soms iets langer duren voor het abonnement weer geactiveerd wordt bij de mobiele providers. We zullen jouw voorbeeld meenemen in het volgend overleg om te zien/ achterhalen wat hier precies gebeurd is en wat onze klantenservice dan beter kan doen. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

werkt prima

Tot nu toe geen problemen. Nog geen gebruik gemaakt van het alarm. Wel een testoproep gedaan.Werkt goed.

Ik voel mij veilig

Omdat ik alleen woon

Is nog niet afgehandeld

Geef een defect door en krijg al antwoord horloge is vier jaar oud geen garantie maar dit gaat over horloge van 1 maand oud

Het is fantastisch werkt heel goed

Heb het doorgegeven aan anderen

Een hele geruststelling als ze alleen is

Ben blij dat ik deze heb. Ik heb een abonnement van € 14,00 ik heb 1 keer een proef gedaan maar ik kreeg geen meldkamer maar werd gelijk naar mijn man telefonisch gestuurd.

Fijn maar niet accuraat

Ik vind het fijn dat mijn vader dankzij het Alert altijd letterlijk 1 druk van ons weg is als er iets aan de hand is. Helaas is de locatie aanduiding vaak niet accuraat. Hij zou dan op een paar KM van zijn huis zijn, terwijl hij gewoon thuis is. Verder is het een makkelijk alarm.

Zeer tevreden, een veilig gevoel

Mijn moeder is boven de 90 jaar en daarom zochten een betrouwbaar en simpel alarm wat gemakkelijk te bedienen is, en dat hebben we nu gevonden we zijn er zeer blij mee en onze moeder ook.

Niet voor mij maar een vriendin heeft m,die vindt het fijn als er iets is

Helaas is het formaat nogal groot voor een horloge

Tijd is uitstekend af te lezen. Accutijd vrij kort

Tot nu toe goed maar kan er nog niet veel van zeggen want heb m nog maar kort

Op alle fronten - ook bij oplossen probleem - goed geholpen.

Het omwisselen van een horloge naar een Pebbles hanger ging snel zonder moeilijkheden. Toen de Pebbles niet functioneerde waren er bij het bellen en mailen daarover geen problemen. Binnen enkele dagen ontving ik een vervangende Pebbles. Het account is ook helder en duidelijk. Kleine aanbeveling: het zou handig zijn, wanneer er een rood lichtje zou branden tijdens het opladen en een groen lichtje zodra het opladen gereed is.

Over wuzzialert

Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm, daarmee heb je gekozen voor: V Eenvoud & gemak V Het sterkste mobiele netwerk V De beste service en ondersteuning Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’. Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch! Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected]. We zijn er graag voor je! Hartelijke groet, Wuzzi Alert Klantenservice