Locatie goed, bellen duurt lang

Het is fijn om de locatie te traceren, een noodoproep duurt erg lang voordat er verbinding is

Beste Carel, dank voor je beoordeling, Het is inderdaad fijn om de locatie te traceren, dit geeft veel rust. De snelheid bij een sociaal abonnement hangt er vanaf hoe de snel de contactpersoon de alarmoproep aanneemt en accepteert. De herhaalboodschap (wie er heeft gealarmeerd en waar hij/zij op dat moment is) kan overruled worden met een tweede '1'. Daarna kan er direct met elkaar gesproken worden. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Slecht

Niets werkt, alles retour gestuurd. Als je op het alarm drukt word er niet gereageerd vanuit melkamer. En bellen met Wuzzi duurd dagen voor iets geregeld is. Je besteld uets zou volgende dag ontvangen san betaal je en krijg je bericht dat het niet leverbaar is na week via mail. Ik was er zelf al achteraan gegaan. Dan stuur je alles retour, en na 14 dagen nog me geld niet terug ontvangen. Vind nog slechter dan slecht zoiets bestel je niet zomaar dan is de nood echt wel aan de man. Zou jullue dan ook nooit aanbevelen bij cliente ik werk zelf in de thuiszorg. Dit gebeurd niet alleen bij mij maar ook bij vele mensen rondom me heen. Dus daarom is mij antwoord super super slecht het kost je meer geld en moeite dan wat je ervoor terug krijgt.

Beste Frans, dank voor je beoordeling, Na bestelling en betaling wordt het gekozen persoonsalarm dezelfde dag opgestuurd en doorgaans de volgende dag aan de deur bezorgd door Post.nl. Het komt soms voor dat de gewenste kleur niet op voorraad is. Er wordt dan wel een alternatieve kleur aangeboden. Daarna is het een kwestie van opladen waarmee de dienstverlening automatisch wordt geactiveerd. Als de unieke alarmcode is toegevoegd kan er een testoproep gedaan worden (en hierbij aangegeven worden dat het om een testoproep gaat). We vinden het jammer dat het in jouw geval niet soepel verlopen (lijkt) te zijn. Als het complete Wuzzi Alert Startpakket retour is ontvangen wordt deze uiteraard zo snel mogelijk gecrediteerd op het bij ons bekende rekeningnummer. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Het gaat

Het duurt te lang nadat op de alarmknop gedrukt is voordat er contact is. Vergeet niet als de gebruiker op de alarmknop drukt, dan is die persoon in paniek. Dan moet hij te lang wachten voor er contact is. De trilling in de Wuzzi, als je op de alarmknop drukt, is te zwak.

Beste Ton, dank voor je beoordeling, Als de sociale contactpersoon de alarmoproep direct oppakt en de herhaalboodschap overruled met een tweede '1', dan is er direct contact en kan er met elkaar gesproken worden. Dit is ook beschreven in de handleiding in het witte doosje. We zullen overleggen of de trilling sterker/ harder gezet kan worden met onze producent. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Ingewikkeld om mee om te gaan

De sos knop functioneert prima, en op de opvolging vertrouw ik wel. Maar voor de mantelzorgers zal het lastig zijn om te vertrouwen op de app. In tegenstelling tot de website (via laptop) geeft de app op tablet en mobiel geen betrouwbare info over de positie van de wuzzi. Er zit een heel lange tijd tussen de veranderingen van positie (zowel bij Android als bij iOS), uren vaak. Hij geeft dan soms wel eerder het juiste adres in tekst weer, maar het rode ballonnetje (wuzzi) geeft heel lang een verkeerde plek aan. De werking van de apps zou verbeterd moeten worden. Rekening houdend met deze beperkingen, is er wel mee om te gaan.

Beste Jeanne, dank voor je beoordeling, Als de mobiele telefoon het verversen van laatst beschikbare informatie niet laat zien, dan kan er op het huisje (homepagina) gedrukt worden. Dan wordt alsnog de laatste informatie opgehaald. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Tot op heden functioneert de Wuzzi Alertuitstekend.

Het Wuzzi Alert horloge oogt modern en is makkelijk te bedienen. De band van de Wuzzi irriteert niet en zit prettig. Het alarmknopje is klein en zeer plat zodat niet zo gauw "vals alarm" wordt gegeven. Het belangrijkste: ik voel mij een stuk veiliger sinds ik de Wuzzi draag. Je hebt immers snel contact met de centrale indien zich een calamiteit voordoet.

