Niet geschrikt voor dementerende ouderen!!!

Mijn moeder wilde het horloge gebruiken voor alarmering. Het horloge is mega groot met een klein knopje aan de zijkant. Horloge moest elke dag opgeladen worden wat niet handig is. Dat is al helemaal niet handig voor een dementerende oudere die ook nog eens digibeet is. Ik kon niet op de site vinden welke middel handig is voor dementerende ouderen. De ene ster is voor dat het horloge na twee weken weer terug kon, nadat mijn moeder smorgens was gevallen in de badkamer met een leeg horloge en ook niet snapte dat je op het kleine knopje moest drukken.

Beste Saskia, dank voor je beoordeling, Ons persoonsalarm is van oorsprong juist ontwikkeld en bedacht voor en door mensen met dementie en hun familie/mantelzorgers. In geval van dementie (ook afhankelijk in welke fase) is het handig om af en toe een keer te oefenen hoe de dienstverlening werkt. Hoe eerder hoe beter uiteraard. Naast ons alarmhorloges hebben we ook alarmapparaatjes in het assortiment (bijvoorbeeld de Pebbles met oplaadstationnetje) waarvan de batterij wel dagen mee. Ook omdat er geen display op dit type apparaatje zit. Als het alarmhorloge nog nieuw is (zonder gebruikerssporen) mag deze nog omgeruild worden met bijbetaling. Met vriendelijke groet. Het Wuzzi Alert Team

Is erg god

Is erg go

Het horloge werkt perfect!

Mijn man gebruikt het Orion horloge. Het is alleen al twee keer voorgekomen dat hij, als hij zich aankleedt, het alarm ongewenst afgaat. Mijn man had het horloge een keer vergeten af te doen en toen ging het midden in de nacht af! Voor ik het alarm op mijn telefoon beneden uit kon zetten, werd mijn dochter ook al gebeld! Heel vervelend! Kun je de oproep ook deactiveren als het per ongeluk ingesteld wordt?

Alles prima geregeld

Alles prima geregeld. Ook toen mijn horloge beschadigd was en niet meer oplaadde had ik al de volgende dag een nieuw horloge in huis nadat ik de klantenservice had gebeld. Bij een per ongeluk melding die bedoeld was als test werd er goed gereageerd door de meldkamer en werden de contactpersonen snel gebeld. WuzziAlert is ook betaalbaar naar mijn mening.

FANTASTISCH

Ben weer helemaal mobiel kan zonder zorgen weer gaan wandelen uren. En activiteiten in de natuur

Mooi horloge maar slecht bereik

Mooi horloge en erg gebruiksvriendelijk. Gemakkelijk op te laden. Echter mijn moeder moest bij testen 3x de alarm knop indrukken en op een andere plek staan om verbinding te krijgen met de centrale. In huis heeft ie helaas slecht bereik. Ik hoop dat dat met de provider verbetert kan worden. Nu maar hopen dat het wel werkt als er echt wat aan de hand is.

Blij met werkong apparaat maar moeilijk te verstaan

Blij met aanschaf apparaat. Wel duurt t lang voor de gebruiker contact krijgt. Ook is het spreek geluid van de wuzzi niet duidelijk voor oudere slecht horenden. Vorm en grootte zijn top.

Ontvang geen sms maar spraakberichten

Volgens mij staat op de site dat meldingen over zones verlaten per sms komen. Helaas blijkt dit een voicebericht, waardoor de telefoon afgaat, hetgeen erg storend is tijdens mijn werk.

onpraktisch in gebruik

- verbinding komt niet altijd correct tot stand - onhandig om na ontvangst van een melding eerst nog het cijfer 1 te moeten intoetsen - spraakverbinding is traag en moeilijk te verstaan - locatie van de melding komt niet correct over - locatie van de pebble wordt met grote vertraging doorgegeven (soms een half uur verschil) - ik heb spijt van de aanschaf en zou graag willen retourneren (verpakking nog aanwezig)

Deze vraag komt te vroeg.

