Laden reviews...
Laden reviews...
207 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het algemeen melden klanten een positieve ervaring met het veiligheidsapparaat. Ze noemen gebruiksgemak en het gevoel van veiligheid als belangrijkste pluspunten. Sommigen noemen batterijduur en af en toe verbindingsproblemen als verbeterpunten. De feedback geeft aan dat het apparaat gewaardeerde gemoedsrust biedt in het dagelijks leven.
Goedeavond Ik ben zo wel te vreden alleen krijg ik steets erroop mijn foon in de app van jullie ik kan nu niemand toevoegen
Beveelt aan
9 May 2026
Han
ROERMOND
Heb de knop nog niet nodig gehad! de aanwezigheid van de alarm is al rust gevend!
Beveelt aan
7 May 2026
Willy
ECHT
Het dragen van het Wuzzi alarm geeft mij een gerust gevoel. Heb gelukkig nog geen gebruik hoeven maken van de alarmknop.
Beveelt aan
5 May 2026
Francien
Rotterdam
wuzzialert werkt goed en geeft mij een veilig gevoel in huis en buiten het huis. Vooral omdat mijn contacten kunnen zien, waar ik mij bevind.
Beveelt aan
2 May 2026
Tonny
Delfzijl
Ik ben heel erg tevreden over Wuzzi Alert persoonsalarm. Draag het elke dag ook onder de douche en met boodschappen. Voel mij er heel erg prettig bij . Er is meteen iemand bereikbaar bij de alarmcentrale wat ook een heel veilig gevoel geeft dat er meteen gereageerd wordt als het nodig is. Ik gebruik het alarm nu 2 maanden en ben er heel erg tevreden over. Voel mij stuk veiliger dat als er iets gebeurt er meteen gereageerd met druk op de knop.. Loes Franken, Hermelijnvlinder 63, 4904 ZD Oosterhout Noord Brabant.
Beveelt aan
2 May 2026
Loes
Oosterhout
nog geen ongeval gehad dus nog ervaring maar tot nu toe goed
Beveelt aan
23 April 2026
Cees
heerhugowaard
Je krijgt een onnodig lange automatische boodschap als iemand de alert indrukt. Volgens mij moeten degene die het alarm indrukt en de ontvangende partij heel lang wachten tot er contact is. Daarnaast weet je ook niet of je contact hebt als degene die indrukt niks zegt. Er is geen enkel signaal.
Beveelt niet aan
23 April 2026
Minke-an
Schoonhoven
Geeft me veel rust met dit horloge .
Beveelt aan
20 April 2026
Goos
Winschoten
Het geeft me een veiliger gevoel
Beveelt aan
18 April 2026
Christ
Roosendaal
Prima
Beveelt aan
16 April 2026
Frank
Roermond
Het is mooi dat dit soort oplossingen er zijn. Het geeft een veiliger gevoel.
Beveelt aan
15 April 2026
Jeroen
Eindhoven
Het is prettig om het alarm bij je te hebben, het voelt veiliger, Het enige nadeel is dat de toets voor de alarmering erg gevoelig is waardoor het zeer snel geactiveerd wordt. Alarmering gaat snel bij bij dragen rond je nek en iets voorover buigen. Het gebeurde mij midden in een supermarkt en ik zal het daarom naar de stad ook niet vlug meer dragen. Misschien een optie om rond de alarmknop een klein randje te maken. Ik weet niet of dit mogelijk is, maar vragen kan altijd. Ik begrijp dat het snel bereikbaar moet zijn, maar je wilt ook geen vals alarm maken. In huis en ook in de nacht gebruik ik het wel, maar dan ligt of hangt het op een rustige plaats waardoor het alarm niet zo snel onnodig geactiveerd zal worden.
Beveelt aan
12 April 2026
Gerda
Sittard
Het geeft rust dat mijn ouders nu een alert hebben. Voor hen en voor ons. Het werkt goed en makkelijk en fijn ook dat je kunt praten met elkaar. Dat je makkelijk dingen aan kunt passen in de app. Heel blij mee. Het zou fijn zijn als de verbinding iets sneller tot stand zou komen. Dat is het enige verbeterpunt. Verder alles echt top
Beveelt aan
10 April 2026
Gerard
Emmen
Tevreden
Beveelt aan
9 April 2026
May
Born
Veilig gevoel
Beveelt aan
3 April 2026
Gerrie
Groesbeek
Meestal deed het alarm niet wat er beschreven stond in de gebruiksaanwijzing. Het alarm kwam werd niet doorgeschakeld naar contactpersoon. Wanneer er wel gebeld werd naar contactpersoon kon er niet worden opgenomen zodat er geen contact gemaakt kon worden.