Beste Ko, dank voor je beoordeling, Fijn dat ons persoonsalarm zo fijn/ gebruiksvriendelijk wordt ervaren. Mochten er vragen zijn, dam vernemen we dit graag via onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Een stroef begin

Na de bestelling een SMS. Ons adres is fout. Hoe kan dat? Blijkt Wuzzi een SMS te sturen omdat ze het horloge niet in voorraad hebben. Dan moet je dus niet een onzinnig bericht sturen. Onderaan dit bericht " akkoord " invullen anders mag je de vragen niet opsturen. Dat moet anders.

Beste Taapke, dank voor je beoordeling, Het (bezorg) adres wordt automatisch overgenomen die doorgegeven/ ingevoerd is bij de bestelling. Dit gebeurd ook nog op basis van een huisnummer/ postcode. Mogelijk is dit verkeerd ingevuld of niet opgevallen. Dit kan uiteraard gebeuren. We sturen geen Sms-berichten. Als de gebruiker en/of hoofdcontactpersoon niet telefonisch bereikbaar sturen wordt er wel een emailbericht gestuurd. Het op 'akkoord' drukken hoort bij het bevestigen van de inhoud en kan niet veranderd worden. Dit is namelijk een standaardproces van de website die de beoordelingen verzorgd. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

ik voel me er veiliger door, ben maar alleen

kan makkelijk iemand benaderen als dat nodig is, zeker als je maar alleen bent

Beste Piet, dank voor je beoordeling, Fijn dat ons persoonsalarm mee helpt aan het makkelijk iemand kunnen benaderen als dit nodig is. Met 1 druk op de SOS-knop is de positie bekend en kan er met elkaar gesproken worden. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Goed tot en met mijn huidige ervaringen

Ik vooel me safe

Ik vooel dat ik altijd op iets kan terugvallen.het hangt op mijn borst en ik heb al 2x een signaal gestuurd,terwijl dit niet nodig was,maar het gebeurde met sokken aandoen.dat vind ik jammer,

Beste Riet, dank voor je beoordeling, Om onbewuste/ onbedoelde alarmeringen te voorkomen kan het persoonsalarm hoger op de borst gedragen worden. Ook kan het standaard meegeleverd kledingclipje gebruikt worden om bijvoorbeeld aan de bh te bevestigen. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Niet gebruiksvriendelijk genoeg

Alleen uitgetest. Het tot stand brengen vd verbinding neemt te veel tijd. Geluidskwaliteit laat te wensen over. Doorgegeven locatie is niet nauwkeurig genoeg.

Beste Jacinta. dank voor je beoordeling, Ons persoonsalarm is juist samen met gebruiker en hun familie ontwikkeld en wordt daarom meestal als gebruiksvriendelijke ervaren. Met 1 druk op de knop is de positie bekend en kan er met elkaar gesproken worden. De kwaliteit is hetzelfde als bij een mobiel telefoongesprek en kan soms minder kwalitatief zijn/ ervaren. Het aantal te ontvangen GPS-satellieten bepaalt de nauwkeurigheid. In de woning kan er een kleine afwijking optreden. In de Mijn Wuzzi- app kan er ook op het huisje gedrukt worden. Dan wordt de laatst beschikbare informatie opgehaald/ getoond. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

heb maar 1 ervaring de uitprobeer test

moest 5 minuten aan lijn hangen voordat werd gereageerd

Beste Jan, dank voor je beoordeling, Fijn en goed dat je een testoproep hebt gedaan voor de werking van het persoonsalarm. Vijf minuten klinkt wel lang. Het hangt bij een sociaal abonnement er vanaf hoe snel de alarmoproep wordt aangenomen. Alle contactpersonen worden namelijk 3 keer gebeld als er niet wordt aangenomen. De contactpersoon die de alarmoproep aanneemt en de herhaalboodschap eventueel overruled met een tweede '1' kan direct met de gebruiker praten. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team.

Werkt goed, duurt vrij lang

Het systeem werkt heel goed. Zodra er op de knop wordt gedrukt wordt alles direct in werking gezet. Wel krijg je dan direct een stem die meld dat er contact wordt opgenomen en dat je even geduld moet hebben. In sommige noodsituaties (met bijvoorbeeld wat aggresievere mensen) kan dit wel voor gevaarlijke situaties zorgen. Had liever gehad dat die zich stil hield tot je een persoon kon spreken

Beste Hanna, dank voor je beoordeling, Vanuit onze 100% vraag gestuurde dienstverlening (samen ontwikkeld met onze gebruikers en familie) is onze dienstverlening ontwikkeld. De gebruiker weet nu altijd waar hij/zij aan toe is door onder andere de melding 1 moment geduld a.u.b.. We kunnen er ook op afstand een stil profiel opzetten. Dan volgt er geen spraakmelding, maar een hoog piepgeluidje. Als dit de wens is kan dit aangegeven worden bij onze klantenservice en kunnen we dit op afstand activeren/ aanpassen. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Zelf geen ervaring. De wuzzialert is van mijn schoonmoeder. Ik ben contactpersoon. Wel ga zij aan dat het alarmknop snel reageert. Bijvoorbeeld met jas aantrekken. Ze heeft m nu om haar andere pols

Het is een heel fijne "noodzaak"

Mijn 98-jarige tante, die nog zelf auto rijdt, heeft een thuisalarmering aangeschaft maar kan dit buitenshuis niet gebruiken. Met de Wuzzi-Allert is zij in de hele wereld te traceren voor slechts €10/mnd.

