Helaas is het formaat nogal groot voor een horloge

Tijd is uitstekend af te lezen. Accutijd vrij kort

Tot nu toe goed maar kan er nog niet veel van zeggen want heb m nog maar kort

Op alle fronten - ook bij oplossen probleem - goed geholpen.

Het omwisselen van een horloge naar een Pebbles hanger ging snel zonder moeilijkheden. Toen de Pebbles niet functioneerde waren er bij het bellen en mailen daarover geen problemen. Binnen enkele dagen ontving ik een vervangende Pebbles. Het account is ook helder en duidelijk. Kleine aanbeveling: het zou handig zijn, wanneer er een rood lichtje zou branden tijdens het opladen en een groen lichtje zodra het opladen gereed is.

Teleurstellend

We kregen tot 2 keer toe een defecte Wuzzi Alert toegestuurd. Klantenservice was behulpzaam en ook de technische dienst, maar het probleem werd niet opgelost. Hierdoor moesten we te lang wachten tot we een goed alarm hadden. We hebben alles geretourneerd en gekozen voor een ander alarmapparaat.

Voel me veilig. Wel moet ik voorzichtig zijn om niet te snel de alarmknop te activeren.

Ik moet voorzichtig zijn om niet te snel de alarmknop te activeren.

betrouwbaar alarm

Voor mijn moeder de wuzzi alert alarmknop aangeschaft. Eenvoudig te installeren en eenvoudig in gebruik. Je kunt als beheerder zelf een aantal contactpersonen instellen die in volgorde worden gebeld. Dus als contactpersoon 1 niet opneemt, dan wordt contactpersoon 2 gebeld enzovoort totdat er contact is met degene die alarm heeft geslagen. Er kan dan met elkaar gesproken worden. Alarm geeft ook aan waar de gebruiker zich bevindt.

Mooi apparaat

Fijn klein apparaat, ik graag hem aan mijn BH bandje, niemand die het ziet en het voelt veilig

Het werk en mijn pap voelt zich veilig!

Wij zijn er blij mee. Meer rust en het werkt perfect.

Direct contact

Direct contact

WuzziAlert geeft mij een veiliger gevoel.

De test werkte en daarna heb ik 1x gebruik gemaakt van het alarm. Werkte ook naar tevredenheid.

Werkt prima, snelle en vriendelijke communicatie

Werkt prima, snelle en vriendelijke communicatie

waardeloos

accu houd het net 10 uur vol als je geluk hebt

Niet geschrikt voor dementerende ouderen!!!

Mijn moeder wilde het horloge gebruiken voor alarmering. Het horloge is mega groot met een klein knopje aan de zijkant. Horloge moest elke dag opgeladen worden wat niet handig is. Dat is al helemaal niet handig voor een dementerende oudere die ook nog eens digibeet is. Ik kon niet op de site vinden welke middel handig is voor dementerende ouderen. De ene ster is voor dat het horloge na twee weken weer terug kon, nadat mijn moeder smorgens was gevallen in de badkamer met een leeg horloge en ook niet snapte dat je op het kleine knopje moest drukken.

Beste Saskia, dank voor je beoordeling, Ons persoonsalarm is van oorsprong juist ontwikkeld en bedacht voor en door mensen met dementie en hun familie/mantelzorgers. In geval van dementie (ook afhankelijk in welke fase) is het handig om af en toe een keer te oefenen hoe de dienstverlening werkt. Hoe eerder hoe beter uiteraard. Naast ons alarmhorloges hebben we ook alarmapparaatjes in het assortiment (bijvoorbeeld de Pebbles met oplaadstationnetje) waarvan de batterij wel dagen mee. Ook omdat er geen display op dit type apparaatje zit. Als het alarmhorloge nog nieuw is (zonder gebruikerssporen) mag deze nog omgeruild worden met bijbetaling. Met vriendelijke groet. Het Wuzzi Alert Team

Is erg god

Is erg go

Het horloge werkt perfect!

Mijn man gebruikt het Orion horloge. Het is alleen al twee keer voorgekomen dat hij, als hij zich aankleedt, het alarm ongewenst afgaat. Mijn man had het horloge een keer vergeten af te doen en toen ging het midden in de nacht af! Voor ik het alarm op mijn telefoon beneden uit kon zetten, werd mijn dochter ook al gebeld! Heel vervelend! Kun je de oproep ook deactiveren als het per ongeluk ingesteld wordt?

Alles prima geregeld

Alles prima geregeld. Ook toen mijn horloge beschadigd was en niet meer oplaadde had ik al de volgende dag een nieuw horloge in huis nadat ik de klantenservice had gebeld. Bij een per ongeluk melding die bedoeld was als test werd er goed gereageerd door de meldkamer en werden de contactpersonen snel gebeld. WuzziAlert is ook betaalbaar naar mijn mening.

FANTASTISCH

Ben weer helemaal mobiel kan zonder zorgen weer gaan wandelen uren. En activiteiten in de natuur

Mooi horloge maar slecht bereik

Mooi horloge en erg gebruiksvriendelijk. Gemakkelijk op te laden. Echter mijn moeder moest bij testen 3x de alarm knop indrukken en op een andere plek staan om verbinding te krijgen met de centrale. In huis heeft ie helaas slecht bereik. Ik hoop dat dat met de provider verbetert kan worden. Nu maar hopen dat het wel werkt als er echt wat aan de hand is.

Blij met werkong apparaat maar moeilijk te verstaan

Blij met aanschaf apparaat. Wel duurt t lang voor de gebruiker contact krijgt. Ook is het spreek geluid van de wuzzi niet duidelijk voor oudere slecht horenden. Vorm en grootte zijn top.

Ontvang geen sms maar spraakberichten

Volgens mij staat op de site dat meldingen over zones verlaten per sms komen. Helaas blijkt dit een voicebericht, waardoor de telefoon afgaat, hetgeen erg storend is tijdens mijn werk.

onpraktisch in gebruik

- verbinding komt niet altijd correct tot stand - onhandig om na ontvangst van een melding eerst nog het cijfer 1 te moeten intoetsen - spraakverbinding is traag en moeilijk te verstaan - locatie van de melding komt niet correct over - locatie van de pebble wordt met grote vertraging doorgegeven (soms een half uur verschil) - ik heb spijt van de aanschaf en zou graag willen retourneren (verpakking nog aanwezig)

Deze vraag komt te vroeg.

We hebben nog geen ervaring.

Nog steeds geen ervaring

Tot op heden nog niet in gebruik! Gebruiksaanwijzing lastig! Vandaag gaat iemand mij hierbij helpen.

Korte Huifakkerstraat 4 4815PS Breda

088 5004480

Over wuzzialert

Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm, daarmee heb je gekozen voor: V Eenvoud & gemak V Het sterkste mobiele netwerk V De beste service en ondersteuning Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’. Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch! Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected]. We zijn er graag voor je! Hartelijke groet, Wuzzi Alert Klantenservice