Vrijdagochtend besteld en op zaterdag geleverd volgens bestelling

Top dames!

Sltijd prima ervaringen gehad. Ook als er een prbleempje is wordt dit prima opgelost.

Super tevreden

Echt helemaal blij. Wij kwamen er achter dat we heel wat mappen misten. Besteld en de volgende ochtend konden we onze bestelling ophalen. Hadden de kinderen toch nog op tijd hun rapport.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering ruim voldoende gelet op mijn vraagmijn vraag

Snelle en correcte levering. Goed verpakt. Goed geprijsd.

Snelle en correcte levering. Goed verpakt. Goed geprijsd.

Prima service, uiterst vriendelijk personeel Omdat ik heel slecht ter been ben komen ze zelfs naar de deur om mijn bestelling aan te geven zodat ik die ongelukkige opstap naar binnen niet hoef te nemen Niets dan lof over Hoogerwerf

geweldig

wij hebben alleen maar positieve ervaringen met uw firma, ga zo door

Denken altijd met je mee

Snelle levering, kennis van zaken, normale prijzen en vriendelijke mensen

Toppers

Goeie kwaliteit, Normale prijzen snelle leveringen, hoge service

het afleveren per Post gaat niet goed. de bestelling is naast de voordeur binnen gezet

Het is voor ons niet zichtbaar wanneer de pakketdienst is geweest, wij zitten n.l. op de 2e etage. In het verleden werd de bestelling netjes op de 2e etage geleverd. Ik moet nu maar afwachten of passanten de door mij ongeziene bestelling laten staan of meenemen.

Snelle en correcte afhandeling

Snel en correct

uitstekend

Ik koop al een aantal jaren bij jullie via mijn oude werkgever, nu bij mijn nieuwe werkgever.

Service met hoofdletters!

Zeer vriendelijken deskundig pesoneel.

zoals altijd een vriendelijke en goede service

je wordt vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon en men neemt de moeite om als zaken niet op voorraad zijn ze tijdig te bestellen en je te waarschuwen.

Echt een zaak voor alle kantoor benodigdheden je word snel en goed geholpen

Onjuiste bestelling perfect gecorrigeerd

Perfecte service!

Niet tevreden

Niet tevreden en ik zie nu dat de schuld op anderen wordt geschoven waarom zou ik dan bij U bestellen en niet rechtstreeks bij die andere partij. Bij Viking Direct heb ik nooit problemen gehad. En wat gebeurt er als ik morgen niet thuis ben?

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de service. Wij betreuren dit ten zeerste, maar alle handelingen worden door mensen uitgevoerd en helaas zijn mensen niet altijd foutloos. We proberen het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen en zullen volgende keer extra scherp opletten zodat de bestelling correct wordt afgeleverd. Nogmaals onze welgemeende excuses! Met vriendelijke groet, Hoogerwerf for Office

super

is als super goed. Wij zijn zeer tevreden

Snel en Goed

Alle artikelen op een rij en gelukkig een bestel historie zo dat je niet hoeft te zoeken maar gelijk kan bestellen.

positief

Alleen maar lof over dit bedrijf, alles wordt prima afgeleverd en ook nagekomen.

Altijd snelle levering, zendingen compleet en netjes verpakt.

Prima en Snel

Duidelijke site, levering goed en snel.

Bestellingen gaan altijd goed met goede prijzen.

Erg makkelijk om te bestellen via de site. Volgende dag alles in huis en verder geen problemen.

uitstekend

Uitstekende service, breed assortiment.

Fijn bedrijf, goed advies en snelle levering

Wij waren op zoek naar een product wat je niet zo snel binnen het assortiment van kantoorartikelen verwacht. Het blijkt dat het assortiment van Hoogerwerf groter is dan je verwacht. "als Hoogerwerf het niet heeft, vergeet het dan maar ....."

Over Hoogerwerf

Bij Hoogerwerf for Office staat werkgeluk en gemak voorop. Met onze webshop maken we het inrichten van de werkplek zo makkelijk mogelijk, of je nu thuis of op kantoor werkt. Jij bestelt online alles wat je nodig hebt, wij zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt. Met korte lijntjes, goede service, een ruim assortiment en persoonlijk contact creëren we samen een werkplek waar niets ontbreekt. ✅ Voor 14.00 uur besteld, morgen in huis of op kantoor ✅ Eigen bezorgdienst in Groot-Rijnmond ✅ Gratis verzending vanaf €85,-