Werkt perfect

Aan geschaft door de zorg consulent. gemakkelijk te installeren en werkt perfect. Ook het telefonisch contact loopt prima

Hoi Paula, dank voor je beoordeling, Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Geeft een veilig gevoel

Ik heb hem aan mijn bh vastgemaakt, want dat geslinger hoef ik niet en zo gaat het prima

Alleen nog maar getest! Ik hoop dat het niet zo snel nodig zal hebben.

Het is een prima klokje. Alleen wel jammer dat het niet de zomertijd aangeeft. Ik moet er steeds een uur bijtellen.

Beste Henk, dank voor je beoordeling, Als de zomertijd niet automatisch is overgenomen door het mobiele telefoonnetwerk kunnen we op afstand een commando sturen om deze tijd op afstand aan te passen. Hiervoor kan contact opgenomen worden met onze klantenservice 088-800 7788 of [email protected] Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Het fijn dat het systeem betrouwbaar.

Ondanks wat gedoe in het begin met het activeren en het opladen, werkt het nu naar alle tevredenheid.

Duurt te lang voor dat je kunt spreken

Het duurt te lang, voordat je degene die erop drukt, kunt spreken. Verder prima

Beste Angèle, dank voor je beoordeling, Bij het snel opnemen van de alarmoproep door de contactpersoon kan er direct met de gebruiker/drager gesproken worden. Ook kan de herhaalboodschap (wie er heeft gealarmeerd en waar hij/zij op dat moment is) overruled worden door een tweede '1'. Dan kan er ook direct met elkaar gesproken worden. Met vriendelijk groet, Het Wuzzi Alert Team

De klantenservice is zo slecht: wie vertrouwt een hoogbejaarde toe aan dit bedrijf?

Nadat wij het apparaatje hadden ontvangen, meldde ik mij telefonisch bij de klantenservice van WuzziAlert om de alarmknop in werking te laten zetten. In de daarop volgende telefonische en ook schriftelijke contacten kreeg ik tegengestelde informatie, was telefonisch medewerker M de meest onvriendelijke persoon van een klantenservice die ik ooit heb meegemaakt en bij schriftelijk verzoek om duidelijkheid en klacht over M, schreef medewerker T ( zijn naam is Nederlands dus een autochtone NL-er)mij in onnavolgbaar NL en weigerde mijn klacht door te geven aan het hogere management. Daarop besloten de alarmapparatuur terug te sturen en niet verder te gaan met Wuzzi Alert. PostNL moest expliciet navraag doen over het pakketje dat terugbezorgd was. Toen pas bleek dat “mijn alarmknop” doorgeleverd was aan een volgende klant zonder dat ik mijn creditfactuur eerst had ontvangen. Dit noemde de klantenservice medewerker een “ helaas-situatie” maar geen enkele keer excuses voor de gang van zaken naar mij als klant…kortom, de Wuzzi Alert geeft m.i. een schijnzekerheid als het niveau van de alarmdienst net zo waardeloos is als de klantenservice.

Beste Ank, dank voor je beoordeling, Na ontvangst en opladen van het persoonsalarm werkt onze dienstverlening. Er hoeft eigenlijk niet geïnstalleerd worden. Wel vervelend van uw ervaring(en) met onze klantenservice. Hiervoor willen we onze oprechte excuses voor aanbieden. Ook zullen we dit voorbeeld meenemen om van te leren. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Totaal niet gebruiksvriendelijk voor ouderen.

Helaas kon mijn moeder, maar ook wij het horloge ( orion 111) niet naar tevredenheid gebruiken. Het horloge ging vaak op loos alarm. En op een gegeven moment lag hij op tafel en ging het horloge telkens zelf een sos alarm versturen. Toen ik de klantenservice belde om het horloge stop te zetten vertelde ze dat het horloge in een half uur tijd 180 keer alarm had geslagen. We hebben toen het abonnement opgezegd. Daar hebben we verder geen bevestiging oid van ontvangen. Dus geen idee hoe het nu verder gaat. Helaas voor ons resulteert dit alarm horloge dus in een slechte beoordeling. Intussen zit mijn moeder zonder alarm …..we hadden het liever anders gezien. De klantenservice kon helaas niet aan een oplossing bijdragen.