Beveelt niet aan
1 April 2026
Ilona
Ossendrecht
Uit eerdere eevaringen bij andere clienten wist ik dat dit de perfecte oplossing is.
Beveelt aan
1 April 2026
Henk clientondersteuner
,s-Gravendeel
Ik vindt het een goed systeem maar om 2 personen of meer in de wuzzie te hebben moet je steeds in en uitloggen om bij de juiste persoon te komen. Dit is erg vervelend als je mantelzorger bent van 2 of meer personen met een wuzzie. Dit mag op korte termijn wel veranderen zodat dit niet steeds nodig is
Beveelt aan
31 March 2026
Jolanda
Horst
De alarm functie werkt goed. Lokatie wijkt wel eens af. Klok loopt niet goed en dit is niet te corigeren, Net als een naam wijziging bij de contact personen niet lukt. Ook moet het horloge dagelijks opgeladen worden. Kortom de belangrijkste functie werkt, aan de rest kan nog wel wat verbeterd worden.
Beveelt aan
25 March 2026
X
X
Wuzzi doet wat hij moet doen. Wat tegenvalt is dat de batterij na 30 uur leeg is. Dus als je twee dagen ergens wilt logeren moet je de oplader meenemen. Om het optimaal te maken zou er een Valalarm op moeten zitten. Voor het geval dat je valt en niet meer op de knop kunt drukken. En geloof me. Ik ben vorige maand een keer ‘s nachts gevallen waarvan ik mij niets herinner tôt ik de dag erna in de spiegel keek en zag dat ik een blauw oog had door een interne bloeding. Het is goed afgelopen, maar aan Wuzzel had ik niets gehad.
Beveelt niet aan
17 March 2026
Jan
Maastricht
Ik draag het elke dag. Heb al wel 3 x alarm gehad zonder dat ik het wist. Jullie iedere keer lastig vallen met loos alarm vind ik vervelend. Ik droeg het apparaat in mijn broekzak maar als ik aan de poets ben of toilet reageert ie op alarm. Zit ie in de knel. Ik weet niet goed hoe ik het veilig kan dragen. Omhangen is ook geen optie. Als iemand me flink omhelst gaat ie ook af. Hebt U een goed draagcomfort?
Beveelt niet aan
15 March 2026
Agnes Kwinten Verdonschot
Asten
goed en geduldig
Beveelt niet aan
12 March 2026
Bonnie
Dokkum
Ik snap Niets van de handle idling. Helemaal niets. Ligt op keukentafel. Is wel geregistreerd, dat luktr, de rest is abacadabra
Beveelt niet aan
12 March 2026
Margie
Losdorp
Onze enige verzoek aan jullie is, omdat wij deze allemaal gezamenlijk gebruiken ontvangen vaker onnodige sms als batterijen bijna lopen legen en helemaal leeg zijn. Wij kunnen deze op de app zelf zien. Wij willen graag deze onnodige sms berichten niet ontvangen en laten uitprogrammeren als het kan. Voor de rest zijn prima te gebruiken. Fijne dagen,
Beveelt aan
11 March 2026
Fehmi
Den Haag
Draag hem vooral ‘ ‘s nachts als ik alleen ben
Beveelt aan
2 March 2026
Mieke
Eindhoven
Dankjewel dat je hebt gekozen voor een Wuzzi Alert persoonsalarm,
daarmee heb je gekozen voor:
V Eenvoud & gemak
V Het sterkste mobiele netwerk
V De beste service en ondersteuning
Dankzij je nieuwe persoonsalarm is de hulp voortaan met één enkele druk op de alarmknop, ‘Altijd bij je’.
Het enige waar jij nu nog aan hoeft te denken is aan het regelmatig opladen van je alarmapparaatje! Wist je ook al dat je via (onze App) Mijn Wuzzi kunt zien hoe vol je batterij nog is? Of dat je notificatie kunt instellen als je batterij moet opladen. Handig toch!
Heb je nog vragen over je persoonsalarm of onze dienstverlening? Bel ons dan op +31 88 – 800 77 88 of stuur een e-mail naar [email protected].
We zijn er graag voor je!
Hartelijke groet,
Wuzzi Alert Klantenservice
Korte Huifakkerstraat 6
4815PS Breda
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops_aangepast