We hebben nog geen ervaring.

Nog steeds geen ervaring

Tot op heden nog niet in gebruik! Gebruiksaanwijzing lastig! Vandaag gaat iemand mij hierbij helpen.

Bevalt goed.

We verstaan elkaar goed. Alleen heb ik een beetje moeite om mijn man te volgen.

Compact en duidelijk voor moeder

Nog niet nodig gehad

Het horloge is te zwaar voor een slanke vrouwenpols

Geprobeerd,maar teruggestuurd

Beste Fanny, dank voor je beoordeling, Wat jammer dat het alarmhorloge als te zwaar wordt ervaren. Je had deze ook kunnen omruilen voor een hanger (onder de kleding). Mocht dit wenselijk zijn dan vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Fijn alarm

Goed alarm, goed te traceren en bij test deed alarm het gelijk goed. Gelijk kregen we reactie

Netjes geholpen

Netjes afgewerkt bij opzeggen

Batterij is te zwak.

Mijn moeder gebruikt de wuzzi alert. Groot nadeel is dat deze zeker elke 24 uur moet worden geladen. In het begin ging het vaak mis, nu heeft ze een vast ritme, maar ze moet het niet een keer wat later doen, dan is het te laat.

Beste Sjoerdtje, dank voor je reactie, De batterij is niet zwak van het alarmhorloge en dient inderdaad in een dagritme opgeladen te worden. Dit kan bijvoorbeeld eke nacht binnen handbereik of tijdens een rustig koffiemoment. Dit heeft onder andere te maken met het schakelen tussen alle 2G en 4G mobiele netwerken en het display van het alarmhorloge. Met vriendelijke groet. Het Wuzzi Alert Team

Niet goed

Bij druk op de knop geeft hij steeds een verkeerde lokatie op. Terwijl hij thuis is op Velsgoed 38 Prinsenbeek geeft hij aan: westriksebinnenweg Prinsenbeek. Hier was hij in de buurt toen we hem de eerste keer testten.

Beste Jan, dank voor je beoordeling, Het apparaatje bepaald zelf op basis van de GPS-satellieten de laatst bekend locatie. Hoe meer GPS- ontvangst, hoe exacter de positiebepaling zal zijn. We adviseren sowieso om het alarmhorloge actief te dragen. Tijdens een alarmoproep kun je ook met elkaar praten/ afstemmen. Met vriendelijke groet, Het Wuzzi Alert Team

Gewoon wat je ik verwachte.

Het doet gewoon wat je verwacht. Mooie degelijke producten Werkt goed en altijd. We hadden een probleem met de batterij. Hij ging maar 15 a 20 uur mee. Met een telefoontje naar de helpdesk ook opgelost. Er stonden wat instellingen verkeerd waardoor de batterij snel leeg was. Dus alles compleet een dikke 10.

Een veilig gevoel!

We hebben hem nog niet hoeven gebruiken. Gelukkig. Toch heb ik een tip. misschien is een iets smallere ketting wat fijner. Hij doet nu zeer omdat hij zo breed is.

Goed werkend en prettig draagbaar.

Alleen het opladen is voor mensen op hoge leeftijd, slechtzienden en mensen met een conitieve beperking soms lastig. Als het alarm niet stevig genoeg op de lader geklikt wordt, laadt hij niet op.

Geen ervaring,

De wuzzi is van mijn zus, ik sta al derde contactpersoon. Gelukkig nog geen ervaring opgedaan.r

Alleen test uitgevoerd.

Test duidelijk

Korte Huifakkerstraat 4 A

4815PS Breda

088 5004480

Over wuzzialert

Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm, daarmee heb je gekozen voor: V Eenvoud & gemak V Het sterkste mobiele netwerk V De beste service en ondersteuning Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’. Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch! Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected]. We zijn er graag voor je! Hartelijke groet, Wuzzi Alert Klantenservice