Beste Jacob, dankjewel voor je beoordeling, Het gekozen alarmhorloge alarmeert zowel via de fysieke alarmknop als via het display. Via het display is het ook uit te zetten. Het komt weleens voor als het alarmhorloge knel komt te zetten tussen bijvoorbeeld het lichaam een stoel of tafel. Wel vreemd dat een medewerker van onze klantenservice zegt dat er 180 keer alarm is geslagen. We gaan hier wel een onderzoekje naar doen. Dit is namelijk niet van toepassing. Daarom heb je hier ook geen bevestiging van gehad. Wil je contact met onze klantenservice opnemen? Dan kijken we op afstand even mee. Bij minder vertrouwen mag het alarmhorloge ook kosteloos omgeruild worden voor een alternatief. Zie hiervoor ook onze website 088-800 7788. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Slecht

Na aanschaf van de Wuzzi is er herhaaldelijk contact geweest met het call centrum. Daar werden we bijzonder slecht te woord gestaan en ze schreven niets op zodat de volgende die we aan de telefoon kregen van niets wist. Wij hebben het horloge dus terug gestuurd en zijn nu met een ander bedrijf in zee gegaan die aan de telefoon normaal doen.

Beste Bert, dank voor de beoordeling, Wat vervelend dat je slecht te woord bent gestaan. Elk telefoongesprek en emailbericht wordt gelogd/ bijgehouden en is daarmee zichtbaar voor elke medewerker van onze klantenservice. Na ontvangst van het alarmhorloge zullen we deze crediteren bij het ons bekende rekeningnummer. We zullen jouw beoordeling meenemen als voorbeeld in het volgende overleg. Mochten we je in de toekomst van dienst kunnen zijn, dan vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Slecht

Het horloge moest een paar keer per dag op de lader gezet worden. Kontakt met de klantenservice was niet altijd prettig. De retourzending van het horloge liep niet soepel. De laatste 2 personen van de vestiging in Breda hebben heel netjes en correct gehandeld.

Beste Hilda, dank voor je beoordeling, Stel dat het alarmhorloge vaker per dag opgeladen dient te worden, dan is dit uiteraard een reden om deze onder garantie om te ruilen of eventueel om te ruilen voor een andere. Voor het retour zenden zijn we wel afhankelijk van de (pakket)vervoerder. Onze ervaring met de meeste pakket vervoerders is wel goed. Fijn dat de collega's in Breda je netjes en correct behandeld hebben. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Spijt

Alarmering werkt wel . Spijt dat ik geen duurde heb gekocht .zoals met een stappenteller bv . Bandje niet mooi en gaat moeilijk aan .moet snel worden opgeladen . Ben altijd zuinig op mijn spullen. Wel krassen op het glas . Kinderen krijgen de klok geen uur vooruit. Misschien in de toekomst een anderen kopen . Waar ik meer mee kan . Vr groeten . C Lems

Beste Corry, dank voor je beoordeling, We hebben verschillende bandjes voor de alarmhorloges. Wat jammer dat er krasjes (gebruikssporen) op het glas zetten, anders hadden we deze mogelijk nog kunnen omruilen voor een ander exemplaar. Mocht je een ander exemplaar wensen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan bekijken we de mogelijkheden. Vanuit onze klantenservice kunnen we altijd een commando sturen om de tijd op afstand aan te passen. Doorgaans wordt deze overgenomen vanuit het mobiele netwerk. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Voor mij de perfecte oplossing

Heb de NAVI versie + de oplossing met controle kamer contact. Dit gekozen zodat bij calamiteit er altijd geholpen kan worden. Product is eenvoudig te bedienen en ook de programma mogelijkheden zijn praktisch. Zeer goed is dat je kunt zien dat het product werkt (heb hiervoor een product gebruikt dat, naar achteraf bleek, al lang niet meer functioneerde zonder dat ik dat kon merken). Handig is ook dat je de contactpersonenlijst zelf en steeds weer aan kunt passen. En contactpersonen tijdelijk bijv. hun vakantietijden kunt aangeven. Ook de app geeft mooi aan waar je bent en is zeker bij het doorklikken naar Google zeer nauwkeurig. Ook een plezierig bedrijf. Heb je een vraag dan staat men je vriendelijk te woord en is men zeer oplossingsgericht.

Beste Ton, dank voor je beoordeling, We stellen deze zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Korte Huifakkerstraat 4 A

4815PS Breda

088 5004480

Over wuzzialert

Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm, daarmee heb je gekozen voor: V Eenvoud & gemak V Het sterkste mobiele netwerk V De beste service en ondersteuning Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’. Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch! Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected]. We zijn er graag voor je! Hartelijke groet, Wuzzi Alert Klantenservice